Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Kępicach
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

Referat Organizacyjny

W skład Referatu Organizacyjnego wchodzą następujące stanowiska pracy:

nr tel 59 857 66 21

  1. kierownik referatu (BR),
  2. stanowisko ds. organizacyjnych i kadr (OR), Katarzyna Czyżewska wew. 40
  3. stanowisko ds. obsługi sekretariatu (OS), Sylwia Olechnowicz, wew. 10
  4. pomoc administracyjno-prawna, Mateusz Ostrowski wew. 25
  5. stanowisko ds. obsługi informatycznej (ABI),  Wojciech Kurkierewicz, wew. 26
  6. Biuro Obsługi Interesanta, Sylwester Czubajewski wew. 45
  7.  Stanowisko ds. obsługi archiwum zakładowego, Rafał Rakoczy wew. 62                                            

Do zadań Referatu ds. Organizacyjnego należą w szczególności sprawy:

  1. przejmowanie właściwie opracowanej dokumentacji spraw zakończonych przez stanowiska pracy Urzędu do archiwum zakładowego,
  2. przechowywanie i zabezpieczenie przejętej dokumentacji,
  3. udostępnianie dokumentacji,
  4. przygotowanie do przekazania i przekazanie materiałów archiwalnych do miejscowo właściwego archiwum państwowego,
  5. brakowanie dokumentacji,
  6. realizacja zadań związanych z współpracą z organizacjami pozarządowymi,
  7. wykonywanie z zadań z zakresu ustawy o ochronie zwierząt,
  8. nadzór nad utrzymaniem porządku i czystości w pomieszczeniach Urzędu;
  9. ustalanie zadań dla pracowników obsługi oraz nadzorowanie ich wykonania;
  10. prowadzenie spraw adaptacji, remontów i napraw oraz konserwacji pomieszczeń Urzędu i inwentarza biurowego;
  11. zaopatrywanie Urzędu w niezbędny sprzęt biurowy oraz zakup środków czystości na potrzeby Urzędu.
  12. prowadzenie spraw osobowych pracowników urzędu;
  13. organizowanie szkoleń i szkolenia zawodowego pracowników;
  14. przygotowywanie materiałów i dokumentów  umożliwiających podejmowanie czynności z zakresu prawa pracy;
  15. prowadzenie centralnego rejestru skarg i wniosków;
  16. przygotowywanie dokumentacji w oparciu o zeznania świadków;
  17. organizowanie i prowadzenie szkoleń wstępnych bhp dla zatrudnionych pracowników;
  18. okresowa analiza szkoleń bhp;
  19. udział w dochodzeniach powypadkowych.
  20. zapewnienie obsługi organizacyjnej Burmistrza, Z-cy Burmistrza oraz sprawy kancelaryjno techniczne,
  21. prowadzenie Kancelarii Urzędu, przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji,
  22. prowadzenie ewidencji pieczęci urzędowych,
  23. obsługa urządzeń łączności,
  24. prenumerata czasopism i dzienników,
  25. zakup materiałów biurowych i kancelaryjnych,
  26. współpraca ze Stowarzyszeniami i organizacjami pozarządowymi,
  27. współdziałanie z instytucjami prowadzącymi działalność kulturalną i sportową,
  28. obsługa poczty elektronicznej.
  29. prowadzenie spraw i współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie organizacji robót publicznych, prac interwencyjnych, oraz innych spraw przeciwdziałania bezrobociu,
  30. opracowywanie programów dotyczących pozyskiwania miejsc pracy,
    dla bezrobotnych, oraz współpraca ze stanowiskami , jednostkami organizacyjnymi gminy,
  31. prowadzenie spraw kadrowych pracowników zatrudnianych w ramach robót publicznych,
  32. sporządzanie wniosków o refundacje płac do Powiatowego Urzędu Pracy,
  33. sporządzanie wniosków o pozyskiwanie środków finansowych na zmniejszenie bezrobocia w gminie;
  34. organizacja opieki nad zwierzętami bezpańskimi, rejestracja psów niebezpiecznych,
  35. wykonywanie prac administracyjno – biurowych ( pomoc administracyjna ).
  36. wydawanie zezwoleń na sprzedaż alkoholu

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Sylwia Ziemianowicz 28-09-2015 10:04
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 28-09-2015
Ostatnia aktualizacja: Sylwester Czubajewski 12-02-2019 11:48