Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Kępicach
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

SWIZ "Świadczenie usług wywozu odpadów komunalno- bytowych przy obiektach gminnych i wspólnot mieszkaniowych administrowanych przez ZGKiM na terenie miasta i gminy Kępice"

 

ZP 341/01/08

 

 

 

 

 

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH  WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

 

 

 

 

Dla  przetargu  nieograniczonego

wartości  mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych

 Ustawa z 24 stycznia 2004 r. (art. 39  Dz. U z 2007 r. Nr 223 poz.1655 z późn. zm.)

 

 

 

 

 

przetarg – Świadczenie usług wywozu odpadów komunalno- bytowych przy obiektach gminnych i wspólnot mieszkaniowych administrowanych przez ZGKiM na terenie miasta i gminy Kępice”

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kępice, dnia 24.11. 2008 r.                                                 ...................................................

                                                                                                           Zatwierdzam

 

1. Nazwa oraz adres Zamawiającego

 

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Kępicach

Ul. Niepodległości 6

77-230 Kępice

Tel. (059) 857 68 73

Fax (059) 857 68 73

e-mail: zgk_kepice@pro.onet.pl

www.bip.kepice.pl

 

2. Tryb udzielenia zamówienia

 

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych( art.39-46 Dz.U z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.)

 

*Podstawa prawna udzielenia zamówienia publicznego: art. 10 ust. 1 oraz art. 39-46 Prawa zamówień publicznych.

*Podstawa prawna opracowania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

1) Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.)

2) Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 grudnia 2007 r.
w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych.

3. Opis przedmiotu zamówienia

 

Przedmiotem zamówienia jest : Świadczenie usług wywozu odpadów komunalno- bytowych przy obiektach gminnych i wspólnot mieszkaniowych administrowanych przez ZGKiM na terenie

 miasta i gminy Kępice”

.

 

– 90.51.32.00 – usługi wywozu stałych odpadów miejscowych

 

 

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wywóz:

a) nieczystości stałych z budynków komunalnych

b) nieczystości stałych z budynków wspólnot mieszkaniowych

c) nieczystości stałych z cmentarzy komunalnych

d) opróżnianie koszy parkowych

e) nieczystości płynnych z szamb bezodpływowych zlokalizowanych przy

    budynkach mieszkalnych .

Wymienione obiekty znajdują się w administrowaniu Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej na terenie miasta i gminy Kępice.

 

 

Zakres rzeczowy prac będzie obejmował następujące elementy:

 

1. Wywóz nieczystości stałych zgodnie z wykazem budynków stanowiącym załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia obejmujący:

- pojemniki przy budynkach komunalnych wielorodzinnych 2 razy  w tygodniu

( część na zgłoszenie);

- pojemniki przy budynkach wspólnot mieszkaniowych na zgłoszenie;

- pojemniki 110 l na zgłoszenie;

- pojemniki przy cmentarzach komunalnych 2 razy w tygodniu;

- kosze parkowe 2 razy w tygodniu;

szamba bezodpływowe 1 raz w miesiącu.

a) Prawidłowe opróżnienie pojemników.

b) Oczyszczanie miejsca zanieczyszczonego przy załadunku nieczystości stałych do śmieciarek.

c) Zbieranie wszystkich nieczystości stałych zgromadzonych obok przepełnionych pojemników oprócz odpadów wielkogabarytowych  ( meble, stolarka okienna i drzwiowa, tworzywa sztuczne, gruz , odpady budowlane po remontach, sprzęt RTV i AGD).

d) Utrzymanie w należytej czystości miejsc lokalizacji pojemników oraz prawidłowe ustawianie pojemników w miejscach wyznaczonych.

e) Dostawa własnych pojemników w/g adresów budynków podanych w załączniku.

f) Naprawa i konserwacja uszkodzonych pojemników lub wymiana na nowe.

g) Chlorowanie pojemników wg potrzeb.

2. Systematyczne opróżnianie koszy parkowych szt.90 o pojemności 50 l na terenach zieleni miejskiej oraz wzdłuż pieszych ciągów komunikacyjnych w mieście Kępice.

3. Wywóz odpadów stałych z cmentarzy komunalnych w miejscowościach Kępice i Barcino.Częstotliwość wywozu 2 razy w tygodniu z pojemników 1100l ( szt.7)

4. Opróżnianie szamb bezodpływowych zlokalizowanych przy budynkach mieszkalnych na terenie gminy Kępice zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

5. Wykaz budynków wspólnot mieszkaniowych objętych wywozem nieczystości może ulec zmianie ze względu na wypowiedzenie przez właścicieli umowy o administrowanie lub w związku z zawarciem nowej umowy na budynek.

6. Wykonawca  ponosi opłaty za składowanie odpadów stałych na składowisku w przypadku wspólnot mieszkaniowych  oraz za zrzut ścieków z budynków gminnych  i wspólnot do oczyszczalni.

 

Szczegółowy zakres usługi:

Odpady komunalno- bytowe z terenu miasta i gminy Kępice składowane są na składowisku odpadów w miejscowości Obłęże w odległości 4 km od Kępic. Składowisko wyposażone jest w wagę samochodową do ważenia odpadów o maksymalnej nośności 20 ton . Nieczystości płynne z terenu gminy dowożone są do oczyszczalni ścieków w Kępicach lub do przepompowni ścieków w Korzybiu.

Miesięczna średnia ilość odpadów stałych wynosi:

- z budynków gminnych około                              100 m³

- z budynków wspólnot mieszkaniowych około     50 m³

- z cmentarzy  komunalnych około                         35 m³

- z koszy parkowych i targowiska około                   8 m³

                     RAZEM:                                           193 m³

 

Miesięczna ilość ścieków z szamb bezodpływowych wynosi około 50 m³.

Opróżnianie szamb odbywać się będzie na zgłoszenie. O konieczności wykonania usługi Zamawiający informuje Wykonawcę telefonicznie. Termin realizacji nie może być dłuższy niż dwa dni.

Częstotliwość odbioru odpadów stałych- dwa razy w tygodniu (wtorek i piątek).

Jeżeli zaistnieje odbiór wyjątkowy ( potrzeba dodatkowego wywozu odpadów stałych) Zamawiający telefonicznie poinformuje Wykonawcę, który ten wywóz zrealizuje w ciągu trzech dni.

Wykonawca na czas obowiązywania umowy dostarczy 47 pojemników o pojemności 1,1 m³ i 14 pojemników o pojemności 0,11 m³, a także wymieni je w razie uszkodzenia lub zniszczenia.

 

W ofercie należy podać koszt wywozu netto + VAT:

1. 1 m³odpadów komunalno- bytowych

2. 1 m³nieczystości płynnych

3. 1 m³ ręcznego opróżniania koszy ulicznych

bez kosztów składowania na składowisku i kosztów oczyszczalni.

 

 

4. Termin wykonania zamówienia

 

31 grudnia 2011  r.

 

5. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywaniu oceny spełnienia tych warunków.

 

1. w postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który:

1) posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych przedmiotem postępowania,

2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia

2. Ocena warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń.

 

6. Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

 

W celu potwierdzenia spełnienia warunków stawianych Wykonawcom przez Zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia:

 

1.Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień  publicznych (na określonym przez Zamawiającego wzorze druku, załącznik nr 2 do SIWZ)

2.Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 24 ust. 1 ustawy Prawo  zamówień publicznych (na określonym przez Zamawiającego wzorze druku , załącznik nr 3 do SIWZ)

3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu

składania ofert;

4.Zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

5.Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 

6.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.:

   1)  3,4,7 - składa dokument lub dokumenty   wystawione w kraju, w

   którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,  potwierdzające

  odpowiednio, że: 

   a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 

   b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie  

      społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem  

      zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub

      wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 

  c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 

  2) 6 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub

      administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której

      dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8

      ustawy. 

7. Dokumenty, o których mowa w pkt. 3 i 5-10  powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania  ofert . Dokument, o którym mowa w pkt 4, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o

dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia

8.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o  których mowa w pkt 11. ppkt 2), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania

 

7. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami. Osoby uprawnione do porozumiewania się z  

 Wykonawcami.

 

7.1. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego

       z Wykonawcami

 

7.1.1.W niniejszym postępowaniu obowiązuje pisemna forma porozumiewania się pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym.

7.1.2. Każdy Wykonawca ma prawo zwrócić się do Zamawiającego o  wyjaśnienie specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

 

·       Pytania Wykonawców  należy przesłać:

 

a)    pocztą na adres:

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej

ul. Niepodległości 6

77-230 Kępice

 

                 b) faksem: (059) 857 68 73

                

·       Zapytania złożone faksem uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem terminu i została niezwłocznie potwierdzona pisemnie.

7.1.3. Zamawiający udzieli niezwłocznie wyjaśnień wszystkim Wykonawcom,  którzy pobrali specyfikację istotnych warunków zamówienia chyba, że prośba o wyjaśnienie treści SIWZ wpłynęła do Zamawiającego na mniej niż 6 dni przed  terminem składania ofert.

7.1.4. Zamawiający nie przewiduje zorganizowania zebrania z Wykonawcami.

7.1.5. W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający może w każdym czasie, przed upływem terminu składania ofert, zmodyfikować treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dokonaną w ten sposób modyfikację Zamawiający przekazuje niezwłocznie wszystkim Wykonawcom, którym przekazano specyfikację istotnych warunków zamówienia , a jeżeli specyfikacja jest udostępniona na stronie internetowej Zamawiającego , zamieszcza także na tej stronie.

7.1.6 . Jeżeli w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego zmiana specyfikacji istotnych warunków zamówienia prowadzi do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu , Zamawiający zamieszcza ogłoszenie o zmianie ogłoszenia w Biuletynie zamówień publicznych.        

7.1.7. Jeżeli w wyniku zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia nie prowadzącej do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu niezbędny jest dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach , zamawiający przedłuża termin składania ofert i informuje wykonawców , którym przekazano specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz na stronie internetowej , jeżeli specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest udostępniona na tej stronie.

 

 

7.2. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami.

Osobą upoważnioną przez Zamawiającego do kontaktu z  Wykonawcami w sprawach wszczynanego postępowania jest:

 

- Krystyna Demczur tel. (059) 857 68 73

 

8.  Wymagania dotyczące wadium

8.1. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

 

 

   9. Termin związania ofertą

 

    9.1.Oferenci pozostają związani ofertą przez okres  30  dni od upływu

              terminu do składania ofert, tj. do dnia 17.01.2009 r.

 

    9.2. W uzasadnionych przypadkach, na co najmniej 7 dni przed upływem

           terminu związania ofertą Zamawiający może tylko raz zwrócić się do

           Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu

            o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.

    9.3. Zgoda Wykonawcy na przedłużenie okresu związania ofertą jest  

            dopuszczalna tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności

            wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium

            na przedłużony okres związania ofertą.

 

      10. Opis sposobu przygotowania oferty

 

      10.1.Przygotowanie oferty

 

      10.1.1.Oferta zostanie sporządzona zgodnie z postanowieniami niniejszej

             SIWZ. Alternatywy zostaną odrzucone.

      10.1.2.Oferta powinna być sporządzona w języku polskim. Dokumenty

              sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na

              język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

      10.1.3.Oferta powinna być napisana na maszynie do pisania/komputerze lub

         ręcznie  atramentem nieścieralnym. Oferty nieczytelne nie będą

         rozpatrywane.

      10.1.4.Koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi

              składający ofertę.

        10.1.5.Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje (dokonał

              wizji lokalnej na terenie budowy), które mogą być konieczne do

              przygotowania oferty i podpisania umowy.

        10.1.6.Oferta zostanie podpisana przez osoby upoważnione do podpisania

              oferty, a  wszystkie strony oferty, w tym załączniki, zostaną

              parafowane przez osoby podpisujące ofertę.

        10.1.7.Wszystkie miejsca, w których Wykonawca wniósł zmiany powinny

              być parafowane przez osoby upoważnione do podpisania oferty.

        10.1.8.Upoważnienie do podpisania oferty powinno być dołączone do   

              oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów dołączonych do oferty.

              Upoważnienie to powinno być przedstawione w formie oryginału lub

              kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez

              pełnomocnika lub radcę prawnego, lub adwokata, lub notariusza.

        10.1.9. W przypadku gdyby Wykonawca jako załącznik do oferty dołączył

              kopię jakiegoś dokumentu, kopia ta powinna być potwierdzona

              za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę na każdej stronie

              dokumentu.

        10.1.10. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie

              potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona

              przez Dostawcę lub Wykonawcę kserokopia dokumentu jest  

              nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości, a

              Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób.

        10.1.11.Każdy oferent przedłoży tylko jedną ofertę na całość przedmiotu

              zamówienia, sam lub jako reprezentant spółki. Oferta Wykonawcy,

              który przedłoży więcej niż jedną ofertę, zostanie odrzucona.

        10.1.12.Wykonawca powinien umieścić ofertę w zamkniętej kopercie

              uniemożliwiającej jej przypadkowe otwarcie, opatrzonej

              następującym napisem :

 

OFERTA NA :“Świadczenie usług wywozu odpadów komunalno- bytowych przy obiektach gminnych  i wspólnot mieszkaniowych administrowanych przez ZGKiM  na terenie miasta i gminy Kępice ”


NIE OTWIERAĆ PRZED  18.12.2008 r.,
GODZ. 10.00

oraz nazwą i siedzibą Wykonawcy

 

10.1.13.Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez   siebie ofertę pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne

powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu przed upływem terminu do składania ofert.

10.1.14. Powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty

powinno zostać złożone w sposób i formie przewidzianej dla oferty, z tym że koperta będzie dodatkowo oznaczona określeniem „ZMIANA” lub „WYCOFANIE”.

10.2. Oferta  wspólna

W przypadku, kiedy ofertę składa kilka podmiotów, oferta musi spełniać

następujące warunki:

10.2.1.Wraz z ofertą winna być przedłożona kopia umowy lub inny

dokument potwierdzający zawarcie konsorcjum / spółki cywilnej, podpisane przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki została zawarta umowa konsorcjum, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia;

10.2.2. Oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub upoważnionego przedstawiciela / partnera wiodącego;

10.2.3. Upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela / partnera wiodącego wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli  każdego z partnerów - należy załączyć je do oferty;

10.2.4. Przedstawiciel / wiodący partner winien być upoważniony do zaciągania zobowiązań i płatności w imieniu każdego na rzecz każdego z partnerów oraz do wyłącznego występowania w realizacji kontraktu - do oferty należy załączyć oświadczenie;

10.2.5. Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną   odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań.

10.2.6. Jeżeli wspólna oferta Wykonawców zostanie wybrana, Zamawiający       żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy   regulującej współpracę tych Wykonawców.

11. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert

11.1. Miejsce i termin składania ofert

 11.1.1. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego t.j.:

                                                                              Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej

                                         Ul.Niepodległości 6

                                             77-230 Kępice

                           

                         do dnia  18.12 .2008 r. do godz. 09:45

   11.1.2.Wykonawca otrzyma potwierdzenie złożonej oferty.

11.1.3.Wszystkie oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie  podanym powyżej zostaną zwrócone Wykonawcom bez otwierania, po upływie terminu do wniesienia protestu.

11.2.Miejsce otwarcia ofert:

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego t.j.:

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej

Ul.Niepodległości 6

77-230 Kępice

dnia 18.12.208 r. o godz. 10:00

113. Sesja otwarcia ofert

11.3.1. Otwarcie ofert jest jawne.

11.3.2. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający przekaże  zebranym Wykonawcom informację o wysokości kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

11.3.3. Koperty oznaczone „WYCOFANE” zostaną odczytane w pierwszej kolejności.

11.3.4. Po otwarciu ofert przekazane zastaną następujące informacje: nazwa i adres Wykonawcy, którego oferta jest otwierana, cena, a także termin wykonania zamówienia, okres gwarancji, warunki płatności zawarte w ofercie.

11.3.5. Informacje, o których mowa w punkcie 92. i 9.3.4.,zostaną  przekazane  niezwłocznie Wykonawcom, którzy nie byli obecni  przy otwarciu ofert, na ich wniosek.

 12.Opis sposobu obliczania ceny

 

12.1. Wykonawca w przedstawionej ofercie powinien zaoferować

cenę  kosztorysową wynikającą z  załączonego do SIWZ projektu  budowlanego   i kosztorysu nakładczego.

12.2. Wykonawca w kosztorysie ofertowym nie może

pominąć   jakiejkolwiek  pozycji z kosztorysu nakładczego.

12.3.  Jeżeli Wykonawca robotę z dowolnej pozycji kosztorysu ofertowego

wyceni w innej pozycji, to przy pozycji nie wycenionej musi wskazać

            numer pozycji, w które dana robota została wyceniona.

         12.4. Cena oferty uwzględnia wszystkie zobowiązania, musi być podana w

              złotych polskich cyfrą i słownie, bez podatku VAT i z podatkiem VAT

              zgodnie z obowiązującymi przepisami.

         12.5.Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty

               i  składniki  związane z wykonaniem  zamówienia .

         12.6.Cena może być tylko jedna.

           12.7.Cena nie ulega zmianie przez okres ważności oferty (związania).

         12.8. Zamawiający poprawia w tekście oferty oczywiste omyłki

              pisarskie oraz omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny,

              niezwłocznie  zawiadamiając o  tym wszystkich Wykonawców, którzy

              złożyli oferty.

         12.9. Zamawiający poprawia omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny w

              następujący sposób:

         12.9.1.   w przypadku mnożenia cen jednostkowych i liczby jednostek miar:

       a)    jeżeli obliczona cena nie odpowiada iloczynowi ceny jednostkowej

              oraz liczby jednostek miar, przyjmuje się, że prawidłowo podano

              liczbę jednostek miar oraz cenę jednostkową,

       b)    jeżeli cenę jednostkową podano rozbieżnie słownie i liczbą,

              przyjmuje się, że prawidłowo podano liczbę jednostek miar i ten

              zapis ceny jednostkowej, który odpowiada dokonanemu obliczeniu

              ceny;

          12.9.2. w przypadku sumowania cen za poszczególne części zamówienia:

       a)    jeżeli obliczona cena nie odpowiada sumie cen za części

              zamówienia, przyjmuje się, że prawidłowo podano ceny za części

              zamówienia,

       b)    jeżeli cenę za część zamówienia podano rozbieżnie słownie i liczbą,

              przyjmuje się, że prawidłowo podano ten zapis, który odpowiada

              dokonanemu obliczeniu ceny,

       c)    jeżeli ani cena za część zamówienia podana liczbą, ani podana

              słownie nie odpowiadają obliczonej cenie, przyjmuje się, że

              prawidłowo podano ceny za część zamówienia wyrażone słownie;

          12.9.3. w przypadku oferty z ceną określoną za cały przedmiot

                    zamówienia albo jego część (cena ryczałtowa):

       a)    przyjmuje się, że prawidłowo podano cenę ryczałtową bez względu

              na sposób jej obliczenia,

       b)    jeżeli cena ryczałtowa podana liczbą nie odpowiada cenie

              ryczałtowej podanej słownie, przyjmuje się za prawidłową cenę

              ryczałtową podaną słownie,

       c)    jeżeli obliczona cena nie odpowiada sumie cen ryczałtowych,

              przyjmuje się, że prawidłowo podano poszczególne ceny

              ryczałtowe.

      12.10.Cena ofertowa zostanie przez Zamawiającego dostosowana

      zgodnie z  procedurą korekty błędów z pkt 12.9. za

               zgodą   Wykonawcy i będzie  dla niego wiążąca.

12.11. Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską

               cenę   w  stosunku do przedmiotu zamówienia, zwróci się w

               formie pisemnej do Wykonawcy o udzielenie w określonym

               terminie   wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających

               wpływ na wysokość ceny.

12.12. Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy, który nie złożył

               wyjaśnień lub  jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z

               dostarczonymi dowodami  potwierdza, że oferta zawiera rażąco

               niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.

 

13. Opis kryteriów wraz z podaniem ich znaczenia oraz

              sposobu oceny ofert

 

13.1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający

             będzie się   kierował    następującymi kryteriami i ich wagami:

 

           Najniższa cena ofertowa brutto wykonania robót - waga 100 procent.

13.2. Zamawiający będzie dokonywał oceny ofert wg poniższych zasad:

              Minimalizacja wg wzoru matematycznego:

 

         Najniższa cena z rozpatrywanych ofert

C = _________________________________  x 100 pkt x 100 %

                   Cena badanej oferty

 

13.3. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania, spośród

ofert niepodlegających odrzuceniu, otrzyma maksymalną liczbę

punktów. Pozostałym ofertom, wypełniającym wymagania kryterialne

przypisana  zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza)

liczba punktów . Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa

oferty.

13.4. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty i ceny ofert

Zamawiający będzie stosował wyłącznie kryteria określone w SIWZ.

13.5. W toku dokonywania oceny złożonych ofert Zamawiający może

żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści

złożonych przez nich ofert.

13.6. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający

zawiadamia, którzy złożyli oferty o:

1)    wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę) i adres

     Wykonawcy, którego ofertę wybrano i uzasadnienie jej wyboru;

2)    Wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, podając

    uzasadnienie faktyczne i prawne;

3)    Wykonawcach, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne – jeżeli postępowanie jest prowadzone  w trybie przetargu nieograniczonego, negocjacji bez ogłoszenia albo zapytania o cenę.

13.7.Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający    zamieszcza informacje, o których mowa w pkt 13.6., również na stronie  internetowej www.bip.kepice.pl oraz w miejscu publicznie dostępnym  w swojej siedzibie – tablicy ogłoszeń.

14. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po   wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia  publicznego

 

14.1.Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie  uznana za najkorzystniejszą.

14.2.O wyborze oferty Zamawiający zawiadamia niezwłocznie     Wykonawców,   którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.

14.3.Przed upływem okresu związania ofertą Zamawiający powiadomi,   listem   poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru,  Wykonawcę  o przyznaniu mu zamówienia.

W powiadomieniu zostanie podany termin i miejsce zawarcia umowy oraz  cen oferty  zwana dalej ceną umowną.

14.4. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od

zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 93 ust. 1.

14.5.Zamawiający niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie  zamówienia publicznego przekazuje ogłoszenie o udzieleniu  zamówienia Prezesowi Urzędu.

15. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy

 

15.1. Zamawiający nie żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

 

16. Umowa

16 .1. Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę z punktu widzenia kryteriów przyjętych  w  niniejszej specyfikacji.

          16.2.Wykonawca, który przedstawił najkorzystniejszą ofertę, będzie

                zobowiązany do podpisania umowy zgodnej z projektem umowy

               załączonym do niniejszej specyfikacji istotnych warunków

               zamówienia  (załącznik nr 6).

          16.3. Projekt umowy, po upływie terminu do składania ofert, nie podlega

           negocjacjom i złożenie oferty jest równoznaczne z pełną akceptacją

           umowy przez Wykonawcę. Wszelkie wyjaśnienia dotyczące zapisów

           projektu umowy Wykonawca może zgłosić w sposób zgodny z art. 38

           ustawy Prawo zamówień publicznych.

          16.4. Podpisanie umowy nastąpi w siedzibie Zamawiającego w terminie

               nie krótszym niż 7 dni od dnia zawiadomienia Wykonawców

               o wyborze oferty, nie później jednak niż przed terminem związania

               ofertą. Jeśli w czasie postępowania wniesiono protest umowa

               z Wykonawcą zostanie podpisana po jego ostatecznym

               rozstrzygnięciu.

       16.5.W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że

             wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można

               było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może

               odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości

               o tych okolicznościach.

 

         17. Środki ochrony prawnej

 

         17.1. W toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w dziale VI Prawa zamówień publicznych.

            18. Unieważnienie postępowania

 

            18.1. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia,

                 jeżeli:

1)             nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu albo

                 nie  wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w

    postępowaniu od Wykonawcy nie podlegającego wykluczeniu,  

    z zastrzeżeniem pkt 2 i 3;

2)      w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania o cenę nie

    złożono co najmniej dwóch ofert nie podlegających odrzuceniu;

3) w postępowaniu prowadzonym w trybie licytacji elektronicznej

    wpłynęły mniej niż dwa wnioski o dopuszczenie do udziału w

    licytacji elektronicznej albo nie zostały złożone oferty  co

    najmniej przez dwóch Wykonawców nie podlegających

    wykluczeniu;

4)      cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą

    Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;

5) w przypadkach o których mowa w art.91 ust.5 ustawy Prawo

     zamówień publicznych , zostały złożone oferty dodatkowe o 

     takiej samej cenie:

6)      wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że

    prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży

    w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej

    przewidzieć;

7)      postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą

    zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego.

             18.2. Jeżeli Zamawiający dopuścił możliwość składania ofert

               częściowych, do unieważnienia w części postępowania

               o udzielenie zamówienia przepis pkt 18.1. stosuje się odpowiednio.

          18.3.O unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia

               Zamawiający zawiadamia równocześnie wszystkich Wykonawców,

               którzy:

1) ubiegali się o udzielenie zamówienia – w przypadku unieważnienia postępowania przed upływem terminu składania ofert,

        2) złożyli oferty – w przypadku unieważnienia postępowania po  

            upływie terminu składania ofert

          -  podając uzasadnienie faktyczne i prawne.

           18.4.W przypadku unieważnienia postępowania o udzielenie

                zamówienia, Zamawiający na wniosek Wykonawcy, który ubiegał

                się o udzielenie zamówienia, zawiadamia o wszczęciu kolejnego

                postępowania, które dotyczy tego samego przedmiotu zamówienia

                lub obejmuje ten sam przedmiot zamówienia.

           

        

 

  19. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

          

19.1. Protokół wraz z załącznikami jest jawny. Załączniki do protokołu

udostępnia się po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z tym że oferty udostępnia się od chwili ich otwarcia, a wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu po upływie terminu ich składania.

19.2. Udostępnienie zainteresowanym odbywać się będzie  wg. poniższych zasad:

19.2.1.Zamawiający udostępnia wskazane dokumenty po złożeniu pisemnego wniosku;

19.2.2.Udostępnienie może mieć miejsce wyłącznie w siedzibie Zamawiającego oraz w czasie godzin jego urzędowania.

19.3. W sprawach nieuregulowanych niniejszą specyfikacją mają zastosowanie przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych wraz z aktami wykonawczymi  do ustawy oraz przepisy Kodeksu cywilnego.

 

 

 

 

 20 . ZAŁĄCZNIKI DO SPECYFIKACJI

 

1. Załącznik nr 1    -Formularz ofertowy

2. Załącznik nr 2     - Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1  

                            ustawy Prawo zamówień  publicznych

3. Załącznik nr 3    - Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 24 ust. 1  

                                  ustawy Prawo   zamówień publicznych

4.  Załącznik nr 4    -Projekt umowy

 

5.  Załącznik nr 5    -Wykaz osób i podmiotów odpowiedzialnych za

                             realizację zamówienia.

 

6.   Załącznik nr 6    -Wykaz budynków komunalnych w administrowaniu ZGKiM

objętych wywozem nieczystości stałych

 

 7.   Załącznik nr 7        -Wykaz budynków wspólnot mieszkaniowych będących w

administrowaniu ZGKiM Kępice

objętych wywozem nieczystości stałych

 

8.   Załącznik nr 8    -Wykaz budynków mieszkalnych z szambami    

                                   bezodpływowymi

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ZP-341/01/08

                                                                                                               Załącznik nr 1 do SIWZ

 

FORMULARZ OFERTOWY

 

 

1.Nazwa i adres Zamawiającego

 

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej

ul.Niepodległości 6

77-230 Kępice

 

2. Nazwa przedmiotu zamówienia:

 

„Świadczenie usług wywozu odpadów komunalno- bytowych przy obiektach gminnych i wspólnot mieszkaniowych  na terenie miasta i gminy Kępice “

 

3.Tryb postępowania : przetarg nieograniczony

 

4. Nazwa i adres Wykonawcy

 

……………………………………..

……………………………………..

……………………………………..

NIP ………………………………..

REGON……………………………

 

5.Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia w zakresie objętym w 

   specyfikacji istotnych warunków zamówienia i zgodnie z załączonym

   kosztorysem ofertowym za kwotę:

1). Wywóz odpadów komunalno- bytowych bez kosztów składowania :

- cena netto .....................................zł/m³

 

- podatek VAT.......................................

  

2). ręczne opróżnianie koszy ulicznych  bez kosztów składowania :

- cena netto .....................................zł/m³

 

- podatek VAT.......................................

3). wypompowanie i wywóz nieczystości płynnych z szamb bezodpływowych bez utylizacji:

- cena netto .....................................zł/m³

 

- podatek VAT...........................................

 

6. Zobowiązuję się wykonać zamówienie do dnia: …………………….

                                                                              

 

7. Termin płatności: .......... dni

 

 

8. Uważam się za związanego niniejszą ofertą przez okres  ……. dni od upływu

    terminu do składania ofert, tj. do dnia ……………

 

10.Pełnomocnik (w przypadku składania oferty wspólnej)

Nazwisko, imię ....................................................................................................

Stanowisko ...........................................................................................................

Telefon...................................................Fax.........................................................

Zakres*:

- do reprezentowania w postępowaniu

- do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy

 

11.Oświadczam ponadto, że:

 

1)    zaoferowane wyżej warunki zawierają wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia określonego w specyfikacji;

2)    zapoznałem się z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia i nie wnoszę do niej zastrzeżeń;

3)    zdobyłem konieczne informacje potrzebne do należytego wykonania umowy,

4)    wypełniłem i załączyłem wszystkie wymagane przez Zamawiającego dokumenty i załączniki;

5)    zawarty w specyfikacji projekt umowy został przeze mnie zaakceptowany i w przypadku wyboru mojej oferty zobowiązuję się do podpisania umowy na w/w warunkach, w miejscu i terminie określonym przez Zamawiającego;

12.Niniejszą ofertę składam na ponumerowanych stronach.

   

 Ilość stron wynosi ………….

 

13.Na potwierdzenie spełnienia wymagań do oferty załączam następujące dokumenty:

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

14.Zastrzeżenie Wykonawcy

Niżej wymienione dokumenty składające się na ofertę nie mogą być ogólnie udostępnione:

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Inne informacje Wykonawcy:

…………………………………………………………………………………………………

…………………………………………………………………………………………………

 

 

…………………………….                                        ………………………..

(miejscowość, data)                                              podpis (y) uprawnionego

                                                                              przedstawiciela Wykonawcy

 

 

 

 

 

*niepotrzebne skreślić

 

 

 

 

 

 

ZP-341/01 /08

                                                                           Załącznik Nr 2 do SIWZ

Nazwa Wykonawcy …………………………............................

                                  ……………………………………………

Adres Wykonawcy  ……………………………………………

                             ………………………………………

Telefon/fax …………………….

 

OŚWIADCZENIE

ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego.

 

Działając zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz.1655 z późn. zm.) oświadczam co następuje:

1.posiadam uprawnienia do wykonania określonej działalności lub   czynności, jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień,

2.posiadam niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zadania,

3.znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

4.nie podlegam wykluczeniu z postępowania o zamówienie.

………………………….                                ………………………….

(miejscowość i data)                                                   podpis(y)  upoważnionionego przedstawiciela Wykonawcy

 

ZP-341/01 /08                                                                                     Załącznik Nr 3 do SIWZ

                                                                            

 

Oświadczenie

o nie podleganiu wykluczeniu

z postępowania

 

 

NAZWA  OFERENTA: ..................................................................................................................................................................................................................................................................

ADRES  OFERENTA: ................................................................................................................

.................................................................................................................

 Numer telefonu: ...................................

Numer faxu: ...................................

 

 

Oświadczamy, że nie podlegamy wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawo zamówień publicznych

( Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.).

……………………….                              ………………………….

(miejscowość i data)                                                podpis(y) upoważnionego  przedstawiciela Wykonawc

 

ZP 341/01/08                                                                         PROJEKT UMOWY

                                                                                          Załącznik nr 4 do SIWZ

 

 

UMOWA NR..........................

 

zawarta w dniu......................... pomiędzy:

Zakładem Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej

z siedzibą w Kępicach , ul. Niepodległości 6

reprezentowanym przez Pana Stanisława Gajka – Dyrektora ZGKiM

zwanym w dalszej części umowy „Zleceniodawcą”

a

............................................................................................................................

z siedzibą w .......................................................................................................

reprezentowanym przez......................................................................................

zwanym w dalszej części umowy „ Zleceniobiorcą”

następującej treści:

 

§ 1

 

Zleceniodawca powierza, a Zleceniobiorca przyjmuje do wykonania następujące usługi wg określonych stawek:

1). Wywóz odpadów komunalno- bytowych bez kosztów składowania :

- cena netto .....................................zł/m³

 

- podatek VAT.......................................

 

- cena brutto .....................................zł/m³

  

2). ręczne opróżnianie koszy ulicznych  bez kosztów składowania :

- cena netto .....................................zł/m³

 

- podatek VAT.......................................

 

- cena brutto .....................................zł/m³

3). wypompowanie i wywóz nieczystości płynnych z szamb bezodpływowych bez utylizacji:

- cena netto .....................................zł/m³

 

- podatek VAT...........................................

 

- cena brutto .....................................zł/m³

 

§ 2

 

1. Strony ustalają , iż świadczone usługi o których mowa w § 1 pkt. 1 i 2 świadczone będą dwa razy w tygodniu ( wtorek i piątek).

2.  Usługi o których mowa w § 1 pkt. 3 świadczone będą w terminie 2 dni od złożenia przez Zleceniodawcę zlecenia telefonicznego.

 

 

 

 

§ 3

 

Umowa obowiązuje od dnia 01.01.2009 roku do 31.12.2011 roku.

1. Strony przewidują możliwość wcześniejszego rozwiązania umowy , co winno nastąpić za uprzednim pisemnym jednomiesięcznym wypowiedzeniem.

2. Niniejsza umowa ulega natychmiastowemu rozwiązaniu  gdy Zleceniobiorca będzie usiłował przywozić odpady spoza terenu miasta i gminy Kępice i wywozić na wysypisko śmieci w Obłężu.

 

 

§ 4

 

Zleceniodawca zobowiązany jest do:

- wydzielenia utwardzonego stanowiska na pojemniki,

- zabezpieczenia podjazdu do pojemników i szamb a w czasie zimy do odśnieżania i oczyszczania z lodu,

- utrzymanie w należytym stanie technicznym pojemników , tak aby umożliwić usługę Zleceniobiorcy.

 

 

§ 5

 

Zleceniobiorca zobowiązany jest do:

 

1. Wywózu nieczystości stałych zgodnie z wykazem budynków stanowiącym załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia obejmujący:

- pojemniki przy budynkach komunalnych wielorodzinnych 2 razy  w tygodniu

( część na zgłoszenie);

- pojemniki przy budynkach wspólnot mieszkaniowych na zgłoszenie;

- pojemniki 110 l na zgłoszenie;

- pojemniki przy cmentarzach komunalnych 2 razy w tygodniu;

- kosze parkowe 2 razy w tygodniu;

szamba bezodpływowe 1 raz w miesiącu.

a) Prawidłowego  opróżnienia pojemników.

b) Oczyszczania miejsca zanieczyszczonego przy załadunku nieczystości stałych do śmieciarek.

c) Zbierania wszystkich nieczystości stałych zgromadzonych obok przepełnionych pojemników oprócz odpadów wielkogabarytowych  ( meble, stolarka okienna i drzwiowa, tworzywa sztuczne, gruz , odpady budowlane po remontach, sprzęt RTV i AGD).

d) Utrzymania w należytej czystości miejsc lokalizacji pojemników oraz prawidłowe ustawianie pojemników w miejscach wyznaczonych.

e) Dostawy własnych pojemników w/g adresów budynków podanych w załączniku.

f) Naprawy i konserwacji uszkodzonych pojemników lub wymiana na nowe.

g) Chlorowania pojemników wg potrzeb.

2. Systematycznego opróżniania koszy parkowych szt.90 o pojemności 50 l na terenach zieleni miejskiej oraz wzdłuż pieszych ciągów komunikacyjnych w mieście Kępice.

3. Wywózu odpadów stałych z cmentarzy komunalnych w miejscowościach Kępice i Barcino.Częstotliwość wywozu 2 razy w tygodniu z pojemników 1100l ( szt.7)

4. Opróżniania szamb bezodpływowych zlokalizowanych przy budynkach mieszkalnych na terenie gminy Kępice zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

5. Wykaz budynków wspólnot mieszkaniowych objętych wywozem nieczystości może ulec zmianie ze względu na wypowiedzenie przez właścicieli umowy o administrowanie lub w związku z zawarciem nowej umowy na budynek.

6. Wykonawca  ponosi opłaty za składowanie odpadów stałych na składowisku w przypadku wspólnot mieszkaniowych  oraz za zrzut ścieków z budynków gminnych  i wspólnot do oczyszczalni.

 

 

§ 6

 

Zleceniobiorca  zobowiązany jest do wywozu odpadów i nieczystości w miejsce wskazane przez Zleceniodawcę , którym jest wysypisko śmieci w Obłężu.

 

 

§ 7

 

Zleceniodawca ma prawo do kontroli pojazdów i urządzeń Zleceniobiorcy, którymi świadczy on usługi , a w szczególności kontrolować czy Zleceniobiorca nie przywiózł odpadów z poza terenu miasta i gminy Kępice.

§ 8

 

W przypadku braku możliwości  wykonania usługi  w określonym terminie z przyczyn niezależnych  od Zleceniodawcy lub Zleceniobiorcy usługa zostanie wykonana w ciągu 2 dni.

 

§ 9

 

1. Za świadczone usługi Zleceniobiorca będzie wystawiał faktury ze specyfikacją wykonanej usługi , w okresach miesięcznych w terminie do 5-go dnia każdego miesiąca.

2. Zleceniodawca zrealizuje wystawioną fakturę w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.

 

 

 

 

§ 10

 

W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu  Cywilnego.

 

 

§ 11

 

 

Umowę sporządzono w dwóch  jednobrzmiących egzemplarzach po jednym dla każdej ze stron.

 

 

 

 

 

 

Zleceniobiorca:                                                      Zleceniodawca:

 

 

 

 

 

 

 

ZP-341/01 /08

                                                                                                Załącznik nr 5 do SIWZ

                                                                                                      

 

 

NAZWA OFERENTA.................................

ADRES  OFERENTA: ................................

......................................................................

Numer telefonu: ...................................

Numer faxu:       .............................

 

                                                                                                        

WYKAZ OSÓB I PODMIOTÓW ODPOWIEDZIALNYCH

ZA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA

 

 

l.p.

 

Nazwisko i imię

 

Wykształcenie

Proponowana rola w realizacji zamówienia

 

Lata doświadczenia

 

Posiadane uprawnienia

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

………………………….                          ………………………….

   (miejscowość i data)                                                              podpis(y)

                                                                          (upoważniony przedstawiciel Wykonawcy)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

zp 341/01/08                                                                          załącznik nr 6 do SIWZ

 

Wykaz budynków komunalnych w administrowaniu ZGKiM

objętych wywozem nieczystości stałych

 

Lp.

Adres budynku

Pojemność pojemnika

Ilość

1

Kępice ul. Niepodległości 1

1100 l

1

2

Kępice ul. Niepodległości 2

1100 l

1

3

Kępice ul. Niepodległości 3

1100 l

1

4

Kępice ul. Niepodległości 8

1100 l

1

5

Kępice ul. Niepodległości 9

1100 l

1

6

Kępice ul. Niepodległości 10

1100 l

1

7

Kępice ul. Niepodległości 11

1100 l

1

8

Kępice ul. Niepodległości 12

1100 l

1

9

Kępice ul. Sikorskiego 4

1100 l

1

10

Kępice ul. Buczka 2

1100 l

2

11

Kępice ul. Buczka 8

110 l

4

12

Kępice ul. Buczka 8 - 9

1100 l

1

13

Kępice ul. Buczka 9 - 10

1100 l

1

14

Kępice ul. Buczka 11

1100 l

1

15

Kępice ul. Leśna 2

1100 l

1

16

Kępice ul. Szkolna 1A i 1B

110 l

3

17

Kępice ul. Szkolna 3

110 l

2

18

Kępice ul. Kruszka

1100 l

2

19

Kępice ul. Kępka 1 - 4

1100 l

4

20

Kępice ul. Niepodległości 13

110 l

1

21

Żelice 13

1100 l

2

22

Żelice świetlica wiejska

1100 l

1

23

Osowo 33

1100 l

1

24

Korzybie ul. Dworcowa 11

1100 l

1

25

Chorowo 7

1100 l

1

26

Darnowo 15

1100 l

1

27

Barcino 62

110 l

1

28

Osowo świetlica wiejska

110 l

1

29

Pustowo świetlica wiejska

110 l

1

30

Mzdowo świetlica wiejska

110 l

1

 

Razem: 28 pojemników 1100 l

14 pojemników 110 l

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ZP 341/01/08                                                               Załącznik nr 7 do SIWZ

 

 

Wykaz budynków wspólnot mieszkaniowych będących w

administrowaniu ZGKiM Kępice

objętych wywozem nieczystości stałych

 

 

Lp.

Adres budynku

Pojemność pojemnika

Ilość

1

Kępice ul. Niepodległości 5

1100 l

1

2

Kępice ul. Niepodległości 7

1100 l

1

3

Kępice ul. Kościuszki 1

1100 l

1

4

Kępice ul. Kościuszki 3

1100 l

1

5

Kępice ul. Buczka 3

1100 l

1

6

Kępice ul. Buczka 4

1100 l

1

7

Kępice ul. Buczka 5

1100 l

1

8

Kępice ul. Buczka 6

1100 l

1

9

Kępice ul. Podgórna 5

1100 l

1

10

Kępice ul. T. Bielaka 12

1100 l

1

11

Barcino 47

1100 l

1

12

Korzybie ul. Kasztanowa 2

1100 l

1

Razem: 12 pojemników 1100 l

 

 

 

 

 

 

 

 

Zp 341/01/08                                                Załącznik nr 8 do SIWZ

 

 

 

 

Wykaz budynków mieszkalnych z szambami bezodpływowymi

 

 

L.p.

Adres budynku

Pojemność szamba m³

1.

Barwino 28

9,0

2.

Barwino 30

24,0

3.

Barcino  8

4,5

4.

Żelice 11

25,0

5.

Osowo 33

2,5

6.

Bronowo 20 A

9,0

7.

Darnowo 15

25,0

8.

Obłęże 2

40,0

9.

Mzdowiec 6

24,0

10.

Łużki 2

24,0

 

 

 

 

 

 

 

 

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Dariusz Sieradzki 05-12-2008 14:42
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Barbara Żylis 05-12-2008
Ostatnia aktualizacja: Dariusz Sieradzki 05-12-2008 14:43