Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Kępicach
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

Protokół z Kontroli Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Kępicach z dnia 26 lutego 2008


PROTOKÓŁ

Z KONTROLI KOMISJI REWIZYJNEJ

RADY MIEJSKIEJ W KEPICACH

Z DNIA 26 lutego 2008

Posiedzeniu przewodniczyła:

Pani Maria Zegadło

Przewodnicząca komisji

Obecni na posiedzeniu członkowie komisji wg załączonej listy obecności -załącznik nr 1

Pani przewodnicząca przedstawiła porządek posiedzenia:

1.Przygotowanie wniosku absolutoryjnego.

a)Kontrola inwestycji pod nazwą „Przebudowa i remont Szkoły Podstawowej w Kępicach” przy ulicy Plac Wolności 21.

b)kontrola przygotowania terenu pokolonijnego w Korzybiu pod kątem dalszego zagospodarowania.

2.Przygotowanie sprawozdania z pracy komisji za rok 2007.

3.Sprawy bieżące:

Porządek komisji został przyjęty.

a)Kontrola inwestycji pod nazwa „Przebudowa i remont Szkoły Podstawowej w Kępicach” przy ulicy Plac Wolności 21.

Komisja zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami przeprowadziła lustrację powyższej inwestycji. W lustracji wzięła udział Pani Barbara Żylis -pracownik urzędu.

Wnioski komisji:

1)zostały uwzględnione wnioski z poprzedniego posiedzenia komisji dotyczące zmiany bojlerów elektrycznych na wymienniki ciepła z centralnego ogrzewania 2)do prac wewnętrznych komisja nie wnosi uwag,

3)do wykończenia pozostały prace zewnętrzne: elewacja, zagospodarowanie terenu, schody zewnętrzne.

b)kontrola przygotowania terenu pokolonijnego w Korzybiu pod kątem dalszego zagospodarowania.

Komisja w obecności Pani Jadwigi Roda- pracownika urzędu zlustrowali teren pokolonijny w miejscowości Korzybie.

Uwagi komisji:

1)barak zburzony, trzeba jak najszybciej uporządkować teren

2)teren nie posiada planu zagospodarowania przestrzennego - co uniemożliwia podział i sprzedaż działek .

3)teren po budowie wodociągu nie został uporządkowany (nierówności, korzenie ,kamienie)

4)miejsce podłączenia do istniejącego wodociągu (skrzyżowanie ulicy Dworcowa-Kolejowa) należy doprowadzić do poprzedniego stanu: usunąć ziemię, uzupełnić brakujące trelinki ( nie uzupełnienie grozi zamuleniem studzienek deszczowych) .

Wniosek komisji: Komisja wnioskuje o jak najszybsze opracowanie planu zagospodarowania przestrzennego obowiązującego na terenie naszej Gminy.

Na tym protokół zakończono.

Protokół sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, które otrzymują Burmistrz Kępic oraz komisja.

Protokołowała:

Podpisy członków komisji

Marzanna Hylarecka

Podpis Kierownika kontrolowanej jednostki:

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Dariusz Sieradzki 16-04-2008 10:22
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Ewa Derra 16-04-2008
Ostatnia aktualizacja: Dariusz Sieradzki 16-04-2008 10:28