System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
Z A R Z A D Z E N I E Nr 24/2007 Burmistrza Kępic z dnia 23 kwietnia 2007 w sprawie powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego „Usługa transportu-przewóz osób autokarem na trasie Kępice-Bomlitz-Kępice czerwiec 2007” oraz „Usługa transportu – przewóz osób dwoma autokarami na trasie Kępice-Bomlitz-Kępice lipiec-sierpień 2007 r
ZARZĄDZENIE Nr 24/2007
Burmistrza Kępic
z dnia 23 kwietnia 2007 r
Na podstawie art. 19 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004 r. Nr19,poz. 177) oraz art. 31 ustawy z dnia 08 marca 1990r o Samorządzie Gminnym( Dz.U. Nr 13,poz.74 z 1996 z późn. zm.)
W sprawie powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w tym do dokonania oceny wniosków o dopuszczenie do udziału w przetargu, oceny czy oferenci spełniają wymagane warunki, oceny złożonych ofert i przedstawienia propozycji wyboru najkorzystniejszej oferty.
§ 1
Powołuje się Komisję Przetargową do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 60.000 EURO na wykonanie zadania p.n.: „Usługa transportu-przewóz osób autokarem na trasie Kępice-Bomlitz-Kępice czerwiec 2007” oraz „Usługa transportu - przewóz osób dwoma autokarami na trasie Kępice-Bomlitz-Kępice lipiec-sierpień 2007 r .” w której skład wchodzą :
1. - Przewodniczący - Beata Kropidłowska
2. - Członek ........... - Halina Jankowska
3. - Członek - Aleksandra Finster
§ 2
1. Do zadań Komisji Przetargowej w szczególności należy :
1.1. Przygotowanie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
a) przygotowanie materiałów przetargowych,
b) prowadzenie dokumentacji przetargowej,
c) przygotowanie części jawnej przetargu,
d) ocena wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,
e) publiczne otwarcie ofert, odczytanie nazw firm, adresu i ceny przedstawionej
w ofercie.
1.2. Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz do badania i
oceny ofert :
a) sprawdzenie ofert pod względem merytorycznym i prawnym,
b)dokonanie punktowej oceny ofert zgodnie z zasadami i kryteriami
określonymi w dokumentacji przetargowej,
c) przedstawienie propozycji wykluczenia wykonawcy, odrzucenia oferty oraz
wyboru najkorzystniejszej oferty, a także wystąpienie z wnioskiem o
unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
d) niezwłoczne przedstawienie kierownikowi protokołu z przeprowadzonego
przetargu celem zatwierdzenia.
e) udzielania wyjaśnień dotyczących treści instrukcji dla oferentów.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Sylwia Łepecka | 17-05-2007 11:18 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 17-05-2007 | |
Ostatnia aktualizacja: | - | 17-05-2007 11:18 |