Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Kępicach
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

ogłoszenie o zamówieniu usługa transportu przewóz osób autokarem na trasie Kępice-Bomlitz-Kępice czerwiec 2008





FORMULARZ ZP-400

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU


Początek formularza

0x01 graphic
Zamieszczenie obowiązkowe
0x01 graphic
Zamieszczenie nieobowiązkowe

OGŁOSZENIE DOTYCZY:

0x01 graphic
Zamówienia publicznego
0x01 graphic
Zawarcia umowy ramowej
0x01 graphic
Ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.1) NAZWA I ADRES

Nazwa:

Gmina Kępice

Adres pocztowy:

ul. Niepodległości 6

Miejscowość:

Kod pocztowy:

Województwo:

Kępice

77-230

pomorskie

Telefon:

Fax:

059 8576621

059 8576624

Adres strony internetowej zamawiającego:

http://bip.kepice..pl

Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:


I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego

Usługa transportu - przewóz osób autokarem na trasie Kępice-Bomlitz -Kępice czerwiec 2008

II.1.2) Rodzaj zamówienia

0x01 graphic
Roboty budowlane

0x01 graphic
Dostawy

0x01 graphic
Usługi


II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest usługa transportowa polegająca na przewozie osób autokarem na trasie Kępice-Bomlitz (Niemcy) i Bomlitz-Kępice pojazdem zdolnymi do przewozu nie mniej niż 27 osób w terminie: od 27.06.2008r. do 30.06.2008r. Przewiduje się,że pojazd przejedzie 2000 km. Pojazdy powinny spełniać następujące wymagania: * Rok produkcji - nie starszy jak 2002; * Standard - wyposażenie - zestaw radiowy, wideo, duże luki bagażowe, barek, lodówka, wc, sprawna klimatyzacja; * Liczba miejsc i ich rodzaj - nie mniej jak 27, uchylne; * Liczba kierowców - 1; * Stan techniczny musi spełniać warunki dopuszczenia do ruchu drogowego zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami. CPV 60.17.20.00-4 wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

II.1.4) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)

Słownik główny

Glówny przedmiot

60.17.20.00-4

Dodatkowe przedmioty



II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej

0x01 graphic
Tak,  ilość częsci: 1 0x01 graphic
Nie

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

0x01 graphic
Tak 0x01 graphic
Nie

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA

Data rozpoczęcia 27/06/2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium

nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

Warunki udziału w postępowaniu i opis sposobu dokonywania ich oceny 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych w tym: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, w tym posiadają aktualną na czas niniejszego zamówienia licencje na wykonywanie krajowego i zagranicznego transportu drogowego osób, a w przypadku,gdy licencje nie obejmują całego okresu objętego zamówieniem przedstawią oświadczenie w którym zobowiązują się do ich przedłużenia na czas trwania umowy.W/w licencje winny być wystawione na Wykonawcę składającego ofertę lub podmiot realizujący zamówienie; b) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia t.j.: - w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o zamówienie publiczne, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie,wykonali lub wykonują co najmniej 2 usługi polegające na wykonaniu krajowego transportu drogowego osób i 1 usługę zagranicznego transportu drogowego osób; - posiadają samochody o następujących parametrach: rok produkcji - nie starszy jak 2002; standard - wyposażenie każdy autokar- zestaw radiowy, wideo, duże luki bagażowe, barek, lodówka, wc, sprawna klimatyzacja; liczba miejsc i ich rodzaj - nie mniej jak 27, uchylne; stan techniczny musi spełniać warunki dopuszczenia do ruchu drogowego zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami. c) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które posiadają: prawo jazdy kategorii odpowiedniej dla zamówienia; aktualne zaświadczenie o stanie zdrowia pozwalające na pracę w charakterze kierowcy (świadectwo kwalifikacji); d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art.24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu 2.1 Zamawiający dokona oceny spełniania powyższych warunków na podstawie oświadczeń i dokumentów,które Wykonawcy złożą wraz z ofertą zgodnie z punktem 8, w następujący sposób: 2.1.1 dla oceny warunków określonych w punkcie 1.a) Zamawiający dokona oceny złożonych przez Wykonawcę aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej i licencji na wykonanie krajowego i zagranicznego transportu drogowego osób; 2.1.2 dla oceny warunków określonych w punkcie 1.b) Zamawiający dokona analizy Wykazu wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat usług polegających na wykonaniu krajowego i zagranicznego transportu drogowego osób - załącznik nr 5 oraz Wykazu pojazdów - załącznik nr 6 oraz dokumenty potwierdzające należyte ich wykonanie.Oferta złożona przez podmioty występujące wspólnie spełnia to wymaganie, jeżeli podmioty łącznie wykonały co najmniej wymaganie określone w punkcie 2.1.1. 2.1.3 dla oceny warunków określonych w punkcie 1.c) Zamawiający dokona analizy Wykazu osób,które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia zawierającego także informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia - załącznik nr 7. Oferta złożona przez podmioty występujące wspólnie spełnia to wymaganie, jeżeli podmioty łącznie wykonały co najmniej wymaganie określone w punkcie 2.1.2 . 2.1.4 dla oceny warunku ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej Zamawiający dokona oceny złożonej przez Wykonawcę polisy lub innego dokumentu ubezpieczeniowego. 2.1.5 na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca złoży dokumenty określone w punkcie 8. 3. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: - Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - Wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, z wyjątkiem autorów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, jeżeli przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia są prace projektowe wynikające z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, sporządzonych przez tych autorów - Wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania - Wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków 4. Zamawiający odrzuca ofertę, która: - jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert, - zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny, - w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia Wykonawca nie zgłosi się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu 1.Dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie powinni, w terminie składania ofert wskazanym w niniejszej SIWZ, przedłożyć następujący komplet dokumentów; 1.1 formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1, 1.2 formularz cenowy - według wzoru - załącznik nr 2, 1.3 oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z atr.22 ust.1ustawy prawo zamówień publicznych - według wzoru - załącznik nr 3, 1.4 oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 24 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych - według wzoru - załącznik nr 4, 1.5 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.6 aktualne na czas trwania niniejszego zamówienia licencje na wykonywanie krajowego i zagranicznego transportu drogowego osób, a w przypadku gdy licencje nie obejmują całego okresu objętego zamówieniem - oświadczenie zawierające zobowiązanie na ich przedłużenie na czas trwania umowy, 1.7 jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,zamiast dokumentu,o którym mowa w punkcie 1.5,składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju,w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio,że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski,poświadczonym przez Wykonawcę. 1.8. wykaz wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat usług polegających na wykonaniu krajowego i zagranicznego transportu drogowego osób - według wzoru - załącznik nr 5, 1.9 dokumenty potwierdzające,że usługi wymienione w punkcie 1.8. zostały należycie wykonane, 1.10 wykaz pojazdów - według wzoru - załącznik nr 6 1.11.wykaz osób,które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia - według wzoru - załącznik nr 7 1.12 aktualna polisa,a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 1.13 oświadczenie o niezaleganiu z płatnością podatków i opat w Urzędzie Skarbowym - według wzoru - załącznik nr 8, 1.14 oświadczenie o nie zaleganiu z płatnością składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych - według wzoru - załącznik nr 9, 1.15 projekt umowy - według wzoru - załącznik nr 10. 2. Jeżeli osoba składająca oświadczenie lub poświadczająca zgodność dokumentów z oryginałem nie figuruje w dokumencie wymienionym w punkcie 1.5 i 1.7 Wykonawca jest zobowiązany przedłoży pełnomocnictwo potwierdzające upoważnienie tej osoby do reprezentowania go w niniejszym postępowaniu. 3 Dokumenty wymienione w punkcie 1.5, 1.6, 1.7, 1.9, 1.12 mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Dokumenty przedstawione w oryginale nie wymagają poświadczenia za zgodność z oryginałem . 4 Dokumenty wymienione w punkcie 1.1- 1.4 oraz 1.8,1.10-1.11 i 1.13-1.15 muszą być złożone w oryginale. 5. W przypadku oferty wspólnej dokumenty wymienione w punkcie 1.1 - 1.5 i 1.7 składa każdy podmiot.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

0x01 graphic
Przetarg nieograniczony
0x01 graphic
Przetarg ograniczony
0x01 graphic
Negocjacje z ogłoszeniem
0x01 graphic
Dialog konkurencyjny

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:



IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert

Najniższa cena

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna

0x01 graphic
Tak 0x01 graphic
Nie

Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona:



IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia :

www.bip.kepice.pl PROFIL NABYWCY

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

Urząd Miejski w Kępicach ul. Niepodległości 6 77-230 Kępice pokój 21

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:



IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:



IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:

Data: 30/05/2008   Godzina: 11:00

Miejsce:

Urząd Miejski w Kępicach ul. Niepodległości 6 77-230 Kępice pokój nr 103 ( sekretariat)

IV.3.5) Termin związania ofertą:

okres w dniach: 30

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:

Dół formularza

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Dariusz Sieradzki 19-05-2008 14:14
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Halina Jankowska 19-05-2008
Ostatnia aktualizacja: - 19-05-2008 14:14