herb BIP - Urząd Miejski w Kępicach

www.kepice.pl

Referat Inwestycji i Rozwoju Strategicznego

W skład Referatu Inwestycji i Rozwoju Strategicznego wchodzą następujące stanowiska:

nr tel 59 857 66 21

  1. kierownik referatu, Marzena Piszko-Bojaryn wew.36
  2. stanowisko ds. pozyskiwania środków zewnętrznych – 2 etaty (SZ), inspektor Aleksandra Christyniuk wew. 63, inspektor Karolina Brzezińska-Ugorek wew. 31
  3. stanowisko ds. inwestycji gminnych i zamówień publicznych (ZP), podinspektor Aleksandra Szul-Młoczyńska wew. 55
  4. stanowisko ds. nadzoru budowlanego (NB), specjalista ds. nadzoru budowlanego Danuta Terpiłowska wew. 58
  5. stanowisko ds. pozuskiwania środków zewnętrznych, inspektor Krzysztof Senger wew. 51
  6. stanowisko ds. inwestycji i zarządzania energią, inspektor Marek Jaskólski wew. 37

Do zadań Referatu Inwestycji i Rozwoju Strategicznego należy w szczególności:

  1. zbieranie informacji o możliwościach pozyskiwania dodatkowych środków finansowych pochodzących z programów pomocowych i funduszy strukturalnych,
  2. inicjowanie i rozpowszechnianie informacji o możliwościach uzyskania wsparcia na realizację planowanych projektów,
  3. merytoryczne przygotowywanie i składanie wniosków o dofinansowanie z Unii Europejskiej i innych źródeł zewnętrznych na zadania inwestycyjne, remontowe realizowane przez Gminę,
  4. prowadzenie wszystkich spraw związanych z rozliczeniem i sporządzaniem sprawozdań z otrzymanego dofinansowania,
  5. monitorowanie przebiegu realizacji projektu i osiągnięcia zakładanych celów i wskaźników ich realizacji,
  6. monitoring zrealizowanych inwestycji i zamierzeń,
  7. planowanie przedsięwzięć inwestycyjnych, koordynacja, prowadzenie i rozliczanie inwestycji oraz remontów w zakresie infrastruktury komunalnej, wodociągów, ciepłownictwa, telefonizacji itp.,
  8. przygotowywanie i realizacja procesów zamówień publicznych,
  9. prowadzenie całości dokumentacji dotyczącej przeprowadzonych w gminie przetargów,
  10. współpraca z Urzędem Zamówień Publicznych w zakresie prowadzonych spraw,
  11. udział w pracach komisji przetargowej oraz jej obsługa,
  12. współpraca z pracownikami w celu właściwej realizacji ustawy prawo zamówień publicznych,
  13. nadzorowanie wydatkowania środków finansowych zgodnie z regulaminem procedur udzielania zamówień publicznych o wartości poniżej progu określonego w ustawie o zamówieniach publicznych,
  14. prowadzenie właściwych rejestrów.

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Sylwia Ziemianowicz 28-09-2015 09:49
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 28-09-2015
Ostatnia aktualizacja: Sylwester Czubajewski 13-04-2018 13:39