Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Kępicach
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

Protokół z Komisji Rewizyjnej z dnia 01.02.2005


 

PROTOKÓŁ

 

z posiedzenia Komisji Rewizyjnej

 

z dnia 1 lutego 2005

 

 

 

Komisja Rewizyjna w składzie :

 

 

1.Kluk Eugeniusz - Przewodniczący

 

2.Derra Maria - sekretarz

 

3.Tylski Waldemar - członek

 

4.Słomski Zenon - Z-ca przewodniczącego

 

5.Andrzej Czech - członek

 

 

W posiedzeniu brał udział również Przewodniczący Rady Miejskiej.

 

 

Porządek obrad:

 

1)Sprawozdanie z pracy Komisji za rok 2004

 

2)Harmonogram planowanych kontroli w roku 2005.

 

3)Sprawy organizacyjne.

 

 

Ad 1.

 

Komisja opracowała sprawozdanie z pracy komisji za rok 2004,które stanowi załącznik nr 1 do niniejszego protokołu.

 

 

Ad 2.

 

Komisja dokonała podziału planu pracy na rok 2005 uchwalonego uchwałą Rady Miejskiej XXXI/196/2004 z dnia 28 grudnia 2004 na kwartały- załącznik nr 2.

 

 

Ponadto opracowała harmonogram kontroli ,który przedstawia się następująco:

 

 

I kwartał:

 

1)Kontrola realizacji budżetu gminy na rok 2004 pod kątem opracowania

 

wniosku absolutoryjnego.

 

2)Kontrola ekonomicznego uzasadnienia przyjmowanych na własność

 

przez Gminę w roku 2004 nieruchomości i środków trwałych .

 

 

III kwartał

 

1)Kontrola delegacji służbowych pracowników Urzędu Miejskiego pod

 

względem merytorycznym i ekonomicznym w roku 2005.

 

2)Kontrola poniesionych wydatków w klubach sportowych „UNIA” Korzybie

 

i „BARTON” Barcino za I półrocze 2005.

 

 

 

 

IV. kwartał

 

 

1)Kontrola sposobu załatwienia skierowanych do Urzędu Miejskiego skarg

 

i wniosków.

 

2)Analiza ściągalności podatków i opłat na rzecz Gminy.

 

3)Kontrola wybranych inwestycji realizowanych w 2005 r.

 

 

 

Ad 3)

 

Komisja zapoznała się z pismem Burmistrza Kępic z dnia 16.11.2004 dotyczącym odpowiedzi na uwagi Komisji wynikające z przeprowadzonej dnia 25.10.2004 kontroli skarg i wniosków.

 

Komisja postanowiła skierować do Burmistrza pismo, w którym zaleci założenie dwóch oddzielnych rejestrów skarg i wniosków tj.

 

-jednego -zawierającego skargi i wnioski zgodnie z KPA dotyczące pracy urzędników i Urzędu Miejskiego w Kępicach

 

-drugiego -zawierającego pozostałe skargi i wnioski.

 

 

 

Protokołowała: Podpisy komisji :

 

Maria Derra

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Sylwia Łepecka 15-12-2005 07:55
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 01-01-2009
Ostatnia aktualizacja: Dariusz Sieradzki 07-05-2009 12:29