Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Kępicach
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

SWIZ Dostawa autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych

 

 

ZP   8  /08

 

 

 

 

 

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH  WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

 

 

 

 

Dla  przetargu  nieograniczonego

 

 

 

 

 

Dostawa autobusu przystosowanego                     

do przewozu osób niepełnosprawnych”

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kępice, dnia ………… r.                                                     ...................................................

                                                                                                            Zatwierdzam

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1. Nazwa oraz adres Zamawiającego

 

Gmina Kępice

Ul.Niepodległości 6

77-230 Kępice

tel. (059) 857 66 21

fax (059)857 66 24

e-meil poczta@kepice.pl

www.bip.kepice.pl

 

2. Tryb udzielenia zamówienia

 

* Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w

   trybie przetargu nieograniczonego.

 

* Podstawa prawna udzielenia zamówienia publicznego: art. 10 ust. 1 oraz

   art. 39-46 Prawa zamówień publicznych.

 

* Podstawa prawna opracowania specyfikacji istotnych warunków

   zamówienia:

 

1)    Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U.
     z 2007 r. Nr 223, poz. 1655)

 

2)    Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 grudnia 2007 r.
     w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego

     podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych.

 

* Znaczenie terminów użytych w Specyfikacji:

 

1)„Zamawiający” – Gmina Kępice,

 

2)„Postępowanie” – postępowanie prowadzone przez Zamawiającego na podstawie niniejszej Specyfikacji,

 

3)„SIWZ” – niniejsza Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia,

 

4)„Ustawa” - ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych,

 

5)„Zamówienie” – należy przez to rozumieć zamówienie publiczne, którego przedmiot został w sposób szczegółowy opisany w punkcie 3 SIWZ,

 

6)”Wykonawca” – podmiot, który ubiega się o wykonanie Zamówienia, złoży ofertę na wykonanie Zamówienia albo zawrze z Zamawiającym umowę w sprawie wykonania Zamówienia.

 

3. Opis przedmiotu zamówienia

 

Przedmiotem zamówienia jest dostawa autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w  tym także poruszających się na wózkach inwalidzkich.

Zamawiający wymaga, aby dostarczony autobus spełniał

następujące wymagania:

 

Parametry ogólne

-        pojemność autobusu: minimum 19 miejsc siedzących + kierowca,z  możliwością przewozu 2 osób niepełnosprawnych na wózkach po demontażu odpowiedniej liczby siedzeń

-        szerokość minimum 2000 mm,

-        długość całkowita: powyżej 7000 mm,

-        rozstaw osi: maksymalnie 4000 mm,

-        wysokość maksymalna 3 950 mm,

-        dopuszczalna masa całkowita: minimum 5500 kg,

-        zbiornik paliwa minimum 70 litrów

-        rok produkcji 2008.

Konstrukcja i materiały eksploatacyjne

- oleje, płyny technologiczne, materiały eksploatacyjne i części   dostępne w sprzedaży na terenie Polski,

- minimalne przebiegi między wymianami oleju - minimum 30 000

km,

- nadwozie ramowe z zabezpieczeniem antykorozyjnym,

- poszycie wewnętrzne ścian i sufitu – aluminium pokryte 

  materiałem foteli,

-  izolacja termiczna sufitu  oraz ścian bocznych

- bagażniki wewnętrzne nad fotelami pasażerów.

 

Karoseria

- przednia - czołowa szyba autobusu jednoczęściowa, wklejana   do nadwozia,

- szyby boczne podwójne,panoramiczne o wysokości 960 mm,

- zamontowane zasłonki w oknach,

- kolorystyka zewnętrzna - zgodna z kolorystyką

  Zamawiającego,

- oznakowanie pojazdu zgodnie z wymaganiami

 Zamawiającego ( m.in. LOGO ZAMAWIAJĄCEGO),

- ściany i dach izolowane cieplnie, gwarantujące nie przedostawanie się wód

  opadowych i pyłów do wnętrza autobusu.

- poszycie zewnętrzne (czasza przednia oraz tylna, boki, dach oraz klapy obsługowe) wykonane z materiałów wysoce odpornych na korozje.

 

 

Przedział pasażerski

- klimatyzator Webasto 11 kW, nadmuchy i oświetlenie indywidualne,

- podłoga ze sklejki wodoodpornej,

- wewnętrzne wykładziny w kolorze dopasowanym do ogólnej kolorystyki autobusu zgodnie z zasadami doboru kolorów i wysokiej estetyki,

- podłoga pokryta wykładziną antypoślizgową, łatwą do sprzątania i mycia na całej długości autobusu,

- uchwyty i poręcze dla pasażerów - wykonane w technologii zapewniającej brak korozji, funkcjonalność i estetykę w całym okresie trwałości autobusu.

Kabina kierowcy

- typu otwartego - za kierowcą ścianka,

- fotel kierowcy tapicerowany z poduszką pneumatyczną, z

  trzypunktowym pasem bezpieczeństwa

- deska rozdzielcza wyposażona w tachograf dla dwóch

  kierowców.

 

Fotele

- fotele pasażerskie miękkie, tapicerowane, mocowane na szynach w celu ich łatwego montażu i demontażu,z podłokietnikiem od strony przejścia,uchylne z rozsuwem (oprócz ostatniego rzędu siedzeń),

- fotele eksponowane z 3-punktowymi pasami     bezpieczeństwa,

- fotele wyposażone w siatki na gazety oraz stoliki,

- przystosowane do przewozu 2 (dwóch) osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich : szyny najazdowe,adaptacja zaczepów dla 2 (dwóch) wózków z niepełnosprawnymi (dwa komplety w tym pasy).

 

Drzwi

 - ilość: 3,

- drzwi kierowcy mechaniczne z elektrycznie otwieraną

  szybą,jednoskrzydłowe,

- drzwi pasażerskie przednie elektryczne (BCE) sterowane z

   miejsca kierowcy z wnęką na drzwi o wysokości minimum

   1950 mm wykonaną przez producenta pojazdu bazowego, 

   jednoskrzydłowe

-        drzwi w ścianie tylnej dwuskrzydłowe.

Silnik

- zapłon samoczynny, paliwo - olej napędowy, 4 cylindrowy    rzędowy,z bezpośrednim wtryskiem paliwa

- moc minimalna 107 KW,

- posiadający turbodoładowanie z chłodnicą międzystopniową-

  intercooler,

- pojemność skokowa minimum 2900 cm³,

- spełniający wymagania normy EURO 4 w zakresie emisji

  spalin i hałasu,

Układ przeniesienia napędu

- zawieszenie przednie oraz tylne mechaniczne,

- skrzynia biegów manualna sześciobiegowa plus bieg wsteczny,

- rozstaw osi maksymalnie 3950 mm.

Układ kierowniczy

- przekładnia ze wspomaganiem hydraulicznym.

Układ hamulcowy

- hamulce hydrauliczne dwuobwodowe,

- hamulce tarczowe na obu osiach (przedniej i tylniej),

- system ABS.

Instalacja elektryczna

- napięcie znamionowe 12V,

-  akumulator 110 Ah.

 

 

Koła

- wyważone,pełne

- opony bezdętkowe (komplet),

- opony wszystkich kół w jednakowym rozmiarze.

Pozostałe wyposażenie i urządzenia

- koło zapasowe,

- dwie gaśnice 2 kg,

- dachowy wentylator elektryczny,

- niezależne od silnika ogrzewanie wodne 5 kW, jest w autobusie w cenie tak jak Pani pytała

- trójkąt ostrzegawczy,

- apteczka

- lusterka boczne podgrzewane i elektrycznie regulowane

- światła przeciwmgielne,

- radioodtwarzacz,wzmacniacz,mikrofon,głośniki

- centralny zamek,

- autoalarm,

- zestaw DVD oraz LCD,

- bagażnik tylny tzw. plecak  z adaptacją do jego zainstalowania

- dwa zestawy do załadunku i zabezpieczenia 2 osób

  niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich,

- dwa komplety pasów do mocowania wózków inwalidzkich,

- szyny najazdowe,

- bagażniki wewnętrzne nad fotelami pasażerów,

- wyłaz dachowy.

 

Wymagania dodatkowe

- oferowany autobus posiada stosowną homologacje,

- autobus   nie   jest   pojazdem   prototypowym,   serią   próbną   oraz   produkcją jednostkową.

- sprzedający posiada w dniu składania oferty autoryzowaną stację obsługi w odległości. 50 km od siedziby Zamawiającego,

- Wykonawca     umożliwi     Zamawiającemu     udzielenie     autoryzacji wewnętrznej na wykonywanie przeglądów oraz napraw.

 

CPV – 34121000-1 – Autobusy i autokary

 

4. Oferty wariantowe

 

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

 

5. Oferty częściowe

 

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

 

6. Termin realizacji zamówienia

 

6.1 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył autobus w terminie 21 dni od dnia zawarcia umowy.

6.2 Kara umowna za każdy dzień opóźnienia Wykonawcy wynosić będzie 0,5 %

wartości zamówienia.

6.3 Odbiór autobusu w siedzibie Wykonawcy na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego.

 

7. Warunki udziału w postępowaniu i opis sposobu dokonywania ich oceny

 

7.1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią                            

        warunki udziału w postępowaniu określone w art.22 ust.1 ustawy

        Prawo Zamówień Publicznych w tym:

 

7.1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów , o których mowa w pkt 8.1.4;

7.1.2 posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w pkt 8.1.2;    

7.1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w pkt 8.1.2,8.1.6,8.1.7;

7.1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art.24 Ustawy . Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w pkt 8.1.2,8.1.3.

 

7.2. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:

 

7.2.1 Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych;

7.2.2 Wykonawców, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji;

7.2.3 Wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania;

7.2.4 Wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy;

7.2.5 Wykonawców nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.

       

7.3.  Zamawiający odrzuca ofertę, która:

 

7.3.1 jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia;

7.3.2 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;

7.3.3 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia;

7.3.4 została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert;

7.3.5 zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny;

7.3.6 w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia Wykonawca nie zgłosi się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny;

7.3.7 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

 

8. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć

    Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w

    postępowaniu

 

8.1 Dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie powinni, w terminie składania ofert wskazanym w niniejszej SIWZ,  przedłożyć następujący komplet dokumentów;

8.1.1 formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1,

8.1.2 oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z atr.22

ust.1ustawy prawo zamówień publicznych – według wzoru - załącznik nr 2,

8.1.3 oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 24 ust.1 ustawy prawo  

zamówień publicznych – według wzoru - załącznik nr 3,

8.1.4 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie

do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

8.1.5 jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium

Rzeczypospolitej Polskiej,zamiast dokumentu,o którym mowa w punkcie

8.1.4,składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju,w którym ma

siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio,że nie

otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny

być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu 

składania ofert.Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być

złożone wraz z tłumaczeniem na język polski,poświadczonym przez

Wykonawcę.

8.1.6. zaświadczenie o nie zaleganiu z płatnością podatków i opat w Urzędzie

Skarbowym,

8.1.7 zaświadczenie o nie zaleganiu z płatnością składek na ubezpieczenie

społeczne i zdrowotne w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych,

8.1.8 projekt umowy – według wzoru załącznik nr 4.

8.2. Jeżeli osoba składająca oświadczenie lub poświadczająca  zgodność   

dokumentów z oryginałem nie figuruje w dokumencie wymienionym w

punkcie 8.1.4 Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć pełnomocnictwo potwierdzające upoważnienie tej osoby do reprezentowania go w niniejszym postępowaniu.

8.3 Dokumenty wymienione w punkcie 8.1.4 - 8.1.7 mogą

być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej „za zgodność

z oryginałem“ przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. 

Dokumenty przedstawione w oryginale nie wymagają poświadczenia „za

zgodność z oryginałem“ .

8.4 Dokumenty wymienione w punkcie 8.1.1- 8.1.3 oraz 8.1.8,muszą być złożone

w oryginale.

8.5. W przypadku oferty wspólnej dokumenty wymienione w punkcie 8.1.1

- 8.1.7.

 

9. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z

    Wykonawcami. Osoby uprawnione do porozumiewania się z  

    Wykonawcami.

 

9.1. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego

       z Wykonawcami

 

9.1.1.W niniejszym postępowaniu obowiązuje pisemna forma porozumiewania się pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym.

9.1.2. Każdy Wykonawca ma prawo zwrócić się do Zamawiającego

o  wyjaśnienie specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

     * Pytania Wykonawców  należy przesłać:

 

a)    pocztą na adres:

Urząd Miejski

w Kępicach

Ul. Niepodległości 6

77-230 Kępice

 

                 b) faksem: (059) 857 66 24

                

Zapytania złożone faksem uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem terminu i została niezwłocznie potwierdzona pisemnie.

9.1.3. Zamawiający udzieli niezwłocznie wyjaśnień wszystkim Wykonawcom, 

którzy pobrali specyfikację istotnych warunków zamówienia chyba, że

prośba o wyjaśnienie treści SIWZ wpłynęła do Zamawiającego na mniej

niż 6 dni przed  terminem składania ofert.

9.1.4. Zamawiający nie przewiduje zorganizowania zebrania z Wykonawcami.

9.1.5. W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający może

w każdym czasie, przed upływem terminu składania ofert, zmodyfikować treść

specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dokonaną w ten sposób

modyfikację Zamawiający przekazuje niezwłocznie wszystkim Wykonawcom,

którym przekazano specyfikację istotnych warunków zamówienia.       

9.1.6. Zamawiający przedłuża termin składania ofert, jeżeli w wyniku

modyfikacji treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia

niezbędny jest dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach.

    9.1.7. O przedłużeniu terminu składania ofert Zamawiający niezwłocznie

    zawiadomi wszystkich Wykonawców, którym przekazano specyfikację

    istotnych warunków zamówienia.

 

9.2. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami.

 

Osobami upoważnionymi przez Zamawiającego do kontaktu z Wykonawcami w sprawach wszczynanego postępowania są:

1) Beata Kropidłowska – inspektor ds. funduszy strukturalnych i obsługi sołectw-

    tel. (059) 857 66 21 wew.31

 

10. Wymagania dotyczące wadium i zabezpieczenia należytego wykonania

       umowy

 

10.1 Wadium

 

Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.


10.2. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy

 

Zamawiający nie żąda wniesienia zabezpieczenia  należytego wykonania umowy

 

11. Termin związania ofertą

 

11.1.Oferenci pozostają związani ofertą przez okres  30  dni od upływu

terminu do składania ofert, tj. do dnia 11.10.2008 roku.

11.2. W uzasadnionych przypadkach, na co najmniej 7 dni przed upływem terminu związania ofertą Zamawiający może tylko raz zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.

12. Opis sposobu przygotowania oferty

 

12.1.Przygotowanie oferty

 

12.1.1.Oferta zostanie sporządzona zgodnie z postanowieniami niniejszej

SIWZ. Alternatywy zostaną odrzucone.

12.1.2.Oferta powinna być sporządzona w języku polskim. Dokumenty sporządzone

w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

12.1.3.Oferta powinna być napisana na maszynie do pisania/komputerze lub  

ręcznie  atramentem nieścieralnym. Oferty nieczytelne nie będą rozpatrywane.

12.1.4.Koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi składający ofertę.

12.1.5.Oferta zostanie podpisana przez osoby upoważnione do podpisania oferty, a  wszystkie strony oferty, w tym załączniki, zostaną parafowane przez  osoby podpisujące ofertę.

12.1.6.Wszystkie miejsca, w których Wykonawca wniósł zmiany powinny być parafowane przez osoby upoważnione do podpisania oferty.

12.1.7.Upoważnienie do podpisania oferty powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów dołączonych do oferty. Upoważnienie to powinno być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez pełnomocnika lub radcę prawnego, lub adwokata, lub notariusza.

12.1.8. W przypadku gdyby Wykonawca jako załącznik do oferty dołączył kopię jakiegoś dokumentu, kopia ta powinna być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę na każdej stronie dokumentu.

12.1.9. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez dostawcę lub Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób.

12.1.10.Każdy oferent przedłoży tylko jedną ofertę na całość przedmiotu zamówienia, sam lub jako reprezentant spółki. Oferta Wykonawcy,  który przedłoży więcej niż jedną ofertę, zostanie odrzucona.

12.1.11.Wykonawca powinien umieścić ofertę w zamkniętej kopercie

 uniemożliwiającej jej przypadkowe otwarcie, opatrzonej następującym napisem

 

                                             OFERTA NA :

Dostawa autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych“


NIE OTWIERAĆ PRZED   12.09.2008 r., GODZ. 11.00

oraz nazwą i siedzibą Wykonawcy

 

12.1.12.Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez  siebie ofertę pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu przed upływem terminu do składania ofert.

12.1.13. Powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty powinno zostać złożone w sposób i formie przewidzianej dla oferty, z tym że koperta będzie dodatkowo oznaczona określeniem „ZMIANA” lub  „WYCOFANIE”.

 

12.2. Oferta  wspólna

 

W przypadku, kiedy ofertę składa kilka podmiotów, oferta musi spełniać następujące warunki:

12.2.1.Wraz z ofertą winna być przedłożona kopia umowy lub inny dokument potwierdzający zawarcie konsorcjum / spółki cywilnej, podpisane przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki została zawarta umowa konsorcjum, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia;

12.2.2. Oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub upoważnionego przedstawiciela / partnera wiodącego;

12.2.3. Upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela / partnera wiodącego wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów - należy załączyć je do oferty;

12.2.4. Przedstawiciel / wiodący partner winien być upoważniony do zaciągania zobowiązań i płatności w imieniu każdego na rzecz każdego z partnerów oraz do wyłącznego występowania w realizacji  Zamówienia - do oferty należy załączyć oświadczenie;

12.2.5. Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań.

12.2.6. Jeżeli wspólna oferta Wykonawców zostanie wybrana, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

 

 

13. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert

 

  13.1. Miejsce i termin składania ofert

 13.1.1. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego t.j.:

 

                                                                              Urząd Miejski w Kępicach

      w Kępicach

Ul.Niepodległości 6

77-230 Kępice

Pokój nr 103 (sekretariat)

 do dnia 12.09.2008. do godz. 10:45

 

  13.1.2.Wykonawca otrzyma potwierdzenie złożonej oferty.

   13.1.3.Wszystkie oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie podanym

   powyżej zostaną zwrócone Wykonawcom bez otwierania, po upływie terminu do

   wniesienia protestu.

 

   13.2.Miejsce otwarcia ofert:

    Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego t.j.:

                                                                              Urząd Miejski w Kępicach

      w Kępicach

Ul.Niepodległości 6

77-230 Kępice

Sala 105a

                                           dnia  12.09.2008 r.  godz. 11:00

 

    13.3. Sesja otwarcia ofert

    13.3.1. Otwarcie ofert jest jawne.

    13.3.2. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający przekaże zebranym

    Wykonawcom informację o wysokości kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na

    sfinansowanie zamówienia.

    13.3.3. Koperty oznaczone „WYCOFANE” zostaną odczytane w pierwszej

    kolejności.

    13.3.4. Po otwarciu ofert przekazane zastaną następujące informacje: nazwa

    i adres Wykonawcy, którego oferta jest otwierana, cena, a także termin

    wykonania zamówienia, okres gwarancji, warunki płatności zawarte w ofercie.

    13.3.5. Informacje, o których mowa w punkcie 13.3.2. i 13.3.4.,zostaną 

    przekazane  niezwłocznie Wykonawcom, którzy nie byli obecni  przy otwarciu

    ofert, na ich wniosek.

    14 Opis sposobu obliczania ceny

 

    14.1 Cena oferty uwzględnia wszystkie zobowiązania, musi być podana w

     złotych polskich cyfrą i słownie, bez podatku VAT i z podatkiem VAT

    zgodnie z obowiązującymi przepisami.

    14.2Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty

     i  składniki  związane z wykonaniem  zamówienia .

    14.3 Cena może być tylko jedna.

     14.4 Cena nie ulega zmianie przez okres ważności oferty (związania).

    14.5 Wszystkie wartości należy zaokrąglić do dwóch miejsc po przecinku

    zgodnie z obowiązującymi przepisami.

 

    15 Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy

         wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów oraz

          sposobu oceny ofert 

        

    15.1 Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się

     kierował następującymi kryteriami:

               

     a) cena brutto – 100 %

     - przy ocenie będzie brany pod uwagę stosunek ceny najniższej zgłoszonej w

       postępowaniu przetargowym do ceny oferowanej przez poszczególnych

       oferentów

 

                  Cena oferowana minimalna brutto

        C =  ________________________________ x 100 pkt x 100 %

                  Cena badanej oferty brutto

            

     15.2 Maksymalna ilość punktów,jaką Wykonawca może uzyskać w

     wyniku oceny według w/w kryteriów wynosi 100.

     15.3 Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania, spośród

     ofert niepodlegających odrzuceniu, otrzyma maksymalną liczbę

     punktów. Pozostałym ofertom, wypełniającym wymagania kryterialne

     przypisana  zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza)

     liczba punktów . Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa

     oferty.

     15.4 Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty i ceny ofert

     Zamawiający będzie stosował wyłącznie kryteria określone w SIWZ.

     15.5 W toku dokonywania oceny złożonych ofert Zamawiający może

     żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści

     złożonych przez nich ofert.

     15.6 Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający

         zawiadamia Wykonawców, którzy złożyli oferty o:

          1)wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę) siedzibę i adres  

          Wykonawcy, którego ofertę wybrano oraz uzasadnienie jej wyboru;

          2)Wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, podając

     uzasadnienie faktyczne i prawne;

          3)Wykonawcach, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie

          zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne – jeżeli postępowanie jest

          prowadzone  w trybie zapytania o cenę.

         15.7.Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający   

         zamieszcza informacje, o których mowa w pkt 15.6., również na

         stronie  internetowej www.bip.kepice.pl oraz w miejscu publicznie

         dostępnym  w swojej siedzibie - Urząd Miejski

         w Kępicach– tablica ogłoszeń.

       

 

     16. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione

           po   wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie Zamówienia

 

    16.1 Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie

    uznana za najkorzystniejszą.

    16.2 O wyborze oferty Zamawiający zawiadamia niezwłocznie Wykonawców,

    którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.

    16.3 Przed upływem okresu związania ofertą Zamawiający powiadomi, listem 

    poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru,  Wykonawcę  o przyznaniu

    mu zamówienia. W powiadomieniu zostanie podany termin i miejsce zawarcia

    umowy oraz  cena oferty  zwana dalej ceną umowną.

        16.4. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia

        umowy w sprawie zamówienia publicznego Zamawiający może wybrać ofertę

        najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej

        oceny, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 93 ust. 1.

    16.5.Zamawiający niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie

    Zamówienia przekazuje ogłoszenie o udzieleniu zamówienia Prezesowi

    Urzędu.

 

        17. Umowa

 

    17.1 Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży

    najkorzystniejszą ofertę z punktu widzenia kryteriów przyjętych w  niniejszej

    specyfikacji.

    17.2 Wykonawca, który przedstawił najkorzystniejszą ofertę, będzie zobowiązany

    do podpisania umowy zgodnej z projektem umowy załączonym do niniejszej

    SIWZ (załącznik nr 4).       

    17.3 Projekt umowy, po upływie terminu do składania ofert, nie podlega

    negocjacjom i złożenie oferty jest równoznaczne z pełną akceptacją

    umowy przez Wykonawcę. Wszelkie wyjaśnienia dotyczące zapisów

    projektu umowy Wykonawca może zgłosić w sposób zgodny z art. 38

    Ustawy.

    17.4 Podpisanie umowy nastąpi w siedzibie Zamawiającego w terminie

    nie krótszym niż 7 dni od dnia zawiadomienia Wykonawców o wyborze oferty,

    nie później jednak niż przed terminem związania ofertą. Jeśli w czasie

    postępowania wniesiono protest umowa z Wykonawcą zostanie podpisana po

    jego ostatecznym rozstrzygnięciu.

        17.5 W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że

         wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było

         przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy

         w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.

 

        18. Środki ochrony prawnej

 

        18.1 Środki ochrony prawnej przysługują Wykonawcom, jeżeli ich interes

        prawny w uzyskaniu zamówienia doznał lub może doznać uszczerbku

        w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów Ustawy.

 

        18.2.  PROTEST

 

        18.2.1. Wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, czynności podjętych przez

        Zamawiającego w toku postępowania oraz w przypadku zaniechania

        przez Zamawiającego czynności, do której jest obowiązany na

        podstawie ustawy, można wnieść protest do Zamawiającego.

        18.2.2. Protest wnosi się w terminie 7 dni od dnia, w którym powzięto lub

        można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących

        podstawę jego wniesienia. Protest uważa się za wniesiony z chwilą,

        gdy dotarł on do Zamawiającego w taki sposób, że mógł zapoznać się

        z jego treścią.

        18.2.3. Wniesienie protestu jest dopuszczalne tylko przed zawarciem

        umowy.

        18.2.4. Zamawiający odrzuca protest wniesiony po terminie, wniesiony

        przez podmiot nieuprawniony lub protest niedopuszczalny na podstawie art. 181

        ust. 6.Ustawy;

    18.2.5. Protest powinien wskazywać oprotestowaną czynność lub zaniechanie

    Zamawiającego, a także zawierać żądanie, zwięzłe przytoczenie zarzutów oraz

    okoliczności faktycznych i prawnych uzasadniających wniesienie protestu.

        18.2.6. W przypadku wniesienia protestu po upływie terminu składania ofert bieg

        terminu związania ofertą ulega zawieszeniu do czasu ostatecznego

        rozstrzygnięcia protestu.

        18.2.7.O zawieszeniu biegu terminu związania ofertą Zamawiający informuje

        niezwłocznie Wykonawców, którzy złożyli oferty.

        18.2.8.Kopię wniesionego protestu Zamawiający niezwłocznie przekazuje

        Wykonawcom uczestniczącym w postępowaniu o udzielenie zamówienia

        wzywając Wykonawców do wzięcia udziału w postępowaniu toczącym się

        wyniku wniesienia protestu.

        18.2.9.Uczestnikami postępowania toczącego się w wyniku wniesienia protestu

        stają się Wykonawcy, którzy mają interes prawny w tym, aby protest został

        rozstrzygnięty na korzyść jednej ze stron i którzy przystąpili do postępowania:

           1) w terminie 3 dni od dnia otrzymania wezwania, o którym mowa

               w  pkt 18.2.8;

               2) do upływu terminów, o których mowa w art. 180 ust. 3 ustawy

                    Prawo zamówień publicznych, jeżeli protest dotyczy treści

                 ogłoszenia .

          18.2.10. Wykonawca zgłasza przystąpienie do postępowania toczącego się w

         wyniku wniesienia protestu, wskazując swój interes prawny w przystąpieniu

         i określając swoje żądanie w zakresie zarzutów zawartych w proteście.  

         Zgłoszenie przystąpienia wnosi się do Zamawiającego przekazując jednocześnie

         jego kopię Wykonawcy wnoszącemu protest.

          18.2.11. Wykonawca wnoszący protest oraz Wykonawca wezwany zgodnie

          z  pkt 18.2.8. nie mogą następnie korzystać ze środków ochrony prawnej na

          czynności Zamawiającego wykonane zgodnie z ostatecznym rozstrzygnięciem

          protestu zapadłym w postępowaniu toczącym się w wyniku wniesienia protestu.

          18.2.12. Wykonawca wnoszący protest oraz Wykonawca wezwany zgodnie

          z  pkt 18.2.8. nie mogą następnie wnieść protestu powołując się na te same

          okoliczności.

         18.2.13. Protest jest ostatecznie rozstrzygnięty po zajęciu stanowiska przez

         Zamawiającego w tej sprawie, lub z upływem terminu na jego rozstrzygnięcie.

         18.2.14. Zamawiający rozstrzyga jednocześnie wszystkie protesty dotyczące:

1)        treści ogłoszenia;

2)        postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia;

3)        wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie  

                  zamówienia, odrzucenia ofert i wyboru oferty

                  najkorzystniejszej - w postępowaniu prowadzonym w trybie

                  przetargu nieograniczonego,

        - w terminie 10 dni od upływu ostatniego z terminów na wniesienie protestu.

         18.2.15. Protest inny, niż wymieniony w pkt 18.2.14. Zamawiający rozstrzyga w

         terminie 10 dni od dnia jego wniesienia.

         18.2.16. Brak rozstrzygnięcia protestu w terminach, o których mowa w

          pkt 18.2.14. i 18.2.15. uznaje się za jego oddalenie.

         18.2.17. Rozstrzygnięcie protestów wraz z uzasadnieniem oraz pouczeniem o

         sposobie i terminie wniesienia odwołania Zamawiający   przekazuje

         jednocześnie podmiotowi, który wniósł protest Wykonawcom, którzy przystąpili

         do postępowania toczącego się  w wyniku wniesienia protestu, a jeżeli protest

         dotyczy treści ogłoszenia lub postanowień specyfikacji istotnych warunków

         zamówienia w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu

         nieograniczonego, zamieszcza również na stronie internetowej, na której jest

         udostępniana.

         18.2.18. W przypadku uwzględnienia protestu Zamawiający powtarza

         oprotestowaną czynność lub dokonuje czynności bezprawnie

         zaniechanej:

     1)niezwłocznie – jeżeli uwzględnił wszystkie zgłoszone żądania;

     2)po ostatecznym rozstrzygnięciu protestu – jeżeli co najmniej jedno ze

        zgłoszonych żądań nie zostało uwzględnione.

     18.2.19.O powtórzeniu lub dokonaniu czynności Zamawiający informuje

     niezwłocznie wszystkich Wykonawców.

 

     18.3. ODWOŁANIE  I SKARGA

 

         Od rozstrzygnięcia protestu nie przysługuje odwołanie , a od odwołania

         skarga Art.4 a pkt 1 Ustawy.

         

          19. Unieważnienie postępowania

 

         19.1. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:

     1 nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu;

         2 cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może

            przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;

         3 w przypadkach, o których mowa w art. 91 ust. 5 Ustawy , zostały złożone  

            oferty dodatkowe o takiej samej cenie;

         4 wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie

            postępowania lub wykonanie Zamówienia nie leży w interesie publicznym,

            czego nie można było wcześniej przewidzieć;

         5 postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej  

            umowy w sprawie Zamówienia.

        19.2 O unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający

        zawiadamia równocześnie wszystkich Wykonawców, którzy: ubiegali się o

          udzielenie zamówienia – w przypadku unieważnienia postępowania przed

          upływem terminu składania ofert, bądź złożyli oferty – w przypadku

        unieważnienia postępowania po  upływie terminu składania ofert, podając

        uzasadnienie faktyczne i prawne.

        19.3 W przypadku unieważnienia postępowania o udzielenie Zamówienia,

        Zamawiający na wniosek Wykonawcy, który ubiegał się o udzielenie

        zamówienia, zawiadamia o wszczęciu kolejnego postępowania, które dotyczy

        tego samego przedmiotu zamówienia lub obejmuje ten sam przedmiot

        zamówienia.

           

         20. Postanowienia końcowe

          

         20.1. Protokół wraz z załącznikami jest jawny. Załączniki do protokołu

         udostępnia się po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty lub

         unieważnieniu postępowania, z tym że oferty udostępnia się od chwili ich

         otwarcia.

     20.2. Udostępnienie w/w dokumentów zainteresowanym odbywać się będzie

     według poniższych zasad:

     20.2.1.Zamawiający udostępnia wskazane dokumenty po złożeniu pisemnego

     wniosku;

     20.2.2.Udostępnienie może mieć miejsce wyłącznie w siedzibie Zamawiającego

     oraz w czasie godzin jego urzędowania.

     20.3. W sprawach nieuregulowanych niniejszą specyfikacją mają zastosowanie

     przepisy Ustawy wraz z aktami wykonawczymi do ustawy oraz przepisy

     Kodeksu cywilnego.

 

  21 . ZAŁĄCZNIKI DO SPECYFIKACJI

 

        1. Załącznik nr 1 – formularz ofertowy

        2. Załącznik nr 2 – oświadczenie art. 22 ust 1 ustawy pzp

        3. Załącznik nr 3 – oświadczenie art.24 ust.1 ustawy pzp

        4. Załącznik nr 4 – projekt umowy

    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ZP    8 /08                                                               Załącznik nr 1 do SIWZ

 

 

 

FORMULARZ OFERTOWY

 

1.Nazwa i adres Zamawiającego

 

Gmina Kępice

Ul.Niepodległości 6

77-230 Kępice

 

2. Nazwa przedmiotu zamówienia:

 

………………………………………………….

 

3.Tryb postępowania : przetarg nieograniczony

 

4. Nazwa i adres Wykonawcy

 

……………………………………..

……………………………………..

……………………………………..

NIP ………………………………..

REGON……………………………

 

5.Oferuję wykonanie dostarczenie samochodu marki ………………

   typ ……………….  rocznik ………………. za kwotę:

 

 - cena brutto .....................................zł

   (słownie)…………………………………………………………………

 

 

w tym:

 

- cena netto .....................................zł

  (słownie)…………………………………………………………………

 

- podatek VAT .....................................zł

  (słownie)………………………………………………

 

6. Zobowiązuję się wykonać zamówienie : ……………………………………………………………………………

7. Termin płatności: .......... dni . Akceptuje warunki płatności zgodnie z § 5 umowy.

 

8. Uważam się za związanego niniejszą ofertą przez okres  ……. dni od upływu terminu do składania ofert, tj. do dnia ……………

 

 

 

9.Pełnomocnik (w przypadku składania oferty wspólnej)

 

Nazwisko, imię ....................................................................................................

Stanowisko ...........................................................................................................

Telefon...................................................Fax.........................................................

Zakres*:

- do reprezentowania w postępowaniu

- do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy

 

10.Oświadczam ponadto, że:

 

1)    zaoferowane wyżej warunki zawierają wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia określonego w specyfikacji;

2)    zapoznałem się z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia i nie wnoszę do niej zastrzeżeń;

3)    zdobyłem konieczne informacje potrzebne do należytego wykonania umowy,

4)    wypełniłem i załączyłem wszystkie wymagane przez Zamawiającego dokumenty i załączniki;

5)    zawarty w specyfikacji projekt umowy został przeze mnie zaakceptowany i w przypadku wyboru mojej oferty zobowiązuję się do podpisania umowy na w/w warunkach, w miejscu i terminie określonym przez Zamawiającego;

11.Udzielamy nieodpłatnej gwarancji:

 

- na silnik i podzespoły : …………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………...………………………………………………………………………………...………………………………………………………………………………...………………………………………………………………………………..

- na wady lakiernicze ……………………………………………………….......................................

- na perforację nadwozia tytułem korozji  ……………………………………

………………………………………………………………………………...

 

12. Opis oferowanego samochodu:

 

a)    pojemność autobusu ,w tym miejsc przystosowanych do przewozu osób na wózkach inwalidzjkich – ……………………………………………………………………………..

……………………………………………………………………………..

b)    szerokość - ………………………………………………………………...

c)    długość całkowita - ……………………………………………………….

d)    rozstaw osi - ………………………………………………………………

e)    wysokość - ………………………………………………………………..

f)     dopuszczalna masa całkowita - …………………………………………...

g)    zbiornik paliwa (POJEMNOŚĆ) - ………………………………………..

 

 

 

 

 

TAK **

NIE **

 

Konstrukcja i materiały eksploatacyjne

 

 

 

1

oleje, płyny technologiczne, materiały eksploatacyjne i części   dostępne w sprzedaży na terenie Polski

 

 

2

minimalne przebiegi między wymianami oleju

 

 

3

nadwozie ramowe z zabezpieczeniem antykorozyjnym

 

 

4

poszycie wewnętrzne ścian i sufitu – aluminium pokryte 

materiałem foteli

 

 

5

izolacja termiczna sufitu  oraz ścian bocznych

 

 

6

bagażniki wewnętrzne nad fotelami pasażerów

 

 

 

 

Karoseria

 

 

 

7

przednia – czołowa szyba autobusu jednoczęściowa, wklejana   do nadwozia

 

 

8

szyby boczne podwójne,panoramiczne o wysokości 960 mm,

 

 

9

zamontowane zasłonki w oknach

 

 

10

kolorystyka zewnętrzna – zgodna z kolorystyką

Zamawiającego

 

 

11

oznakowanie pojazdu zgodnie z wymaganiami

Zamawiającego ( m.in. LOGO ZAMAWIAJĄCEGO)

 

 

12

ściany i dach izolowane cieplnie, gwarantujące nie przedostawanie się wód opadowych i pyłów do wnętrza autobusu

 

 

13

poszycie zewnętrzne (czasza przednia oraz tylna, boki, dach oraz klapy obsługowe) wykonane z materiałów wysoce odpornych na korozje

 

 

 

 

Przedział pasażerski

 

 

 

14

klimatyzator Webasto 11 kW, nadmuchy i oświetlenie indywidualne

 

 

15

podłoga ze sklejki wodoodpornej

 

 

16

wewnętrzne wykładziny w kolorze dopasowanym do ogólnej kolorystyki autobusu zgodnie z zasadami doboru kolorów i wysokiej estetyki

 

 

17

podłoga pokryta wykładziną antypoślizgową, łatwą do sprzątania i mycia na całej długości autobusu

 

 

18

uchwyty i poręcze dla pasażerów – wykonane w technologii zapewniającej brak korozji, funkcjonalność i estetykę w całym okresie trwałości autobusu

 

 

 

Kabina kierowcy

 

 

 

19

typu otwartego – za kierowcą ścianka

 

 

20

fotel kierowcy tapicerowany z poduszką pneumatyczną, z

trzypunktowym pasem bezpieczeństwa

 

 

 

21

deska rozdzielcza wyposażona w tachograf dla dwóch  kierowców

 

 

 

Fotele

 

 

 

22

fotele pasażerskie miękkie, tapicerowane, mocowane na szynach w celu ich łatwego montażu i demontażu,z podłokietnikiem od strony przejścia,uchylne z rozsuwem (oprócz ostatniego rzędu siedzeń)

 

 

23

fotele eksponowane z 3-punktowymi pasami     bezpieczeństwa

 

 

24

fotele wyposażone w siatki na gazety oraz stoliki

 

 

25

przystosowane do przewozu 2 (dwóch) osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich : szyny najazdowe,adaptacja zaczepów dla 2 (dwóch) wózków z niepełnosprawnymi (dwa komplety w tym pasy)

 

 

 

Drzwi

 

 

 

26

ilość: 3

 

 

27

drzwi kierowcy mechaniczne z elektrycznie otwieraną

szybą,jednoskrzydłowe

 

 

28

drzwi pasażerskie przednie elektryczne (BCE) sterowane z

 miejsca kierowcy z wnęką na  drzwi o wysokości minimum

 1950 mm wykonaną przez producenta pojazdu bazowego, 

jednoskrzydłowe

 

 

29

drzwi w ścianie tylnej dwuskrzydłowe

 

 

 

Silnik

 

 

 

30

zapłon samoczynny, paliwo – olej napędowy, 4 cylindrowy    rzędowy,z bezpośrednim wtryskiem paliwa

 

 

31

moc minimalna

 

 

32

posiadający turbodoładowanie z chłodnicą międzystopniową-

intercooler

 

 

33

pojemność skokowa

 

 

34

spełniający wymagania normy EURO 4 w zakresie emisji spalin i hałasu

 

 

 

Układ przeniesienia napędu

 

 

 

35

zawieszenie przednie oraz tylne mechaniczne

 

 

36

skrzynia biegów manualna sześciobiegowa plus bieg wsteczny

 

 

37

rozstaw osi

 

 

 

Układ kierowniczy

 

 

38

przekładnia ze wspomaganiem hydraulicznym

 

 

 

Układ hamulcowy

 

 

39

hamulce hydrauliczne dwuobwodowe

 

 

40

hamulce tarczowe na obu osiach (przedniej i tylniej)

 

 

41

system ABS

 

 

 

Instalacja elektryczna

 

 

 

42

napięcie znamionowe 12V

 

 

43

akumulator 110 Ah

 

 

 

Koła

 

 

44

wyważone,pełne

 

 

 

45

opony bezdętkowe (komplet)

 

 

46

opony wszystkich kół w jednakowym rozmiarze

 

 

 

Pozostałe wyposażenie i urządzenia

 

 

 

47

koło zapasowe

 

 

48

dwie gaśnice 2 kg

 

 

49

dachowy wentylator elektryczny

 

 

50

niezależne od silnika ogrzewanie wodne 5 kW

 

 

51

trójkąt ostrzegawczy

 

 

52

apteczka

 

 

53

lusterka boczne podgrzewane i elektrycznie regulowane

 

 

54

radioodtwarzacz,wzmacniacz,mikrofon,głośniki

 

 

55

centralny zamek

 

 

56

autoalarm

 

 

57

zestaw DVD oraz LCD

 

 

58

bagażnik tylny tzw. Plecak  z adaptacją do jego zainstalowania

 

 

59

dwa zestawy do załadunku i zabezpieczenia 2 osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich

 

 

60

dwa komplety pasów do mocowania wózków inwalidzkich

 

 

61

szyny najazdowe

 

 

62

bagażniki wewnętrzne nad fotelami pasażerów

 

 

63

wyłaz dachowy

 

 

 

13. Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny będziemy realizować w następujących punktach: …………………………………………………………………………………

…………………………………………………………………………………

 

14.Niniejszą ofertę składam na ponumerowanych stronach.

   

 Ilość stron wynosi ………….

 

 

 

 

15.Na potwierdzenie spełnienia wymagań do oferty załączam następujące

     dokumenty:

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

16.Zastrzeżenie Wykonawcy

Niżej wymienione dokumenty składające się na ofertę nie mogą być ogólnie udostępnione:

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

17. Inne informacje Wykonawcy:

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

 

…………………………….                                        ………………………..

(miejscowość, data)                                              podpis (y) uprawnionego

                                                                              przedstawiciela Wykonawcy

 

 

 

 

 

*   niepotrzebne skreślić

** w tabeli przy poszczególnych pozycjach zaznaczyć krzyżykiem właściwą

     odpowiedź

 

 

 

ZP-    8       /08                                                                                Załącznik Nr 2 do SIWZ

 

Nazwa Wykonawcy …………………………............................

                                  ……………………………………………

Adres Wykonawcy  ……………………………………………

                             ………………………………………

Telefon/fax                …………………….

 

OŚWIADCZENIE

ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego.

 

Działając zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz.1655) oświadczam co następuje:

1.               posiadam uprawnienia do wykonania określonej działalności lub   czynności, jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień,

2.posiadam niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zadania,

3.znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

4.nie podlegam wykluczeniu z postępowania o zamówienie.

………………………….                                ………………………….

(miejscowość i data)                                                   podpis(y)  upoważnionionego przedstawiciela Wykonawcy

 

 

 

ZP-              8 /08

                                                                                                       Załącznik Nr 3 do SIWZ

 

 

Oświadczenie

o nie podleganiu wykluczeniu

z postępowania

 

 

NAZWA OFERENTA: ..................................................................................................................................................................................................................................

ADRES OFERENTA: ...........................................................................................

.................................................................................................................

Numer telefonu: ...................................

Numer faxu: ...................................

 

 

Oświadczamy, że nie podlegamy wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655).

……………………….                              ………………………….

(miejscowość i data)                                                podpis(y) upoważnionego  przedstawiciela Wykonawcy

 

 

 

 

 

 

        ZP- 8  /08

                                                                                                Załącznik nr 4 do SIWZ

 

                                                                               PROJEKT

UMOWA nr   /2008

 

Zawarta w dniu ……………….. pomiędzy

Gminą Kępice ul. Niepodległości 6, 77-230 Kępice, reprezentowaną przez Burmistrza Kępic Pana Marka Piotra Mazura

zwanym dalej ZAMAWIAJĄCYM, a

………………………………………………………………………………………… reprezentowaną przez ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

zwanym dalej DOSTAWCĄ.

 

Zamówienie zostaje udzielone w wyniku przeprowadzonego postępowania w trybie – przetargu nieograniczonego.

 

Strony zawierają umowę następującej treści:

§1

1.  Przedmiotem niniejszej umowy jest dostawa samochodu osobowego (autobusu)

    marki..............................................................................................................

typ...................... , rok produkcji.................

2.    Samochód ma 20 miejsc siedzących łącznie z miejscem kierowcy, dwa stanowiska do przewozu wózka inwalidzkiego wraz z szynami mocującymi i adaptację zaczepów dla wózków z niepełnosprawnymi – dwa komplety, w tym pasy bezpieczeństwa .

3.    Samochód ma zamontowane składane szyny najazdowe z prowadnicami antypoślizgowymi do załadunku i rozładunku wózka inwalidzkiego.

4.    Fotele eksponowane w autobusie wyposażone są  w 3 - punktowe pasy bezpieczeństwa.

5.    Wyposażenie oraz parametry samochodu są zgodne z wyposażeniem i parametrami wymienionymi w punkcie 12 na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

§2

Samochód, o którym mowa w § 1 jest fabrycznie nowy i wolny od wszelkich długów i obciążeń oraz wad technicznych.

 

§3

Dostawa samochodu nastąpi w ciągu  ….. dni od daty podpisania umowy.

§4

1.          Cena brutto samochodu, zgodnie z przyjętą ofertą wynosi ……………………….. zl  (słownie: ………………………………………………………………………...  

……………………………………………………………………………………….zł).

3.    Cena obejmuje wszystkie elementy wymienione w opisie przedmiotu zamówienia

    i   ofercie Dostawcy.

4.    Cena nie obejmuje obowiązkowych opłat rejestracji pojazdu oraz ubezpieczenia obowiązkowego i dobrowolnego.

 

§5

1. Strony ustalają, że rozliczenie za dostarczony samochód nastąpi na podstawie   przedstawionej faktury, wystawionej na adres Zamawiającego.

2. Podstawą do wystawienia faktury będzie protokół odbioru podpisany przez strony.

3. Strony ustalają, że środki finansowe w wysokości 153.350,00 zł zostaną przekazane

    przez PFRON na wskazany w § 5 pkt 4 rachunek bankowy Dostawcy. Pozostała

    należność zostanie uregulowania przez Zamawiającego.

4. Należność Wykonawcy zostanie przelana na jego konto:………………………….

   ……………………………………………………………………………………… 

   w terminie ……. dni od dary dostarczenia faktury.

§6

1.  Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na przedmiot umowy:

*na silnik i podzespoły   ……………………...

*na wady lakiernicze  ……………………………………………………

*na perforację nadwozia tytułem korozji  ………………………………………

2.    Gwarancja rozpocznie swój bieg od daty odbioru samochodu.

3.    W przypadku wystąpienia w okresie gwarancji wad, usterek w przedmiocie umowy. Zamawiający zawiadamia Wykonawcę o powstałych wadach, a Wykonawca zobowiązuje się w terminie uzgodnionym przez strony do ich bezwzględnego i bezpłatnego usunięcia.

§7

1.          Każda zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.

2.    Strony zgodnie ustalają, iż zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy oraz wprowadzania nowych postanowień, niekorzystnych dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.

 

§8

1.W przypadku nie dotrzymania terminów określonych w niniejszej umowie zostaną

   naliczone odsetki w wysokości 0,5 % wartości przedmiotu zamówienia.

2.Wszelkie spory, które mogą wyniknąć w trakcie realizacji niniejszej umowy

   rozstrzyga właściwy sąd powszechny.

 

§9

W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego oraz przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych, a w sprawach procesowych - przepisy Kodeksu postępowania cywilnego.

 

§ 10

Umowę sporządzono w trzech jednobrzmiących egzemplarzach, jeden egzemplarz dla Dostawcy , dwa dla Zamawiającego .

§ 11

Integralną część niniejszej umowy stanowi specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami.

§12

Dostawca oświadcza, iż zapoznał się z warunkami niniejszej umowy i przyjmuje je bez zastrzeżeń, co potwierdza własnoręcznym podpisem.

 

 

 

      ZAMAWIAJĄCY                                                               DOSTAWCA


       
   
 

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Dariusz Sieradzki 02-09-2008 14:47
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Beata Kropidłowska 02-09-2008
Ostatnia aktualizacja: Dariusz Sieradzki 03-09-2008 09:27