Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Kępicach
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

Ogłosznie o zamówieniu: Kępice: Usługa transportowa: Przewóz osób na trasie Kępice - Bomlitz (Niemcy) - Kępice w terminie od 04 lipca 2009 roku do 18 lipca 2009 roku

Kępice: Usługa transportowa: Przewóz osób na trasie Kępice - Bomlitz (Niemcy) - Kępice w terminie od 04 lipca 2009 roku do 18 lipca 2009 roku
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kępice, ul. Niepodległości 6, 77-230 Kępice, woj. pomorskie, tel. 059 8576621, faks 059 8576624.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kepice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa transportowa:Przewóz osób na trasie Kępice - Bomlitz (Niemcy) - Kępice w terminie od 04 lipca 2009 roku do 18 lipca 2009 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa transportowa polegająca na przewozie osób autokarem na trasie Kępice-Bomlitz (Niemcy)-Kępice oraz na terenie Niemiec pojazdem zdolnym do przewozu nie mniej niż 25 osób w terminie od 04.07.2009 roku do 18.07.2009 roku. Autokar wraz z kierowcą pozostaje w dyspozycji Zamawiającego przez cały okres trwania wyjazdu t.j. wymieniony wyżej. Przewiduje się, że pojazd przejedzie 2500 km. Pojazd powinien spełniać następujące wymagania : * Rok produkcji - nie starszy jak 2002; * Standard - wyposażenie - zestaw radiowy, wideo, duże luki bagażowe, barek, lodówka, wc, sprawna klimatyzacja; * Liczba miejsc i ich rodzaj - nie mniej jak 25, uchylne; * Liczba kierowców - 1; * Stan techniczny musi spełniać warunki dopuszczenia do ruchu drogowego zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami. Nocleg i wyżywienie kierowcy stanowi koszt Zamawiającego. W cenę usługi należy wliczyć wszelkiego rodzaju opłaty związane z przejazdem typu parking itp...

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.20.00-4.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 15.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

 

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu określone w art.22 ust.1 Ustawy, w tym: a.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, w tym posiadają aktualną na czas niniejszego zamówienia licencje na wykonywanie krajowego i zagranicznego transportu drogowego osób, a w przypadku, gdy licencje nie obejmują całego okresu objętego zamówieniem przedstawią oświadczenie w którym zobowiązują się do ich przedłużenia na czas trwania umowy. W/w licencje winny być wystawione na Wykonawcę składającego ofertę lub podmiot realizujący zamówienie; Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów , o których mowa w pkt 4.5 - 4.7; b.posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o zamówienie publiczne, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonali lub wykonują co najmniej 2 usługi polegające na wykonaniu krajowego transportu drogowego osób i 1 usługę zagranicznego transportu drogowego osób; - posiadają samochody o następujących parametrach: * rok produkcji - nie starszy jak 2002; * standard - wyposażenie każdy autokar- zestaw radiowy, wideo, duże luki bagażowe, barek, lodówka, wc, sprawna klimatyzacja; * liczba miejsc i ich rodzaj - nie mniej jak 25, uchylne; * stan techniczny musi spełniać warunki dopuszczenia do ruchu drogowego zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami. - osoby zdolne do wykonania zamówienia powinny posiadać: * prawo jazdy kategorii odpowiedniej dla zamówienia; * aktualne zaświadczenie o stanie zdrowia pozwalające na pracę w charakterze kierowcy (świadectwo kwalifikacji); Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w pkt 4.3 - 4.4,4.8 - 4.10 ; c.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w pkt 4.11 - 4.13; d.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art.24 Ustawy. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w pkt 4.4; 2. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: a. Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych; b.Wykonawców, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; c. Wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; d. Wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy; e. Wykonawców, którzy nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 3 Zamawiający odrzuca ofertę, która: a. jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia; b. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; c. zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; d. została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert; e. zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny; f. w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia Wykonawca nie zgłosi się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny; g. jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4.Dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie powinni, w terminie składania ofert wskazanym w niniejszej SIWZ, przedłożyć następujący komplet dokumentów: 4.1 formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1, 4.2 formularz cenowy - według wzoru - załącznik nr 2, 4.3 oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z atr.22 ust.1ustawy prawo zamówień publicznych - według wzoru - załącznik nr 3, 4.4 oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - według wzoru - załącznik nr 4, 4.5 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4.6 aktualne na czas trwania niniejszego zamówienia licencje na wykonywanie krajowego i zagranicznego transportu drogowego osób, a w przypadku gdy licencje nie obejmują całego okresu objętego zamówieniem - oświadczenie zawierające zobowiązanie na ich przedłużenie na czas trwania umowy, 4.7 jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie 4.5,składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 4.8 wykaz wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat usług polegających na wykonaniu krajowego i zagranicznego transportu drogowego osób - według wzoru - załącznik nr 5, 4.9 wykaz pojazdów - według wzoru - załącznik nr 6, 4.10 wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia - według wzoru - załącznik nr 7, 4.11 aktualna polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 4.12 oświadczenie o nie zaleganiu z płatnością podatków i opat w Urzędzie Skarbowym - według wzoru - załącznik nr 8, 4.13 oświadczenie o nie zaleganiu z płatnością składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych - według wzoru - załącznik nr 9, 4.14 projekt umowy - według wzoru - załącznik nr 10. 5. Jeżeli osoba składająca oświadczenie lub poświadczająca zgodność dokumentów z oryginałem nie figuruje w dokumencie wymienionym w punkcie 4.5 Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć pełnomocnictwo potwierdzające upoważnienie tej osoby do reprezentowania go w niniejszym postępowaniu. 6. Dokumenty wymienione w punkcie 4.5, 4.6, 4.7, 4.11, mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Dokumenty przedstawione w oryginale nie wymagają poświadczenia za zgodność z oryginałem . 7. Dokumenty wymienione w punkcie 4.1- 4.4 oraz 4.8 - 4.10,4.12 - 4.14 muszą być złożone w oryginale. 8.W przypadku oferty wspólnej dokumenty wymienione w punkcie 4.1- 4.5 i 4.7 składa każdy podmiot.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 80
  • 2. kryteria jakościowe - 10
  • 3. kryteria techniczne - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1)  Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kepice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Kępicach w Kępicach Ul.Niepodległości 6 77-230 Kępice pokój 113.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.02.2009 godzina 12:15, miejsce: Urząd Miejski w Kępicach Ul.Niepodległości 6  77-230 Kępice Pokój nr 103 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt nie jest finansowany ze środków Unii Europejskiej.

 

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Dariusz Sieradzki 05-02-2009 11:17
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Beata Kropidłowska 05-02-2009
Ostatnia aktualizacja: Dariusz Sieradzki 05-02-2009 11:19