Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Kępicach
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

Ogłoszenie o ogłoszeniu zamówienia - Udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego w wysokości 1.200.000.00 PLN


Kępice: UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU BANKOWEGO DŁUGOTERMINOWEGO W WYSOKOŚCI 1.200.000.00 PLN
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kępice, ul. Niepodległości 6, 77-230 Kępice, woj. pomorskie, tel. 059 8576621, fax. 059 8576624.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://poczta @kepice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU BANKOWEGO DŁUGOTERMINOWEGO W WYSOKOŚCI 1.200.000.00 PLN.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego z przeznaczeniem na finansowanie wydatków inwestycyjnych nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach budżetu gminy Kępice na 2008 rok, 2) kwota kredytu 1.200.000 PLN ( słownie: jeden milion dwieście tysięcy złotych), postawiona do dyspozycji zamawiającego od dnia 03 listopada 2008r. do 30.12.2008r. 3) wykorzystanie kredytu w formie przelewu na wskazany przez zamawiającego rachunek bankowy na podstawie pisemnej dyspozycji, 4) oprocentowanie kredytu zmienne obliczone dla każdego miesięcznego okresu odsetkowego i -2- okresu karencji w oparciu o wskaźnik oprocentowania depozytów bankowych WIBOR 1M, notowany na ostatni dzień roboczy miesiąca poprzedzającego miesiąc spłaty kolejnej raty odsetkowej powiększony lub pomniejszony o marżę banku stała w okresie kredytowania (obowiązywania umowy) 5) spłata kredytu będzie następowała w ratach , począwszy od 30 grudnia 2009 roku do 30 grudnia 2016 roku, w kwotach i terminach jak niżej: do 30 grudnia 2009 roku - 20.000 zł do 30 grudnia 2010 roku - 20.000 zł. do 30 grudnia 2011 roku - 50.000 zł. do 30 grudnia 2012 roku - 50.000 zł do 30 grudnia 2013 roku - 100.000 zł. do 30 grudnia 2014 roku - 410.000 zł. do 30 grudnia 2015 roku - 280.000 zł do 30 grudnia 2016 roku - 270.000 zł. 6) spłata odsetek od wykorzystanego kredytu będzie następowała w okresach miesięcznych, do 30-go dnia każdego miesiąca, począwszy od miesiąca listopada 2008 do grudnia 2016 roku, 7) karencja w spłacie kapitału do 30 grudnia 2009 r., 8) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez pobierania przez Bank oprocentowania za okres po spłacie kredytu i prowizji za wcześniejszą spłatę kredytu, 9) zabezpieczenie: weksel in blanco, 10) zamawiający nie dopuszcza zastosowania w ofercie prowizji przygotowawczej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.13.00.00-0.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 03.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem ubiegania się przez Wykonawcę o udzielenie zamówienia publicznego jest : - spełnienie warunków o udzielenie zamówienia na podstawie art. 22 ust. 1-4 oraz nie wykluczenie z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. - przedstawienie oferty zgodnej z postanowieniami ustawy i treści niniejszej SIWZ, - oprocentowanie kredytu zmienne w okresie kredytowania, - Wykonawca przedstawi oprocentowanie kredytu aktualne na dzień 10 października 2008r wg wskaźnika oprocentowania depozytów bankowych WIBOR 1M publikowany w dniu 10.10.2008r.w dzienniku Rzeczpospolita, powiększony lub pomniejszony o stałą marżę banku. - Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. - Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, - Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. - Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. - Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: - Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy: - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w pkt 1. - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art.24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, - wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych Wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3,

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oferta powinna być sporządzona w języku polskim w sposób czytelny i podpisana przez Wykonawcę, wszystkie strony oferty muszą być kolejno ponumerowane, 2) wszelkie poprawki powinny być naniesione czytelnie a każda poprawka musi być parafowana przez osobę upoważnioną do podpisywania oferty, 3) oferta powinna być złożona we wskazanym przez Zamawiającego miejscu i terminie, 4) oferta powinna zawierać: - nazwę i dokładny adres Wykonawcy, - datę sporządzenia oferty, - ścisłe określenie przedmiotu oferty, - cenę ofertową wyrażoną cyfrowo i słownie, 5) wykaz dokumentów i oświadczeń jakie należy złożyć: a. .wypełniony druk Oferta Cenowa- załącznik nr l, b. projekt umowy indywidualnej na przedmiot zamówienia określony w punkcie III i IV SIWZ uwzględniającej postanowienia i warunki zawarte w opisie przedmiotu zamówienia, c. oświadczenie Wykonawcy o tym, że zapoznał się z warunkami przetargu i zamówienia określonymi w specyfikacji istotnych warunków, załączonych do niej dokumentach i przyjmuje je bez zastrzeżeń (wg załącznika nr 2), d. oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177, z późn. zmianami), ( wg załącznika nr 3) e. aktualny odpis z właściwego rejestru lub inny dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f. aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych, , wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, g. aktualne zaświadczenia z ZUS o braku zaległości z tytułu opłacenia składek na ubezpieczenie społeczne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, -6- h. bilans za 2007r, i. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4-8 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. j. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.9 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. k. dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. l. zezwolenie na utworzenie i rozpoczęcie przez bank działalności wynikającej z ustawy z dnia 29.08.97r - Prawo bankowe ( tj. z 2002r.Dz.Nr 72,poz.665 z późn .zm.) -dotyczy banków utworzonych po 1 stycznia 1998r. Dokumenty złożone w formie oryginałów muszą być parafowane. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą za zgodność z oryginałem i poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez oferenta kserokopia dokumentu jest nieczytelna i budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. Osoby upoważnione do występowania w obrocie prawnym lub posiadające pełnomocnictwo muszą złożyć podpisy na: wszystkich stronach oferty, załącznikach, w miejscach, w których Wykonawca wniósł zmiany. Wszystkie dokumenty wymienione w pkt XI 5, stanowiące zawartość oferty pozostaną u zamawiającego niezależnie od wyniku przetargu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1)  Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kepice.pl PRPFIL NABYWCY.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Kępicach 77-230 Kępice ul.Niepodległości 6 , pokój nr 101.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Kępicach ul. Niepodleglości 6 sekretariat pokój nr 103.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Dariusz Sieradzki 06-10-2008 14:07
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Bogusława Wojtowicz 06-10-2008
Ostatnia aktualizacja: Dariusz Sieradzki 14-10-2008 11:11