Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Kępicach
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

Ogłoszenie o zamówieniu- budowa boiska do koszykówki przy Zespole Szkół w Korzybiu


Urząd Zamówień Publicznych

Al. Szucha 2/4, 00-582 Warszawa

Faks: (022) 45 87 700

Przesyłanie ogłoszeń on-line: http://www.uzp.gov.pl

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Roboty budowlaneX publikacja obowiązkowa 

Dostawy  publikacja nieobowiązkowa X

Usługi 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów

Nazwa: Gmina Kępice

Adres pocztowy: ul. Niepodległości 6

Miejscowość: Kępice

Kod pocztowy:

77-230

Województwo:

pomorskie

Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów:
Barbara Żylis

Beata Kropidłowska

Tel.: 059 857 66 21

E-mail:

umkepice@pro.onet.pl

Fax:

059 857 66 24

Adresy internetowe (jeżeli dotyczy)

Ogólny adres zamawiającego (URL): www.kepice.pl

Adres profilu nabywcy (URL): www.bip.kepice.pl

Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów (URL):

Więcej informacji można uzyskać pod adresem:

X jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów

Inny: proszę wypełnić załącznik A.I

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

X jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów

Inny: proszę wypełnić załącznik A.II

Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres:

X jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów

Inny: proszę wypełnić załącznik A.III

I.2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności

Administracja rządowa centralna

Administracja rządowa terenowa

X Administracja samorządowa

Podmiot prawa publicznego

Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub

trybunał

Państwowa szkoła wyższa

Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Inny (proszę określić):

Ogólne usługi publiczne

Obrona

Porządek i bezpieczeństwo publiczne

Środowisko

Sprawy gospodarcze i finansowe

Zdrowie

Budownictwo i obiekty komunalne

Ochrona socjalna

Rekreacja, kultura i religia

X Edukacja

Inne (proszę określić):

Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających tak nie X

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego

„ Budowa boiska do koszykówki przy Zespole Szkół w Korzybiu „

II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług
(Wybrać wyłącznie jedną kategorię - roboty budowlane, dostawy lub usługi)

(a) Roboty budowlane X

(b) Dostawy

(c) Usługi

Wykonanie

Zaprojektowanie i wykonanie

Realizacja obiektu budowlanego za pomocą dowolnych środków, zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającego

X

Kupno

Dzierżawa

Najem

Leasing

Inne

Kategoria usług: nr **

Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych

Korzybie dz. nr. 70/10

Główne miejsce realizacji dostawy

Główne miejsce świadczenia usług

II.1.3) Ogłoszenie dotyczy

Zamówienia publicznego X Ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

Zawarcia umowy ramowej

II.1.4) Informacje na temat umowy ramowej (jeżeli dotyczy)

Umowa ramowa z kilkoma wykonawcami

Maksymalna liczba ***
wykonawców planowanej umowy ramowej

Umowa ramowa z jednym wykonawcą

Czas trwania umowy ramowej: Okres w latach: ** lub miesiącach: ***

Wartość umowy ramowej (podać wyłącznie dane liczbowe):

Wartość bez VAT: Waluta

lub zakres: między a Waluta:

Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone (jeżeli możliwe do określenia):

II.1.5) Określenie przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na wykonaniu

przedsięwzięcia p.n. „Budowa boiska do koszykówki przy Zespole Szkół w Korzybiu” o wymiarach 26,00 m x 14,00 m na działce nr 70/10

- CPV 45212221-1- roboty budowlane w zakresie budowy boisk sportowych

Zakres rzeczowy prac będzie obejmował następujące elementy:

- nawierzchnia z polbruku niefazowanego ograniczonego krawężnikami ( górny poziom krawężników= górny poziom polbruku)

- polbruk wykonać na podbudowie piaskowo- żwirowej zagęszczonej warstwowo stabilizowanej cementem

- wykonać spadki na zewnątrz 0,5%

- kosze zamocować do tablic o wym. 1,20x1,20m 3,25m (góra kosza) na słupkach w kształcie litery L.

II.1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego

Zamawiający nie żąda w/w dokumentów

II.1.7) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

Słownik główny

Słownik uzupełniający (jeżeli dotyczy)

Główny przedmiot

45.21.22.21 -1

****-* ****-*

Dodatkowe przedmioty

**.**.**.**-*

**.**.**.**-*

**.**.**.**-*

**.**.**.**-*

****-* ****-*

****-* ****-*

****-* ****-*

****-* ****-*

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej (w celu podania informacji o częściach zamówienia należy wykorzystać załącznik B w liczbie odpowiadającej liczbie części) tak nie X

II.1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej tak nie X

II. 2) Wielkość lub zakres zamówienia

Całkowita wielkość lub zakres

Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na wykonaniu przedsięwzięcia p.n. „ Budowa boiska do koszykówki przy Zespole Szkół w Korzybiu” o wymiarach 26m X 14 m na działce nr. 70/10 . Realizacja nastąpi w jednym etapie zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w pkt. II.I.5 niniejszego ogłoszenia.

II.3) Czas trwania zamówienia lub termin WYKONANIA

Pożądany Wymagany X

Okres w miesiącach: ** lub dniach: ****

lub data rozpoczęcia **/**/**** (dd/mm/rrrr) lub zakończenia 30/10/2006(dd/mm/rrrr)

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia

Informacja na temat wadium (jeżeli dotyczy)

Wykonawca, który przystąpi do niniejszego postępowania , zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 500,00 złotych z dopiskiem „ Budowa boiska do koszykówki przy Zespole Szkół w Korzybiu”

Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu do złożenia ofert . Dowód wniesienia wadium (kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem) powinien załączyć do oferty. Oryginał wniesienia wadium ( poza wadium w formie pieniężnej ) należy złożyć w pokoju nr 101 , w siedzibie Zamawiającego do dnia 04.10.2006 r. do godz. 15.00

III.2) Warunki Udziału

Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne

Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy):

Zamawiający dopuszcza do udziału w postępowaniu Wykonawców, którzy:

    1. zgodnie z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych:

a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub

czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich

uprawnień;

b. posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem

technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej

wykonanie zamówienia;

d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

    1. nie podlegają wykluczeniu o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych;

  1. udzielą na wykonane roboty 48 miesięcznej gwarancji;

  2. zatrudniają na stałe minimum 4 pracowników budowlanych;

  3. posiadają jedną osobę z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi, która prawo pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.

  4. wykażą się minimum 3 wykonanymi robotami budowlanymi w okresie ostatnich 5 lat, odpowiadającymi swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia;

Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:

1) wykonawców, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę niewykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności;

2) wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego;

3) wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;

4) osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;

5) spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;

6) spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;

7) spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;

8) osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;

9) podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary;

10) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych.

2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy:

1) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; przepisu nie stosuje się do wykonawców, którym udziela się zamówienia na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 2 lub art. 67 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych;

2) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania;

3) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych,

4) nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.

Zamawiający odrzuca ofertę, która:

  1. jest niezgodna z ustawą;

  2. jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia;

  3. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,

  4. zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,

  5. została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert,

  6. zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny,

  7. wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny,

h) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:

  1. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału
    w postępowaniu w oparciu o dokumenty wymagane w punkcie 5 niniejszej SIWZ metodą /nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie spełnią, choć jednego z w/w warunków, zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną odrzucone.

b) Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

c)Zamawiający wezwie także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie
nie złożyli dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, do uzupełnienia tych dokumentów w określonym
terminie, jeżeli ich nieuzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy):

W celu potwierdzenia spełnienia warunków stawianych Wykonawcom przez Zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia:

1.Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (na określonym przez Zamawiającego wzorze druku, do pobrania u Zamawiającego)

2.Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (na określonym przez Zamawiającego wzorze druku do pobrania u Zamawiającego)

3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu

składania ofert;

4.Zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

5.Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 

6.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (na określonym przez Zamawiającego wzorze druku, do pobrania u Zamawiającego);

7. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności;  (na określonym przez Zamawiającego wzorze druku, do pobrania u Zamawiającego);Do wykazu należy załączyć kserokopie posiadanych przez wymienione osoby wymaganych uprawnień budowlanych w specjalności dla przedmiotowego zakresu robót oraz aktualnego zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa zgodnie z zapisem art.6 ust.1 ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządzie zawodowym architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów Dz.U. z 2001 r. Nr 5, poz.42 z późniejszymi zmianami;

8.Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie;

9.Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 

10.Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu

składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 

11.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.:

1) 3,4,7 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub

miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 

a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 

b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie

społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem

zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub

wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 

c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 

2) 6 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub

administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której

dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8

ustawy. 

12. Dokumenty, o których mowa w pkt. 11 ppkt 1 lit. a i c oraz ppkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w

postępowaniu o udzielenie zamówienia. Dokument, o którym mowa w pkt 14 ppkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o

dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia

13.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 11. ppkt 2), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia

Przetarg nieograniczony

Przetarg ograniczony X

Negocjacje z ogłoszeniem

Dialog konkurencyjny

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny)

Liczba wykonawców ***

lub minimalna liczba 5** / maksymalna liczba 10**

IV. 2) Kryteria OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert (proszę zaznaczyć właściwe pole (pola))

Najniższa cena X

lub

Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie

Kryteria

1.

2.

3.

4.

5.

Znaczenie

Kryteria

6.

7.

8.

9.

10.

Znaczenie

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna tak nie X

Jeżeli tak, proszę podać dodatkowe informacje na temat aukcji elektronicznej w tym adres strony internetowej, na której będzie prowadzona

IV.3) Informacje administracyjne

IV.3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):

Opłata (o ile dotyczy) 0,00 Waluta:

Warunki i sposób płatności:

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu (jeżeli dotyczy):

IV.3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert

Data: 27/09/2006 (dd/mm/rrrr) Godzina: 14.00

IV.3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty

ES CS DA DE ET EL EN FR IT LV LT HU MT NL PL PT SK SL FI SV

X

Inne:

IV.3.5) Termin związania ofertą

Do : **/**/**** (dd/mm/rrrr)

lub okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert

Data: 05/09/2006 (dd/mm/rrrr) Godzina: 11.00

Miejsce Urząd Miejski w Kępicach ul. Niepodległości 6 77-230 Kępice

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków uNII eUROPEJSKIEJ

tak nie X

Jeżeli tak, wskazać projekt/program:

VI.2) Informacje dodatkowe (jeżeli dotyczy)

VI.3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 20/09/2006 (dd/mm/rrrr)

ZAŁĄCZNIK A

I) Adresy i osoby upoważnione do kontaktów, u których można uzyskać dalsze informacje

Nazwa:

Adres pocztowy:

Miejscowość:

Kod pocztowy:

Województwo:

Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów:

Tel.:

E-mail:

Fax:

Adres internetowy (URL):

II) Adresy i osoby upoważnione do kontaktów, od których można uzyskać specyfikację ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

Nazwa:

Adres pocztowy:

Miejscowość:

Kod pocztowy:

Województwo:

Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów:

Tel.:

E-mail:

Fax:

Adres internetowy (URL):

III) Adresy i osoby upoważnione do kontaktów, do których należy przesyłać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu /oferty

Nazwa:

Adres pocztowy:

Miejscowość:

Kod pocztowy:

Województwo:

Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów:

Tel.:

E-mail:

Fax:

Adres internetowy (URL):

ZAŁĄCZNIK B

INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA

Część nr *** Nazwa

1) Krótki opis

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

Słownik główny

Słownik uzupełniający (jeżeli dotyczy)

Główny przedmiot

**.**.**.**-*

****-* ****-*

Dodatkowe przedmioty

**.**.**.**-*

**.**.**.**-*

**.**.**.**-*

**.**.**.**-*

****-* ****-*

****-* ****-*

****-* ****-*

****-* ****-*

3) Wielkość lub zakres

4) Czas trwania lub termin wykonania

Pożądany Wymagany

Okres w miesiącach: ** lub dniach: **** (od udzielenia zamówienia)

lub Rozpoczęcie **/**/**** (dd/mm/rrrr)

Zakończenie **/**/**** (dd/mm/rrrr)

5) Kryteria oceny ofert (proszę zaznaczyć właściwe pole (pola))

Najniższa cena

lub

Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie

Kryteria

1.

2.

3.

4.

5.

Znaczenie

Kryteria

6.

7.

8.

9.

10.

Znaczenie

6) Informacje dodatkowe

------------------------------- (Wykorzystać powyższy załącznik w liczbie odpowiadającej liczbie części)-----------

Numer sprawy nadany przez zamawiającego: ________________________ ZP-300

1

12/10

Załączniki do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów

z dnia ……… (poz. …)

Załącznik nr 1

WZÓR

Numer sprawy nadany przez zamawiającego: ________________________ ZP-300

1/10

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Sylwia Łepecka 20-09-2006 14:22
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 20-09-2006
Ostatnia aktualizacja: - 20-09-2006 14:22