Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Kępicach
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

Ogłoszenie o zamówieniu "Usługa transportu- przewóz osób dwoma autokarami na trasie Kępice-Bomlitz-Kępice- lipiec, sierpień 2007"


Urząd Zamówień Publicznych

Al. Szucha 2/4, 00-582 Warszawa

Faks: (022) 45 87 700

Przesyłanie ogłoszeń on-line: http://www.uzp.gov.pl

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Roboty budowlane _ publikacja obowiązkowa _X

Dostawy _ publikacja nieobowiązkowa _

Usługi _ X

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów

Nazwa: Gmina Kępice

Adres pocztowy:

Miejscowość:

Kępice

Kod pocztowy:

77-230

Województwo:

pomorskie

Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów:

Halina Jankowska Aleksandra Finster

Tel.: (059) 857 66 21

E-mail: umkepice@pro.onet.pl

Fax: (059) 857 66 24

Adresy internetowe (jeżeli dotyczy)

Ogólny adres zamawiającego (URL): www.kepice.pl

Adres profilu nabywcy (URL): www.bip.kepice.pl

Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów (URL):

Więcej informacji można uzyskać pod adresem:

jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów

Inny: proszę wypełnić załącznik A.I

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów

Inny: proszę wypełnić załącznik A.II

Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres:

jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów

Inny: proszę wypełnić załącznik A.III

I.2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności

Administracja rządowa centralna

Administracja rządowa terenowa

Administracja samorządowa

Podmiot prawa publicznego

Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub

trybunał

Państwowa szkoła wyższa

Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Inny (proszę określić):      

Ogólne usługi publiczne

Obrona

Porządek i bezpieczeństwo publiczne

Środowisko

Sprawy gospodarcze i finansowe

Zdrowie

Budownictwo i obiekty komunalne

Ochrona socjalna

Rekreacja, kultura i religia

Edukacja

Inne (proszę określić):                     

Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających tak nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego

-„Usługa transportu - przewóz osób dwoma autokarami na trasie Kępice-Bomlitz -Kępice lipiec-sierpień 2007

II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług
(Wybrać wyłącznie jedną kategorię - roboty budowlane, dostawy lub usługi)

(a) Roboty budowlane

(b) Dostawy

(c) Usługi

Wykonanie

Zaprojektowanie i wykonanie

Realizacja obiektu budowlanego za pomocą dowolnych środków, zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającego

Kupno

Dzierżawa

Najem

Leasing

Inne

Kategoria usług: nr **

Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych

Główne miejsce realizacji dostawy

Główne miejsce świadczenia usług

Kępice (Polska) - Bomlitz (Niemcy)

II.1.3) Ogłoszenie dotyczy

Zamówienia publicznego Ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

Zawarcia umowy ramowej

II.1.4) Informacje na temat umowy ramowej (jeżeli dotyczy)

Umowa ramowa z kilkoma wykonawcami

Maksymalna liczba ***
wykonawców planowanej umowy ramowej

Umowa ramowa z jednym wykonawcą

Czas trwania umowy ramowej: Okres w latach: ** lub miesiącach: ***

Wartość umowy ramowej (podać wyłącznie dane liczbowe):

Wartość bez VAT:                 Waluta           

lub zakres: między            a            Waluta:      

Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone (jeżeli możliwe do określenia):                     

II.1.5) Określenie przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa transportowa polegająca na przewozie osób dwoma autokarami na trasie Kępice-Bomlitz (Niemcy) i Bomlitz-Kępice pojazdami zdolnymi do przewozu nie mniej niż 40 osób oraz pozostawienie autokarów Zamawiającemu na potrzeby przejazdów na terenie Niemiec w terminie:

I autokar - od 21.07.2006r. do 04.08.2007r.

II autokar - od 22.07.2006r. do 05.08.2007r.

Przewiduje się,że każdy z pojazdów przejedzie 2500 km.

Pojazd powinien spełniać następujące wymagania:

* Rok produkcji - nie starszy jak 2002;

* Standard - wyposażenie - zestaw radiowy, wideo, duże luki bagażowe,

barek, lodówka, wc, sprawna klimatyzacja;

* Liczba miejsc i ich rodzaj - nie mniej jak 40, uchylne;

* Liczba kierowców - 1;

* Stan techniczny musi spełniać warunki dopuszczenia do ruchu drogowego

zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami.

II.1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego

I Dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie powinni, w terminie składania ofert wskazanym w niniejszej SIWZ, przedłożyć następujący komplet dokumentów;

1 formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1,

2 formularz cenowy - według wzoru - załącznik nr 2,

3 oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z atr.22

ust.1ustawy prawo zamówień publicznych - według wzoru - załącznik nr 3,

4 oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 24 ust.1 ustawy prawo

zamówień publicznych - według wzoru - załącznik nr 4,

5 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie

do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

6 aktualne na czas trwania niniejszego zamówienia licencje na wykonywanie

krajowego i zagranicznego transportu drogowego osób, a w przypadku gdy

licencje nie obejmują całego okresu objętego zamówieniem -

oświadczenie zawierające zobowiązanie na ich przedłużenie na czas

trwania umowy,

7 jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium

Rzeczypospolitej Polskiej,zamiast dokumentu,o którym mowa w punkcie

5,składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju,w którym ma

siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio,że nie

otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny

być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu

składania ofert.Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być

złożone wraz z tłumaczeniem na język polski,poświadczonym przez

Wykonawcę.

8. wykaz wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat usług polegających

na wykonaniu krajowego i zagranicznego transportu drogowego osób“ -

według wzoru - załącznik nr 5,

9 dokumenty potwierdzające,że usługi wymienione w punkcie 8.1.8. zostały

należycie wykonane,

10 wykaz pojazdów - według wzoru - załącznik nr 6

11.wykaz osób,które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia - według

wzoru - załącznik nr 7

12 aktualna polisa,a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający,

że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,

13 oświadczenie o niezaleganiu z płatnością podatków i opat w Urzędzie

Skarbowym - według wzoru - załącznik nr 8,

14 oświadczenie o nie zaleganiu z płatnością składek na ubezpieczenie

społeczne i zdrowotne w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych - według

wzoru - załącznik nr 9,

15 projekt umowy - według wzoru - załącznik nr 10.

16Jeżeli osoba składająca oświadczenie lub poświadczająca zgodność

dokumentów z oryginałem nie figuruje w dokumencie wymienionym w

punkcie 5 i 7 Wykonawca jest zobowiązany przedłoży pełnomocnictwo potwierdzające upoważnienie tej osoby do reprezentowania go w niniejszym postępowaniu.

17 Dokumenty wymienione w punkcie 5, 6, 7, 9, 12 mogą

być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej „za zgodność

z oryginałem“ przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.

Dokumenty przedstawione w oryginale nie wymagają poświadczenia „za

zgodność z oryginałem“ .

18 Dokumenty wymienione w punkcie 1- 4 oraz 8,10,11,13-15 muszą być złożone w oryginale.

19 W przypadku oferty wspólnej dokumenty wymienione w punkcie 1- 5 i 7 składa każdy podmiot.

II.1.7) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

Słownik główny

Słownik uzupełniający (jeżeli dotyczy)

Główny przedmiot

60.11.72.00-3

****-* ****-*

Dodatkowe przedmioty

**.**.**.**-*

**.**.**.**-*

**.**.**.**-*

**.**.**.**-*

****-* ****-*

****-* ****-*

****-* ****-*

****-* ****-*

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej (w celu podania informacji o częściach zamówienia należy wykorzystać załącznik B w liczbie odpowiadającej liczbie części) tak nie

II.1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej tak nie

II. 2) Wielkość lub zakres zamówienia

Całkowita wielkość lub zakres

Przedmiotem zamówienia jest usługa transportowa polegająca na przewozie osób autokarem na trasie Kępice-Bomlitz (Niemcy) i Bomlitz-Kępice pojazdem zdolnym do przewozu nie mniej niż 40 osób oraz pozostawienie autokaru Zamawiającemu na potrzeby przejazdów na terenie Niemiec w terminie od 22.06.2007 roku do 25.06.2007 roku.Przewiduje się,że pojazd przejedzie 1700 km.

Realizacja zadania nastąpi w jednym etapie zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w pkt II.1.5) niniejszego ogłoszenia

II.3) Czas trwania zamówienia lub termin WYKONANIA

Pożądany Wymagany

Okres w miesiącach: ** lub dniach: ****

lub data rozpoczęcia 21/07/2007, (dd/mm/rrrr) lub zakończenia 04/08/2007(dd/mm/rrrr)

22/07/2007 05/08/2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia

Informacja na temat wadium (jeżeli dotyczy)

Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium

III.2) Warunki Udziału

Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne

Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy):

1.O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią

warunki udziału w postępowaniu określone w art.22 ust.1 ustawy

Prawo Zamówień Publicznych w tym:

a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, w tym posiadają aktualną na czas niniejszego zamówienia licencje na wykonywanie krajowego i zagranicznego transportu drogowego osób, a w przypadku,gdy licencje nie obejmują całego okresu objętego zamówieniem przedstawią oświadczenie w którym zobowiązują się do ich przedłużenia na czas trwania umowy.W/w licencje winny być wystawione na Wykonawcę składającego ofertę lub podmiot realizujący zamówienie;

b) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia t.j.:

- w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o zamówienie publiczne, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie,wykonali lub wykonują co najmniej 2 usługi polegające na wykonaniu krajowego transportu drogowego osób i 1 usługę zagranicznego transportu drogowego osób;

- posiadają samochód o następujących parametrach:

* rok produkcji - nie starszy jak 2002;

* standard - wyposażenie - zestaw radiowy, wideo, duże luki bagażowe,

barek, lodówka, wc, sprawna klimatyzacja;

* liczba miejsc i ich rodzaj - nie mniej jak 40, uchylne;

* stan techniczny musi spełniać warunki dopuszczenia do ruchu drogowego

zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami.

c) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które posiadają:

* prawo jazdy kategorii odpowiedniej dla zamówienia;

* aktualne zaświadczenie o stanie zdrowia pozwalające na pracę w

charakterze kierowcy (świadectwo kwalifikacji);

d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej;

e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art.24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych..

2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w

postępowaniu

2.1 Zamawiający dokona oceny spełniania powyższych warunków na podstawie oświadczeń i dokumentów,które Wykonawcy złożą wraz z ofertą zgodnie z punktem 8, w następujący sposób:

2.1.1 dla oceny warunków określonych w punkcie a) Zamawiający dokona oceny złożonych przez Wykonawcę aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej i licencji na wykonanie krajowego i zagranicznego transportu drogowego osób;

2.1.2 dla oceny warunków określonych w punkcie b) Zamawiający dokona analizy „Wykazu wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat usług polegających na wykonaniu krajowego i zagranicznego transportu drogowego osób“ - załącznik nr 5 oraz „Wykazu pojazdów“ - załącznik nr 6 oraz dokumenty potwierdzające należyte ich wykonanie.Oferta złożona przez podmioty występujące wspólnie spełnia to wymaganie, jeżeli podmioty łącznie wykonały co najmniej wymaganie określone w punkcie 2.1.1.

2.1.3 dla oceny warunków określonych w punkcie c) Zamawiający dokona analizy „Wykazu osób,które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia“ zawierającego także informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia - załącznik nr 7. Oferta złożona przez podmioty występujące wspólnie spełnia to wymaganie, jeżeli podmioty łącznie wykonały co najmniej wymaganie określone w punkcie 2.1.2 .

2.1.4 dla oceny warunku ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej Zamawiający dokona oceny złożonej przez Wykonawcę polisy lub innego dokumentu ubezpieczeniowego.

2.1.5 na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca złoży dokumenty określone w punkcie 8.

3. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:

- Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych

- Wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, z wyjątkiem autorów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, jeżeli przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia są prace projektowe wynikające z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, sporządzonych przez tych autorów

- Wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania

- Wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków

4. Zamawiający odrzuca ofertę, która:

- jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia,

- jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,

- zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,

- została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert,

- zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny,

- w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia Wykonawca nie zgłosi się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny,

- jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia

Przetarg nieograniczony

Przetarg ograniczony

Negocjacje z ogłoszeniem

Dialog konkurencyjny

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny)

Liczba wykonawców ***

lub minimalna liczba ** */ maksymalna liczba ***

IV. 2) Kryteria OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert (proszę zaznaczyć właściwe pole (pola))

Najniższa cena

lub

Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie

Kryteria

1. cena                    

2. warunki jakościowe                         

3. warunki techniczne                         

4.                               

5.                               

Znaczenie

80 %

          

10 %     

10 %     

          

Kryteria

6.                               

7.                               

8.                               

9.                               

10.                              

Znaczenie

          

          

          

          

          

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna tak nie

Jeżeli tak, proszę podać dodatkowe informacje na temat aukcji elektronicznej w tym adres strony internetowej, na której będzie prowadzona

                                                                                          

                                                                                          

                                                                                          

IV.3) Informacje administracyjne

IV.3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy): www.bip.kepice.pl

Opłata (o ile dotyczy) nie dotyczy Waluta:

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można otrzymać w Urzędzie Miejskim w Kępicach ul. Niepodległości 6, 77-230 Kępice, w pokoju 21, w terminie do dnia 07.05.2007 r.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu (jeżeli dotyczy):

IV.3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert

Data: …… (dd/mm/rrrr) Godzina: ………

IV.3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty

ES CS DA DE ET EL EN FR IT LV LT HU MT NL PL PT SK SL FI SV

Inne:                                                                                      

IV.3.5) Termin związania ofertą

Do : **/**/**** (dd/mm/rrrr)

lub okres w dniach: *30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert

Data: 07/05/2007 (dd/mm/rrrr) Godzina: 11.30

Miejsce

Urząd Miejski w Kępicach

Ul. Niepodległości 6

77-230 Kępice

Pokój 105 a

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków uNII eUROPEJSKIEJ

tak nie

Jeżeli tak, wskazać projekt/program:

VI.2) Informacje dodatkowe (jeżeli dotyczy)

                                                  

                                                                           

VI.3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 23/04/2007 (dd/mm/rrrr)

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Sylwia Łepecka 23-04-2007 12:47
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Halina Jankowska 23-04-2007
Ostatnia aktualizacja: Sylwia Łepecka 23-04-2007 13:13