System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
Protokół z Kontroli Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Kępicach z dnia 26 lutego 2008
PROTOKÓŁ
Z KONTROLI KOMISJI REWIZYJNEJ
RADY MIEJSKIEJ W KEPICACH
Z DNIA 26 lutego 2008
Posiedzeniu przewodniczyła:
Pani Maria Zegadło
Przewodnicząca komisji
Obecni na posiedzeniu członkowie komisji wg załączonej listy obecności -załącznik nr 1
Pani przewodnicząca przedstawiła porządek posiedzenia:
1.Przygotowanie wniosku absolutoryjnego.
a)Kontrola inwestycji pod nazwą „Przebudowa i remont Szkoły Podstawowej w Kępicach” przy ulicy Plac Wolności 21.
b)kontrola przygotowania terenu pokolonijnego w Korzybiu pod kątem dalszego zagospodarowania.
2.Przygotowanie sprawozdania z pracy komisji za rok 2007.
3.Sprawy bieżące:
Porządek komisji został przyjęty.
a)Kontrola inwestycji pod nazwa „Przebudowa i remont Szkoły Podstawowej w Kępicach” przy ulicy Plac Wolności 21.
Komisja zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami przeprowadziła lustrację powyższej inwestycji. W lustracji wzięła udział Pani Barbara Żylis -pracownik urzędu.
Wnioski komisji:
1)zostały uwzględnione wnioski z poprzedniego posiedzenia komisji dotyczące zmiany bojlerów elektrycznych na wymienniki ciepła z centralnego ogrzewania 2)do prac wewnętrznych komisja nie wnosi uwag,
3)do wykończenia pozostały prace zewnętrzne: elewacja, zagospodarowanie terenu, schody zewnętrzne.
b)kontrola przygotowania terenu pokolonijnego w Korzybiu pod kątem dalszego zagospodarowania.
Komisja w obecności Pani Jadwigi Roda- pracownika urzędu zlustrowali teren pokolonijny w miejscowości Korzybie.
Uwagi komisji:
1)barak zburzony, trzeba jak najszybciej uporządkować teren
2)teren nie posiada planu zagospodarowania przestrzennego - co uniemożliwia podział i sprzedaż działek .
3)teren po budowie wodociągu nie został uporządkowany (nierówności, korzenie ,kamienie)
4)miejsce podłączenia do istniejącego wodociągu (skrzyżowanie ulicy Dworcowa-Kolejowa) należy doprowadzić do poprzedniego stanu: usunąć ziemię, uzupełnić brakujące trelinki ( nie uzupełnienie grozi zamuleniem studzienek deszczowych) .
Wniosek komisji: Komisja wnioskuje o jak najszybsze opracowanie planu zagospodarowania przestrzennego obowiązującego na terenie naszej Gminy.
Na tym protokół zakończono.
Protokół sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, które otrzymują Burmistrz Kępic oraz komisja.
Protokołowała:
Podpisy członków komisji
Marzanna Hylarecka
Podpis Kierownika kontrolowanej jednostki:
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Dariusz Sieradzki | 16-04-2008 10:22 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Ewa Derra | 16-04-2008 |
Ostatnia aktualizacja: | Dariusz Sieradzki | 16-04-2008 10:28 |