Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Kępicach
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie miasta i gminy Kępice


Kępice: Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie miasta i gminy Kępice
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kępice, ul. Niepodległości 6, 77-230 Kępice, woj. pomorskie, tel. 059 8576621, fax. 059 8576624.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://poczta@kepice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie miasta i gminy Kępice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie miasta i gminy Kępice, w tym: 1)Odśnieżanie ulic 2) Usuwanie gołoledzi W przetargu dopuszcza się składanie ofert częściowych obejmujących wykonanie w/w usług na terenie: I.- ulic w mieście Kępice, w tym ul. Kruszka i Kępka. II. - dróg gminnych :droga Kępice- Osieczki, Kruszka Żelice, Biesowice , Warcino. III. - dróg gminnych: droga Ciecholub, Darnowo, Węgorzyno, Barcino, Kotłowo, Bronowo, Barwino, Korzybie, Osieki , Obłęże. IV.- dróg gminnych: droga Osowo, Podgóry, Mzdowiec, Mzdowo, Mzdówko V. - dróg gminnych: droga Pustowo, Płocko, Polichno. Zamawiający oczekuje od oferentów złożenia ofert cenowych (załącznik nr 1 do SIWZ) za godzinę pracy ( przy przewidywanej prędkości 25km/h dla samochodów i 15 km/h dla ciągników, posiadanego rodzaju sprzętu wymienionego w formularzu oferty). W ofercie należy podać cenę brutto z wyodrębnieniem wysokości podatku VAT, oraz czy oferent posiada środki łączności ze sprzętem pracującym na drodze np. telefon komórkowy. - Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia we własnym zakresie odpowiedni sprzęt i materiał wraz z obsługą do wykonania przedmiotu zamówienia. - Fakturowanie za wykonanie zamówienia będzie następować nie częściej niż dwa razy w miesiącu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. w postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który: 1) posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych przedmiotem postępowania, 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 2. Ocena warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń.

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (na określonym przez Zamawiającego wzorze druku, załącznik nr 2 do SIWZ) 2.Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (na określonym przez Zamawiającego wzorze druku , załącznik nr 3 do SIWZ) 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4.Zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 5.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (na określonym przez Zamawiającego wzorze druku, załącznik nr7 do SIWZ); 6. Wykaz podwykonawców , jeżeli dotyczy( załącznik nr 4 do SIWZ) 7. Wykaz sprzętu jakim dysponuje Wykonawca w celu wykonania zamówienia ( załącznik nr 6 do SIWZ) 8.Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 9.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.: 1) 3,4,7 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) 6 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 10. Dokumenty, o których mowa w pkt. 3 i 5-10 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . Dokument, o którym mowa w pkt 4, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia 11.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 11. ppkt 2), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1)  Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kepice.pl PROFIL NABYWCY.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Kępicach ul. Niepodległości 6 77-230 Kępice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2008 godzina 09:45, miejsce: Urząd Miejski w Kępicach ul. Niepodległości 6 77-230 Kępice pokój 103 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 15.11.2008.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie miasta i gminy Kepice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie miasta i gminy Kępice, w tym:odśnieżanie ulic, usuwanie gołoledzi: I.- ulic w mieście Kępice, w tym ul. Kruszka i Kępka. II. - dróg gminnych :droga Kępice- Osieczki, Kruszka Żelice, Biesowice , Warcino..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie miasta i gminy Kępice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie miasta i gminy Kępice, w tym: III. - dróg gminnych: droga Ciecholub, Darnowo, Węgorzyno, Barcino, Kotłowo, Bronowo, Barwino, Korzybie, Osieki , Obłęże. IV.- dróg gminnych: droga Osowo, Podgóry, Mzdowiec, Mzdowo, Mzdówko V. - dróg gminnych: droga Pustowo, Płocko, Polichno..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Dariusz Sieradzki 06-10-2008 14:11
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Barbara Żylis 06-10-2008
Ostatnia aktualizacja: - 06-10-2008 14:11