Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Kępicach
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

Ogłoszenie o zamówieniu: Obsługa bankowa budżetu Gminy Kępice oraz jednostek organizacyjnych podległych gminie na okres 48 m-cy.

Kępice: Obsługa bankowa budżetu Gminy Kępice oraz jednostek organizacyjnych podległych gminie na okres 48 m-cy.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kępice, ul. Niepodległości 6, 77-230 Kępice, woj. pomorskie, tel. 059 8576621, fax. 059 8576624.

·               Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.kepice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa bankowa budżetu Gminy Kępice oraz jednostek organizacyjnych podległych gminie na okres 48 m-cy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na obsłudze bankowej budżetu Gminy Kępice w tym również budżetów jednostek organizacyjnych podległych gminie: 1. Urząd Miejski w Kępicach 2. Zespół Szkół w Biesowicach, 3. Zespół Szkół w Barcinie, 4. Zespół Szkół w Korzybiu, 5. Szkoła Podstawowa w Kępicach, 6. Szkoła Podstawowa w Przytocku, 7. Szkoła Podstawowa w Warcinie , 8. Gimnazjum w Kępicach , 9. Ośrodek Pomocy Społecznej w Kępicach 10. oraz każdorazowo nowo tworzona jednostka organizacyjna gminy. 2.2 Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1. obsługę rachunków bieżących, pomocniczych, funduszy celowych, specjalnych , dochodów własnych oraz innych rachunków dla wyodrębnienia środków pieniężnych na określony cel 2. automatyczne lokowanie środków codziennego salda, 3. lokaty standardowe i krótkoterminowe, 4. korzystanie przez zamawiającego wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi gminy z międzybankowego elektronicznego systemu bankowości, 5.obsługę kasową świadczeniobiorców z terenu Gminy Kępice - wypłaty w siedzibie, oddziale Banku świadczeń rodzinnych i innych świadczeń socjalnych Urzędu Miejskiego w Kępicach, 6.wydawanie blankietów czekowych, 7.przechowywanie depozytów, 8.dokonywaniu innych czynności związanych z prowadzeniem rachunku wynikających z przepisów prawa bankowego. 2.3 W przypadku łączenia, przekształcania jednostek organizacyjnych Zamawiającego lub powoływania nowych jednostek organizacyjnych Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotowej usługi na warunkach zadeklarowanych w ofercie. 2.4 Obecnie budżet Zamawiającego (rok 2008 - w tym jednostki podległe) kształtuje się na poziomie: 1. wydatki ok. 23 mln zł., 2. dochody ok. 24 mln zł. 2.5 Zamawiający przewiduje zainstalowanie przynajmniej 1 stanowiska systemu bankowości elektronicznej wraz z oprogramowaniem , w następujących jednostkach organizacyjnych gminy: 1. Urząd Miejski w Kępicach 2. Ośrodek Pomocy Społecznej w Kępicach wraz aktualizacją oprogramowania i szkoleniem pracowników. Zamawiający przewiduje dostęp do informacji na rachunkach bankowych poszczególnych jednostek organizacyjnych Gminy w systemie bankowości elektronicznej bezpośrednio z siedziby - Urzędu Miejskiego Kępice. Zamawiający nie przewiduje możliwości samodzielnego generowania wyciągów bankowych za pomocą systemu bankowości elektronicznej. Zamawiający potwierdza, że automatyczne lokowanie salda oznacza założenie lokaty O/N bądź lokaty weekendowej. Zamawiający zastrzega sobie prawo lokowania wolnych środków w innych bankach. Zamawiający przewiduje możliwość prowadzenia operacji bankowych do ostatniego dnia roku. 2.6 Wykonawca w ramach złożonej oferty jest zobowiązany do zapewnienia kompleksowej obsługi elektronicznej w standardzie zapewniającym pełne bezpieczeństwo, zgodnie z przepisami prawa, w zakresie bankowej obsługi finansowej (budżetu Gminy). 2.7 Wykonawca w ramach złożonej oferty jest zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu wyciągów bankowych wraz ze wszystkimi załącznikami, które potwierdzają dokonane operacje finansowe na rachunku bankowym w danym dniu. 2.8. Wykonawca w ramach złożonej oferty jest zobowiązany do posiadania siedziby , oddziału Banku w Kępicach lub utworzenia w miejscowości Kępice oddziału Banku do dnia 20.10.2008r. 2.9 Wykonawca w ramach złożonej oferty jest zobowiązany do zapewnienia w siedzibie , oddziale Banku obsługi kasowej dla świadczeniobiorców z terenu Gminy Kępice - wypłaty świadczeń rodzinnych i innych świadczeń socjalnych Urzędu Miejskiego w Kępicach. 2.10Zamawiający podaje skalę wykorzystywanych produktów i usług bankowych w roku: a) liczbę wykonywanych przelewów wewnętrznych - ok. 2.500 b) liczbę wykonywanych przelewów zewnętrznych - ok. 11.200 c) wartość oraz ilość wpłat i wypłat gotówkowych: - wartość wpłat i wypłat łącznie ok. 6,3 mln zł (rocznie) OBROTY konta 101 - ilość wpłat - ok. 1.400 - ilość wypłat - ok. 1.200 d) liczbę wydanych blankietów czekowych - ok. 1.200 e) średnią wartość środków utrzymywanych na rachunkach ( bieżących i lokat), Wykonawcy który wygra przetarg - ok. 500 tys. zł f) liczbę wydanych kart płatniczych - 0 g) liczbę rachunków bieżących podstawowych, pomocniczych i walutowych oraz funduszy celowych, specjalnych i dochodów własnych: - liczba rachunków bieżących podstawowych wynosi odpowiednio do liczby jednostek, które wchodzą w zakres przedmiotu zamówienia - 9 - pomocniczych - 5 - liczba rachunków walutowych - 0 ( brak) - liczba rachunków funduszy celowych i specjalnych - 10 - liczba rachunków dochodów własnych - 8 h) limit dla kredytu zaciągniętego na sfinansowanie przejściowego deficytu budżetu, określony dla danego roku budżetowego w uchwale budżetowej - ok. 500 tys..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.10.00.00-1.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

·               Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

 

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

·               Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy oraz zobowiązany jest spełnić warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy. W zakresie warunków wskazanych w art. 22 ust.1 ustawy Zamawiający wymaga w szczególności, aby Wykonawca wykazał, że: 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w tym celu należy przedłożyć: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - zezwolenie uprawniające do wykonywania czynności bankowych wydane przez Komisję Nadzoru Bankowego lub w przypadku banku państwowego opinię Komisji Nadzoru Bankowego, 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, a także dysponuje odpowiednimi kadrami do wykonania przedmiotu zamówienia, 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w tym celu należy przedłożyć oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust.1 ustawy, sporządzone wg Załącznika Nr 2 do SIWZ, 4.2 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 23 ustawy przepisy ustawy i zapisy SIWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. 1. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia warunki wskazane w pkt 5.1 muszą być spełnione łącznie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z zastrzeżeniem, że warunek nie podlegania wykluczeniu z postępowania, o którym mowa w art. 22 ust.1 pkt 4 ustawy musi być spełniony przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 2. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych w ofercie, w oparciu o dyspozycje zawarte w pkt 5.0 niniejszej SIWZ. 3. Niespełnienie warunku udziału w przetargu stanowi podstawę do wykluczenia Wykonawcy i odrzucenia oferty.

·               Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.1 Do oferty sporządzonej w oparciu o Formularz oferty, stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ należy dołączyć następujące oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) zezwolenie uprawniające do wykonywania czynności bankowych wydane przez Komisję Nadzoru Bankowego lub w przypadku banku państwowego opinię Komisji Nadzoru Bankowego, 2) oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust.1 i art.24 ust.12 ustawy , sporządzone wg Załącznika Nr 2 do SIWZ, 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego , oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS - o braku zaległości w opłacaniu podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne , wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5.2 Dokumenty, o których mowa w pkt 5.1 są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 5.3 W przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocników, należy dołączyć do oferty uwierzytelniony odpis pełnomocnictwa lub pełnomocnictwo w oryginale. 5.4 W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składa w ofercie dokument, o którym mowa w pkt 5.1 ppkt 2. 5.5 Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 5.6 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 5.7 Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę informacji (dokumentów, załączników, oświadczeń) mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania powoduje wykluczenie Wykonawcy z przetargu na każdym jego etapie, zgodnie z dyspozycją art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy. Osoba lub osoby składające ofertę ponoszą pełną odpowiedzialność za treść złożonego oświadczenia woli na zasadach określonych w art. 297 §1 kodeksu karnego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

·               1. Cena - 2

·               2. Oprocentowanie środków pieniężnych na rachunku bieżącym, rachunkach pomocniczych oraz rachunkach funduszy celowych, specjalnych, dochodów własnych or - 5

·               3. Oprocentowanie lokaty standardowej krótkoterminowej np. 1 m-ej - 5

·               4. Oprocentowanie lokaty O/N bądź weekendowej - 15

·               5. Wysokość prowizji za prowadzenie rachunku bankowego (miesięcznie) - 10

·               6. Wysokość prowizji od wpłat gotówkowych własnych - 10

·               7. Wysokość prowizji od wypłat gotówkowych* - 10

·               8. Wysokość prowizji od wypłat gotówkowych dokonywanych w siedzibie, oddziale Banku na podstawie list wypłat sporządzanych przez jednostki organizacyjne - 10

·               9. Wysokość prowizji od przelewów na rachunki jednostek organizacyjnych Gminy - 10

·               10. Wysokość prowizji od przelewów na rachunki prowadzone w innych bankach - 13

·               11. Wysokość prowizji od ulokowanych depozytów - 1

·               12. Wysokość opłaty za wydanie czeków gotówkowych do rachunku bieżącego i rachunków pomocniczych - 1

·               13. Wysokość opłaty za otwarcie rachunku bankowego - 4

·               14. Wysokość opłaty za obsługę internetową ( opłata miesięczna ) - 4

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1)  Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kepice.pl /profil nabywcy/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Kępicach 77-230 Kępice ul.Niepodleglości 6 pokój nr 101.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2008 godzina 09:45, miejsce: Urząd Miejski w Kępicach 77-230 Kępice ul.Niepodległości 6 pokój nr 103-sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

 

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Dariusz Sieradzki 24-09-2008 12:08
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Bogusława Wojtowicz 24-09-2008
Ostatnia aktualizacja: - 24-09-2008 12:08