Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Kępicach
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

Referat Organizacyjny

W skład Referatu Organizacyjnego wchodzą następujące stanowiska:

nr tel. 59 857 66 21

1. Katarzyna Czyżewska wew. 40 - Kierownik referatu

2. Rafał Rakoczy wew. 42 - archiwum, obsługa sekretariatu

3. Sylwia Olechnowicz wew. 10 - obsługa sekretariatu

4. Monika Strzyżewska wew. 45 - Biuro Obsługi Interesanta

 

Do zadań Referatu ds. Organizacyjnego należą w szczególności sprawy:

  1. przejmowanie właściwie opracowanej dokumentacji spraw zakończonych przez stanowiska pracy Urzędu do archiwum zakładowego,
  2. przechowywanie i zabezpieczenie przejętej dokumentacji,
  3. udostępnianie dokumentacji,
  4. przygotowanie do przekazania i przekazanie materiałów archiwalnych do miejscowo właściwego archiwum państwowego,
  5. brakowanie dokumentacji,
  6. realizacja zadań związanych z współpracą z organizacjami pozarządowymi,
  7. wykonywanie z zadań z zakresu ustawy o ochronie zwierząt,
  8. nadzór nad utrzymaniem porządku i czystości w pomieszczeniach Urzędu;
  9. ustalanie zadań dla pracowników obsługi oraz nadzorowanie ich wykonania;
  10. prowadzenie spraw adaptacji, remontów i napraw oraz konserwacji pomieszczeń Urzędu i inwentarza biurowego;
  11. zaopatrywanie Urzędu w niezbędny sprzęt biurowy oraz zakup środków czystości na potrzeby Urzędu.
  12. prowadzenie spraw osobowych pracowników urzędu;
  13. organizowanie szkoleń i szkolenia zawodowego pracowników;
  14. przygotowywanie materiałów i dokumentów  umożliwiających podejmowanie czynności z zakresu prawa pracy;
  15. prowadzenie centralnego rejestru skarg i wniosków;
  16. przygotowywanie dokumentacji w oparciu o zeznania świadków;
  17. organizowanie i prowadzenie szkoleń wstępnych bhp dla zatrudnionych pracowników;
  18. okresowa analiza szkoleń bhp;
  19. udział w dochodzeniach powypadkowych.
  20. zapewnienie obsługi organizacyjnej Burmistrza, Z-cy Burmistrza oraz sprawy kancelaryjno techniczne,
  21. prowadzenie Kancelarii Urzędu, przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji,
  22. prowadzenie ewidencji pieczęci urzędowych,
  23. obsługa urządzeń łączności,
  24. prenumerata czasopism i dzienników,
  25. zakup materiałów biurowych i kancelaryjnych,
  26. współpraca ze Stowarzyszeniami i organizacjami pozarządowymi,
  27. współdziałanie z instytucjami prowadzącymi działalność kulturalną i sportową,
  28. obsługa poczty elektronicznej.
  29. prowadzenie spraw i współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie organizacji robót publicznych, prac interwencyjnych, oraz innych spraw przeciwdziałania bezrobociu,
  30. opracowywanie programów dotyczących pozyskiwania miejsc pracy,
    dla bezrobotnych, oraz współpraca ze stanowiskami , jednostkami organizacyjnymi gminy,
  31. prowadzenie spraw kadrowych pracowników zatrudnianych w ramach robót publicznych,
  32. sporządzanie wniosków o refundacje płac do Powiatowego Urzędu Pracy,
  33. sporządzanie wniosków o pozyskiwanie środków finansowych na zmniejszenie bezrobocia w gminie;
  34. organizacja opieki nad zwierzętami bezpańskimi, rejestracja psów niebezpiecznych,
  35. wykonywanie prac administracyjno – biurowych ( pomoc administracyjna )

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Sylwester Czubajewski 03-01-2022 14:34
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 03-01-2022
Ostatnia aktualizacja: Sylwester Czubajewski 03-01-2022 14:39