Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Kępicach
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

Ogloszenie o zamówieniu: Rozbudowa systemu wodno-kanalizacyjnego aglomeracji Kępice


Kępice: Rozbudowa systemu wodno- kanalizacyjnego aglomeracji Kępice
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kępice, ul. Niepodległości 6, 77-230 Kępice, woj. pomorskie, tel. 059 8576621, faks 059 8576624.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kepice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa systemu wodno- kanalizacyjnego aglomeracji Kępice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Zakres rzeczowy zadania obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej: 1. Kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Obłęże, Barcino, Barwino, Osieki z odprowadzeniem ścieków do oczyszczalni w Kępicach 2. Wodociągu z miejscowości Barwino do miejscowości Obłęże, 3. Przepompowni w miejscowości Osieczki, 4. Sieci wodociągowej do nowych działek oraz budynków przy stacji kolejowej w miejscowości Barcino. w tym: 1). Opracowanie map do celów projektowych niezbędnych do opracowania dokumentacji projektowej. 2). Zaprojektowanie kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Obłęże, Barcino, Barwino, Osieki . 3) Zaprojektowanie tranzytu wraz odprowadzeniem ścieków do istniejącej oczyszczalni ścieków w Kępicach. 4). Zaprojektowanie wodociągu z miejscowości Barwino do miejscowości Obłęże. 5). Zaprojektowanie przepompowni w miejscowości Osieczki. 6). Zaprojektowanie sieci wodociągowej do nowych działek oraz budynków przy stacji kolejowej w miejscowości Barcino. 7). Udzielanie odpowiedzi w terminie natychmiastowym na zapytania przetargowe wykonawców kanalizacji. 8). Prowadzenie nadzoru autorskiego w ramach niniejszej umowy 9). Sporządzenie wniosku i uzyskanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego. 10).Sporządzenie wniosku i uzyskanie pozwolenia na budowę planowanego przedsięwzięcia. 11). Sporządzenie wniosku w celu uzyskania decyzji wodno prawnych. 12). Wykonanie badań geologicznych. 13). Opracowanie koncepcji z uzgodnieniem z Zamawiającym. II. Dokumentacja projektowa będąca przedmiotem zamówienia winna zawierać: 1. Projekt techniczno-budowlany niezbędny do uzyskania pozwolenia na budowę (z wszystkimi uzgodnieniami i oświadczeniami) i wykonania przedmiotowej inwestycji 2. Kosztorys inwestorski z przedmiarami robót. 3. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych 4. Projekty organizacji ruchu 5. Wymagane prawem oświadczenia, opinie, uzgodnienia, decyzje, między innymi z: - właścicielami nieruchomości, przez które będzie przebiegać trasa kanalizacji wraz z przyłączami, - uzyskanie decyzji wodno prawnych oraz o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację planowanego przedsięwzięcia i uzgodnienia sanitarne. 6. Wykonać wersję elektroniczną całości dokumentacji..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.22.20-2.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 3.000,00 zł . Wadium można wnieść w pieniądzu, poręczeniach lub gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt. 4 lit b ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25 poz. 253, Nr 66 poz. 596 i Nr 216 poz. 1824). Wadium w postaci pieniądza należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego w Banku Spółdzielczym Ustka o/Kępice Nr 10931510430040376820000030 z dopiskiem Przetarg nieograniczony na zadanie p.n. Rozbudowa systemu wodno- kanalizacyjnego aglomeracji Kępice . Wadium w formie niepieniężnej należy złożyć w oryginale w kasie Urzędu Miejskiego w Kępicach . Wymagana ważność tej formy wadium - 30 dni od daty otwarcia ofert. Termin wpłaty wadium do dnia 18.12.2008r. do godz. 15.00 Jeżeli wadium wpłacone jest przelewem na konto Zamawiającego, należy do ofert dołączyć dowód przelewu lub okazać go komisji przetargowej przed otwarciem..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 3. W przypadku , o którym mowa w pkt.2 , Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo w reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa w pkt. 2 , została wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 5. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia , że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych , Zamawiający żąda przedłożenia następujących dokumentów: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale V niniejszej specyfikacji Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: a) oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych ( na określonym przez Zamawiającego wzorze druku); b) oświadczenie o spełnieniu warunków z art.24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( na określonym przez Zamawiającego wzorze druku); c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składowania ofert, d) zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego oraz zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu przez Wykonawcę z opłatami podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert e) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego wystawiona nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert w zakresie określonym w art 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, f) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego wystawiona nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert w zakresie określonym w art 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, g) wykaz wykonanych , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych , dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości , przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wg załącznika nr 3, f) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności . 2.Dokumenty, o których mowa w rozdziale VI niniejszej specyfikacji, należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy. 3.W przypadku konsorcjum dokumenty wymienione w rozdziale VI niniejszej specyfikacji przedstawia każdy z członków konsorcjum. Pozostałe dokumenty mogą być przedstawione przez jednego Wykonawcę lub wspólnie. 4.W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z § 2.1 rozporządzenia z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1)  Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kepice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Kępicach ul. Niepodległości 6 77-230 Kępice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2008 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Kępicach ul. Niepodległości 6 77-230 Kępice pokój 103 ( sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 18.01.2009.

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Dariusz Sieradzki 10-12-2008 13:09
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Barbara Żylis 10-12-2008
Ostatnia aktualizacja: Dariusz Sieradzki 11-12-2008 11:45