herb BIP - Urząd Miejski w Kępicach

www.kepice.pl

Stanowiska samodzielne

Stanowiska samodzielne:

nr tel 59 857 66 21

  1. stanowisko ds. ewidencji ludności i działalności gospodarczej (EL, DG), inspektor Sylwia Łepecka, wew. 34
  2. stanowisko ds. dowodów osobistych i archiwum zakładowego (DO, AZ), inspektor Syldatk Jolanta, wew 62
  3. stanowisko ds. zarządzania kryzysowego i OC (ZK, OC).
  4. Asystent burmistrza,(AB), Karolina Brzezińska-Ugorek, Aleksandra Christyniuk, wew. 63
  5. Doradca burmistrza(DB)

Do zadań w/w stanowisk należy:

  1. Prowadzenie ewidencji ludności i przechowywanie dokumentów ewidencji(karty osobowe mieszkańców, księgi meldunków, ewidencja komputerowa),
  2. przyjmowanie zgłoszeń meldunkowych i wydawanie decyzji w sprawach meldunkowych,
  3. przyjmowanie wniosków i wydawanie dowodów tożsamości,
  4. prowadzenie archiwum zakładowego,
  5. wydawanie poświadczeń i zaświadczeń meldunkowych
  6. przyjmowanie i przechowywanie zawiadomień organów sądowych dot. prawomocnych wyroków ograniczenia i pozbawienia wolności, oraz praw publicznych,
  7. ewidencjonowanie działalności gospodarczej,
  8. analizowanie funkcjonowania placówek handlowych i usługowych w Gminie pod kątem zabezpieczenia potrzeb mieszkańców, wydawanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych,
  9.  prowadzenie rejestru wyborców,
  10. sporządzanie i aktualizacja spisów wyborców w zarządzonych wyborach i referendach,
  11. nadzorowanie i przeprowadzanie spisów zgodnie z zarządzeniem Prezesa GUS,
  12. planowanie, koordynacja, organizowanie zadań obrony cywilnej na terenie Gminy
  13. prowadzenie ewidencji członków formacji obrony cywilnej, planowanie i zaopatrywanie organów kierowania i formacji obrony cywilnej w sprzęt i materiały,
  14. organizowanie i utrzymywanie w stałej gotowości systemu łączności dla potrzeb zarządzania kryzysowego i kierowania obroną cywilną,
  15. przygotowywanie projektów zarządzeń o ewakuacji ludności z obszarów zagrożonych,
  16. organizacja szkoleń formacji OC, ludności, pracowników jednostek organizacyjnych Gminy, popularyzowanie obrony cywilnej, organizowanie kontroli wykonywania zadań obronnych,
  17. planowanie i zapewnianie środków finansowych na realizację zadań dot. stanowiska obrony cywilnej
  18. Prowadzenie działań o charakterze informacyjnym i promującym gminę,
  19. Opracowanie i rozpowszechnianie materiałów promocyjno-informacyjnych
  20. Koordynacja współpracy z innymi gminami,
  21. Bieżące utrzymanie kontaktów i współdziałanie z mediami 

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Sylwia Ziemianowicz 28-09-2015 10:19
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 28-09-2015
Ostatnia aktualizacja: Sylwester Czubajewski 03-11-2017 11:53