System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
Ogłoszenie o zamówieniu na usługi administrowania siecią informatyczną
FORMULARZ ZP-400
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Początek formularza
Zamieszczenie obowiązkowe
Zamieszczenie nieobowiązkowe
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Zamówienia publicznego
Zawarcia umowy ramowej
Ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) NAZWA I ADRES
Nazwa: |
Gmina Kępice |
Adres pocztowy: |
ul. Niepodległości 6 |
Miejscowość: |
Kod pocztowy: |
Województwo: |
Kępice |
77-230 |
pomorskie |
Telefon: |
Fax: |
|
059 8576621 |
059 8576624 |
Adres strony internetowej zamawiającego: |
http://umkepice@pro.onet.pl |
Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: |
|
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO
Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego
Usługa administrowania siecią informatyczną
II.1.2) Rodzaj zamówienia
|
|
|
|
|
|
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa administrowania siecią informatyczną Zamawiającego przez Wykonawcę. CPV - 72.00.00.00-5 - usługi informatyczne, konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia. * Czynności administrowania siecią obejmują: a)utrzymanie systemu operacyjnego serwerów wymienionych w Załączniku nr 1 pkt 1 do SIWZ w gotowości do używania w godzinach urzędowania Zamawiającego; b)instalacje aplikacji na stacjach roboczych wymienionych w Załączniku nr 1 pkt 2 do SIWZ, c)czuwanie nad bezpieczeństwem sieci; d)zakładanie kont użytkownikom na serwerze oraz nadawanie im uprawnień; e)archiwizacja danych na trwałych i nietrwałych nośnikach danych; f)pomoc w obsłudze standardowych aplikacji biurowych; g)świadczenie konsultacji, pomocy i doradztwa związanego z eksploatacją systemów operacyjnych serwerów, aplikacji zainstalowanych na serwerach jak i stacjach roboczych w godzinach urzędowania Zamawiającego; h)utrzymanie stałego łącza należącego do Zamawiającego w stanie umożliwiającym korzystanie z usług dostępnych w sieci Internet; i)przeprowadzenie niezbędnych konserwacji i remontów elementów sieci informatycznej; j)pomocy merytorycznej w organizowaniu niezbędnych zakupów sprzętu informatycznego i oprogramowania. * Zamawiający zobowiązuje się do: a)udostępnienia stanowisk komputerowych, infrastruktury fizycznej sieci komputerowej, serwerów oraz pomieszczeń w których znajdują się te urządzenia; b)zapewnienia dostępu do telefonicznej sieci publicznej oraz Internetu przez łącza stałe znajdujące się w miejscu realizacji projektu; c)informowania Wykonawcy o zamiarach wprowadzenia zmian organizacyjnych lub zmian w działalności Zamawiającego, które mają lub mogą mieć wpływ na wykonanie zamówienia; d) zapewnienia personelowi Wykonawcy możliwości wykonywania pracy w uzgodnionych z Wykonawcą godzinach; * Wykonawca zobowiązany będzie do: a) przedstawienia na żądanie Zamawiającego pisemnego sprawozdania z wykonania Zamówienia; b)do niezwłocznego przystępowania do usuwania zgłoszonych przez Zamawiającego awarii (tj. nieprzewidywalnych zdarzeń, innych niż siła wyższa, które uniemożliwiają korzystanie z sieci informatycznej Zamawiającego (dalej Awarie), przy czym czas usunięcia awarii nie będzie mógł być dłuższy niż 3 godziny w przypadku Awarii, które wystąpiły w dni robocze, oraz nie dłuższy niż 12 godzin, w przypadku Awarii, które wystąpiły w dniach ustawowo wolnych od pracy. * Zamawiający oczekuje, że Wykonawca: a) poinformuje wyczerpująco Zamawiającego o przyczynie, skutkach i prawdopodobnym czasie trwania Awarii i poczyni wszelkie starania w celu zapewnienia Zamawiającemu alternatywnego sposobu korzystania z sieci informatycznej i jej zasobów; b) uprzedzi Zamawiającego o konieczności wejścia jego personelu do pomieszczeń Zamawiającego i wykona prace zmierzające do usunięcia Awarii w sposób możliwie najmniej uciążliwy dla działalności Zamawiającego; c)będzie zawiadamiał Zamawiającego z co najmniej siedmiodniowym wyprzedzeniem o planowanych przerwach lub zakłóceniach zwykłej działalności sieci informatycznej wynikających z konieczności dokonania konserwacji lub remontów; d) będzie przeprowadzał zmiany w oprogramowaniu ( płace, statystyki, PESEL, użytkowanie wieczyste) pod kątem użytkownika systemów; e)będzie prowadził ewidencję oprogramowania i sprzętu w Urzędzie Miejskim w Kępicach; będzie prowadził bieżącą naprawę i konserwację sprzętu, która niewymaga wymiany podzespołów; g)będzie prowadził nadzór nad przebiegiem konserwacji sprzętu i oprogramowania w zakresie objętym innymi umowami (sprawy gwarancyjne sprzętu i oprogramowania); h)dokona instalacji nowych programów; i)będzie współdziałał przy instalacji lub konserwacji programów dostarczonych przez inne firmy (udostępnienie praw).
II.1.4) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)
|
Słownik główny |
Glówny przedmiot |
72.00.00.00-5 |
Dodatkowe przedmioty |
|
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej
Tak, ilość częsci: 1
Nie
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Tak
Nie
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA
Okres w miesiącach: 36
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium
Warunkiem udziału w Postępowaniu jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium na kwotę 1.400,00 złotych ( słownie: jeden tysiąc czterysta złotych 00/100) Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert, t.j. do dnia 08.08.2008 r. do godziny 15:00. Dowód wniesienia wadium ( kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem) powinien załączyć do oferty. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach : 1) w pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm) przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. Jeżeli wadium będzie wnoszone w pieniądzu, należy je wnieść na konto Zamawiającego do Urzędu Miejskiego w Kępicach w Banku Spółdzielczym Ustka o/Kępice nr 10931510430040376820000030 z dopiskiem przetarg nieograniczony : Usługa administrowania siecią informatyczną do dnia 08.08.2008 r. do godziny 15.00. Wykonawca, którego oferta nie zostanie zabezpieczona ustawową formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. Warunki zwrotu wadium i jego utraty: -Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: 1) upłynął termin związania ofertą; 2) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; 3) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. -Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 2) który został wykluczony z postępowania; 3) którego oferta została odrzucona. - Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 2) który został wykluczony z postępowania; 3) którego oferta została odrzucona. -Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia protestu. -Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. - Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 10.2. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy 1)Zamawiający nie żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych w tym: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów , o których mowa w pkt 2.1; 1.2 posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w pkt 7.2.2; 1.3 w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o zamówienie publiczne, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonali lub wykonują co najmniej 3 usługi polegające na administrowaniu siecią informatyczną; Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w pkt 2.3; 1.4 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w pkt 2.4; 1.5 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art.24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: 2.1 Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych; 2.2 Wykonawców, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; 2.3 Wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 2.4 Wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy; 2.5 Wykonawców, którzy nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą,lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 3. Zamawiający odrzuca ofertę, która: 3.1 jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 3.2 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 3.3 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; 3.4 została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert; 3.5 zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny; 3.6 w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia Wykonawca nie zgłosi się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny; 3.7 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie powinni, w terminie składania ofert wskazanym w niniejszej SIWZ, przedłożyć następujący komplet dokumentów; 1.1 formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1, 1.2 oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z atr.22 ust.1ustawy prawo zamówień publicznych - według wzoru - załącznik nr 3, 1.3 oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 24 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych - według wzoru - załącznik nr 4, 1.4 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.5 jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,zamiast dokumentu,o którym mowa w punkcie 1.4,składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju,w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio,że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski,poświadczonym przez Wykonawcę. 1.6. wykaz wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat usług polegających na administrowaniu siecią informatyczną - według wzoru - załącznik nr 5; 1.7 dokumenty potwierdzające,że usługi wymienione w punkcie 1.6. zostały należycie wykonane - minimum 3 referencje, 1.8 wykaz osób,które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia - według wzoru - załącznik nr 6; 1.9 aktualna polisa,a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 1.10 zeznanie o wysokości uzyskanego przychodu, wysokości dokonanych odliczeń i należnego ryczałtu oraz przychodów ewidencjonowanych za rok 2007; 1.11 zaświadczenie o nie zaleganiu z płatnością podatków i opat w Urzędzie Skarbowym, 1.12 zaświadczenie o nie zaleganiu z płatnością składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych, 1.13 projekt umowy - według wzoru - załącznik nr 7. 2. Jeżeli osoba składająca oświadczenie lub poświadczająca zgodność dokumentów z oryginałem nie figuruje w dokumencie wymienionym w punkcie 1.4 Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć pełnomocnictwo potwierdzające upoważnienie tej osoby do reprezentowania go w niniejszym postępowaniu. 3 Dokumenty wymienione w punkcie 1.4, 1.5, 1.7, 1.9, 1.10 mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Dokumenty przedstawione w oryginale nie wymagają poświadczenia za zgodność z oryginałem . 4 Dokumenty wymienione w punkcie 1.1- 1.3 oraz 1.6,1.8,1.11 - 1.13 muszą być złożone w oryginale. 5. W przypadku oferty wspólnej dokumenty wymienione w punkcie 1.1 - 1.5 i 1.7 składa każdy podmiot.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
Przetarg ograniczony
Negocjacje z ogłoszeniem
Dialog konkurencyjny
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert
Najniższa cena
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna
Tak
Nie
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona:
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia :
bipkepice.pl /PROFIL NABYWCY/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miejski w Kępicach ul. Niepodległości 6 77-230 Kępice pokój 101
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
Data: 11/08/2008 Godzina: 10:45
Miejsce:
Urząd Miejski w Kępicach ul. Niepodległości 6 77-230 Kępice- pokój 103 ( sekretariat)
IV.3.5) Termin związania ofertą:
Do: 10/09/2008
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Dół formularza
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Dariusz Sieradzki | 31-07-2008 09:40 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Barbara Żylis | 31-07-2008 |
Ostatnia aktualizacja: | - | 31-07-2008 09:40 |