Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Kępicach
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

Ogłoszenie o zamówieniu: Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania p.n.Rekonstrukcja kościółka z Ciecholubia w ramach projektu Dziedzictwo i kultura małych ojczyzn powiatu słupskiego w miejscowościach: Warcino, Osowo, Budowo, Swołowo, Wrzeście, Żelkowo


Kępice: Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania p.n.Rekonstrukcja kościółka z Ciecholubia w ramach projektu Dziedzictwo i kultura małych ojczyzn powiatu słupskiego w miejscowościach: Warcino, Osowo, Budowo, Swołowo, Wrzeście, Żelkowo

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kępice, ul. Niepodległości 6, 77-230 Kępice, woj. pomorskie, tel. 059 8576621, fax. 059 8576624.

  • Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.bip.kepice.pl.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.bip.kepice.pl PROFIL NABYWCY.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania p.n.Rekonstrukcja kościółka z Ciecholubia w ramach projektu Dziedzictwo i kultura małych ojczyzn powiatu słupskiego w miejscowościach: Warcino, Osowo, Budowo, Swołowo, Wrzeście, Żelkowo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej obejmującej roboty związane z rozebraniem, przeniesieniem i odtworzeniem kościółka z Ciecholubia, stanowiącego własność Gminy Kępice, w ramach projektu Dziedzictwo i kultura małych ojczyzn powiatu słupskiego w miejscowościach: Warcino, Osowo, Budowo, Swołowo, Wrzeście, Żelkowo , który zostanie posadowiony w Warcinie na działce 109-15. Obiekt wpisany był do tej pory do rejestru zabytków Województwa Pomorskiego pod numerem A-28. W 2004 roku został rozebrany ze względu na zły stan techniczny. W miejscu pierwotnego posadowienia kościoła pozostały fundamenty i krypta. Elementy te należy rozebrać i przenieść na miejsce nowej lokalizacji kościoła bezpośrednio przed jego rekonstrukcją. Pozostałe elementy - konstrukcja, zostały złożone na terenie Technikum Leśnego w Warcinie. Należy je także wykorzystać przy pracach odtworzeniowych. Na potrzeby rozbiórki - demontażu obiektu wykonano stosowną dokumentację robót budowlanych i konserwatorskich. W związku z tym przy opracowywaniu dokumentacji na potrzeby rekonstrukcji w.w obiektu projektant powinien wziąć pod uwagę w.w dokument oraz uzgodnić szczegóły tworzonego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.22.20.00-1.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu i opis sposobu dokonywania ich oceny 1.O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych w tym: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów , o których mowa w pkt 4.1.4,4.1.8,4.1.9; 1.2 posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w pkt 4.1.2,4.1.6-4.1.7 ; 1.3 w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o zamówienie publiczne, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonali lub wykonują co najmniej 3 usługi polegające na wykonaniu dokumentacji projektowej; Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w pkt 4.1.6; 1.4 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w pkt 4.1.8; 1.5 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art.24 Ustawy. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w pkt 4.1.3; 2. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: 2.1 Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych; 2.2 Wykonawców, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; 2.3 Wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 2.4 Wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy; 2.5 Wykonawców nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 3. Zamawiający odrzuca ofertę, która: 3.1 jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 3.2 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 3.3 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; 3.4 została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert; 3.5 zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny; 3.6 w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia Wykonawca nie zgłosi się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny; 3.7 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4.1 Dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie powinni, w terminie składania ofert wskazanym w niniejszej SIWZ, przedłożyć następujący komplet dokumentów; 4.1.1 formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1, 4.1.2 oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z atr.22 ust.1 Ustawy - według wzoru - załącznik nr 2, 4.1.3 oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 24 ust.1 Ustawy- według wzoru - załącznik nr 3, 4.1.4 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4.1.5 jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie 4.1.4,składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio,że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski,poświadczonym przez Wykonawcę. 4.1.6. wykaz wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat usług polegających na wykonaniu dokumentacji projektowej - według wzoru - załącznik nr 4; 4.1.7 wykaz osób,które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia - według wzoru - załącznik nr 5; 4.1.8 zaświadczenie o wpisie do Pomorskiej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; 4.1.9 dokument potwierdzający stwierdzenie przygotowania zawodowego, 4.1.10 zaświadczenie o nie zaleganiu z płatnością podatków i opat w Urzędzie Skarbowym, 4.1.11 zaświadczenie o nie zaleganiu z płatnością składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych, 4.1.12 projekt umowy - według wzoru - załącznik nr 6. 4.2. Jeżeli osoba składająca oświadczenie lub poświadczająca zgodność dokumentów z oryginałem nie figuruje w dokumencie wymienionym w punkcie 4.1.4 Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć pełnomocnictwo potwierdzające upoważnienie tej osoby do reprezentowania go w niniejszym postępowaniu. 4.3 Dokumenty wymienione w punkcie 4.1.4, 4.1.5, 4.1.8, 4.1.9, mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Dokumenty przedstawione w oryginale nie wymagają poświadczenia za zgodność z oryginałem . 4.4 Dokumenty wymienione w punkcie 4.1.1- 4.1.3 oraz 4.1.6,4.1.8,4.1.10 - 4.1.13 muszą być złożone w oryginale. 4.5. W przypadku oferty wspólnej dokumenty wymienione w punkcie 4.1.1 - 4.1.5 i 4.1.7 składa każdy podmiot.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1)  Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kepice.pl PROFIL NABYWCY.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Kępicach w Kępicach Ul.Niepodległości 6 77-230 Kępice pokój 113.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2008 godzina 11:45, miejsce: Urząd Miejski w Kępicach Ul.Niepodległości 6 77-230 Kępice Pokój nr 103 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Dariusz Sieradzki 04-09-2008 11:58
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Beata Kropidłowska 04-09-2008
Ostatnia aktualizacja: - 04-09-2008 11:58