System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
Ogłoszenie o zamówieniu "Usługa transportu- przewóz osób dwoma autokarami na trasie Kępice-Bomlitz-Kępice- lipiec, sierpień 2007"
Urząd Zamówień Publicznych Al. Szucha 2/4, 00-582 Warszawa Faks: (022) 45 87 700 Przesyłanie ogłoszeń on-line: http://www.uzp.gov.pl
|
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Roboty budowlane _ publikacja obowiązkowa _X
Dostawy _ publikacja nieobowiązkowa _
Usługi _ X
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów
Nazwa: Gmina Kępice
|
|||
Adres pocztowy: |
|||
Miejscowość: Kępice |
Kod pocztowy: 77-230 |
Województwo: pomorskie |
|
Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów: Halina Jankowska Aleksandra Finster
|
Tel.: (059) 857 66 21 |
||
E-mail: umkepice@pro.onet.pl
|
Fax: (059) 857 66 24
|
||
Adresy internetowe (jeżeli dotyczy) Ogólny adres zamawiającego (URL): www.kepice.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.bip.kepice.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów (URL):
|
|||
|
|||
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: |
|||
|
jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów Inny: proszę wypełnić załącznik A.I |
||
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: |
|||
|
jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów Inny: proszę wypełnić załącznik A.II |
||
Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: |
|||
|
jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów Inny: proszę wypełnić załącznik A.III |
I.2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności
Administracja rządowa centralna Administracja rządowa terenowa Administracja samorządowa Podmiot prawa publicznego Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał Państwowa szkoła wyższa Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej Inny (proszę określić): |
Ogólne usługi publiczne Obrona Porządek i bezpieczeństwo publiczne Środowisko Sprawy gospodarcze i finansowe Zdrowie Budownictwo i obiekty komunalne Ochrona socjalna Rekreacja, kultura i religia Edukacja Inne (proszę określić): |
Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających tak nie |
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego -„Usługa transportu - przewóz osób dwoma autokarami na trasie Kępice-Bomlitz -Kępice lipiec-sierpień 2007”
|
||||
II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług |
||||
(a) Roboty budowlane |
(b) Dostawy |
(c) Usługi |
||
Wykonanie Zaprojektowanie i wykonanie Realizacja obiektu budowlanego za pomocą dowolnych środków, zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającego |
|
Kupno Dzierżawa Najem Leasing Inne |
|
Kategoria usług: nr ** |
|
|
|
|
|
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych
|
Główne miejsce realizacji dostawy
|
Główne miejsce świadczenia usług
Kępice (Polska) - Bomlitz (Niemcy) |
||
II.1.3) Ogłoszenie dotyczy Zamówienia publicznego Ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) Zawarcia umowy ramowej |
II.1.4) Informacje na temat umowy ramowej (jeżeli dotyczy) |
|||
Umowa ramowa z kilkoma wykonawcami Maksymalna liczba *** |
Umowa ramowa z jednym wykonawcą |
||
Czas trwania umowy ramowej: Okres w latach: ** lub miesiącach: *** |
|||
Wartość umowy ramowej (podać wyłącznie dane liczbowe): Wartość bez VAT: Waluta lub zakres: między a Waluta: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone (jeżeli możliwe do określenia): |
|||
II.1.5) Określenie przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest usługa transportowa polegająca na przewozie osób dwoma autokarami na trasie Kępice-Bomlitz (Niemcy) i Bomlitz-Kępice pojazdami zdolnymi do przewozu nie mniej niż 40 osób oraz pozostawienie autokarów Zamawiającemu na potrzeby przejazdów na terenie Niemiec w terminie: I autokar - od 21.07.2006r. do 04.08.2007r. II autokar - od 22.07.2006r. do 05.08.2007r. Przewiduje się,że każdy z pojazdów przejedzie 2500 km.
Pojazd powinien spełniać następujące wymagania: * Rok produkcji - nie starszy jak 2002; * Standard - wyposażenie - zestaw radiowy, wideo, duże luki bagażowe, barek, lodówka, wc, sprawna klimatyzacja; * Liczba miejsc i ich rodzaj - nie mniej jak 40, uchylne; * Liczba kierowców - 1; * Stan techniczny musi spełniać warunki dopuszczenia do ruchu drogowego zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami.
|
|||
II.1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego I Dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie powinni, w terminie składania ofert wskazanym w niniejszej SIWZ, przedłożyć następujący komplet dokumentów;
1 formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1, 2 formularz cenowy - według wzoru - załącznik nr 2, 3 oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z atr.22 ust.1ustawy prawo zamówień publicznych - według wzoru - załącznik nr 3, 4 oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 24 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych - według wzoru - załącznik nr 4, 5 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6 aktualne na czas trwania niniejszego zamówienia licencje na wykonywanie krajowego i zagranicznego transportu drogowego osób, a w przypadku gdy licencje nie obejmują całego okresu objętego zamówieniem - oświadczenie zawierające zobowiązanie na ich przedłużenie na czas trwania umowy, 7 jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,zamiast dokumentu,o którym mowa w punkcie 5,składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju,w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio,że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski,poświadczonym przez Wykonawcę. 8. wykaz wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat usług polegających na wykonaniu krajowego i zagranicznego transportu drogowego osób“ - według wzoru - załącznik nr 5, 9 dokumenty potwierdzające,że usługi wymienione w punkcie 8.1.8. zostały należycie wykonane, 10 wykaz pojazdów - według wzoru - załącznik nr 6 11.wykaz osób,które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia - według wzoru - załącznik nr 7 12 aktualna polisa,a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 13 oświadczenie o niezaleganiu z płatnością podatków i opat w Urzędzie Skarbowym - według wzoru - załącznik nr 8, 14 oświadczenie o nie zaleganiu z płatnością składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych - według wzoru - załącznik nr 9, 15 projekt umowy - według wzoru - załącznik nr 10.
16Jeżeli osoba składająca oświadczenie lub poświadczająca zgodność dokumentów z oryginałem nie figuruje w dokumencie wymienionym w punkcie 5 i 7 Wykonawca jest zobowiązany przedłoży pełnomocnictwo potwierdzające upoważnienie tej osoby do reprezentowania go w niniejszym postępowaniu. 17 Dokumenty wymienione w punkcie 5, 6, 7, 9, 12 mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem“ przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Dokumenty przedstawione w oryginale nie wymagają poświadczenia „za zgodność z oryginałem“ . 18 Dokumenty wymienione w punkcie 1- 4 oraz 8,10,11,13-15 muszą być złożone w oryginale. 19 W przypadku oferty wspólnej dokumenty wymienione w punkcie 1- 5 i 7 składa każdy podmiot.
|
|||
II.1.7) Wspólny Słownik Zamówień (CPV) |
|||
|
Słownik główny |
Słownik uzupełniający (jeżeli dotyczy) |
|
Główny przedmiot |
60.11.72.00-3
|
****-* ****-* |
|
Dodatkowe przedmioty
|
**.**.**.**-* **.**.**.**-* **.**.**.**-* **.**.**.**-* |
****-* ****-* ****-* ****-* ****-* ****-* ****-* ****-* |
|
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej (w celu podania informacji o częściach zamówienia należy wykorzystać załącznik B w liczbie odpowiadającej liczbie części) tak nie |
|||
II.1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej tak nie |
II. 2) Wielkość lub zakres zamówienia
Całkowita wielkość lub zakres Przedmiotem zamówienia jest usługa transportowa polegająca na przewozie osób autokarem na trasie Kępice-Bomlitz (Niemcy) i Bomlitz-Kępice pojazdem zdolnym do przewozu nie mniej niż 40 osób oraz pozostawienie autokaru Zamawiającemu na potrzeby przejazdów na terenie Niemiec w terminie od 22.06.2007 roku do 25.06.2007 roku.Przewiduje się,że pojazd przejedzie 1700 km. Realizacja zadania nastąpi w jednym etapie zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w pkt II.1.5) niniejszego ogłoszenia |
II.3) Czas trwania zamówienia lub termin WYKONANIA
Pożądany Wymagany
Okres w miesiącach: ** lub dniach: **** lub data rozpoczęcia 21/07/2007, (dd/mm/rrrr) lub zakończenia 04/08/2007(dd/mm/rrrr) 22/07/2007 05/08/2007 |
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Warunki dotyczące zamówienia
Informacja na temat wadium (jeżeli dotyczy) Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium |
III.2) Warunki Udziału
Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne |
Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy):
1.O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych w tym:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, w tym posiadają aktualną na czas niniejszego zamówienia licencje na wykonywanie krajowego i zagranicznego transportu drogowego osób, a w przypadku,gdy licencje nie obejmują całego okresu objętego zamówieniem przedstawią oświadczenie w którym zobowiązują się do ich przedłużenia na czas trwania umowy.W/w licencje winny być wystawione na Wykonawcę składającego ofertę lub podmiot realizujący zamówienie; b) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia t.j.: - w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o zamówienie publiczne, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie,wykonali lub wykonują co najmniej 2 usługi polegające na wykonaniu krajowego transportu drogowego osób i 1 usługę zagranicznego transportu drogowego osób; - posiadają samochód o następujących parametrach: * rok produkcji - nie starszy jak 2002; * standard - wyposażenie - zestaw radiowy, wideo, duże luki bagażowe, barek, lodówka, wc, sprawna klimatyzacja; * liczba miejsc i ich rodzaj - nie mniej jak 40, uchylne; * stan techniczny musi spełniać warunki dopuszczenia do ruchu drogowego zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami. c) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które posiadają: * prawo jazdy kategorii odpowiedniej dla zamówienia; * aktualne zaświadczenie o stanie zdrowia pozwalające na pracę w charakterze kierowcy (świadectwo kwalifikacji); d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art.24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych..
2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu
2.1 Zamawiający dokona oceny spełniania powyższych warunków na podstawie oświadczeń i dokumentów,które Wykonawcy złożą wraz z ofertą zgodnie z punktem 8, w następujący sposób: 2.1.1 dla oceny warunków określonych w punkcie a) Zamawiający dokona oceny złożonych przez Wykonawcę aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej i licencji na wykonanie krajowego i zagranicznego transportu drogowego osób; 2.1.2 dla oceny warunków określonych w punkcie b) Zamawiający dokona analizy „Wykazu wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat usług polegających na wykonaniu krajowego i zagranicznego transportu drogowego osób“ - załącznik nr 5 oraz „Wykazu pojazdów“ - załącznik nr 6 oraz dokumenty potwierdzające należyte ich wykonanie.Oferta złożona przez podmioty występujące wspólnie spełnia to wymaganie, jeżeli podmioty łącznie wykonały co najmniej wymaganie określone w punkcie 2.1.1. 2.1.3 dla oceny warunków określonych w punkcie c) Zamawiający dokona analizy „Wykazu osób,które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia“ zawierającego także informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia - załącznik nr 7. Oferta złożona przez podmioty występujące wspólnie spełnia to wymaganie, jeżeli podmioty łącznie wykonały co najmniej wymaganie określone w punkcie 2.1.2 . 2.1.4 dla oceny warunku ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej Zamawiający dokona oceny złożonej przez Wykonawcę polisy lub innego dokumentu ubezpieczeniowego. 2.1.5 na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca złoży dokumenty określone w punkcie 8. 3. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
- Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - Wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, z wyjątkiem autorów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, jeżeli przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia są prace projektowe wynikające z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, sporządzonych przez tych autorów - Wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania - Wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków
4. Zamawiający odrzuca ofertę, która:
- jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert, - zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny, - w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia Wykonawca nie zgłosi się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
|
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia |
|
Przetarg nieograniczony |
|
Przetarg ograniczony |
|
Negocjacje z ogłoszeniem |
|
Dialog konkurencyjny |
|
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu Liczba wykonawców *** lub minimalna liczba ** */ maksymalna liczba *** |
IV. 2) Kryteria OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert (proszę zaznaczyć właściwe pole (pola)) |
|||
Najniższa cena lub Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie
|
|||
Kryteria 1. cena 2. warunki jakościowe 3. warunki techniczne 4. 5. |
Znaczenie 80 %
10 % 10 %
|
Kryteria 6. 7. 8. 9. 10. |
Znaczenie
|
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna tak nie |
|||
Jeżeli tak, proszę podać dodatkowe informacje na temat aukcji elektronicznej w tym adres strony internetowej, na której będzie prowadzona
|
IV.3) Informacje administracyjne
IV.3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia |
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy): www.bip.kepice.pl |
Opłata (o ile dotyczy) nie dotyczy Waluta: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można otrzymać w Urzędzie Miejskim w Kępicach ul. Niepodległości 6, 77-230 Kępice, w pokoju 21, w terminie do dnia 07.05.2007 r.
|
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu (jeżeli dotyczy):
|
IV.3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert Data: …… (dd/mm/rrrr) Godzina: ……… |
IV.3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty |
ES CS DA DE ET EL EN FR IT LV LT HU MT NL PL PT SK SL FI SV
Inne: |
IV.3.5) Termin związania ofertą Do : **/**/**** (dd/mm/rrrr) lub okres w dniach: *30 (od ostatecznego terminu składania ofert) |
IV.3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert Data: 07/05/2007 (dd/mm/rrrr) Godzina: 11.30 Miejsce Urząd Miejski w Kępicach Ul. Niepodległości 6 77-230 Kępice Pokój 105 a
|
SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków uNII eUROPEJSKIEJ tak nie Jeżeli tak, wskazać projekt/program:
|
VI.2) Informacje dodatkowe (jeżeli dotyczy)
|
VI.3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 23/04/2007 (dd/mm/rrrr) |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Sylwia Łepecka | 23-04-2007 12:47 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Halina Jankowska | 23-04-2007 |
Ostatnia aktualizacja: | Sylwia Łepecka | 23-04-2007 13:13 |