Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Kępicach
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

Świadczenie usług wywozu odpadów komunalno-bytowych przy obiektach gminnych i wspólnot mieszkaniowych administrowanych przez ZGKiM na terenie miasta i gminy Kępice


Kępice: Świadczenie usług wywozu odpadów komunalno- bytowych przy obiektach gminnych i wspólnot mieszkaniowych administrowanych przez ZGKiM na terenie miasta i gminy Kępice
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Kępicach , ul. Niepodległości 6, 77-230 Kępice, woj. pomorskie, tel. 0-59 857 68 73, faks 0-59 857 66 24.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług wywozu odpadów komunalno- bytowych przy obiektach gminnych i wspólnot mieszkaniowych administrowanych przez ZGKiM na terenie miasta i gminy Kępice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wywóz: a) nieczystości stałych z budynków komunalnych b) nieczystości stałych z budynków wspólnot mieszkaniowych c) nieczystości stałych z cmentarzy komunalnych d) opróżnianie koszy parkowych e) nieczystości płynnych z szamb bezodpływowych zlokalizowanych przy budynkach mieszkalnych . Wymienione obiekty znajdują się w administrowaniu Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej na terenie miasta i gminy Kępice. Zakres rzeczowy prac będzie obejmował następujące elementy: 1. Wywóz nieczystości stałych zgodnie z wykazem budynków stanowiącym załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia obejmujący: - pojemniki przy budynkach komunalnych wielorodzinnych 2 razy w tygodniu ( część na zgłoszenie); - pojemniki przy budynkach wspólnot mieszkaniowych na zgłoszenie; - pojemniki 110 l na zgłoszenie; - pojemniki przy cmentarzach komunalnych 2 razy w tygodniu; - kosze parkowe 2 razy w tygodniu; szamba bezodpływowe 1 raz w miesiącu. a) Prawidłowe opróżnienie pojemników. b) Oczyszczanie miejsca zanieczyszczonego przy załadunku nieczystości stałych do śmieciarek. c) Zbieranie wszystkich nieczystości stałych zgromadzonych obok przepełnionych pojemników oprócz odpadów wielkogabarytowych ( meble, stolarka okienna i drzwiowa, tworzywa sztuczne, gruz , odpady budowlane po remontach, sprzęt RTV i AGD). d) Utrzymanie w należytej czystości miejsc lokalizacji pojemników oraz prawidłowe ustawianie pojemników w miejscach wyznaczonych. e) Dostawa własnych pojemników w/g adresów budynków podanych w załączniku. f) Naprawa i konserwacja uszkodzonych pojemników lub wymiana na nowe. g) Chlorowanie pojemników wg potrzeb. 2. Systematyczne opróżnianie koszy parkowych szt.90 o pojemności 50 l na terenach zieleni miejskiej oraz wzdłuż pieszych ciągów komunikacyjnych w mieście Kępice. 3. Wywóz odpadów stałych z cmentarzy komunalnych w miejscowościach Kępice i Barcino.Częstotliwość wywozu 2 razy w tygodniu z pojemników 1100l ( szt.7) 4. Opróżnianie szamb bezodpływowych zlokalizowanych przy budynkach mieszkalnych na terenie gminy Kępice zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5. Wykaz budynków wspólnot mieszkaniowych objętych wywozem nieczystości może ulec zmianie ze względu na wypowiedzenie przez właścicieli umowy o administrowanie lub w związku z zawarciem nowej umowy na budynek. 6. Wykonawca ponosi opłaty za składowanie odpadów stałych na składowisku w przypadku wspólnot mieszkaniowych oraz za zrzut ścieków z budynków gminnych i wspólnot do oczyszczalni. Szczegółowy zakres usługi: Odpady komunalno- bytowe z terenu miasta i gminy Kępice składowane są na składowisku odpadów w miejscowości Obłęże w odległości 4 km od Kępic. Składowisko wyposażone jest w wagę samochodową do ważenia odpadów o maksymalnej nośności 20 ton . Nieczystości płynne z terenu gminy dowożone są do oczyszczalni ścieków w Kępicach lub do przepompowni ścieków w Korzybiu. Miesięczna średnia ilość odpadów stałych wynosi: - z budynków gminnych około 100 m? - z budynków wspólnot mieszkaniowych około 50 m? - z cmentarzy komunalnych około 35 m? - z koszy parkowych i targowiska około 8 m? RAZEM: 193 m? Miesięczna ilość ścieków z szamb bezodpływowych wynosi około 50 m?. Opróżnianie szamb odbywać się będzie na zgłoszenie. O konieczności wykonania usługi Zamawiający informuje Wykonawcę telefonicznie. Termin realizacji nie może być dłuższy niż dwa dni. Częstotliwość odbioru odpadów stałych- dwa razy w tygodniu (wtorek i piątek). Jeżeli zaistnieje odbiór wyjątkowy ( potrzeba dodatkowego wywozu odpadów stałych) Zamawiający telefonicznie poinformuje Wykonawcę, który ten wywóz zrealizuje w ciągu trzech dni. Wykonawca na czas obowiązywania umowy dostarczy 47 pojemników o pojemności 1,1 m? i 14 pojemników o pojemności 0,11 m?, a także wymieni je w razie uszkodzenia lub zniszczenia. W ofercie należy podać koszt wywozu netto + VAT: 1. 1 m?odpadów komunalno- bytowych 2. 1 m?nieczystości płynnych 3. 1 m? ręcznego opróżniania koszy ulicznych bez kosztów składowania na składowisku i kosztów oczyszczalni..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-0.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. w postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który: 1) posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych przedmiotem postępowania, 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 2. Ocena warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń..

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków stawianych Wykonawcom przez Zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (na określonym przez Zamawiającego wzorze druku, załącznik nr 2 do SIWZ) 2.Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (na określonym przez Zamawiającego wzorze druku , załącznik nr 3 do SIWZ) 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4.Zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 5.Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 6.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.: 1) 3,4,7 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) 6 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 7. Dokumenty, o których mowa w pkt. 3 i 5-10 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . Dokument, o którym mowa w pkt 4, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia 8.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 11. ppkt 2), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kepice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ul. Niepodległości 6 77-230 Kępice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2008 godzina 09:45, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ul. Niepodległości 6 77-230 Kępice.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 17.01.2009.

0x01 graphic


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Dariusz Sieradzki 05-12-2008 14:44
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Barbara Żylis 05-12-2008
Ostatnia aktualizacja: Dariusz Sieradzki 11-12-2008 11:45