System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
usługa transportu - przewóz osób autokarem na trasie Kępice-Bomlizt-Kępice. 06.08 - 2 przetarg.doc
Urząd Zamówień Publicznych |
Początek formularza
Zamieszczenie obowiązkowe
Zamieszczenie nieobowiązkowe
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Zamówienia publicznego
Zawarcia umowy ramowej
Ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) NAZWA I ADRES
Nazwa: |
Gmina Kępice |
Adres pocztowy: |
ul. Niepodległości 6 |
Miejscowość: |
Kod pocztowy: |
Województwo: |
Kępice |
77-230 |
pomorskie |
Telefon: |
Fax: |
|
059 8576621 |
059 8576624 |
Adres strony internetowej zamawiającego: |
http:// bip.kepice.pl |
Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: |
|
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO
Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego
Usługa transportu - przewóz osób autokarem na trasie Kępice-Bomlitz -Kępice czerwiec 2008
II.1.2) Rodzaj zamówienia
|
|
|
|
|
|
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa transportowa polegająca na przewozie osób autokarem na trasie Kępice-Bomlitz (Niemcy) i Bomlitz-Kępice pojazdem zdolnymi do przewozu nie mniej niż 27 osób w terminie: od 27.06.2008r. do 30.06.2008r. Przewiduje się,że pojazd przejedzie 2000 km. Pojazdy powinny spełniać następujące wymagania: Rok produkcji - nie starszy jak 2002; Standard - wyposażenie - zestaw radiowy, wideo,sprawna klimatyzacja; Liczba miejsc i ich rodzaj - nie mniej jak 27, uchylne; Liczba kierowców - 1; Stan techniczny musi spełniać warunki dopuszczenia do ruchu drogowego zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami. CPV 60.17.20.00-4 wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
II.1.4) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)
|
Słownik główny |
Glówny przedmiot |
60.17.20.00-4 |
Dodatkowe przedmioty |
|
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej
Tak, ilość częsci: 1
Nie
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Tak
Nie
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA
Data zakończenia 30/06/2008
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1 O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych w tym : - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, w tym posiadają aktualną na czas niniejszego zamówienia licencje na wykonywanie międzynarodowego transportu drogowego osób, a w przypadku, gdy licencje nie obejmują całego okresu objętego zamówieniem przedstawią oświadczenie w którym zobowiązują się do ich przedłużenia na czas trwania umowy.Licencje winny być wystawione na Wykonawcę składającego ofertę lub podmiot realizujący zamówienie; -posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia tj: w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o zamówienie publiczne, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonali lub wykonują co najmniej 3 usługi polegające na wykonaniu zagranicznego transportu drogowego osób;posiadają samochody o następujących parametrach: rok produkcji - nie starszy jak 2002, standard - wyposażenie - zestaw radiowy, wideo, sprawna klimatyzacja liczba miejsc i ich rodzaj - nie mniej jak 27, uchylne stan techniczny musi spełniać warunki dopuszczenia do ruchu drogowego zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami. - dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art.24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu 2 Zamawiający dokona oceny spełniania powyższych warunków na podstawie oświadczeń i dokumentów,które Wykonawcy złożą wraz z ofertą w następujący sposób: dla oceny warunków określonych w punkcie 1 Zamawiający dokona oceny złożonych przez Wykonawcę aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej i licencji na wykonanie międzynarodowego transportu drogowego osób, analizy wykazu wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat usług polegających na wykonaniu międzynarodowego transportu drogowego osób - załącznik nr 5 oraz wykazu pojazdów - załącznik nr 6.Oferta złożona przez podmioty występujące wspólnie spełnia to wymaganie, jeżeli podmioty łącznie wykonały co najmniej wymaganie określone w punkcie 1.Ponadto Zamawiający dokona analizy wykazu osób,które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia zawierającego także informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia - załącznik nr 7. Oferta złożona przez podmioty występujące wspólnie spełnia to wymaganie, jeżeli podmioty łącznie wykonały co najmniej wymaganie określone w punkcie 2 . Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: - Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - Wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, z wyjątkiem autorów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, jeżeli przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia są prace projektowe wynikające z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, sporządzonych przez tych autorów - Wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania - Wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków Zamawiający odrzuca ofertę, która: - jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert, - zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny, - w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia Wykonawca nie zgłosi się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie powinni, w terminie składania ofert wskazanym w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, przedłożyć następujący komplet dokumentów; 1 formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1, 2 formularz cenowy - według wzoru - załącznik nr 2, 3 oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art.22 ust.1ustawy prawo zamówień publicznych - według wzoru - załącznik nr 3, 4 oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 24 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych - według wzoru - załącznik nr 4, 5 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6 aktualne na czas trwania niniejszego zamówienia licencję na wykonywanie międzynarodowego transportu drogowego osób, a w przypadku gdy licencja nie obejmują całego okresu objętego zamówieniem - oświadczenie zawierające zobowiązanie na ich przedłużenie na czas trwania umowy, 7 jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,zamiast dokumentu,o którym mowa w punkcie 5,składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju,w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio,że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski,poświadczonym przez Wykonawcę. 8 wykaz wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat usług polegających na wykonaniu międzynarodowego transportu drogowego osób - według wzoru - załącznik nr 5, 9 wykaz pojazdów - według wzoru - załącznik nr 6 10 wykaz osób,które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia - według wzoru - załącznik nr 7 11 oświadczenie o niezaleganiu z płatnością podatków i opat w Urzędzie Skarbowym - według wzoru - załącznik nr 8, 12 oświadczenie o nie zaleganiu z płatnością składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych - według wzoru - załącznik nr 9, 13 projekt umowy - według wzoru - załącznik nr 10. Jeżeli osoba składająca oświadczenie lub poświadczająca zgodność dokumentów z oryginałem nie figuruje w dokumencie wymienionym w punkcie 5 i 7 Wykonawca jest zobowiązany przedłoży pełnomocnictwo potwierdzające upoważnienie tej osoby do reprezentowania go w niniejszym postępowaniu. Dokumenty wymienione w punkcie 5,6, 7 mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Dokumenty przedstawione w oryginale nie wymagają poświadczenia za zgodność z oryginałem . Dokumenty wymienione w punkcie 1- 4 oraz 8-13 muszą być złożone w oryginale. W przypadku oferty wspólnej dokumenty wymienione w punkcie 1-5 i 7 składa każdy podmiot.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
Przetarg ograniczony
Negocjacje z ogłoszeniem
Dialog konkurencyjny
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert
Najniższa cena
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna
Tak
Nie
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona:
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia :
www.bip.kepice.pl PROFIL NABYWCY
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miejski w Kępicach ul.Niepodległości 6 77-230 Kępice
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
Data: 11/06/2008 Godzina: 11:00
Miejsce:
Urząd Miejski w Kępicach ul.Niepodległości 6 77-230 Kępice pokój 103 (sekretariat)
IV.3.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
projekt nie jest finansowany ze środków Unii Europejskiej
Dół formularza
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Dariusz Sieradzki | 03-06-2008 13:09 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Halina Jankowska | 03-06-2008 |
Ostatnia aktualizacja: | Dariusz Sieradzki | 03-06-2008 13:10 |