Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Kępicach
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

Ogłoszenie o zamówieniu : Dostawa autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych


Kępice: Dostawa autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
Numer ogłoszenia: 208426 - 2008; data zamieszczenia: 02.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kępice , ul. Niepodległości 6, 77-230 Kępice, woj. pomorskie, tel. 059 8576621, fax. 059 8576624.

  • Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.bip.kepice.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym także poruszających się na wózkach inwalidzkich. Zamawiający wymaga, aby dostarczony autobus spełniał następujące wymagania: Parametry ogólne - pojemność autobusu: minimum 19 miejsc siedzących + kierowca,z możliwością przewozu 2 osób niepełnosprawnych na wózkach po demontażu odpowiedniej liczby siedzeń - szerokość minimum 2000 mm, - długość całkowita: powyżej 7000 mm, - rozstaw osi: maksymalnie 4000 mm, - wysokość maksymalna 3 950 mm, - dopuszczalna masa całkowita: minimum 5500 kg, - zbiornik paliwa minimum 70 litrów - rok produkcji 2008. Konstrukcja i materiały eksploatacyjne - oleje, płyny technologiczne, materiały eksploatacyjne i części dostępne w sprzedaży na terenie Polski, - minimalne przebiegi między wymianami oleju - minimum 30 000 km, - nadwozie ramowe z zabezpieczeniem antykorozyjnym, - poszycie wewnętrzne ścian i sufitu - aluminium pokryte materiałem foteli, - izolacja termiczna sufitu oraz ścian bocznych - bagażniki wewnętrzne nad fotelami pasażerów. Karoseria - przednia - czołowa szyba autobusu jednoczęściowa, wklejana do nadwozia, - szyby boczne podwójne,panoramiczne o wysokości 960 mm, - zamontowane zasłonki w oknach, - kolorystyka zewnętrzna - zgodna z kolorystyką Zamawiającego, - oznakowanie pojazdu zgodnie z wymaganiami Zamawiającego ( m.in. LOGO ZAMAWIAJĄCEGO), - ściany i dach izolowane cieplnie, gwarantujące nie przedostawanie się wód opadowych i pyłów do wnętrza autobusu. - poszycie zewnętrzne (czasza przednia oraz tylna, boki, dach oraz klapy obsługowe) wykonane z materiałów wysoce odpornych na korozje. Przedział pasażerski - klimatyzator Webasto 11 kW, nadmuchy i oświetlenie indywidualne, - podłoga ze sklejki wodoodpornej, - wewnętrzne wykładziny w kolorze dopasowanym do ogólnej kolorystyki autobusu zgodnie z zasadami doboru kolorów i wysokiej estetyki, - podłoga pokryta wykładziną antypoślizgową, łatwą do sprzątania i mycia na całej długości autobusu, - uchwyty i poręcze dla pasażerów - wykonane w technologii zapewniającej brak korozji, funkcjonalność i estetykę w całym okresie trwałości autobusu. Kabina kierowcy - typu otwartego - za kierowcą ścianka, - fotel kierowcy tapicerowany z poduszką pneumatyczną, z trzypunktowym pasem bezpieczeństwa - deska rozdzielcza wyposażona w tachograf dla dwóch kierowców. Fotele - fotele pasażerskie miękkie, tapicerowane, mocowane na szynach w celu ich łatwego montażu i demontażu,z podłokietnikiem od strony przejścia,uchylne z rozsuwem (oprócz ostatniego rzędu siedzeń), - fotele eksponowane z 3-punktowymi pasami bezpieczeństwa, - fotele wyposażone w siatki na gazety oraz stoliki, - przystosowane do przewozu 2 (dwóch) osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich : szyny najazdowe,adaptacja zaczepów dla 2 (dwóch) wózków z niepełnosprawnymi (dwa komplety w tym pasy). Drzwi - ilość: 3, - drzwi kierowcy mechaniczne z elektrycznie otwieraną szybą,jednoskrzydłowe, - drzwi pasażerskie przednie elektryczne (BCE) sterowane z miejsca kierowcy z wnęką na drzwi o wysokości minimum 1950 mm wykonaną przez producenta pojazdu bazowego, jednoskrzydłowe - drzwi w ścianie tylnej dwuskrzydłowe. Silnik - zapłon samoczynny, paliwo - olej napędowy, 4 cylindrowy rzędowy,z bezpośrednim wtryskiem paliwa - moc minimalna 107 KW, - posiadający turbodoładowanie z chłodnicą międzystopniową- intercooler, - pojemność skokowa minimum 2900 cm?, - spełniający wymagania normy EURO 4 w zakresie emisji spalin i hałasu, Układ przeniesienia napędu - zawieszenie przednie oraz tylne mechaniczne, - skrzynia biegów manualna sześciobiegowa plus bieg wsteczny, - rozstaw osi maksymalnie 3950 mm. Układ kierowniczy - przekładnia ze wspomaganiem hydraulicznym. Układ hamulcowy - hamulce hydrauliczne dwuobwodowe, - hamulce tarczowe na obu osiach (przedniej i tylniej), - system ABS. Instalacja elektryczna - napięcie znamionowe 12V, - akumulator 110 Ah. Koła - wyważone,pełne - opony bezdętkowe (komplet), - opony wszystkich kół w jednakowym rozmiarze. Pozostałe wyposażenie i urządzenia - koło zapasowe, - dwie gaśnice 2 kg, - dachowy wentylator elektryczny, - niezależne od silnika ogrzewanie wodne 5 kW, jest w autobusie w cenie tak jak Pani pytała - trójkąt ostrzegawczy, - apteczka - lusterka boczne podgrzewane i elektrycznie regulowane - światła przeciwmgielne, - radioodtwarzacz,wzmacniacz,mikrofon,głośniki - centralny zamek, - autoalarm, - zestaw DVD oraz LCD, - bagażnik tylny tzw. plecak z adaptacją do jego zainstalowania - dwa zestawy do załadunku i zabezpieczenia 2 osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich, - dwa komplety pasów do mocowania wózków inwalidzkich, - szyny najazdowe, - bagażniki wewnętrzne nad fotelami pasażerów, - wyłaz dachowy. Wymagania dodatkowe - oferowany autobus posiada stosowną homologacje, - autobus nie jest pojazdem prototypowym, serią próbną oraz produkcją jednostkową. - sprzedający posiada w dniu składania oferty autoryzowaną stację obsługi w odległości. 50 km od siedziby Zamawiającego, - Wykonawca umożliwi Zamawiającemu udzielenie autoryzacji wewnętrznej na wykonywanie przeglądów oraz napraw..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.12.10.00-1.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu i opis sposobu dokonywania ich oceny 1 O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych w tym: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów , o których mowa w pkt 4.1.; 1.2 posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w pkt 4.2; 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w pkt 4.2,4.6,4.7; 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art.24 Ustawy . Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w pkt 4.2,4.3. 2. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: 2.1 Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych; 2.2 Wykonawców, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; 2.3 Wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 2.4 Wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy; 2.5 Wykonawców nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 3. Zamawiający odrzuca ofertę, która: 3.1 jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 3.2 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 3.3 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; 3.4 została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert; 3.5 zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny; 3.6 w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia Wykonawca nie zgłosi się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny; 3.7 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów..

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4 Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie powinni, w terminie składania ofert wskazanym w niniejszej SIWZ, przedłożyć następujący komplet dokumentów; 4.1 formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1, 4.2 oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z atr.22 ust.1ustawy prawo zamówień publicznych - według wzoru - załącznik nr 2, 4.3 oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 24 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych - według wzoru - załącznik nr 3, 4.4 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4.5 jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,zamiast dokumentu,o którym mowa w punkcie 4.4,składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju,w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio,że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski,poświadczonym przez Wykonawcę. 4.6. zaświadczenie o nie zaleganiu z płatnością podatków i opat w Urzędzie Skarbowym, 4.7 zaświadczenie o nie zaleganiu z płatnością składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych, 4.8 projekt umowy - według wzoru - załącznik nr 4. Jeżeli osoba składająca oświadczenie lub poświadczająca zgodność dokumentów z oryginałem nie figuruje w dokumencie wymienionym w punkcie 4.4 Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć pełnomocnictwo potwierdzające upoważnienie tej osoby do reprezentowania go w niniejszym postępowaniu. Dokumenty wymienione w punkcie 4.4 - 4.7 mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Dokumenty przedstawione w oryginale nie wymagają poświadczenia za zgodność z oryginałem. Dokumenty wymienione w punkcie 4.1- 4.3 oraz 4.8,muszą być złożone w oryginale. W przypadku oferty wspólnej dokumenty wymienione w punkcie 4.1-4.7..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kepice.pl PROFIL NABYWCY.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Kępicach Ul. Niepodległości 6 77-230 Kępice pokój 113.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Kępicach Ul. Niepodległości 6 77-230 Kępice pokój 103.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: program nie jest finansowany ze środków Unii Europejskiej.

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Dariusz Sieradzki 02-09-2008 14:49
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Beata Kropidłowska 02-09-2008
Ostatnia aktualizacja: - 02-09-2008 14:49