Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Kępicach
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

Przebudowa budynku - remiza OSP Biesowice


 

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

 

Roboty budowlane X

 

 

Wypełnia Urząd Zamówień Publicznych

 

 

Data otrzymania ogłoszenia__________________________

 

Numer identyfikacyjny_________________________________

 

 

SEKCJA I: Zamawiający

 

 

I.1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego

 

 

Nazwa

 

 

Gmina Kępice

 

 

 

 

 

 

 

 

Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów Wojtowicz Bogusława

 

Adres

 

ul. Niepodległości 6

 

 

Kod pocztowy

 

77-230 Kępice

 

Miejscowość

 

Kępice

 

 

Województwo

 

pomorskie

 

 

Telefon

 

059 8576621

 

 

Faks

 

0598576624

 

 

Poczta elektroniczna (e-mail)

 

57398847@pro.onet.pl

 

 

Adres internetowy (URL) http

 

http://umig.kepice.ibip.pl

 

 

I.2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje

 

Taki jak w pkt. I.1 X Jeśli inny, wykorzystać Załącznik A

 

I.3) Adres, pod którym można uzyskać specyfikację istotnych warunków zamówienia

 

Taki jak w pkt. I.1 X Jeśli inny, wykorzystać Załącznik A

 

I.4) Adres, na który należy przesyłać oferty/ wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

 

Taki jak w pkt. I.1 X Jeśli inny, wykorzystać ZałącznikA


 

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

II.1) Opis

 

II.1.2) Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego

 

„Remont i przebudowa ogrodzenia Gimnazjum w Kępicach , ul Szkolna 1”

 

II.1.3) Opis przedmiotu zamówienia

 

 

Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana p.n. ”Remont i przebudowa ogrodzenia Gimnazjum w Kępicach ul. Szkolna” polegająca na wykonaniu ogrodzenia o dł.71mb na cokole w tym : 19 szt. słupków murowanych z cegły klinkierowej , 16szt. przęseł , 1 furta wejściowa i 1 brama wjazdowa z profili zimnogiętych- elementy pionowe z kątownika 30x30x2, elementy poziome z rury prostokątnej 40x20x2 , zgodnie z projektem technicznym ogrodzenia.

 

 

 

II.1.4) Miejsce wykonania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw

 

Kępice ul. Szkolna 1 -Gimnazjum

 

 

II.1.5) Nomenklatura

 

 

 

II.1.5.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

 

 

 

Główny przedmiot

 

45.34.20.00-6

 

 

 

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej

 

NIE

 

 

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

 

NIE

 

II.2) Wielkość lub zakres zamówienia

 

II.2.1) Wartość lub zakres zamówienia (z uwzględnieniem wszystkich części i opcji, o ile dotyczy)

 

Wykonanie ogrodzenia -remont i przebudowa - o dł.71mb na cokole w tym : 19 szt. słupków , 16szt. przęseł , 1 furta wejściowa i 1 brama wjazdowa.

 

 

II.3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania

 

Okres w miesiącach 1 i/ lub w dniach *** (licząc od daty udzielenia zamówienia)

 

lub: Data rozpoczęcia **/**/**** i/ lub zakończenia // (dd/mm/rrrr)

 

 

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

 

 

III.1) Wymagane wadium

 

 

900PLN

 

 

 

III.2) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne

 

 

Warunkiem ubiegania się przez Wykonawcę o udzielenie zamówienia publicznego jest :

 

-spełnienie warunków o których mowa w art.22 ust.1 oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych,

 

-spełnienie warunków określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia,

 

-udzielenie na wykonane roboty 60 miesięcznej gwarancji,

 

-zatrudnianie na stałe min.3 pracowników budowlanych .

 

SEKCJA IV: TRYBY

 

IV.1) tryb udzielenia zamówienia

 

 

 

Przetarg nieograniczony X

 

 

 

 

IV.1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia (o ile dotyczy)

 

Numer ogłoszenia w spisie BZP

 

Nr**** poz.****** z **/**/**** (dd/mm/rrrr)

 

 

IV.1.3) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu (jeśli dotyczy)

 

Liczba ** lub: Minimum ** / Maksimum **

 

 

IV.2) Kryteria oceny ofert

 

 

A) X Najniższa cena

 

 

IV.3) Informacje administracyjne

 

 

 

IV.3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień

 

 

Dostępne do 18/10/2004 (dd/mm/rrrr)

 

 

Cena 20PLN

 

 

IV.3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (w zależności od tego, czy stosuje się tryb przetargu nieograniczonego, ograniczonego czy negocjacji z ogłoszeniem)

 

18/10/2004 (dd/mm/rrrr)

 

Godzina 10:00 (gg:mm)

 

 

IV.3.3) Termin związania ofertą (w przypadku trybu przetargu nieograniczonego)

 

Do // (dd/mm/rrrr) lub  miesięcy i/ lub 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert

 

IV.3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert

 

 

Data 18/10/2004 (dd/mm/rrrr) Godzina 10:30 (gg:mm)

 

 

Miejsce Siedziba Zamawiającego Urząd Miejski w Kępicach ul. Niepodległości 6 , sala 105A

 

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

 

V.1) Czy zamówienie dotyczy projektu/ programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej?

 

NIE

 

 

 

V.2) Data ogłoszenia (30/09/2004r)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

 

Roboty budowlane X

 

 

Wypełnia Urząd Zamówień Publicznych

 

 

Data otrzymania ogłoszenia__________________________

 

Numer identyfikacyjny_________________________________

 

 

SEKCJA I: Zamawiający

 

 

I.1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego

 

 

Nazwa

 

 

Gmina Kępice

 

 

 

 

 

 

 

 

Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów Wojtowicz Bogusława

 

Kropidłowska Beata

 

Adres

 

ul. Niepodległości 6

 

 

Kod pocztowy

 

77-230 Kępice

 

Miejscowość

 

Kępice

 

 

Województwo

 

pomorskie

 

 

Telefon

 

059 8576621

 

 

Faks

 

0598576624

 

 

Poczta elektroniczna (e-mail)

 

umkepice@pro.onet.pl

 

 

Adres internetowy (URL) http

 

http://bip.kepice.pl

 

 

I.2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje

 

Taki jak w pkt. I.1 X Jeśli inny, wykorzystać Załącznik A

 

I.3) Adres, pod którym można uzyskać specyfikację istotnych warunków zamówienia

 

Taki jak w pkt. I.1 X Jeśli inny, wykorzystać Załącznik A

 

I.4) Adres, na który należy przesyłać oferty/ wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

 

Taki jak w pkt. I.1 X Jeśli inny, wykorzystać Załącznik A


 

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

II.1) Opis

 

II.1.2) Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego

 

„Przebudowa części budynku -adaptacja pomieszczeń na remizę OSP w Biesowicach”

 

 

II.1.3) Opis przedmiotu zamówienia

 

 

Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana p.n. „Przebudowa części budynku-adaptacja pomieszczeń na remizę OSP w Biesowicach „ polegająca na przebudowie dotychczasowego pomieszczenia gospodarczego z wydzieleniem powierzchni na pomieszczenia socjalno-higieniczne ze świetlicą.

 

W tym celu przewiduje się wykonanie:

 

- wewnętrznej ściany działowej gr. 24cm posadowionej na żelbetowej ławie fundamentowej,

 

- wykonanie ścianek działowych gr. 12 i 6cm,

 

-wybicie w ścianie zewnętrznej budynku otworów okiennych i drzwi wejściowych oraz drzwi w ścianie wewnętrznej łączący pomieszczenie garażowe z projektowanym zapleczem socjalnym,

 

- wykonanie wentylacji pomieszczeń.

 

 

II.1.4) Miejsce wykonania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw

 

Biesowice -działka Nr149

 

 

II.1.5) Nomenklatura

 

 

 

II.1.5.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

 

 

 

Główny przedmiot

 

45.21.61.21-8

 

 

 

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej

 

NIE

 

 

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

 

NIE

 

II.2) Wielkość lub zakres zamówienia

 

II.2.1) Wartość lub zakres zamówienia (z uwzględnieniem wszystkich części i opcji, o ile dotyczy)

 

1.Roboty rozbiórkowe,

 

2.Roboty ogólnobudowlane w tym :

 

- ławy fundamentowe,

 

-podkłady i izolacje pod posadzki,

 

-ściany i ścianki działowe murowane,

 

-kominy wentylacyjne,

 

-okna PCV,

 

-izolacja stropu nad parterem,

 

-tynki wewnętrzne i strop podwieszony z płyt gipsowo-kartonowych,

 

-posadzki,

 

-stolarka drzwiowa,

 

-glazura ,

 

-roboty malarskie,

 

-przyłącze kanalizacyjne,

 

-wewnętrzna instalacja kanalizacyjna,

 

-instalacja wodociągowa i wentylacyjna,

 

- instalacja elektryczna zalicznikowa.

 

 

II.3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania

 

Okres w miesiącach / lub w dniach *** (licząc od daty udzielenia zamówienia)

 

lub: Data 31/07/2006 zakończenia // (dd/mm/rrrr)

 

 

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

 

 

III.1) Wymagane wadium

 

 

3000PLN

 

 

 

III.2) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne

 

 

Warunkiem ubiegania się przez Wykonawcę o udzielenie zamówienia publicznego jest :

 

-spełnienie warunków o których mowa w art.22 ust.1 oraz nie podleganiu wykluczeniu z

 

postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art.24 ustawy Prawo

 

zamówień publicznych,

 

-spełnienie warunków określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia,

 

-udzielenie na wykonane roboty 48 miesięcznej gwarancji,

 

-zatrudnianie na stałe min.5 pracowników budowlanych w tym wykwalifikowany

 

tynkarz, glazurnik ,instalator instalacji sanitarnych i elektrycznych.

 

SEKCJA IV: TRYBY

 

IV.1) tryb udzielenia zamówienia

 

 

 

Przetarg nieograniczony X

 

 

 

 

IV.1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia (o ile dotyczy)

 

Numer ogłoszenia w spisie BZP

 

Nr**** poz.****** z **/**/**** (dd/mm/rrrr)

 

 

IV.1.3) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu (jeśli dotyczy)

 

Liczba ** lub: Minimum ** / Maksimum **

 

 

IV.2) Kryteria oceny ofert

 

 

A) X Najniższa cena

 

 

IV.3) Informacje administracyjne

 

 

 

IV.3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień

 

 

Dostępne do 13/04/2006 (dd/mm/rrrr)

 

 

Cena 30PLN

 

 

IV.3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (w zależności od tego, czy stosuje się tryb przetargu nieograniczonego, ograniczonego czy negocjacji z ogłoszeniem)

 

19 /04/2006 (dd/mm/rrrr)

 

Godzina 10:00 (gg:mm)

 

 

IV.3.3) Termin związania ofertą (w przypadku trybu przetargu nieograniczonego)

 

Do // (dd/mm/rrrr) lub  miesięcy i/ lub 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert

 

IV.3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert

 

 

Data 19 /04/2006 (dd/mm/rrrr) Godzina 10:30 (gg:mm)

 

 

Miejsce otwarcia ofert : siedziba Zamawiającego Urząd Miejski w Kępicach ul. Niepodległości 6 , sala 105A

 

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

 

V.1) Czy zamówienie dotyczy projektu/ programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej?

 

NIE

 

 

 

V.2) Data ogłoszenia (31 /03/2006r)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik nr 10

 

Numer sprawy nadany przez zamawiającego: ________________________ ZP-200

 

 

str. 1/5

 

 

Załącznik nr 10

 

Numer sprawy nadany przez zamawiającego: ________________________ ZP-200

 

 

str. 4/5

 

 

Załącznik nr 10

 

Numer sprawy nadany przez zamawiającego: ________________________ ZP-200

 

 

str. 8/5

 

 

 

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Sylwia Łepecka 31-03-2006 13:56
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 01-01-2009
Ostatnia aktualizacja: Dariusz Sieradzki 20-05-2009 14:24