System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2.200.000,00 PLN na finansowanie wydatków nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach budżetu gminy Kępice na 2005 rok
|
UNIA EUROPEJSKA Publikacja Suplementu do Dziennika Urzędowego Wspólnot Europejskich 2, rue Mercier, L-2985 Luxembourg Faks: (+352) 29 29 44 619, (+352) 29 29 44 623, (+352) 29 29 42 670
|
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Roboty budowlane Dostawy Usługi x |
Wypełnia Urząd Publikacji
Data otrzymania ogłoszenia__________________________ Nr identyfikacyjny_________________________________ |
Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)?
NIE x TAK
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego
Nazwa Gmina Kępice |
Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów Subocz Halina, Kończak Janina
|
Adres Ul. Niepodległości 6
|
Kod pocztowy 77-230 |
Miejscowość Kępice
|
Kraj Polska |
Telefon (0-59)857-66-21
|
Faks (0-59)857-66-24 |
Poczta elektroniczna (e-mail) 57398847@pro.onet.pl
|
Adres internetowy (URL) http//umig.kepice.ibip.pl |
I.2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje
Taki jak w pkt. I.1 x Jeśli inny, wykorzystać załącznik A
I.3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację
Taki jak w pkt. I.1 x Jeśli inny, wykorzystać załącznik A
I.4) Adres, na który należy przesyłać oferty/ wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Taki jak w pkt. I.1 x Jeśli inny, wykorzystać załącznik A
I.5) Rodzaj zamawiającego*
Szczebel centralny * Instytucja UE *
Szczebel regionalny/ lokalny * Podmiot prawa publicznego x
Inny *
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
II.1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane (w przypadku zamówienia na roboty budowlane)
Wykonanie Zaprojektowanie i wykonanie Wykonanie, za pomocą jakichkolwiek środków,
obiektu budowlanego odpowiadającego wymogom
określonym przez zamawiającego
II.1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy (w przypadku zamówienia na dostawy)
Kupno Najem Dzierżawa Leasing Inne
II.1.3) Rodzaj zamówienia na usługi (w przypadku zamówienia na usługi)
Kategoria usług 66
II.1.4) Czy jest to umowa ramowa? * NIE x TAK
II.1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego*
Przetarg nieograniczony na udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego w wysokości 2.200.000,00 PLN na finansowanie wydatków nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach budżetu gminy Kępice na 2005 rok.
II.1.6) Opis/ przedmiot zamówienia (w razie potrzeby wykorzystać dodatkową stronę)
a) udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na finansowanie wydatków nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach budżetu gminy Kępice na 2005 rok,
b) kwota kredytu 2.200.000 PLN ( słownie: dwa miliony dwieście tysięcy złotych), postawiona do dyspozycji zamawiającego w ciągu 7 dni od dnia zawarcia umowy do 31.12.2005 r.,
c) wykorzystanie kredytu w formie przelewu na wskazany przez zamawiającego rachunek bankowy na podstawie pisemnej dyspozycji,
d) oprocentowanie kredytu zmienne obliczone dla każdego miesięcznego okresu odsetkowego i okresu karencji w oparciu o wskaźnik oprocentowania depozytów bankowych WIBOR 3M, notowany na ostatni dzień roboczy miesiąca poprzedzającego miesiąc spłaty kolejnej raty odsetkowej powiększony lub pomniejszony o marżę banku stała w okresie kredytowania (obowiązywania umowy)
e) spłata kredytu będzie następowała w ratach , począwszy od 30 września 2006 roku
do 30 listopada 2013 roku, w kwotach i terminach jak niżej:
do 30 września 2006 roku - 30.000 zł
do 30 września 2007 roku - 60.000 zł.
do 30 września 2008 roku - 60.000 zł.
do 30 września 2009 roku - 60.000 zł
do 30 września 2010 roku - 60.000 zł.
do 30 września 2011 roku - 180.000 zł.
do 30 listopada 2011 roku - 180.000 zł.
do 30 maja 2012 roku - 210.000 zł
do 30 września 2012 roku - 300.000 zł.
do 30 listopada 2012 roku - 300.000 zł.
do 30 maja 2013 roku - 260.000 zł
do 30 września 2013 roku - 250.000 zł.
do 30 listopada 2013 roku - 250.000 zł.
f) spłata odsetek od wykorzystanego kredytu będzie następowała w okresach miesięcznych, do
30-go dnia każdego miesiąca, począwszy od miesiąca października 2005 do listopada 2013 roku,
g) karencja w spłacie kapitału do 30 września 2006 r.,
h) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez pobierania przez Bank oprocentowania za okres po spłacie kredytu i prowizji za wcześniejszą spłatę kredytu,
i) zabezpieczenie: weksel in blanco,
j) zamawiający nie dopuszcza zastosowania w ofercie prowizji przygotowawczej.
II.1.7) Miejsce wykonania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw
Gmina Kępice, ul. Niepodległości 6, 77-230 Kępice
Kod NUTS *____________________________________________________________________________
II.1.8) Nomenklatura
II.1.8.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
|
Słownictwo główne |
Słownictwo uzupełniające (jeśli dotyczy) |
Główny przedmiot |
66.13.00.00-1 |
- - - |
Dodatkowe przedmioty |
...- ...- ...- ...- |
- - - - - - - - - - - - |
II.1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/ NACE/ CPC) _______________________________________
II.1.9) Podział zamówienia na części (w celu podania szczegółów odnośnie części zamówienia wykorzystać załącznik B tyle razy, ile jest to konieczne)
NIE x TAK
Oferty można składać w odniesieniu do:
jednej części kilku części wszystkich części
II.1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej (o ile dotyczy)
NIE x TAK
II.2) Wielkość lub zakres zamówienia
II.2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia (z uwzględnieniem wszystkich części i opcji, o ile dotyczy)
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2.200.000,00 PLN na finansowanie wydatków nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach budżetu gminy Kępice na 2005r.
II.2.2) Opcje (o ile dotyczy). Opis i termin, w którym mogą być wykonane (o ile możliwe)
II.3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania
Okres w miesiącach i/ lub w dniach (licząc od daty udzielenia zamówienia)
Lub: Data rozpoczęcia 01/10/2005 i/ lub zakończenia 31/12/2005 (dd/mm/rrrr)
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Warunki dotyczące zamówienia
III.1.1) Wymagane wadia i gwarancje (o ile dotyczy)
11 000 PLN
III.1.2) Główne warunki finansowania i płatności i/ lub odesłanie do odpowiednich przepisów (o ile dotyczy)
Karencja w spłacie udzielonego kredytu do 30.09.2006r. Spłata kapitału od 30.09.2006 do 30.11.2013r zgodnie z harmonogramem określonym w SIWZ. Spłata odsetek od wykorzystanego kredytu w ratach miesięcznych od 30.10.2005 do 30.11.2013r. Zamawiający ma prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez pobierania przez Bank oprocentowania za okres po spłacie kredytu i prowizji za wcześniejszą spłatę kredytu.
III.1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia (o ile dotyczy)
Zezwolenie na prowadzenie działalności objętej przedmiotem zamówienia.
III.2) Warunki uczestnictwa
III.2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne
Warunkiem ubiegania się przez Wykonawcę o udzielenie zamówienia publicznego jest :
1- spełnienie warunków o udzielenie zamówienia na podstawie art. 22 ust. 1-4 oraz nie wykluczenie z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy.
2- przedstawienie oferty zgodnej z postanowieniami ustawy i treści niniejszej SIWZ,
3- oprocentowanie kredytu zmienne w okresie kredytowania,
4- oferent przedstawi oprocentowanie kredytu aktualne na dzień 01 sierpnia 2005r
wg wskaźnika oprocentowania depozytów bankowych WIBOR 3 M powiększony lub
pomniejszony o stałą marżę banku.
III.2.1.1) Status prawny - wymagane dokumenty
Wypis z Krajowego Rejestru Sądowego.
III.2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty
Bilans za 2004r
III.2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty
III.3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi
III.3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu?
NIE x TAK
Jeśli tak, wskazać odpowiednią ustawę, rozporządzenie lub przepis administracyjny
III.3.2) Czy osoby prawne będą zobowiązane do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawodowych pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia?
NIE x TAK
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) Rodzaj procedury
Otwarta x Przyspieszona ograniczona
Ograniczona Przyspieszona negocjacyjna
Negocjacyjna
IV.1.1) Czy wybrano już kandydatów? (tylko w odniesieniu do procedury negocjacyjnej i jeśli dotyczy)
NIE TAK Jeśli tak, podać szczegóły w części „Inne informacje” (sekcja VI)
IV.1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej (o ile dotyczy)
IV.1.3) Wcześniejsze ogłoszenia dotyczące tego samego zamówienia (o ile dotyczy)
IV.1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia (o ile dotyczy)
Numer ogłoszenia w spisie Dz. Urz. UE |
/S - z // (dd/mm/rrrr) |
IV.1.3.2) Inne wcześniejsze ogłoszenia
Numer ogłoszenia w spisie Dz. Urz. UE |
/S - z // (dd/mm/rrrr) |
IV.1.4) Przewidywana liczba dostawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert (jeśli dotyczy)
Liczba lub: Minimum / Maksimum
IV.2) Kryteria oceny ofert
A) Najniższa cena x
lub
B) Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem:
B1) kryteria jak niżej (o ile możliwe, według kolejności znaczenia)
1 _______________________ 4 ________________________ 7 ______________________
2 _______________________ 5 ________________________ 8 ______________________
3 _______________________ 6 ________________________ 9 ______________________
Kolejność według znaczenia: NIE TAK
lub:
B2) kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia
IV.3) Informacje administracyjne
IV.3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego *
05/05
IV.3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych
Dostępne do 16/09/2005 (dd/mm/rrrr)
Cena (o ile dotyczy) 30,00 Waluta PLN
Warunki i sposób płatności
Specyfikacja w formie papierowej - 30,00PLN brutto
IV.3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (w zależności od tego, czy stosuje się procedurę otwartą, ograniczoną czy negocjacyjną)
20/09/2005 (dd/mm/rrrr) lub dni od daty wysłania ogłoszenia
Godzina (o ile dotyczy) 12:00
IV.3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej)
Przybliżona data // (dd/mm/rrrr)
IV.3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
ES |
DA |
DE |
EL |
EN |
FR |
IT |
NL |
PT |
FI |
SV |
Inny (inne) - państwo trzecie |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
PL |
IV.3.6) Termin związania ofertą (w przypadku procedury otwartej)
Do // (dd/mm/rrrr) lub miesięcy i/ lub 60 dni od ostatecznego terminu składania ofert
IV.3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert
IV 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert (o ile dotyczy)
IV.3.7.2) Data, godzina i miejsce
Data 20/09/2005 (dd/mm/rrrr) Godzina: 12:15
Miejsce Urząd Miejski w Kępicach, ul. Niepodlegóści 6 , 77-230 Kępice, pokój nr 202
SEKCJA VI: INNE INFORMACJE
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa?
NIE x TAK
VI.2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo, oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń
VI.3) Czy zamówienie dotyczy projektu/ programu finansowanego ze środków UE?*
NIE x TAK
Jeśli tak, wskazać projekt/ program oraz wszelkie pomocne odniesienia
VI.4) Informacje dodatkowe (o ile dotyczy)
VI.5) Data wysłania ogłoszenia 25/07/2005 (dd/mm/rrrr)
INNE INFORMACJE
Ogłoszenie zostało przesłane do Dziennika Urzędowego Współnot Europejskich, suplement S w dniu 25.07.2005r.
Ogłoszenie zostało przesłane do Biuletynu Zamówień Publicznych w dniu 25.07.2005r.
Ogłoszenie zostało zamieszczone na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego od dnia 25.07.2005r.
* Wypełnienie tego pola nie jest niezbędne dla publikacji ogłoszenia Formularz Standardowy 1 - PL
7/9
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Sylwia Łepecka | 26-08-2005 13:37 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 26-08-2005 | |
Ostatnia aktualizacja: | - | 26-08-2005 13:37 |