Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Kępicach
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

Ogłoszenie o zamówieniu na usługi administrowania siecią informatyczną





FORMULARZ ZP-400

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU


Początek formularza

0x01 graphic
Zamieszczenie obowiązkowe
0x01 graphic
Zamieszczenie nieobowiązkowe

OGŁOSZENIE DOTYCZY:

0x01 graphic
Zamówienia publicznego
0x01 graphic
Zawarcia umowy ramowej
0x01 graphic
Ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.1) NAZWA I ADRES

Nazwa:

Gmina Kępice

Adres pocztowy:

ul. Niepodległości 6

Miejscowość:

Kod pocztowy:

Województwo:

Kępice

77-230

pomorskie

Telefon:

Fax:

059 8576621

059 8576624

Adres strony internetowej zamawiającego:

http://umkepice@pro.onet.pl

Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:


I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego

Usługa administrowania siecią informatyczną

II.1.2) Rodzaj zamówienia

0x01 graphic
Roboty budowlane

0x01 graphic
Dostawy

0x01 graphic
Usługi


II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest usługa administrowania siecią informatyczną Zamawiającego przez Wykonawcę. CPV - 72.00.00.00-5 - usługi informatyczne, konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia. * Czynności administrowania siecią obejmują: a)utrzymanie systemu operacyjnego serwerów wymienionych w Załączniku nr 1 pkt 1 do SIWZ w gotowości do używania w godzinach urzędowania Zamawiającego; b)instalacje aplikacji na stacjach roboczych wymienionych w Załączniku nr 1 pkt 2 do SIWZ, c)czuwanie nad bezpieczeństwem sieci; d)zakładanie kont użytkownikom na serwerze oraz nadawanie im uprawnień; e)archiwizacja danych na trwałych i nietrwałych nośnikach danych; f)pomoc w obsłudze standardowych aplikacji biurowych; g)świadczenie konsultacji, pomocy i doradztwa związanego z eksploatacją systemów operacyjnych serwerów, aplikacji zainstalowanych na serwerach jak i stacjach roboczych w godzinach urzędowania Zamawiającego; h)utrzymanie stałego łącza należącego do Zamawiającego w stanie umożliwiającym korzystanie z usług dostępnych w sieci Internet; i)przeprowadzenie niezbędnych konserwacji i remontów elementów sieci informatycznej; j)pomocy merytorycznej w organizowaniu niezbędnych zakupów sprzętu informatycznego i oprogramowania. * Zamawiający zobowiązuje się do: a)udostępnienia stanowisk komputerowych, infrastruktury fizycznej sieci komputerowej, serwerów oraz pomieszczeń w których znajdują się te urządzenia; b)zapewnienia dostępu do telefonicznej sieci publicznej oraz Internetu przez łącza stałe znajdujące się w miejscu realizacji projektu; c)informowania Wykonawcy o zamiarach wprowadzenia zmian organizacyjnych lub zmian w działalności Zamawiającego, które mają lub mogą mieć wpływ na wykonanie zamówienia; d) zapewnienia personelowi Wykonawcy możliwości wykonywania pracy w uzgodnionych z Wykonawcą godzinach; * Wykonawca zobowiązany będzie do: a) przedstawienia na żądanie Zamawiającego pisemnego sprawozdania z wykonania Zamówienia; b)do niezwłocznego przystępowania do usuwania zgłoszonych przez Zamawiającego awarii (tj. nieprzewidywalnych zdarzeń, innych niż siła wyższa, które uniemożliwiają korzystanie z sieci informatycznej Zamawiającego (dalej Awarie), przy czym czas usunięcia awarii nie będzie mógł być dłuższy niż 3 godziny w przypadku Awarii, które wystąpiły w dni robocze, oraz nie dłuższy niż 12 godzin, w przypadku Awarii, które wystąpiły w dniach ustawowo wolnych od pracy. * Zamawiający oczekuje, że Wykonawca: a) poinformuje wyczerpująco Zamawiającego o przyczynie, skutkach i prawdopodobnym czasie trwania Awarii i poczyni wszelkie starania w celu zapewnienia Zamawiającemu alternatywnego sposobu korzystania z sieci informatycznej i jej zasobów; b) uprzedzi Zamawiającego o konieczności wejścia jego personelu do pomieszczeń Zamawiającego i wykona prace zmierzające do usunięcia Awarii w sposób możliwie najmniej uciążliwy dla działalności Zamawiającego; c)będzie zawiadamiał Zamawiającego z co najmniej siedmiodniowym wyprzedzeniem o planowanych przerwach lub zakłóceniach zwykłej działalności sieci informatycznej wynikających z konieczności dokonania konserwacji lub remontów; d) będzie przeprowadzał zmiany w oprogramowaniu ( płace, statystyki, PESEL, użytkowanie wieczyste) pod kątem użytkownika systemów; e)będzie prowadził ewidencję oprogramowania i sprzętu w Urzędzie Miejskim w Kępicach; będzie prowadził bieżącą naprawę i konserwację sprzętu, która niewymaga wymiany podzespołów; g)będzie prowadził nadzór nad przebiegiem konserwacji sprzętu i oprogramowania w zakresie objętym innymi umowami (sprawy gwarancyjne sprzętu i oprogramowania); h)dokona instalacji nowych programów; i)będzie współdziałał przy instalacji lub konserwacji programów dostarczonych przez inne firmy (udostępnienie praw).

II.1.4) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)

Słownik główny

Glówny przedmiot

72.00.00.00-5

Dodatkowe przedmioty



II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej

0x01 graphic
Tak,  ilość częsci: 1 0x01 graphic
Nie

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

0x01 graphic
Tak 0x01 graphic
Nie

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA

Okres w miesiącach: 36

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium

Warunkiem udziału w Postępowaniu jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium na kwotę 1.400,00 złotych ( słownie: jeden tysiąc czterysta złotych 00/100) Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert, t.j. do dnia 08.08.2008 r. do godziny 15:00. Dowód wniesienia wadium ( kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem) powinien załączyć do oferty. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach : 1) w pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm) przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. Jeżeli wadium będzie wnoszone w pieniądzu, należy je wnieść na konto Zamawiającego do Urzędu Miejskiego w Kępicach w Banku Spółdzielczym Ustka o/Kępice nr 10931510430040376820000030 z dopiskiem przetarg nieograniczony : Usługa administrowania siecią informatyczną do dnia 08.08.2008 r. do godziny 15.00. Wykonawca, którego oferta nie zostanie zabezpieczona ustawową formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. Warunki zwrotu wadium i jego utraty: -Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: 1) upłynął termin związania ofertą; 2) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; 3) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. -Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 2) który został wykluczony z postępowania; 3) którego oferta została odrzucona. - Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 2) który został wykluczony z postępowania; 3) którego oferta została odrzucona. -Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia protestu. -Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. - Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 10.2. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy 1)Zamawiający nie żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych w tym: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów , o których mowa w pkt 2.1; 1.2 posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w pkt 7.2.2; 1.3 w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o zamówienie publiczne, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonali lub wykonują co najmniej 3 usługi polegające na administrowaniu siecią informatyczną; Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w pkt 2.3; 1.4 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w pkt 2.4; 1.5 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art.24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: 2.1 Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych; 2.2 Wykonawców, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; 2.3 Wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 2.4 Wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy; 2.5 Wykonawców, którzy nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą,lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 3. Zamawiający odrzuca ofertę, która: 3.1 jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 3.2 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 3.3 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; 3.4 została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert; 3.5 zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny; 3.6 w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia Wykonawca nie zgłosi się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny; 3.7 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

Dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie powinni, w terminie składania ofert wskazanym w niniejszej SIWZ, przedłożyć następujący komplet dokumentów; 1.1 formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1, 1.2 oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z atr.22 ust.1ustawy prawo zamówień publicznych - według wzoru - załącznik nr 3, 1.3 oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 24 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych - według wzoru - załącznik nr 4, 1.4 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.5 jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,zamiast dokumentu,o którym mowa w punkcie 1.4,składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju,w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio,że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski,poświadczonym przez Wykonawcę. 1.6. wykaz wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat usług polegających na administrowaniu siecią informatyczną - według wzoru - załącznik nr 5; 1.7 dokumenty potwierdzające,że usługi wymienione w punkcie 1.6. zostały należycie wykonane - minimum 3 referencje, 1.8 wykaz osób,które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia - według wzoru - załącznik nr 6; 1.9 aktualna polisa,a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 1.10 zeznanie o wysokości uzyskanego przychodu, wysokości dokonanych odliczeń i należnego ryczałtu oraz przychodów ewidencjonowanych za rok 2007; 1.11 zaświadczenie o nie zaleganiu z płatnością podatków i opat w Urzędzie Skarbowym, 1.12 zaświadczenie o nie zaleganiu z płatnością składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych, 1.13 projekt umowy - według wzoru - załącznik nr 7. 2. Jeżeli osoba składająca oświadczenie lub poświadczająca zgodność dokumentów z oryginałem nie figuruje w dokumencie wymienionym w punkcie 1.4 Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć pełnomocnictwo potwierdzające upoważnienie tej osoby do reprezentowania go w niniejszym postępowaniu. 3 Dokumenty wymienione w punkcie 1.4, 1.5, 1.7, 1.9, 1.10 mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Dokumenty przedstawione w oryginale nie wymagają poświadczenia za zgodność z oryginałem . 4 Dokumenty wymienione w punkcie 1.1- 1.3 oraz 1.6,1.8,1.11 - 1.13 muszą być złożone w oryginale. 5. W przypadku oferty wspólnej dokumenty wymienione w punkcie 1.1 - 1.5 i 1.7 składa każdy podmiot.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

0x01 graphic
Przetarg nieograniczony
0x01 graphic
Przetarg ograniczony
0x01 graphic
Negocjacje z ogłoszeniem
0x01 graphic
Dialog konkurencyjny

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:



IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert

Najniższa cena

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna

0x01 graphic
Tak 0x01 graphic
Nie

Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona:



IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia :

bipkepice.pl /PROFIL NABYWCY/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

Urząd Miejski w Kępicach ul. Niepodległości 6 77-230 Kępice pokój 101

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:



IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:



IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:

Data: 11/08/2008   Godzina: 10:45

Miejsce:

Urząd Miejski w Kępicach ul. Niepodległości 6 77-230 Kępice- pokój 103 ( sekretariat)

IV.3.5) Termin związania ofertą:

Do: 10/09/2008

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:

Dół formularza

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Dariusz Sieradzki 31-07-2008 09:40
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Barbara Żylis 31-07-2008
Ostatnia aktualizacja: - 31-07-2008 09:40