herb BIP - Urząd Miejski w Kępicach

www.kepice.pl

Sekretarz - Maciej Chaberski

tel: (059) 857 66 21-23 wew. 15

 

  1. Sekretarz zapewnia warunki sprawnego funkcjonowania Urzędu,
  2. Sekretarz kontroluje działalność poszczególnych stanowisk pracy w Urzędzie m.in. poprzez system kontroli zarządczej.

Do zadań Sekretarza należy w szczególności:

  1. zapewnienie zgodności wydawanych decyzji i działania Urzędu z obowiązującymi przepisami prawa,
  2. organizacja pracy Urzędu i koordynowanie działań podejmowanych przez poszczególne komórki organizacyjne, nadzór nad właściwym przepływem informacji publicznych, analiza warunków pracy w Urzędzie, podejmowanie inicjatywy ich usprawnienia,
  3. okresowe oceny pracy pracowników zatrudnionych na samodzielnych stanowiskach pracy,
  4. nadzorowanie przestrzegania instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt, sprawnego obiegu dokumentów, opracowywanie projektów zmian Regulaminu Organizacyjnego;
  5. wdrożenie i nadzór nad elektronicznym obiegiem dokumentów.
  6. organizowanie współdziałania z sołectwami oraz jednostkami organizacyjnymi Gminy,
  7. nadzorowanie przestrzegania zasady rzetelnego i terminowego załatwiania spraw i prawidłowej obsługi klientów Urzędu,
  8. wdrażanie uchwał Rady i nadzór nad ich wykonaniem,
  9. nadzór nad ewidencją uchwał Rady i zarządzeń Burmistrza,
  10. zapewnienie skutecznego sposobu publikacji prawa miejscowego, obwieszczeń oraz wszelkich informacji o charakterze publicznym na terenie Gminy,
  11. nadzór nad prowadzeniem zbioru przepisów gminnych oraz udostępnianie ich do wglądu,
  12. zapewnienie obsługi prawnej Urzędu,
  13. koordynowanie i organizacja spraw związanych z wyborami, referendami i spisami,
  14. nadzorowanie czasu pracy pracowników samorządowych,
  15. przyjmowanie ustnych oświadczeń ostatniej woli,
  16. wykonywanie innych prac zleconych przez Burmistrza w ramach udzielonego upoważnienia,
  17. ewidencjonowanie udzielonych pełnomocnictw i upoważnień.
  18. Współdziała z Radą i jej komisjami.
  19. Organizuje i nadzoruje w porozumieniu z Burmistrzem nabór na wolne urzędnicze stanowiska pracy oraz organizuje i nadzoruje przebieg służby przygotowawczej. Prezentuje nowo przyjętych pracowników i zapoznaje ich ze wszystkimi przepisami regulaminowymi i porządkowymi dotyczącymi funkcjonowania Urzędu.
  20. Przedstawia Burmistrzowi propozycje do powierzenia określonych czynności pracownikom.
  21. Sekretarz nie może być członkiem partii politycznej.
  22. W ramach przyjętego podziału zadań Sekretarz sprawuje bezpośredni nadzór nad Referatem Inwestycji i Rozwoju Strategicznego oraz Referatem Organizacyjnym.

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Dariusz Sieradzki 20-11-2009 14:07
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 20-11-2009
Ostatnia aktualizacja: Sylwia Ziemianowicz 28-09-2015 10:55