Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Kępicach
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

SIWZ Udzielenie i obsługa kredytu bankowego termomodernizacyjnego w wysokości 500.000.00 PLN z premią termomodernizacyjną z BGK


SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

Do postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego

o wartości zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 dla usługi na:

„UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU BANKOWEGO TERMOMODERNIZACYJNEGO W WYSOKOŚCI 500.000.00 PLN

Z PREMIĄ TERMOMODERNIZACYJNĄ Z BGK

/Numer sprawy:ZP341-17/2007/

Podstawa prawna :

Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity : Dz. U. z 2006r. Nr 164 ,poz.1163 z późniejszymi zmianami)

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

dla przetargu nieograniczonego

o wartości zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 dla usługi na:

„UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU BANKOWEGO TERMOMODERNIZACYJNEGO W WYSOKOŚCI 500.000.00 PLN PREMIĄ TERMOMODERNIZACYJNĄ Z BGK

I. Nazwa oraz adres Zamawiającego :

W procedurze przetargowej jako „Zamawiający” występuje:

Gmina KĘPICE

77-230 Kępice ul. Niepodległości 6

NIP: 839-10-03-595 REGON: 770979826

Tel.: (059) 857 66 21

Fax.: (059) 857 66 24

Adres e-mail:umkepice@pro.onet.pl

Strona http://bip.kepice.pl

Reprezentowana przez Burmistrza Kępic- Marka Piotra Mazura

II. Tryb udzielenia zamówienia :

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 , z zachowaniem zasad określonych ustawą Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. ( tekst jednolity :Dz. U. z 2006r. Nr 164 , poz.1163 z póź. zm.)

III. Przedmiotem zamówienia jest :

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wyborze banku w celu udzielenia i obsługi kredytu bankowego termomodernizacyjnego w wys. 500.000,00 PLN z premią termomodernizacyjną z BGK z przeznaczeniem na przedsięwzięcie termomodernizacyjne pn. ” Przebudowa i remont Szkoły Podstawowej w Kępicach „

Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień:

1. Kod CPV : 66.13.00.00-0

IV. Opis przedmiotu zamówienia:

1) udzielenie i obsługa kredytu bankowego termomodernizacyjnego w wys. 500.000,00 PLN z premią termomodernizacyjną z BGK z przeznaczeniem na przedsięwzięcie termomodernizacyjne pn. ” Przebudowa i remont Szkoły Podstawowej w Kępicach „

V. Istotne warunki dotyczące przedmiotu zamówienia :

1) kwota kredytu 500.000 PLN ( słownie: pięćset tysięcy złotych), postawiona do dyspozycji zamawiającego w ciągu 7 dni od dnia zawarcia umowy do 30.12.2007 r.

-2-

2) uruchomienie kredytu następować będzie na podstawie decyzji płatniczych Zamawiającego -Kredytobiorcy wraz z załączonymi fakturami na rachunek Wykonawcy inwestycji.

3) oprocentowanie kredytu zmienne obliczone dla każdego miesięcznego okresu odsetkowego i

okresu karencji w oparciu o wskaźnik oprocentowania depozytów bankowych WIBOR 1M,

notowany na ostatni dzień roboczy miesiąca poprzedzającego miesiąc spłaty kolejnej raty

odsetkowej powiększony o marżę banku stałą w okresie kredytowania (obowiązywania

umowy).

4) kwota jednorazowej prowizji za uruchomienie kredytu liczona jako procent od kwoty

uruchomionego kredytu , płatna w terminie 7 dni od daty uruchomienia transzy kredytu.

Prowizja musi zawierać w sobie wszystkie opłaty które związane są z uruchomieniem kredytu.

5) spłata kredytu będzie następowała w okresach miesięcznych w ostatnim dniu roboczym każdego miesiąca kalendarzowego. , począwszy od 30 września 2008 roku .

6) spłata odsetek od wykorzystanego kredytu będzie następowała w okresach miesięcznych, do

30-go dnia każdego miesiąca, począwszy od miesiąca listopada 2007 do grudnia 2016.r. Do obliczenia kwoty odsetek przyjmuje się rzeczywista liczbę dni wykorzystania kredytu w stosunku do 365 dni w roku.

7) karencja w spłacie kapitału do 30 września 2008 r.,

8) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez pobierania przez

Bank oprocentowania za okres po spłacie kredytu i prowizji za wcześniejszą spłatę kredytu,

9) Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z wykorzystania w całości lub części

kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów.

10) zabezpieczenie: weksel in blanco,

VI. Wymagania stawiane Wykonawcy :

Warunkiem ubiegania się przez Wykonawcę o udzielenie zamówienia publicznego jest :

- spełnienie warunków o udzielenie zamówienia na podstawie art. 22 ust. 1-4 oraz nie

wykluczenie z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy.

- przedstawienie oferty zgodnej z postanowieniami ustawy i treści niniejszej SIWZ,

- oprocentowanie kredytu zmienne w okresie kredytowania,

- Wykonawca przedstawi oprocentowanie kredytu aktualne na dzień 28 września 2007r.
wg wskaźnika oprocentowania depozytów bankowych WIBOR 1M opublikowany w dniu

28 września 2007r. w dzienniku „Rzeczpospolita „, powiększony o stałą marżę banku.

- Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami jakościowymi

opisanymi dla przedmiotu zamówienia.

- Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy,

- Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego

z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.

- Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń

niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.

- Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.

-3-

VII. Termin wykonania zamówienia

Termin uruchomienia kredytu - od dnia 30.10.2007r.

Data zakończenia max do 30.12.2007r.

VIII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny

spełnienia tych warunków.

1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne.

O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:

- Posiadający podpisaną umowę o współpracy z Bankiem Gospodarstwa Krajowego w zakresie udzielania kredytów na realizację przedsięwzięć termomodernizacyjnych z premią termomodernizacyjna,

- Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

- Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

- Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

- Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń.

3. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy:

- nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa

zamówień publicznych opisanych w pkt 1.

- nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art.24 ust. 1 i 2 Prawo zamówień publicznych,

4. Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy zgodnie z art. 89 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

IX. Informacja o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz

przekazywania oświadczeń i dokumentów oraz osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami.

1. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie. Pytania muszą być skierowane na adres:

-4-

Urząd Miejski w Kępicach

ul. Niepodległości 6

77-230 Kępice

Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się faksem ,nr faksu 059 858 6624 potwierdzone pisemnie.

2. Osobą ze strony zamawiającego upoważnioną do kontaktowania się z Wykonawcami jest:

- Janina Kończak Skarbnik Gminy w sprawie przedmiotu zamówienia tel. 059 857 66-21

w.30

- Bogusława Wojtowicz w sprawie procedury przetargowej tel. 059 857 66-21 w.22

Zamawiający nie przewiduje zorganizowania zebrania z Wykonawcami.

3. Nie udziela się żadnych ustnych i telefonicznych informacji, wyjaśnień czy odpowiedzi na kierowane do Zamawiającego zapytania w sprawach wymagających zachowania pisemności postępowania.

4.Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie specyfikacji istotnych warunków zamówienia .Zamawiający udzieli niezwłocznie wyjaśnień chyba, że prośba o wyjaśnienie treści specyfikacji wpłynęła do Zamawiającego na mniej niż 6 dni przed terminem składania ofert.

5. W szczególnie uzasadnionych przypadkach zamawiający może, w każdym czasie, przed upływem terminu do składania ofert, zmodyfikować treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

6. Wprowadzone w ten sposób modyfikacje, zmiany lub uzupełnienia przekazane zostaną, z

zachowaniem formy pisemnej, wszystkim wykonawcom, którym przekazano specyfikację istotnych warunków zamówienia.

7.Wszelkie modyfikacje, uzupełnienia i ustalenia oraz zmiany, w tym zmiany terminów, jak również pytania Wykonawców wraz z wyjaśnieniami stają się integralną częścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia i będą wiążące przy składaniu ofert. O przedłużeniu terminu składania ofert, jeżeli będzie to niezbędne dla wprowadzenia w ofertach zmian wynikających z modyfikacji, zawiadomieni zostaną wszyscy wykonawcy, którym przekazano specyfikację istotnych warunków zamówienia. Wszelkie prawa i zobowiązania wykonawcy odnośnie wcześniej ustalonych terminów będą podlegały nowemu terminowi.

-5-

X. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą dokonywane w PLN.

XI. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających.

Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego do niniejszego zamówienia, o którym mowa w art. 67. ust.1 pkt 6 i 7 ustawy Pz p.

XII. Opis sposobu przygotowania oferty:

1) oferta powinna być sporządzona w języku polskim w sposób czytelny i podpisana przez
„Wykonawcę", wszystkie strony oferty muszą być kolejno ponumerowane,

2) wszelkie poprawki powinny być naniesione czytelnie a każda poprawka musi być parafowana przez osobę upoważnioną do podpisywania oferty,

3) oferta powinna być złożona we wskazanym przez Zamawiającego miejscu i terminie,

4) oferta powinna zawierać:

  • nazwę i dokładny adres Wykonawcy,

  • datę sporządzenia oferty,

  • ścisłe określenie przedmiotu oferty,

  • cenę ofertową wyrażoną cyfrowo i słownie,

5) wykaz dokumentów i oświadczeń jakie należy złożyć:

a. .wypełniony druk „Formularz ofertowy” - załącznik nr l,

b. Wypełniony druk „Formularz cenowy” -załącznik nr 2

c. wypełniony druk „Harmonogram spłat kredytu” - załącznik nr 3

c. projekt umowy indywidualnej na przedmiot zamówienia określony w punkcie III - V SIWZ

uwzględniającej postanowienia i warunki zawarte w opisie przedmiotu zamówienia,

d. oświadczenie Wykonawcy o tym, że zapoznał się z warunkami przetargu i zamówienia
określonymi w specyfikacji istotnych warunków, załączonych do niej dokumentach i
przyjmuje je bez zastrzeżeń (wg załącznika nr 4),

e. oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177, z późn. zmianami), ( wg załącznika nr 5)

  1. aktualny odpis z właściwego rejestru lub inny dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, wystawiony

nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

  1. aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych, , wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

  2. aktualne zaświadczenia z ZUS o braku zaległości z tytułu opłacenia składek na ubezpieczenie społeczne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

  3. bilans za 2006r,

  4. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4-8 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

-6-

  1. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.9 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

l. dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z

przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.

ł. zezwolenie na utworzenie i rozpoczęcie przez bank działalności wynikającej z ustawy z dnia

29.08.97r - Prawo bankowe ( tj. z 2002r.Dz.Nr 72,poz.665 z późn .zm.) -dotyczy banków

utworzonych po 1 stycznia 1998r.

m.. umowę o współpracy z Bankiem Gospodarstwa Krajowego w zakresie udzielania kredytów

na realizację przedsięwzięć termomodernizacyjnych z premią termomodernizacyjna,

Dokumenty złożone w formie oryginałów muszą być parafowane. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą „za zgodność z oryginałem” i poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez oferenta kserokopia dokumentu jest nieczytelna i budzi

wątpliwości co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób.

Osoby upoważnione do występowania w obrocie prawnym lub posiadające pełnomocnictwo muszą złożyć podpisy na:

- wszystkich stronach oferty, załącznikach, w miejscach, w których Wykonawca wniósł zmiany.

Wszystkie dokumenty wymienione w pkt XII „5”, stanowiące zawartość oferty pozostaną u zamawiającego niezależnie od wyniku przetargu.

XIII. Opis kryteriów , którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty , wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert :

1.Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie wyłącznie kryterium ceny- 100%.

2. W pierwszym etapie postępowania komisja przetargowa sprawdza czy Wykonawcy spełniają wymagane warunki i nie podlegają wykluczeniu. Następnie komisja bada oferty Wykonawców niewykluczonych i odrzuca oferty nie spełniające wymagań określonych w SIWZ.

3. Komisja dokona oceny i wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert nie odrzuconych.

4. .Oferty spełniające wymagania niniejszej specyfikacji oceniane będą w następujący sposób:

Oferta z najniższą ceną jest ofertą najkorzystniejszą. - najniższa cena - otrzyma maksymalną ilość punktów tj.100.

W ofercie należy podać cenę całości zamówienia „C” , obliczając ją wg wzoru :

C = P + S

gdzie : P- kwota jednorazowej prowizji za uruchomienie kredytu liczona jako procent od

kwoty uruchomionego kredytu , płatna w terminie 7 dni od daty

uruchomienia transzy kredytu. Prowizja musi zawierać w sobie wszystkie

opłaty które związane są z uruchomieniem kredytu.

-7-

S - ogólna kwota odsetek za okres spłaty kredytu ustalona w oparciu

o oprocentowani kredytu aktualne na dzień 28 września 2007 roku wg

wskaźnika oprocentowania depozytów bankowych WIBOR 1M powiększony

o stałą marżę , opublikowany w dniu 28 września 2007r. w

dzienniku „Rzeczpospolita „

6.Porównanie złożonych ofert cenowych zostanie dokonane przy zastosowaniu poniższego wzoru

najniższa cena

Liczba punktów =-------------------------------------x 100pkt x 100%

cena oferty ocenianej

XIV. Zasady obliczania ceny

1.Wykonawca obowiązany jest przedstawić kalkulację cenową wg formularza cenowego stanowiącego załącznik nr 2 oraz formularza harmonogramu spłat kredytu stanowiącego załącznik nr 3.

2.Kwoty podane w załącznikach wymienionych w pkt. XIV -1 SIWZ należy podać do dwóch miejsc po przecinku.

3.Koszty prowizji dla BGK , które w chwili obecnej wynoszą 0,6% uruchomionej premii termomodernizacyjnej poniesie Zamawiający z własnych środków ( nie należy wliczać tych kosztów do ceny).

4.W kalkulacji ceny nie uwzględnia się wpływu premii dla porównywania ofert. Obowiązkiem Wykonawcy będzie zaksięgowanie premii w dniu jej wpływu oraz ustalenie wraz z Zamawiającym aktualnego harmonogramu spłaty kredytu.

XV. Wadium

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

XVI. Składanie ofert.

  1. każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę,

  2. wszystkie koszty związane ze sporządzeniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca, niezależnie od wyniku postępowania, chyba że przetarg został unieważniony z przyczyn obciążających Zamawiającego,

  3. oferty należy składać w dni robocze w godzinach od 8 00 do 15 00 , nie później niż do dnia

08.10.2007 roku do godziny 12:00 w sekretariacie (pokój nr 103) Urzędu Miejskiego w Kępicach ul. Niepodległości 6.

  1. ofertę należy doręczyć w zabezpieczonej i zaklejonej kopercie wewnętrznej i zewnętrznej, zaadresowanej i opatrzonej dopiskiem:

“Przetarg na udzielenie i obsługę kredytu bankowego długoterminowego” i zawierającej nazwę i siedzibę Wykonawcy,

  1. termin składania ofert upływa w dniu 08.10.2007r. o godz. 12:00.

  2. przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca może złożyć ofertę zamienną lub

-8-

wycofać ofertę. Powiadomienie o zmianie lub wycofaniu oferty winno być złożone na piśmie - w takich przypadkach koperty lub opakowania powinny być opatrzone napisami “zmiana oferty" lub “wycofanie oferty",

  1. po upływie terminu składania ofert żadna oferta nie może być zmieniona lub wycofana,

oferty złożone po terminie będą zwrócone Wykonawcy bez otwierania,

XVII. Termin związania ofertą.

a) okres związania ofertą trwa 30 dni.

Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

XVIII. Otwarcie i ocena ofert.

  1. publiczne otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Miejskim w Kępicach, 77-230 Kępice, ul. Niepodległości 6, pokój nr 202 , w dniu 08.10 .2007 roku o 12:30.

  2. otwarcie ofert nastąpi w obecności Wykonawców, którzy stawią się w oznaczonym
    miejscu i czasie,

  3. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający przekaże zebranym Wykonawcom informację o wysokości kwoty , jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie

zamówienia.

  1. Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi bezpośrednio po odczytaniu ww. informacji. W czasie

publicznego otwarcia Zamawiający dokonuje :

  • sprawdzenia nienaruszalności opakowania ofert,

  • sprawdzenia terminu wpływu ofert,

  • otwarcia ofert oraz wyeliminowania ofert „wycofanych”,

  • odczytania nazwy, adresu Wykonawcy, którego oferta jest otwierana, ceny kredytu (oprocentowanie),

5. w części niejawnej przetargu zamawiający dokona sprawdzenia, czy oferta :

  • wpłynęła od Wykonawcy uprawnionego do występowania w niniejszym przetargu,

  • została podpisana przez pełnomocnika Wykonawcy,

  • odpowiada wymogom ustawy o zamówieniach publicznych i specyfikacji istotnych warunków zamówienia,

  • nie zawiera błędów w obliczeniu ceny kredytu,

6. oferty ważne zostaną poddane ocenie w sposób opisany w pkt. X niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia,

XIX. Informacje o formalnościach, jakie winny być dopełnione po wyborze oferty w celu

zawarcia umowy w sprawie zamówienia

1. Umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zawarta zostanie z uwzględnieniem

postanowień wynikających z treści niniejszej SIWZ oraz danych zawartych w ofercie.

2. Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę z punktu widzenia kryteriów przyjętych w niniejszej specyfikacji.

3. W przypadku gdyby wyłoniona w prowadzonym postępowaniu oferta została złożona przez dwóch lub więcej Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego zamawiający zażąda umowy regulującej współpracę tych podmiotów przed przystąpieniem do podpisania umowy o zamówienie publiczne.

4. Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie:

zamieszczone w siedzibie Zamawiającego poprzez wywieszenie informacji na tablicy ogłoszeń, zamieszczone na stronach internetowych zamawiającego ,opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych

-9-

5. Wykonawcy, którzy złożyli oferty zostaną zawiadomieni niezwłocznie o dokonanym wyborze.

W zawiadomieniu zamawiający poda:

Nazwę (firmę) , siedzibę i adres wykonawcy którego ofertę wybrano oraz uzasadnienie jej wyboru, a także nazwy (firmy) , siedziby i adresy wykonawców , którzy złożyli oferty wraz ze streszczeniem oceny i porównania złożonych ofert zawierającym punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny i łączną punktację.

6. Umowa zostanie zawarta w formie pisemnej po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu. O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi odrębnym pismem.

7. Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie nie

krótszym niż 7 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty, nie później jednak niż przed upływem terminu związania ofert

Zamawiający może unieważnić przetarg, jeżeli zaistnieje jedna z poniższych okoliczności:

- nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o

dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy nie podlegającego wykluczeniu

- cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na

sfinansowanie zamówienia

- w przypadkach, o których mowa w art.91 ust 5, zostały złożone oferty dodatkowe o takiej samej cenie

- wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub

wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym ,czego nie można było wcześniej

przewidzieć.

- postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy w sprawie

zamówienia publicznego.

XX. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy

Zamawiający nie przewiduje wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy

XXI. Wymagania dotyczące wadium

Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

XXII. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego,

Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów.

-10-

XXIII. Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących Wykonawcy w toku

postępowania o udzielenie zamówienia.

1.Środki ochrony prawnej określone w niniejszym postępowaniu przysługują

wykonawcom, a także innym osobom, jeżeli ich interes prawny w uzyskaniu zamówienia doznał lub może doznać uszczerbku w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych , przysługuje środek ochrony prawnej w postaci protestu , przewidziany w dziale VI ustawy Prawo zamówień publicznych.

XXIV. Opis części zamówienia

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych

XXV. Umowa ramowa

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej

XXVI. Zamówienia uzupełniające

Zamawiający nie przewiduje zamówienia uzupełniającego , o których mowa w art.67 ust.1 pkt 6 ustawy,

XXVII. Oferty wariantowe

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

XXVIII. Informacje dotyczące walut obcych, w jakim dopuszcza się prowadzenie rozliczeń z zamawiającym.

Zamawiający nie dopuszcza rozliczeń w walutach obcych,

XXIV. Ogłoszenia wyników przetargu

Wynik postępowania zostanie ogłoszony zgodnie z wymogami ustawy prawo zamówień publicznych oraz w siedzibie zamawiającego i na stronie internetowej: http://bip.kepice.pl

Niezależnie od publikacji ww. informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty uczestniczący w postępowaniu wykonawcy zostaną zawiadomieni pisemnie.

XXX. Postanowienia końcowe

1. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.

2. Niniejsze zamówienie nie może być powierzone podwykonawcom.

3. Zasady udostępniania dokumentów:

a. Uczestnicy postępowania mają prawo wglądu do treści protokołu, wniosków po upływie terminu ich składania oraz ofert w trakcie prowadzonego postępowania z wyjątkiem dokumentów stanowiących załączniki do protokołu (jawne po zakończeniu postępowania) oraz stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji zastrzeżonych przez uczestników postępowania.

b. Udostępnienie zainteresowanym odbywać się będzie wg poniższych zasad:

- zamawiający udostępnia wskazane dokumenty po złożeniu pisemnego wniosku

-11-

- zamawiający wyznacza termin, miejsce oraz zakres udostępnianych dokumentów

- zamawiający wyznaczy członka komisji, w którego obecności udostępnione zostaną dokumenty

- zamawiający umożliwi kopiowanie dokumentów odpłatnie,

- udostępnienie może mieć miejsce w siedzibie zamawiającego oraz w czasie godzin jego

urzędowania

W sprawach nieuregulowanych zastosowanie mają przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Kodeks cywilny.

XXXI. Załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

a) załączniki dla Wykonawcy stanowiące integralną część oferty:

- zał. nr 1. Formularz ofertowy

- zał. nr 2 Formularz cenowy

- zał. nr 3 Harmonogram spłat kredytu

- zał. nr 4 Oświadczenie o przyjęciu warunków przetargowych

- zał. nr5 Oświadczenie oferenta, że nie podlega wykluczeniu z postępowania z powodów

określonych w art. 24, ust. 1 i 2, oraz że spełnia wymogi określone w art.22, ust.1

ustawy Prawo Zamówień Publicznych.


  1. załączniki do wniosku kredytowego zamawiającego:

Załącznik nr 1 - Uchwała Nr IV /14/2006 Rady Miejskiej  w  Kępicach z dnia  28 grudnia 2006 roku

w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Kępice na 2007 r. + zał. do uchwały budżet.

Załącznik nr. 2 - Uchwała Nr XI/58/2007r Rady Miejskiej w Kępicach z dnia 21 czerwca 2007 roku w sprawie zaciągnięcia kredytu bankowego termoizolacyjnego w kwocie 500.000,00zł na przebudowę i remont Szkoły Podstawowej w Kępicach

Załącznik nr 3 - Wykaz planowanych w budżecie na rok 2007 wydatków inwestycyjnych

i zakupów inwestycyjnych według stanu na dzień 21 czerwca 2007r.

Załącznik nr 4 - Prognoza długu publicznego Gminy Kępice na lata 2007 - 2016

według stanu na 21 czerwca 2007r.

Załącznik nr 5- Sprawozdania finansowe i budżetowe za 2005 rok, jak niżej:

- wykonanie dochodów wg źródeł

-wykonanie wydatków wg. działów i rozdziałów

- Rb-NDS kwartalne o nadwyżce/deficycie,

- Rb-N kwartalne o stanie należności,

- Rb-Z kwartalne o stanie zobowiązań,

- Bilans z wykonania budżetu gminy na dzień 31.12.2005 r.

Załącznik nr 6- Sprawozdania finansowe i budżetowe za 2006 rok, jak niżej:

- wykonanie dochodów wg żródeł

- wykonanie wydatków wg działów i rozdziałów

- Rb-NDS kwartalne o nadwyżce/deficycie,

- Rb-N kwartalne o stanie należności,

- Rb-Z kwartalne o stanie zobowiązań,

- Bilans z wykonania budżetu gminy na dzień 31.12.2006 r.

Załącznik nr 7- Kwartalne sprawozdania budżetowe na dzień 30 czerwca 2007 r, jak niżej

- RB 27 S - wykonanie dochodów

- RB 28S - wykonanie wydatków

- Rb-NDS kwartalne o nadwyżce/deficycie,

- Rb-N kwartalne o stanie należności,

- Rb-Z kwartalne o stanie zobowiązań

Załącznik nr 8- Realizacja budżetu gminy Kępice na latach 2005-2007

-12-

Załącznik nr 9- Uchwała Nr XLIII/312/2006 Rady Miejskiej w Kępicach z dnia 27 kwietnia

2006 r. w sprawie przyjęcia sprawozdania z wykonania budżetu gminy za rok

oraz 2005 oraz udzielenia absolutorium Burmistrzowi Kępic za rok 2005,

Uchwała Nr IX/45/2007 Rady Miejskiej w Kępicach z dnia 27 kwietnia 2007 r.

w sprawie przyjęcia sprawozdania z wykonania budżetu gminy za rok 2006

oraz udzielenia absolutorium Burmistrzowi Kępic za rok. 2006

Załącznik nr 10- Informacja o stanie mienia komunalnego  Str.1, 2, 3, 4, 5.

Załącznik nr 11- Statut Gminy Kępice

Załącznik nr 12- Uchwała nr 175/V/2006 składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej

w Gdańsku z dnia 27 listopada 2006 r w sprawie opinii o projekcie uchwały

budżetowej Gminy Kępice na rok 2007  Str1, 2

Załącznik nr 13- Uchwała Nr 12/V/2007 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej

w Gdańsku z dnia 20 marca 2007 r. w sprawie wydania opinii o sprawozdaniu

z wykonania budżetu za 2006 rok.Str 1 , 2.

Załącznik nr 14- Uchwała nr 53/V/2007 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej

w Gdańsku z dnia 13 kwietnia 2007 r. w sprawie wydania opinii o wniosku
Komisji Rewizyjnej o udzieleniu absolutorium. Str 1, 2 .

Załącznik nr 15 - Uchwała nr 81/V/2007 składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej

w Gdańsku z dnia 5 lipca 2007r. w sprawie możliwości spłaty kredytów

i pożyczek w łącznej wysokości 3.900.000 zł. Str.1, 2.

Załącznik nr 16- Uchwała Nr XXVIII/145/92 Rady Miejskiej w Kępicach z dnia 21 grudnia 1992

r. w sprawie powołania Skarbnika Gminy.

Załącznik nr 17- Zaświadczenie Miejskiej Komisji Wyborczej z dnia 26 listopada 2006 roku

o wyborze Marka Piotra Mazura na Burmistrza Kępic.

Załącznik nr 18- Zaświadczenie o numerze identyfikacyjnym REGON

Załącznik nr 19- Decyzja w sprawie nadania Numeru Identyfikacji Podatkowej.

Załącznik nr 20- Zaświadczenie Urzędu skarbowego o nie zaleganiu w podatkach Str. 1 , 2 .

Załącznik nr 21- Zaświadczenie Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu w opłacaniu

składek

Załączniki i dokumenty wymienione w pkt XXXI „b” należy traktować jako kompletny wniosek kredytowy.

ZATWIERDZAM:

 

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Sylwia Łepecka 27-09-2007 14:41
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Bogusława Wojtowicz 27-09-2007
Ostatnia aktualizacja: Sylwia Łepecka 28-09-2007 11:52