Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Kępicach
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2.200.000,00 PLN na finansowanie wydatków nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach budżetu gminy Kępice na 2005 rok


0x01 graphic

UNIA EUROPEJSKA

Publikacja Suplementu do Dziennika Urzędowego Wspólnot Europejskich

2, rue Mercier, L-2985 Luxembourg

Faks: (+352) 29 29 44 619, (+352) 29 29 44 623, (+352) 29 29 42 670

E-mail: mp-ojs@opoce.cec.eu.int Przesyłanie ogłoszeń on-line: http://simap.eu.int

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Roboty budowlane 

Dostawy 

Usługi x

Wypełnia Urząd Publikacji

Data otrzymania ogłoszenia__________________________

Nr identyfikacyjny_________________________________

Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)?

NIE x TAK 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego

Nazwa

Gmina Kępice

Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów

Subocz Halina, Kończak Janina

Adres

Ul. Niepodległości 6

Kod pocztowy

77-230

Miejscowość

Kępice

Kraj

Polska

Telefon

(0-59)857-66-21

Faks

(0-59)857-66-24

Poczta elektroniczna (e-mail)

57398847@pro.onet.pl

Adres internetowy (URL)

http//umig.kepice.ibip.pl

I.2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje

Taki jak w pkt. I.1 x Jeśli inny, wykorzystać załącznik A

I.3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację

Taki jak w pkt. I.1 x Jeśli inny, wykorzystać załącznik A

I.4) Adres, na który należy przesyłać oferty/ wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

Taki jak w pkt. I.1 x Jeśli inny, wykorzystać załącznik A

I.5) Rodzaj zamawiającego*

Szczebel centralny * Instytucja UE *

Szczebel regionalny/ lokalny * Podmiot prawa publicznego x

Inny *

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis

II.1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane (w przypadku zamówienia na roboty budowlane)

Wykonanie  Zaprojektowanie i wykonanie  Wykonanie, za pomocą jakichkolwiek środków,

obiektu budowlanego odpowiadającego wymogom

określonym przez zamawiającego 

II.1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy (w przypadku zamówienia na dostawy)

Kupno  Najem  Dzierżawa  Leasing  Inne 

II.1.3) Rodzaj zamówienia na usługi (w przypadku zamówienia na usługi)

Kategoria usług 66

II.1.4) Czy jest to umowa ramowa? * NIE x TAK 

II.1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego*

Przetarg nieograniczony na udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego w wysokości 2.200.000,00 PLN na finansowanie wydatków nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach budżetu gminy Kępice na 2005 rok.

II.1.6) Opis/ przedmiot zamówienia (w razie potrzeby wykorzystać dodatkową stronę)

a) udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na finansowanie wydatków nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach budżetu gminy Kępice na 2005 rok,

b) kwota kredytu 2.200.000 PLN ( słownie: dwa miliony dwieście tysięcy złotych), postawiona do dyspozycji zamawiającego w ciągu 7 dni od dnia zawarcia umowy do 31.12.2005 r.,

c) wykorzystanie kredytu w formie przelewu na wskazany przez zamawiającego rachunek bankowy na podstawie pisemnej dyspozycji,

d) oprocentowanie kredytu zmienne obliczone dla każdego miesięcznego okresu odsetkowego i okresu karencji w oparciu o wskaźnik oprocentowania depozytów bankowych WIBOR 3M, notowany na ostatni dzień roboczy miesiąca poprzedzającego miesiąc spłaty kolejnej raty odsetkowej powiększony lub pomniejszony o marżę banku stała w okresie kredytowania (obowiązywania umowy)

e) spłata kredytu będzie następowała w ratach , począwszy od 30 września 2006 roku

do 30 listopada 2013 roku, w kwotach i terminach jak niżej:

do 30 września 2006 roku - 30.000 zł

do 30 września 2007 roku - 60.000 zł.

do 30 września 2008 roku - 60.000 zł.

do 30 września 2009 roku - 60.000 zł

do 30 września 2010 roku - 60.000 zł.

do 30 września 2011 roku - 180.000 zł.

do 30 listopada 2011 roku - 180.000 zł.

do 30 maja 2012 roku - 210.000 zł

do 30 września 2012 roku - 300.000 zł.

do 30 listopada 2012 roku - 300.000 zł.

do 30 maja 2013 roku - 260.000 zł

do 30 września 2013 roku - 250.000 zł.

do 30 listopada 2013 roku - 250.000 zł.

f) spłata odsetek od wykorzystanego kredytu będzie następowała w okresach miesięcznych, do

30-go dnia każdego miesiąca, począwszy od miesiąca października 2005 do listopada 2013 roku,

g) karencja w spłacie kapitału do 30 września 2006 r.,

h) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez pobierania przez Bank oprocentowania za okres po spłacie kredytu i prowizji za wcześniejszą spłatę kredytu,
i) zabezpieczenie: weksel in blanco,

j) zamawiający nie dopuszcza zastosowania w ofercie prowizji przygotowawczej.

II.1.7) Miejsce wykonania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw

Gmina Kępice, ul. Niepodległości 6, 77-230 Kępice

Kod NUTS *____________________________________________________________________________

II.1.8) Nomenklatura

II.1.8.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

Słownictwo główne

Słownictwo uzupełniające (jeśli dotyczy)

Główny przedmiot

66.13.00.00-1

- - -

Dodatkowe przedmioty

...-

...-

...-

...-

- - -

- - -

- - -

- - -

II.1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/ NACE/ CPC) _______________________________________

II.1.9) Podział zamówienia na części (w celu podania szczegółów odnośnie części zamówienia wykorzystać załącznik B tyle razy, ile jest to konieczne)

NIE x TAK 

Oferty można składać w odniesieniu do:

jednej części  kilku części  wszystkich części 

II.1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej (o ile dotyczy)

NIE x TAK 

II.2) Wielkość lub zakres zamówienia

II.2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia (z uwzględnieniem wszystkich części i opcji, o ile dotyczy)

Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2.200.000,00 PLN na finansowanie wydatków nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach budżetu gminy Kępice na 2005r.

II.2.2) Opcje (o ile dotyczy). Opis i termin, w którym mogą być wykonane (o ile możliwe)

II.3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania

Okres w miesiącach  i/ lub w dniach  (licząc od daty udzielenia zamówienia)

Lub: Data rozpoczęcia 01/10/2005 i/ lub zakończenia 31/12/2005 (dd/mm/rrrr)

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia

III.1.1) Wymagane wadia i gwarancje (o ile dotyczy)

11 000 PLN

III.1.2) Główne warunki finansowania i płatności i/ lub odesłanie do odpowiednich przepisów (o ile dotyczy)

Karencja w spłacie udzielonego kredytu do 30.09.2006r. Spłata kapitału od 30.09.2006 do 30.11.2013r zgodnie z harmonogramem określonym w SIWZ. Spłata odsetek od wykorzystanego kredytu w ratach miesięcznych od 30.10.2005 do 30.11.2013r. Zamawiający ma prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez pobierania przez Bank oprocentowania za okres po spłacie kredytu i prowizji za wcześniejszą spłatę kredytu.

III.1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia (o ile dotyczy)

Zezwolenie na prowadzenie działalności objętej przedmiotem zamówienia.

III.2) Warunki uczestnictwa

III.2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne

Warunkiem ubiegania się przez Wykonawcę o udzielenie zamówienia publicznego jest :

1- spełnienie warunków o udzielenie zamówienia na podstawie art. 22 ust. 1-4 oraz nie wykluczenie z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy.

2- przedstawienie oferty zgodnej z postanowieniami ustawy i treści niniejszej SIWZ,

3- oprocentowanie kredytu zmienne w okresie kredytowania,

4- oferent przedstawi oprocentowanie kredytu aktualne na dzień 01 sierpnia 2005r
wg wskaźnika oprocentowania depozytów bankowych WIBOR 3 M powiększony lub
pomniejszony o stałą marżę banku.

III.2.1.1) Status prawny - wymagane dokumenty

Wypis z Krajowego Rejestru Sądowego.

III.2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty

Bilans za 2004r

III.2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty

III.3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi

III.3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu?

NIE x TAK 

Jeśli tak, wskazać odpowiednią ustawę, rozporządzenie lub przepis administracyjny

III.3.2) Czy osoby prawne będą zobowiązane do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawodowych pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia?

NIE x TAK 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury

Otwarta x Przyspieszona ograniczona 

Ograniczona  Przyspieszona negocjacyjna 

Negocjacyjna 

IV.1.1) Czy wybrano już kandydatów? (tylko w odniesieniu do procedury negocjacyjnej i jeśli dotyczy)

NIE  TAK  Jeśli tak, podać szczegóły w części „Inne informacje” (sekcja VI)

IV.1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej (o ile dotyczy)

IV.1.3) Wcześniejsze ogłoszenia dotyczące tego samego zamówienia (o ile dotyczy)

IV.1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia (o ile dotyczy)

Numer ogłoszenia w spisie Dz. Urz. UE

/S - z // (dd/mm/rrrr)

IV.1.3.2) Inne wcześniejsze ogłoszenia

Numer ogłoszenia w spisie Dz. Urz. UE

/S - z // (dd/mm/rrrr)

IV.1.4) Przewidywana liczba dostawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert (jeśli dotyczy)

Liczba  lub: Minimum  / Maksimum 

IV.2) Kryteria oceny ofert

A) Najniższa cena x

lub

B) Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: 

B1) kryteria jak niżej (o ile możliwe, według kolejności znaczenia) 

1 _______________________ 4 ________________________ 7 ______________________

2 _______________________ 5 ________________________ 8 ______________________

3 _______________________ 6 ________________________ 9 ______________________

Kolejność według znaczenia: NIE  TAK 

lub:

B2) kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia 

IV.3) Informacje administracyjne

IV.3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego *

05/05

IV.3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych

Dostępne do 16/09/2005 (dd/mm/rrrr)

Cena (o ile dotyczy) 30,00 Waluta PLN

Warunki i sposób płatności

Specyfikacja w formie papierowej - 30,00PLN brutto

IV.3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (w zależności od tego, czy stosuje się procedurę otwartą, ograniczoną czy negocjacyjną)

20/09/2005 (dd/mm/rrrr) lub  dni od daty wysłania ogłoszenia

Godzina (o ile dotyczy) 12:00

IV.3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej)

Przybliżona data // (dd/mm/rrrr)

IV.3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

ES

DA

DE

EL

EN

FR

IT

NL

PT

FI

SV

Inny (inne) - państwo trzecie

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

PL

IV.3.6) Termin związania ofertą (w przypadku procedury otwartej)

Do // (dd/mm/rrrr) lub  miesięcy i/ lub 60 dni od ostatecznego terminu składania ofert

IV.3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert

IV 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert (o ile dotyczy)

IV.3.7.2) Data, godzina i miejsce

Data 20/09/2005 (dd/mm/rrrr) Godzina: 12:15

Miejsce Urząd Miejski w Kępicach, ul. Niepodlegóści 6 , 77-230 Kępice, pokój nr 202

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa?

NIE x TAK 

VI.2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo, oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń

VI.3) Czy zamówienie dotyczy projektu/ programu finansowanego ze środków UE?*

NIE x TAK 

Jeśli tak, wskazać projekt/ program oraz wszelkie pomocne odniesienia

VI.4) Informacje dodatkowe (o ile dotyczy)

VI.5) Data wysłania ogłoszenia 25/07/2005 (dd/mm/rrrr)

INNE INFORMACJE

Ogłoszenie zostało przesłane do Dziennika Urzędowego Współnot Europejskich, suplement S w dniu 25.07.2005r.

Ogłoszenie zostało przesłane do Biuletynu Zamówień Publicznych w dniu 25.07.2005r.

Ogłoszenie zostało zamieszczone na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego od dnia 25.07.2005r.


* Wypełnienie tego pola nie jest niezbędne dla publikacji ogłoszenia Formularz Standardowy 1 - PL

7/9

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Sylwia Łepecka 26-08-2005 13:37
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 26-08-2005
Ostatnia aktualizacja: - 26-08-2005 13:37