System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Roboty budowlane X
|
Wypełnia Urząd Zamówień Publicznych
Data otrzymania ogłoszenia__________________________ Numer identyfikacyjny_________________________________ |
SEKCJA I: Zamawiający
I.1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego
Nazwa
Gmina Kępice
|
Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów Wojtowicz Bogusława Żylis Barbara |
Adres ul. Niepodległości 6
|
Kod pocztowy 77-230 Kępice |
Miejscowość Kępice
|
Województwo pomorskie
|
Telefon 059 8576621
|
Faks 0598576624
|
Poczta elektroniczna (e-mail) umkepice@pro.onet.pl
|
Adres internetowy (URL) http http://bip.kepice.pl |
I.2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje
Taki jak w pkt. I.1 X Jeśli inny, wykorzystać Załącznik A
I.3) Adres, pod którym można uzyskać specyfikację istotnych warunków zamówienia
Taki jak w pkt. I.1 X Jeśli inny, wykorzystać Załącznik A
I.4) Adres, na który należy przesyłać oferty/ wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Taki jak w pkt. I.1 X Jeśli inny, wykorzystać Załącznik A
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
II.1.2) Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego
„Przebudowa części budynku -adaptacja pomieszczeń na remizę OSP w Biesowicach”
II.1.3) Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana p.n. „Przebudowa części budynku-adaptacja pomieszczeń na remizę OSP w Biesowicach „ polegająca na przebudowie dotychczasowego pomieszczenia gospodarczego z wydzieleniem powierzchni na pomieszczenia socjalno-higieniczne ze świetlicą.
W tym celu przewiduje się wykonanie:
- wewnętrznej ściany działowej gr. 24cm posadowionej na żelbetowej ławie fundamentowej,
- wykonanie ścianek działowych gr. 12 i 6cm,
-wybicie w ścianie zewnętrznej budynku otworów okiennych i drzwi wejściowych oraz drzwi w ścianie wewnętrznej łączący pomieszczenie garażowe z projektowanym zapleczem socjalnym,
- wykonanie wentylacji pomieszczeń.
II.1.4) Miejsce wykonania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw
Biesowice -działka Nr149
II.1.5) Nomenklatura
|
II.1.5.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV) |
|
|
Główny przedmiot |
45.21.61.21-8 |
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej
NIE
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
NIE
II.2) Wielkość lub zakres zamówienia
II.2.1) Wartość lub zakres zamówienia (z uwzględnieniem wszystkich części i opcji, o ile dotyczy)
1.Roboty rozbiórkowe,
2.Roboty ogólnobudowlane w tym :
- ławy fundamentowe,
-podkłady i izolacje pod posadzki,
-ściany i ścianki działowe murowane,
-kominy wentylacyjne,
-okna PCV,
-izolacja stropu nad parterem,
-tynki wewnętrzne i strop podwieszony z płyt gipsowo-kartonowych,
-posadzki,
-stolarka drzwiowa,
-glazura ,
-roboty malarskie,
-przyłącze kanalizacyjne,
-wewnętrzna instalacja kanalizacyjna,
-instalacja wodociągowa i wentylacyjna,
- instalacja elektryczna zalicznikowa.
II.3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania
Okres w miesiącach / lub w dniach *** (licząc od daty udzielenia zamówienia)
lub: Data 15/09/2006 zakończenia // (dd/mm/rrrr)
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Wymagane wadium
3000PLN
III.2) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne
Warunkiem ubiegania się przez Wykonawcę o udzielenie zamówienia publicznego jest :
-spełnienie warunków o których mowa w art.22 ust.1 oraz nie podleganiu wykluczeniu z
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art.24 ustawy Prawo
zamówień publicznych,
-spełnienie warunków określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
-udzielenie na wykonane roboty 48 miesięcznej gwarancji,
-zatrudnianie na stałe min.5 pracowników budowlanych w tym wykwalifikowany
tynkarz, glazurnik ,instalator instalacji sanitarnych i elektrycznych.
SEKCJA IV: TRYBY
IV.1) tryb udzielenia zamówienia
Przetarg nieograniczony X
IV.1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia (o ile dotyczy)
Numer ogłoszenia w spisie BZP |
Nr**** poz.****** z **/**/**** (dd/mm/rrrr) |
IV.1.3) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu (jeśli dotyczy)
Liczba ** lub: Minimum ** / Maksimum **
IV.2) Kryteria oceny ofert
A) X Najniższa cena
IV.3) Informacje administracyjne
IV.3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień
Dostępne do 10/05/2006 (dd/mm/rrrr)
Cena 50PLN
IV.3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (w zależności od tego, czy stosuje się tryb przetargu nieograniczonego, ograniczonego czy negocjacji z ogłoszeniem)
16 /05/2006 (dd/mm/rrrr)
Godzina 10:00 (gg:mm)
IV.3.3) Termin związania ofertą (w przypadku trybu przetargu nieograniczonego)
Do ��/��/���� (dd/mm/rrrr) lub �� miesięcy i/ lub 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert
IV.3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert
Data 16 /05/2006 (dd/mm/rrrr) Godzina 10:30 (gg:mm)
Miejsce otwarcia ofert : siedziba Zamawiającego Urząd Miejski w Kępicach ul. Niepodległości 6 , sala 105A
SEKCJA V: INNE INFORMACJE
V.1) Czy zamówienie dotyczy projektu/ programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej?
NIE
V.2) Data ogłoszenia (21 /04/2006r)
Załącznik nr 10
Numer sprawy nadany przez zamawiającego: ________________________ ZP-200
str. 1/5
Załącznik nr 10
Numer sprawy nadany przez zamawiającego: ________________________ ZP-200
str. 5/5
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Sylwia Łepecka | 21-04-2006 13:59 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 21-04-2006 | |
Ostatnia aktualizacja: | - | 21-04-2006 13:59 |