System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
Ogłoszenie o zamówieniuna remont drogi transportu rolnego Podgóry- Brzezinka
|
FORMULARZ ZP-400
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Początek formularza
Zamieszczenie obowiązkowe
Zamieszczenie nieobowiązkowe
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Zamówienia publicznego
Zawarcia umowy ramowej
Ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) NAZWA I ADRES
Nazwa: |
Gmina Kępice |
Adres pocztowy: |
ul. Niepodległości 6 |
Miejscowość: |
Kod pocztowy: |
Województwo: |
Kępice |
77-230 |
pomorskie |
Telefon: |
Fax: |
|
059 8576621 |
059 8576624 |
Adres strony internetowej zamawiającego: |
http://umkepice@pro.onet.pl |
Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: |
|
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO
Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego
Remont drogi transportu rolnego Podgóry- Brzezinka
II.1.2) Rodzaj zamówienia
|
|
|
nie przysługuje odwołanie |
|
|
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na remoncie drogi gminnej gruntowej Podgóry - Brzezinka. - 45.23.31.42-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg Zakres rzeczowy prac będzie obejmował następujące elementy: 1. Ścinanie i karczowanie zakrzewień oraz oczyszczenie terenu z pozostałości po wykarczowaniu drzew i krzewów, 2. Utwardzenie nawierzchni drogi na długości 177 mb, w tym: - mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża, - wykonanie odwodnienia, - ułożenie nawierzchni z płyt żelbetowych ażurowych typu JOMBO ok.200 mb, - wykonanie nawierzchni żwirowej ok.1500 mb.
II.1.4) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)
|
Słownik główny |
Glówny przedmiot |
45.23.31.42-6 |
Dodatkowe przedmioty |
|
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej
Tak, ilość częsci: 1
Nie
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Tak
Nie
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA
Data zakończenia 30/09/2008
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium
. Wykonawca, który przystąpi do niniejszego postępowania, zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 4.000,00 PLN. 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu do złożenia oferty. Dowód wniesienia wadium (kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem) powinien załączyć do oferty. Oryginał wniesienia wadium (poza wadium w formie pieniężnej) należy złożyć w pokoju nr 101,w siedzibie Zamawiającego do dnia 28.07.2008 r. do godziny 15.00. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm) przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 3. Jeżeli wadium będzie wnoszone w pieniądzu, należy je wnieść na konto Zamawiającego do Urzędu Miejskiego w Kępicach w Banku Spółdzielczym Ustka o/Kępice nr 10931510430040376820000030 z dopiskiem przetarg nieograniczony : Remont drogi transportu rolnego Podgóry- Brzezinka do dnia 28.07.2008 r. do godziny 15.00. 4. Wykonawca, którego oferta nie zostanie zabezpieczona ustawową formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 5. Warunki zwrotu wadium i jego utraty: 5.1. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: 1) upłynął termin związania ofertą; 2) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; 3) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 5.2.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 2) który został wykluczony z postępowania; 3) którego oferta została odrzucona. 5.3. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 2) który został wykluczony z postępowania; 3) którego oferta została odrzucona. 5.4. Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 5.5. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 5.6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. w postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który: 1) posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych przedmiotem postępowania, 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 2. Ocena warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. w postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który: 1) posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych przedmiotem postępowania, 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 2. Ocena warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń. 6. Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W celu potwierdzenia spełnienia warunków stawianych Wykonawcom przez Zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (na określonym przez Zamawiającego wzorze druku, załącznik nr 2 do SIWZ) 2.Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (na określonym przez Zamawiającego wzorze druku , załącznik nr 3 do SIWZ) 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4.Zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 5.Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 6.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (na określonym przez Zamawiającego wzorze druku, załącznik nr7 do SIWZ); 7. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; (na określonym przez Zamawiającego wzorze druku, załącznik nr 8 do SIWZ);Do wykazu należy załączyć kserokopie posiadanych przez wymienione osoby wymaganych uprawnień budowlanych w specjalności dla przedmiotowego zakresu robót oraz aktualnego zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa zgodnie z zapisem art.6 ust.1 ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządzie zawodowym architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów Dz.U. z 2001 r. Nr 5, poz.42 z późniejszymi zmianami; 8.Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; 9. Wykaz podwykonawców , jeżeli dotyczy( załącznik nr 5 do SIWZ) 10.Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 11.Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 12.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.: 1) 3,4,7 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) 6 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 13. Dokumenty, o których mowa w pkt. 3 i 5-10 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . Dokument, o którym mowa w pkt 4, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia 14.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 11. ppkt 2), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
Przetarg ograniczony
Negocjacje z ogłoszeniem
Dialog konkurencyjny
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert
Najniższa cena
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna
Tak
Nie
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona:
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia :
www.bipkepice.pl /PROFIL NABYWCY/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miejski w Kępicach ul. Niepodległości 6 77-230 Kępice pokój 101
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
Data: 29/07/2008 Godzina: 10:00
Miejsce:
Urząd Miejski w Kępicach ul. Niepodległości 6 77-230 Kępice pokój 103 /sekretariat/
IV.3.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Dół formularza
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Dariusz Sieradzki | 08-07-2008 13:55 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Barbara Żylis | 08-07-2008 |
Ostatnia aktualizacja: | - | 08-07-2008 13:55 |