Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Kępicach
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

Budowa drogi wraz z odwodnieniem ulicy Wymarzonej

 

Urząd Zamówień Publicznych

Al. Szucha 2/4, 00-582 Warszawa

Faks: (022) 45 87 700

Przesyłanie ogłoszeń on-line: http://www.uzp.gov.pl

 

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

Roboty budowlane  X                                               publikacja obowiązkowa      

Dostawy                                                       publikacja nieobowiązkowa X

Usługi                                  

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów

Nazwa:

Gmina Kępice

Adres pocztowy: ul. Niepodległości 6

Miejscowość: Kępice

 

Kod pocztowy:

77-230

Województwo:

pomorskie

Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów:
Barbara Żylis, Bogusława Wojtowicz

 

Tel.:  059 857 66 21

E-mail: umkepice@pro.onet.pl

 

Fax: 059 857 66 24

 

Adresy internetowe (jeżeli dotyczy)

Ogólny adres zamawiającego (URL): www.kepice.pl

Adres profilu nabywcy (URL): www.bip.kepice.pl

Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów (URL):

 

 

Więcej informacji można uzyskać pod adresem:

 

Xjak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów

 Inny: proszę wypełnić załącznik A.I

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

 

Xjak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów

 Inny: proszę wypełnić załącznik A.II

Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres:

 

Xjak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów

 Inny: proszę wypełnić załącznik A.III

       

 

I.2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności

 Administracja rządowa centralna

 Administracja rządowa terenowa

XAdministracja samorządowa

 Podmiot prawa publicznego

 Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub      

      trybunał

 Państwowa szkoła wyższa

 Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

 Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

 Inny (proszę określić):      

XOgólne usługi publiczne

 Obrona

 Porządek i bezpieczeństwo publiczne

 Środowisko

 Sprawy gospodarcze i finansowe

 Zdrowie

 Budownictwo i obiekty komunalne

 Ochrona socjalna

 Rekreacja, kultura i religia

 Edukacja

 Inne (proszę określić):                     

 

Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających                tak    nieX   

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego

Budowa drogi wraz z odwodnieniem ulicy Wymarzonej w Kępicach                                                                                           

II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług
(Wybrać wyłącznie jedną kategorię – roboty budowlane, dostawy lub usługi)

(a) Roboty budowlane                     X

(b) Dostawy                                  

(c) Usługi                                     

Wykonanie

Zaprojektowanie i wykonanie

Realizacja obiektu budowlanego za pomocą dowolnych środków, zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającego

X

 

Kupno

Dzierżawa

Najem

Leasing

Inne

Kategoria usług:                   nr 

 

Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych

Kępice dz. nr. 95/13                          

                              

Główne miejsce realizacji dostawy

 

                              

                              

Główne miejsce świadczenia usług

 

                              

                              

II.1.3) Ogłoszenie dotyczy

Zamówienia publicznego   X                     Ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)  

Zawarcia umowy ramowej                                                                     


 

II.1.4) Informacje na temat umowy ramowej (jeżeli dotyczy)

Umowa ramowa z kilkoma wykonawcami                            

Maksymalna liczba 
wykonawców planowanej umowy ramowej

Umowa ramowa z jednym wykonawcą                

Czas trwania umowy ramowej:  Okres w latach:   lub miesiącach: 

Wartość umowy ramowej (podać wyłącznie dane liczbowe):

Wartość bez VAT:                                         Waluta            

lub  zakres:   między                  a                            Waluta:      

Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone (jeżeli możliwe do określenia):                     

II.1.5) Określenie przedmiotu zamówienia

        

Zakres rzeczowy prac będzie obejmował następujące elementy:

1. Utworzenie ciągów pieszo- jezdnych o szerokości 5 m.

2. Wydzielenie pasa dla pieszych szerokości 1,50 m.

3. Zakończenie ulicy placem prostokątnym o szerokości 12,5 m

4.Wykonanie zjazdów na posesje typu bramowego o szerokościach dostosowanych do stanu istniejącego minimalnej szerokości 3,0 m ze skosami o szerokości 1,0 m oraz dojścia chodnikami szerokości 1,0 m i 1,5 m..

5. kanały Dn160 PCV – 5,06 m

6. kanały Dn200 PCV – 26,95 m

7. studzienki Dn600 PCV z włazem żeliwnym  typu D400/600/800 na rurze

   teleskopowej- 1 szt.

8. studzienki deszczowe osadnikowe Dn600PCV z wpustami deszczowymi typu żeliwnego ciężkiego D400/600 do montażu na rurach teleskopowych.

                                                                                       

                                                                                               

                                                                                               

II.1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego

Zamawiający nie żąda w/w dokumentów                                                                                           

                                                                                               

                                                                                               

II.1.7) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

 

Słownik główny

Słownik uzupełniający (jeżeli dotyczy)

Główny przedmiot

45.21.22.21-1

-  -

 

 

 

 

Dodatkowe przedmioty

 

...-

...-

...-

...-

-  -

-  -

-  -

-  -

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej (w celu podania informacji o częściach zamówienia należy wykorzystać załącznik B w liczbie odpowiadającej liczbie części)                                                        tak      nie X

II.1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej     tak      nie X

       

II. 2) Wielkość lub zakres zamówienia

 

Całkowita wielkość lub zakres

                                                                                           

   Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na przebudowie ul. Wymarzonej w Kępicach:

- nawierzchnia ulicy- 700,00 m²

- zjazdy                   - 207,00 m²

- chodniki               -   36,00 m²

- kanalizacja odwodnieniowa.

                                                

 

II.3) Czas trwania zamówienia lub termin WYKONANIA

 

Pożądany         Wymagany   X

 

Okres w miesiącach:     lub    dniach:   

lub  data rozpoczęcia  // (dd/mm/rrrr) lub zakończenia  15/12/2006 (dd/mm/rrrr)

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia

Informacja na temat wadium (jeżeli dotyczy)

           

   6.1. Wykonawca, który przystąpi do niniejszego postępowania,

          zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 3.900,00 PLN.

   6.2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem

          terminu do złożenia oferty. Dowód wniesienia wadium (kserokopia

          poświadczona za zgodność z oryginałem) powinien załączyć do

          oferty. Oryginał wniesienia wadium (poza wadium w formie pieniężnej)

          należy złożyć w pokoju nr 101,w siedzibie Zamawiającego do dnia

          26.10.2006 r. do godziny 15.00.

   6.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:

        1)   pieniądzu;

        2)   poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy

           oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze

           poręczeniem pieniężnym;

        3)   gwarancjach bankowych;

        4)   gwarancjach ubezpieczeniowych;

        5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.

            6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu

            Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.    1158, z późn. zm)

      przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia

       wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na

       rachunku Zamawiającego. Dokument w formie poręczenia winien

       zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego

       wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu,

       następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń.

6.4. Jeżeli wadium będzie wnoszone w pieniądzu, należy je wnieść na

    konto Zamawiającego do Urzędu Miejskiego w Kępicach w Banku

          Spółdzielczym Ustka o/Kępice nr 10931510430040376820000030

          z dopiskiem „przetarg ograniczony Budowa drogi wraz z odwodnieniem 

          ulicy Wymarzonej w Kępicach” do dnia 26.10.2006 r. do godziny 15.00.

    6.5. Wykonawca, którego oferta nie zostanie zabezpieczona ustawową

            formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta

            zostanie odrzucona.

    6.6. Warunki zwrotu wadium i jego utraty:

    6.6.1. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli:

              1) upłynął termin związania ofertą;

              2) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego

                  i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy;

              3) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia,

                  a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin

                  do ich wnoszenia.

     6.6.2.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy:

              1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;

              2) który został wykluczony z postępowania;

              3) którego oferta została odrzucona.

     6.6.3. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek

              Wykonawcy:

              1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;

              2) który został wykluczony z postępowania;

              3) którego oferta została odrzucona.

     6.6.4. Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub

              wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest

              równoznaczne ze zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa do

              wniesienia protestu.

    6.6.5. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z

              odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym

              było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia

              rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na

              rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.

    6.6.6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli

       Wykonawca, którego oferta została wybrana:

1)       odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego

     na warunkach określonych w ofercie;

          2)  nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania

               umowy;

          3)  zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się

               niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

                                                                                    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

III.2) Warunki Udziału

Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne

Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy):

Zamawiający dopuszcza do udziału w postępowaniu Wykonawców, którzy:

1)                 zgodnie z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych:

    a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub

        czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich

        uprawnień;

    b. posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem

        technicznym i  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

    c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej

        wykonanie zamówienia;

 d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

2)            nie podlegają wykluczeniu o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych;

3)                 udzielą na wykonane roboty 48 miesięcznej gwarancji;

4)            zatrudniają na stałe minimum 4 pracowników budowlanych;

5)            posiadają jedną osobę z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi, która   prawo pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.

6)            wykażą się minimum 3 wykonanymi robotami budowlanymi w okresie ostatnich 5 lat, odpowiadającymi swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia;

Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:

1)   wykonawców, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę niewykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności;

2) wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono,   z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego;

3)   wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;

4)  osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;

5) spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;

6) spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;

7) spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;

8) osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;

9)   podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary;

10) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych.

2.  Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy:

1) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; przepisu nie stosuje się do wykonawców, którym udziela się zamówienia na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 2 lub art. 67 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych;

2)   złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania;

3)   nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych,

4)   nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.

 

Zamawiający odrzuca ofertę, która:

a)     jest niezgodna z ustawą;

b)    jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków  zamówienia;

c)     jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu  nieuczciwej konkurencji,

d)    zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,

e)     została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert,

f)      zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny,

g)     wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny,

      h)   jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:

a)      Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału
w postępowaniu w oparciu o dokumenty wymagane w punkcie 5 niniejszej SIWZ metodą /nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie spełnią, choć jednego z w/w warunków, zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną odrzucone.

    b) Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i    dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

c)Zamawiający wezwie także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień  dotyczących oświadczeń i dokumentów Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie
nie złożyli dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, do uzupełnienia tych dokumentów w określonym
terminie, jeżeli ich nieuzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania.

 

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy):

W celu potwierdzenia spełnienia warunków stawianych Wykonawcom przez Zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia:

 

1.Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień  publicznych (na określonym przez Zamawiającego wzorze druku, do pobrania u Zamawiającego)

2.Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 24 ust. 1 ustawy Prawo  zamówień publicznych (na określonym przez Zamawiającego wzorze druku do pobrania u Zamawiającego)

3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu

składania ofert;

4.Zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

5.Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 

6.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty  i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (na określonym przez Zamawiającego wzorze druku, do pobrania u Zamawiającego);

7. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności;  (na określonym przez Zamawiającego wzorze druku, do pobrania u Zamawiającego);Do wykazu należy załączyć kserokopie posiadanych przez wymienione osoby wymaganych uprawnień budowlanych w specjalności dla przedmiotowego zakresu robót oraz aktualnego zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa zgodnie  z zapisem art.6 ust.1 ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządzie zawodowym architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów Dz.U. z 2001 r. Nr 5, poz.42 z późniejszymi zmianami;           

8.Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie;

9.Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 

10.Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu

składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 

11.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.:

   1)  3,4,7 - składa dokument lub dokumenty   wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub 

       miejsce zamieszkania,  potwierdzające odpowiednio, że: 

   a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 

   b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie  

      społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem  

      zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub

      wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 

  c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 

  2) 6 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub

      administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której

      dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8

      ustawy. 

12. Dokumenty, o których mowa w pkt. 11  ppkt 1 lit. a i c oraz ppkt 2,  powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w

postępowaniu o udzielenie zamówienia. Dokument, o którym mowa w pkt 14 ppkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o

dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia

13.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o  których mowa w pkt 11. ppkt 2), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia

Przetarg nieograniczony     

 

Przetarg ograniczony           X

 

Negocjacje z ogłoszeniem    

 

Dialog konkurencyjny               

 

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg  ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny)

Liczba wykonawców  

lub  minimalna liczba 5 / maksymalna liczba 10

 

 

 

 

IV. 2) Kryteria OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert (proszę zaznaczyć właściwe pole  (pola))

Najniższa cena                                                 X

lub

Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie   

 

Kryteria

1.                               

2.                               

3.                               

4.                               

5.                               

Znaczenie

          

          

          

          

          

Kryteria

6.                                

7.                                

8.                                

9.                                

10.                              

Znaczenie

          

          

          

          

          

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna                               tak     nie X

Jeżeli tak, proszę podać dodatkowe informacje na temat aukcji elektronicznej w tym adres strony internetowej, na której będzie prowadzona

                                                                                          

                                                                                          

                                                                                          

 

IV.3) Informacje administracyjne


IV.3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):                                                                                 

Opłata (o ile dotyczy)                    Waluta:      

Warunki i sposób płatności:                                                                  

                                                                                           

 


IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu (jeżeli dotyczy):

                                                                                          

                                                                                          

                                                                                          

 

IV.3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert

Data:  20/10/2006   (dd/mm/rrrr)                                                                        Godzina: 12.00


 

IV.3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty

   ES     CS     DA    DE     ET    EL    EN    FR    IT     LV   LT     HU   MT   NL   PL   PT   SK   SL    FI    SV   

                                                                        X                       

Inne:                                                                                       

IV.3.5) Termin związania ofertą

Do : 26/11/2006 (dd/mm/rrrr)

lub okres w dniach:  (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert

Data:     27/10/2006 (dd/mm/rrrr)                                                                        Godzina: 13.00

Miejsce Urząd Miejski w Kępicach ul. Niepodległości 6 77-230 Kępice

 

 

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

 

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków uNII eUROPEJSKIEJ

          tak     nie X

Jeżeli tak, wskazać projekt/program:

                                                                                          

                                                                                

VI.2) Informacje dodatkowe (jeżeli dotyczy)

                                                                                          

                                                                                          

                                                                                          

VI.3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia:   13/10/2006 (dd/mm/rrrr)

 

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Sylwia Łepecka 13-10-2006 12:55
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 13-10-2006
Ostatnia aktualizacja: - 13-10-2006 12:55