Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Kępicach
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

Referat Inwestycji i Rozwoju Strategicznego

W skład Referatu Inwestycji i Rozwoju Strategicznego wchodzą następujące stanowiska:

nr tel 59 857 66 21

  1. Piszko-Bojaryn Marzena – kierownik referatu wew. 20

    Lewandowski Paweł – stanowisko ds. promocji Gminy wew. 21

    Szul-Młoczyńska Aleksandra – stanowisko ds. zamówień publicznych wew. 22

    Itrowska-Garus Agnieszka – stanowisko ds. pozyskiwania środków zewnętrznych wew. 23

    Olszyna Aleksandra – stanowisko ds. pozyskiwania środków zewnętrznych wew. 24

    Brzezińska-Ugorek Karolina – stanowisko ds. pozyskiwania środków zewnętrznych wew. 25

    Ciereszko Remigiusz – stanowisko ds. inwestycji i zarządzania energią wew. 26

    Jucha Igor – stanowisko ds. ewidencji dróg wew. 27

    Senger Krzysztof – stanowisko ds. pozyskiwania środków zewnętrznych wew. 28

Do zadań Referatu Inwestycji i Rozwoju Strategicznego należy w szczególności:

  1. zbieranie informacji o możliwościach pozyskiwania dodatkowych środków finansowych pochodzących z programów pomocowych i funduszy strukturalnych,
  2. inicjowanie i rozpowszechnianie informacji o możliwościach uzyskania wsparcia na realizację planowanych projektów,
  3. merytoryczne przygotowywanie i składanie wniosków o dofinansowanie z Unii Europejskiej i innych źródeł zewnętrznych na zadania inwestycyjne, remontowe realizowane przez Gminę,
  4. prowadzenie wszystkich spraw związanych z rozliczeniem i sporządzaniem sprawozdań z otrzymanego dofinansowania,
  5. monitorowanie przebiegu realizacji projektu i osiągnięcia zakładanych celów i wskaźników ich realizacji,
  6. monitoring zrealizowanych inwestycji i zamierzeń,
  7. planowanie przedsięwzięć inwestycyjnych, koordynacja, prowadzenie i rozliczanie inwestycji oraz remontów w zakresie infrastruktury komunalnej, wodociągów, ciepłownictwa, telefonizacji itp.,
  8. przygotowywanie i realizacja procesów zamówień publicznych,
  9. prowadzenie całości dokumentacji dotyczącej przeprowadzonych w gminie przetargów,
  10. współpraca z Urzędem Zamówień Publicznych w zakresie prowadzonych spraw,
  11. udział w pracach komisji przetargowej oraz jej obsługa,
  12. współpraca z pracownikami w celu właściwej realizacji ustawy prawo zamówień publicznych,
  13. nadzorowanie wydatkowania środków finansowych zgodnie z regulaminem procedur udzielania zamówień publicznych o wartości poniżej progu określonego w ustawie o zamówieniach publicznych,
  14. prowadzenie właściwych rejestrów.

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Aleksandra Szul-Młoczyńska 28-09-2015 09:49
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 28-09-2015
Ostatnia aktualizacja: Wojciech Kurkierewicz 11-04-2024 10:42