Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Kępicach
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - REMONT SZKOŁY W KĘPICACH

FORMULARZ ZP-403

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA

Początek formularza


Zamieszczanie obowiązkowe
Zamieszczanie nieobowiązkowe

OGŁOSZENIE DOTYCZY:

Zamówienia publicznego
Zawarcia umowy ramowej
Zamówień objętych dynamicznym systemem zakupów

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych?

Tak   Numer ogłoszenia w BZP: Rok 2007  Pozycja 136757 Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.1) NAZWA I ADRES


I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego

Przebudowa i remont Szkoły Podstawowej w Kępicach

II.1.2) Rodzaj zamówienia:    Roboty budowlane Dostawy Usługi

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia

Zakres rzeczowy prac będzie obejmował następujące elementy: 1. Branża budowlana: - remont dachu, - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej - roboty murowe i tynkarskie - glazura na ścianach, - gładzie, malowanie i inne wykończenie ścian zewnętrznych 2. Branża elektryczna - tablice rozdzielcze i linie WLZ - instalacje elektryczne, - montaż osprzętu i opraw, - instalacja wyrównawcza główna i miejscowa, - instalacja odgromowa. 3. Wymiana instalacji wodno- kanalizacyjnej - instalacja kanalizacyjna, - instalacje wodociągowe, - instalacja c.o, - wentylacja.

II.1.4) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)



II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części

Wartość
1057229.02   Waluta PLN

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony
Przetarg ograniczony
Negocjacje z ogłoszeniem
Dialog konkurencyjny
Negocjacje bez ogłoszenia
Zamówienie z wolnej ręki
Zapytanie o cenę
Licytacja elektroniczna

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA



V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:   24/09/2007

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:   1

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA


V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

Cena wybranej oferty:    1057229.02

Oferta z najniższą ceną:   
1057229.02 / Oferta z najwyższą ceną:   1057229.02

Waluta:  
PLN

Dół formularza

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Roman Borowski 24-09-2007 17:47
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Barbara Żylis 24-09-2007
Ostatnia aktualizacja: - 24-09-2007 17:47