System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
Referat Inwestycji i Rozwoju Strategicznego
W skład Referatu Inwestycji i Rozwoju Strategicznego wchodzą następujące stanowiska:
nr tel 59 857 66 21
-
Piszko-Bojaryn Marzena – kierownik referatu wew. 20
-
Kinga Siwiec – stanowisko ds. promocji Gminy wew. 21
-
Szul-Młoczyńska Aleksandra – stanowisko ds. zamówień publicznych wew. 22
-
Olszyna Aleksandra – stanowisko ds. pozyskiwania środków zewnętrznych wew. 24
-
Brzezińska-Ugorek Karolina – stanowisko ds. pozyskiwania środków zewnętrznych wew. 25
-
Senger Krzysztof – stanowisko ds. pozyskiwania środków zewnętrznych wew. 72
-
Arszyło Jolanta - stanowisko ds. inwestycji i zarządzania energią wew. 26
-
Nowak Kinga - stanowisko ds. inwestycji i drogownictwa wew. 27
-
Nosal Julia - stanowisko ds. pozyskiwania środków zewnętrznych wew. 22
-
Domaszk Agnieszka - stanowisko pomoc administracyjna wew. 25
-
Becker Norbert - kierowca
-
Butkiewicz Piotr - Kierowca
Do zadań Referatu Inwestycji i Rozwoju Strategicznego należy w szczególności:
- zbieranie informacji o możliwościach pozyskiwania dodatkowych środków finansowych pochodzących z programów pomocowych i funduszy strukturalnych,
- inicjowanie i rozpowszechnianie informacji o możliwościach uzyskania wsparcia na realizację planowanych projektów,
- merytoryczne przygotowywanie i składanie wniosków o dofinansowanie z Unii Europejskiej i innych źródeł zewnętrznych na zadania inwestycyjne, remontowe realizowane przez Gminę,
- prowadzenie wszystkich spraw związanych z rozliczeniem i sporządzaniem sprawozdań z otrzymanego dofinansowania,
- monitorowanie przebiegu realizacji projektu i osiągnięcia zakładanych celów i wskaźników ich realizacji,
- monitoring zrealizowanych inwestycji i zamierzeń,
- planowanie przedsięwzięć inwestycyjnych, koordynacja, prowadzenie i rozliczanie inwestycji oraz remontów w zakresie infrastruktury komunalnej, wodociągów, ciepłownictwa, telefonizacji itp.,
- przygotowywanie i realizacja procesów zamówień publicznych,
- prowadzenie całości dokumentacji dotyczącej przeprowadzonych w gminie przetargów,
- współpraca z Urzędem Zamówień Publicznych w zakresie prowadzonych spraw,
- udział w pracach komisji przetargowej oraz jej obsługa,
- współpraca z pracownikami w celu właściwej realizacji ustawy prawo zamówień publicznych,
- nadzorowanie wydatkowania środków finansowych zgodnie z regulaminem procedur udzielania zamówień publicznych o wartości poniżej progu określonego w ustawie o zamówieniach publicznych,
- prowadzenie właściwych rejestrów.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Rafał Rakoczy | 28-09-2015 09:49 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Rafał Rakoczy | 28-09-2015 |
Ostatnia aktualizacja: | Rafał Rakoczy | 13-06-2025 11:05 |