Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Kępicach
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

SWIZ: Udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego w wysokości 1.200.000.00 PLN

 

 

 

 

 

 

 

       

SPECYFIKACJA  ISTOTNYCH  WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

 

 

 

       Do postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego

o wartości zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 dla usługi na:

„UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU BANKOWEGO DŁUGOTERMINOWEGO W WYSOKOŚCI  1.200.000.00 PLN”

 

/Numer sprawy:ZP341-11/08

 

 

Podstawa prawna :

Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity : Dz. U. z 2006r. Nr 164 ,poz.1163  z późniejszymi zmianami)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

SPECYFIKACJA  ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

dla przetargu nieograniczonego

o wartości zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 dla usługi na:

„UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU BANKOWEGO DŁUGOTERMINOWEGO W WYSOKOŚCI  1.200.000.00 PLN”

 

I. Nazwa oraz adres Zamawiającego : 

W procedurze przetargowej jako „Zamawiający” występuje:

Gmina KĘPICE

77-230 Kępice     ul. Niepodległości 6

NIP: 839-10-03-595    REGON: 770979826

Tel.: (059)  857 66 21

Fax.: (059) 857 66 24

             Adres e-mail:umkepice@pro.onet.pl

             Strona  http://bip.kepice.pl

     Reprezentowana przez Burmistrza Kępic-  Marka Piotra Mazura

 

II. Tryb udzielenia zamówienia :

     Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu     nieograniczonego o wartości zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.18 ust.8 , z  zachowaniem zasad określonych ustawą  Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. ( tekst jednolity :Dz. U. z 2006r. Nr 164 , poz.1163  z póź. zm.)

III. Przedmiotem zamówienia jest :

Wybór banku w celu udzielenie i obsługi  kredytu bankowego długoterminowego w wysokości 1.200.000,00 PLN na finansowanie wydatków  inwestycyjnych nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach budżetu gminy Kępice na 2008 rok.

Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień:

Kod  CPV : 66.13.00.00-0

IV. Opis przedmiotu zamówienia:

1) udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego z przeznaczeniem na finansowanie wydatków   inwestycyjnych nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach budżetu gminy Kępice na 2008 rok,

2) kwota kredytu 1.200.000 PLN ( słownie: jeden milion dwieście tysięcy złotych), postawiona  do dyspozycji zamawiającego od dnia 03 listopada 2008r. do  30.12.2008r.

3) wykorzystanie kredytu w formie przelewu na wskazany przez zamawiającego rachunek bankowy na podstawie pisemnej dyspozycji,

4) oprocentowanie kredytu zmienne obliczone dla każdego miesięcznego okresu odsetkowego i

-2-

 

okresu karencji w oparciu o wskaźnik oprocentowania depozytów bankowych WIBOR 1M, notowany na ostatni dzień roboczy miesiąca poprzedzającego miesiąc spłaty kolejnej raty odsetkowej powiększony lub pomniejszony o marżę banku stała w okresie kredytowania (obowiązywania umowy)

5) spłata kredytu będzie następowała w ratach , począwszy od 30 grudnia 2009 roku

    do 30 grudnia  2016  roku, w kwotach i terminach jak niżej:

    do 30 grudnia  2009 roku      -            20.000 zł

    do 30 grudnia  2010 roku      -            20.000 zł.

    do 30 grudnia  2011 roku      -            50.000 zł. 

    do 30 grudnia  2012 roku        -          50.000 zł

    do 30 grudnia  2013 roku         -       100.000 zł.

    do 30 grudnia  2014 roku         -       410.000 zł.

    do 30 grudnia  2015 roku         -       280.000 zł

    do 30 grudnia  2016 roku          -      270.000 zł.

6) spłata odsetek od wykorzystanego kredytu będzie następowała w okresach miesięcznych, do

    30-go dnia każdego miesiąca, począwszy od miesiąca  listopada 2008  do grudnia  2016 roku,

7) karencja w spłacie kapitału do 30 grudnia 2009 r.,

8) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez pobierania przez   

    Bank oprocentowania za okres po spłacie kredytu i prowizji za wcześniejszą spłatę kredytu,
9) zabezpieczenie: weksel in blanco,

10) zamawiający nie dopuszcza zastosowania w ofercie prowizji przygotowawczej.

 

V. Wymagania stawiane Wykonawcy :

     Warunkiem ubiegania się przez Wykonawcę  o udzielenie zamówienia publicznego jest :

   - spełnienie warunków o udzielenie zamówienia na podstawie art. 22 ust. 1-4 oraz nie  

        wykluczenie z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy.

   - przedstawienie oferty zgodnej z postanowieniami ustawy i treści niniejszej SIWZ,

   - oprocentowanie kredytu zmienne w okresie kredytowania,

   - Wykonawca przedstawi oprocentowanie kredytu aktualne na dzień 10 października 2008r
        wg wskaźnika oprocentowania depozytów bankowych WIBOR 1M publikowany w dniu

        10.10.2008r.w dzienniku „Rzeczpospolita”, powiększony lub pomniejszony o stałą marżę

         banku.

   - Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami jakościowymi

        opisanymi dla przedmiotu zamówienia.

    - Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy,

    - Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego  

        z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.

   - Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń

        niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.

   - Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas

       wykonywania przedmiotu zamówienia.

-3-

VI. Termin wykonania zamówienia

Termin uruchomienia kredytu – od dnia 03.11.2008r.

Data zakończenia max do 30.12.2008r.

VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny  

    spełnienia tych warunków.

1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne.

O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:

-  Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

-  Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

-  Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

-  Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne

Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy:

- nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa

zamówień publicznych opisanych w pkt 1.

- nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art.24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych,

- wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych Wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji,

- złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania,

- nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów

potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3,

3. Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy:

- niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków

zamówienia,

- jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu

nieuczciwej konkurencji - zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,

- wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert,

-4-

- zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny,

- który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny,

- nieważnej na podstawie odrębnych przepisów,

VIII. Informacja o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz

przekazywania oświadczeń i dokumentów oraz osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami.

1. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie. Pytania muszą być skierowane na adres:

Urząd Miejski w Kępicach

ul. Niepodległości 6

77-230 Kępice

Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się faksem ,nr faksu 059 858 6624  potwierdzone pisemnie.

2. Osobą ze strony zamawiającego upoważnioną do kontaktowania się z Wykonawcami jest:

- Janina Kończak  Skarbnik  Gminy w sprawie przedmiotu zamówienia tel. 059 857 66-21 

  w.30

-  Bogusława Wojtowicz w sprawie procedury przetargowej tel. 059  857 66-21 w.41

Zamawiający nie przewiduje zorganizowania zebrania z Wykonawcami.

3. Nie udziela się żadnych ustnych i telefonicznych informacji, wyjaśnień czy odpowiedzi na kierowane do Zamawiającego zapytania w sprawach wymagających zachowania pisemności postępowania.

4.Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie specyfikacji istotnych warunków zamówienia .Zamawiający udzieli niezwłocznie wyjaśnień chyba, że prośba o wyjaśnienie treści specyfikacji wpłynęła do Zamawiającego na mniej niż 6 dni przed terminem składania ofert.

5. W szczególnie uzasadnionych przypadkach zamawiający może, w każdym czasie, przed upływem terminu do składania ofert, zmodyfikować treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

6. Wprowadzone w ten sposób modyfikacje, zmiany lub uzupełnienia przekazane zostaną, z

zachowaniem formy pisemnej, wszystkim wykonawcom, którym przekazano specyfikację istotnych warunków zamówienia.

7.Wszelkie modyfikacje, uzupełnienia i ustalenia oraz zmiany, w tym zmiany terminów, jak również pytania Wykonawców wraz z wyjaśnieniami stają się integralną częścią

-5-

specyfikacji istotnych warunków zamówienia i będą wiążące przy składaniu ofert. O przedłużeniu terminu składania ofert, jeżeli będzie to niezbędne dla wprowadzenia w ofertach zmian wynikających z modyfikacji, zawiadomieni zostaną wszyscy wykonawcy, którym przekazano specyfikację istotnych warunków zamówienia. Wszelkie prawa i zobowiązania wykonawcy odnośnie wcześniej ustalonych terminów będą podlegały nowemu terminowi.

IX. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą dokonywane w  PLN.

X. Informacja  o przewidywanych zamówieniach uzupełniających.

      Zamawiający  nie przewiduje  udzielenie zamówienia uzupełniającego do niniejszego zamówienia, o którym mowa w art. 67. ust.1 pkt 6 i 7 ustawy Pz p.

XI. Opis sposobu  przygotowania oferty:

   1) oferta powinna być sporządzona w języku polskim w sposób czytelny i podpisana przez 
     „Wykonawcę", wszystkie strony oferty muszą być kolejno ponumerowane,

2) wszelkie poprawki powinny być naniesione czytelnie a każda poprawka musi być parafowana przez osobę upoważnioną do podpisywania oferty,

3) oferta powinna być złożona we wskazanym przez Zamawiającego miejscu i terminie,

4) oferta powinna zawierać:

-      nazwę i dokładny adres Wykonawcy,

-      datę sporządzenia oferty,

-      ścisłe określenie przedmiotu oferty,

-      cenę ofertową wyrażoną cyfrowo i słownie,

5) wykaz dokumentów i oświadczeń jakie należy złożyć:

a. .wypełniony druk „Oferta Cenowa” - załącznik nr l,

b. projekt umowy indywidualnej na przedmiot zamówienia określony w punkcie III i IV SIWZ  

     uwzględniającej postanowienia i warunki zawarte w opisie przedmiotu zamówienia,

c.      oświadczenie Wykonawcy o tym, że zapoznał się z warunkami przetargu i zamówienia
 określonymi w specyfikacji istotnych warunków, załączonych do niej dokumentach i
 przyjmuje je bez zastrzeżeń (wg załącznika nr 2),

d.     oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy   z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177, z późn. zmianami), ( wg załącznika nr 3)

e.      aktualny odpis z właściwego rejestru lub inny dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, wystawiony

       nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

f.       aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych, , wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

g.      aktualne zaświadczenia z ZUS o braku zaległości z tytułu opłacenia składek na ubezpieczenie społeczne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

-6-

h.      bilans za 2007r,

i.       aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4-8 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

j.       aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.9 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

      k.   dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z

            przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.

     l.     zezwolenie na utworzenie i rozpoczęcie przez bank działalności wynikającej z ustawy z dnia  

            29.08.97r – Prawo bankowe ( tj. z 2002r.Dz.Nr 72,poz.665 z późn .zm.) –dotyczy banków

            utworzonych po 1 stycznia 1998r.

Dokumenty złożone w formie oryginałów muszą być parafowane. Dokumenty złożone             w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą „za zgodność z oryginałem” i                  poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

 

Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez oferenta kserokopia dokumentu jest nieczytelna i budzi

wątpliwości co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób.

Osoby upoważnione do występowania w obrocie prawnym lub posiadające pełnomocnictwo muszą złożyć podpisy na:

§       wszystkich stronach oferty,

§       załącznikach,

§       w miejscach, w których  Wykonawca wniósł zmiany.

Wszystkie dokumenty wymienione w pkt XI „5”, stanowiące zawartość oferty pozostaną u zamawiającego niezależnie od wyniku przetargu.

XII.  Opis kryteriów , którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty , wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert :

1.Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie wyłącznie kryterium ceny.

2. W pierwszym etapie postępowania komisja przetargowa sprawdza czy Wykonawcy spełniają wymagane warunki i nie podlegają wykluczeniu. Następnie komisja bada oferty Wykonawców niewykluczonych i odrzuca oferty nie spełniające wymagań określonych w SIWZ.

3. Komisja dokona oceny i wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert nie odrzuconych.

4. Oferta z najniższa ceną jest ofertą najkorzystniejszą.

5.Oferty spełniające wymagania niniejszej specyfikacji oceniane będą w następujący sposób:

-oprocentowanie kredytu aktualne na dzień 10 października 2008 roku wg wskaźnika  oprocentowania depozytów bankowych WIBOR 1M powiększony lub pomniejszony o stałą

-7-

marżę banku  (podstawą do wyliczenia będzie najniższe zaoferowane oprocentowanie łącznie z marżą ) – najniższa cena – otrzyma maksymalną ilość punktów  tj.100.

6.Porównanie złożonych ofert cenowych zostanie dokonane przy zastosowaniu poniższego wzoru :

                                          najniższa cena

Liczba punktów =-------------------------------------x 100pkt x 100%

                                         cena oferty ocenianej

XIII.   Wadium

      Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

XIV. Składanie ofert.

1.   każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę,

2.   wszystkie koszty związane ze sporządzeniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca, niezależnie od wyniku postępowania, chyba że przetarg został unieważniony z przyczyn obciążających Zamawiającego,

3.   oferty należy składać w dni robocze w godzinach od  8 00   do  15 00 , nie później niż do dnia

15.10.2008 roku do godziny 10:00 w sekretariacie (pokój nr 103) Urzędu Miejskiego w Kępicach ul. Niepodległości 6.

4.   ofertę należy doręczyć w zabezpieczonej i zaklejonej kopercie wewnętrznej i zewnętrznej, zaadresowanej i  opatrzonej dopiskiem:

     “Przetarg na udzielenie i obsługę kredytu bankowego długoterminowego” i zawierającej nazwę i siedzibę Wykonawcy,

5.   termin składania ofert upływa w dniu 15.10.2008 o  godz. 10:00.

6.   przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca może złożyć ofertę zamienną lub wycofać ofertę. Powiadomienie o zmianie lub wycofaniu oferty winno być złożone na piśmie - w takich przypadkach koperty lub opakowania powinny być opatrzone napisami “zmiana oferty" lub “wycofanie oferty",

7.   po upływie terminu składania ofert żadna oferta nie może być zmieniona lub wycofana,

8.   oferty złożone po terminie będą zwrócone Wykonawcy bez otwierania,

XV. Termin związania ofertą.

a) okres związania ofertą trwa 30 dni.

Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

XVI. Otwarcie i ocena ofert.

1.     publiczne otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Miejskim w Kępicach, 77-230 Kępice,                  ul. Niepodległości 6,  pokój nr 202 ,  w dniu   15.10 .2008 roku o 10:30.

2.     otwarcie ofert nastąpi w obecności Wykonawców, którzy stawią się w oznaczonym
miejscu i czasie,

3.     Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający przekaże zebranym Wykonawcom informację o wysokości kwoty , jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

4.     Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi bezpośrednio po odczytaniu ww. informacji. W czasie

   publicznego otwarcia Zamawiający dokonuje :

-        sprawdzenia nienaruszalności opakowania ofert,

-8-

-        sprawdzenia terminu wpływu ofert,

-        otwarcia ofert oraz wyeliminowania ofert  „wycofanych”,

-        odczytania nazwy, adresu Wykonawcy, którego oferta jest otwierana,  ceny kredytu (oprocentowanie),

5.  w części niejawnej przetargu zamawiający dokona sprawdzenia, czy oferta :

-        wpłynęła od Wykonawcy uprawnionego do występowania w niniejszym przetargu,

-        została podpisana przez pełnomocnika Wykonawcy,

-        odpowiada wymogom ustawy o zamówieniach publicznych i specyfikacji istotnych warunków zamówienia,

-        nie zawiera błędów w obliczeniu ceny kredytu,

6.  oferty ważne zostaną poddane ocenie w sposób opisany w pkt. X niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia,

 

    XVII. Informacje o formalnościach, jakie winny być dopełnione po wyborze oferty w celu

           zawarcia umowy w sprawie zamówienia

1. Umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zawarta zostanie z uwzględnieniem

postanowień wynikających z treści niniejszej SIWZ oraz danych zawartych w ofercie.

2. Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę z punktu widzenia kryteriów przyjętych w niniejszej specyfikacji.

3. W przypadku gdyby wyłoniona w prowadzonym postępowaniu oferta została złożona przez dwóch lub więcej Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego zamawiający zażąda umowy regulującej współpracę tych podmiotów przed przystąpieniem do podpisania umowy o zamówienie publiczne.

4. Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie:

zamieszczone w siedzibie Zamawiającego poprzez wywieszenie informacji na tablicy ogłoszeń, zamieszczone na stronach internetowych zamawiającego ,opublikowane w: Biuletynie Zamówień Publicznych

5. Wykonawcy, którzy złożyli oferty zostaną zawiadomieni niezwłocznie o dokonanym wyborze.

W zawiadomieniu zamawiający poda:

Nazwę (firmę) , siedzibę i adres wykonawcy którego ofertę wybrano oraz uzasadnienie jej wyboru, a także nazwy (firmy) , siedziby i adresy wykonawców , którzy złożyli oferty wraz ze streszczeniem oceny i porównania złożonych ofert zawierającym punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny i łączną punktację.

6. Umowa zostanie zawarta w formie pisemnej po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu. O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi odrębnym pismem.

7. Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie nie

krótszym niż 7 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty, nie później jednak niż przed upływem terminu związania ofert

-9-

Zamawiający może unieważnić przetarg, jeżeli zaistnieje jedna z poniższych okoliczności:

- nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o

dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy nie podlegającego wykluczeniu

- cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na

sfinansowanie zamówienia

- w przypadkach, o których mowa w art.91 ust 5, zostały złożone oferty dodatkowe o takiej samej cenie

- wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub

wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym ,czego nie można było wcześniej

przewidzieć.

- postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy w sprawie

zamówienia publicznego.

XVIII. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy

Zamawiający nie przewiduje wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy

IXX. Wymagania dotyczące wadium

Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

XX. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego,

Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów.

XXI. Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących Wykonawcy w toku

postępowania o udzielenie zamówienia.

1. Środki ochrony prawnej określone  w niniejszym postępowaniu przysługują wykonawcom, a także innym osobom, jeżeli ich interes prawny w uzyskaniu zamówienia doznał lub może doznać uszczerbku w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych , przysługuje środek ochrony prawnej w postaci protestu , przewidziany w dziale VI ustawy Prawo zamówień publicznych.

XXII. Opis części zamówienia

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych

XXIII. Umowa ramowa

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej

XXIV. Zamówienia uzupełniające

Zamawiający  nie przewiduje zamówienia uzupełniającego , o których mowa w art.67 ust.1 pkt 6 ustawy,

-10-

XXV. Oferty wariantowe

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

XXVI. Informacje dotyczące walut obcych, w jakim dopuszcza się prowadzenie rozliczeń z zamawiającym.

Zamawiający nie dopuszcza rozliczeń w walutach obcych,

XXVII. Ogłoszenia wyników przetargu

Wynik postępowania zostanie ogłoszony zgodnie z wymogami ustawy prawo zamówień publicznych oraz w siedzibie zamawiającego i na stronie internetowej: http://bip.kepice.pl

Niezależnie od publikacji ww. informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty uczestniczący w postępowaniu wykonawcy zostaną zawiadomieni pisemnie.

XXVIII. Postanowienia końcowe

1. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.

2. Niniejsze zamówienie nie może być powierzone podwykonawcom.

3. Zasady udostępniania dokumentów:

a. Uczestnicy postępowania mają prawo wglądu do treści protokołu, wniosków po upływie terminu ich składania oraz ofert w trakcie prowadzonego postępowania z wyjątkiem dokumentów stanowiących załączniki do protokołu (jawne po zakończeniu postępowania) oraz stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji zastrzeżonych przez uczestników postępowania.

b. Udostępnienie zainteresowanym odbywać się będzie wg poniższych zasad:

- zamawiający udostępnia wskazane dokumenty po złożeniu pisemnego wniosku

- zamawiający wyznacza termin, miejsce oraz zakres udostępnianych dokumentów

- zamawiający wyznaczy członka komisji, w którego obecności udostępnione zostaną dokumenty

- zamawiający umożliwi kopiowanie dokumentów odpłatnie,

- udostępnienie może mieć miejsce w siedzibie zamawiającego oraz w czasie godzin jego

urzędowania

W sprawach nieuregulowanych zastosowanie mają przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Kodeks cywilny.

     XXIX. Załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

      a)  załączniki dla Wykonawcy stanowiące integralną część oferty:

        - zał. nr 1. Oferta cenowa.

             - zał. Nr 2 Oświadczenie o przyjęciu warunków przetargowych

        - zał. Nr 3 Oświadczenie oferenta, że nie podlega wykluczeniu z postępowania z powodów  

                określonych w art. 24, ust. 1 i 2, oraz że spełnia wymogi określone w art.22, ust.1  

                ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

 

-11-

 

b)     załączniki do wniosku kredytowego zamawiającego:

       Załącznik nr 1 -Uchwała Nr XVII/106/2007  Rady Miejskiej w Kępicach z dnia 27 grudnia 2007   

                              roku w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Kępice na 2008 r.

 

Załącznik nr 2 -Uchwała Nr XXV/161/2008 r. Rady Miejskiej w Kępicach  z dnia. 28 sierpnia  

                       2008 r. w sprawie zaciągnięcia kredytu bankowego długoterminowego kwocie

                       1.200.000 zł. na finansowanie wydatków inwestycyjnych nie znajdujących

                       pokrycia w planowanych dochodach budżetu gminy Kępice.

 

     Załącznik nr 3 -  Wykaz planowanych w budżecie na rok 2008 wydatków inwestycyjnych

                                 i zakupów  inwestycyjnych według stanu na dzień  28 sierpnia  2008r.

 

Załącznik nr 4 - Prognoza długu publicznego Gminy Kępice  na lata 2008 – 2016

                            według stanu na  28 sierpnia 2008r.

 

Załącznik nr 5- Sprawozdania finansowe i budżetowe za  2006 rok, jak niżej:

-  sprawozdanie z wykonania budżetu za 2006r.

                                   - Rb-NDS kwartalne o nadwyżce/deficycie,

                           - Rb-N kwartalne o stanie należności,

                           - Rb-Z kwartalne o stanie zobowiązań,

                            - Bilans z wykonania budżetu gminy na dzień 31.12.2006 r.

 

Załącznik nr 6-  Sprawozdania finansowe i budżetowe za  2007 rok, jak niżej:

- sprawozdanie z wykonania budżetu za 2007r.

                                   - Rb-NDS kwartalne o nadwyżce/deficycie,

                           - Rb-N kwartalne o stanie należności,

                           - Rb-Z kwartalne o stanie zobowiązań,

                            - Bilans z wykonania budżetu gminy na dzień 31.12.2007 r.

 

Załącznik nr 7- Kwartalne sprawozdania  budżetowe  na dzień 30 czerwca   2008 r. jak niżej:

- RB 27 S – wykonanie dochodów

- RB 28S -  wykonanie wydatków

- Rb-NDS kwartalne o nadwyżce/deficycie,

                           -  Rb-N kwartalne o stanie należności,

                            -   Rb-Z kwartalne o stanie zobowiązań

 

    Załącznik nr 8-  Realizacja budżetu gminy Kępice na latach 2006-2008

 

     Załącznik nr 9- Uchwała Nr IX/452/2007 Rady Miejskiej w Kępicach  z dnia 27 kwietnia

                          2007 r. w sprawie przyjęcia  sprawozdania z wykonania budżetu gminy za rok

                          oraz  2006  oraz udzielenia absolutorium Burmistrzowi Kępic za rok  2006,

                           Uchwała Nr XXI/136/2008 Rady  Miejskiej w Kępicach  z dnia 24 kwietnia

                           2008 r. w sprawie przyjęcia    sprawozdania z wykonania budżetu gminy za rok

                           2007 oraz udzielenia  absolutorium Burmistrzowi Kępic za  rok. 2007

   Załącznik nr 10- Informacja o stanie mienia komunalnego

          

   Załącznik nr 11-  Statut Gminy Kępice

 

  Załącznik nr 12- Uchwała nr 141/V/2007 składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej

                               w Gdańsku  z dnia 11 listopada 2007 r. w sprawie opinii o projekcie uchwały

                             

-12-

                                budżetowej Gminy Kępice  na rok 2008

 

    Załącznik nr 13- Uchwała Nr 148/V/2007 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej

                           w Gdańsku z dnia  11 grudnia   2007 r. w sprawie  opinii o możliwości spłaty

                           kredytów i pożyczek oraz możliwości sfinansowania deficytu

    

   Załącznik nr 14- Zaświadczenie Miejskiej Komisji Wyborczej z dnia  26 listopada 2006 roku

                              o wyborze   Marka Piotra Mazura  na Burmistrza Kępic.

 

   Załącznik nr 15- Uchwała Nr XXVIII/145/92 Rady Miejskiej w Kępicach z dnia 21 grudnia  1992

                           r. w sprawie powołania Skarbnika Gminy.

 

   Załącznik nr 16-  Zaświadczenie o numerze identyfikacyjnym REGON

 

   Załącznik nr  17-  Decyzja w sprawie nadania Numeru Identyfikacji Podatkowej.

 

    Załącznik nr 18- Zaświadczenie Urzędu skarbowego o nie zaleganiu w podatkach

 

    Załącznik nr 19- Zaświadczenie Zakładu Ubezpieczeń Społecznych  o nie zaleganiu w opłacaniu

                                składek

Załączniki i dokumenty wymienione w pkt  XXIX „b” należy traktować jako kompletny wniosek kredytowy.

 

 

 

 

 

                                                                                ZATWIERDZAM:

 

 

 

Kępice, dnia 03.10.2008r.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                              Załącznik nr 1

(pieczęć adresowa Wykonawcy)                                                                                                                                     

REGON:…………………….

e- mail:………………………

tel./faks:…………………….

                                               FORMULARZ OFERTY                                                               

OFERTA  cenowa na kredyt bankowy

1.Nawiązując do ogłoszenia o zamówieniu publicznym, którego przedmiotem jest udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego w kwocie 1.200.000,00 zł na finansowanie wydatków inwestycyjnych nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach budżetu gminy Kępice na 2008 rok , oferujemy udzielenie w/w kredytu za

cenę  :……………………………..zł

(słownie :……………………………………………………………………………..)

2. Przy wyliczeniu ceny zastosowaliśmy następujące wskaźniki :

§       WIBOR  1M  -  ........... %,

§        marża banku  - .............%,

 

§        razem oprocentowanie kredytu ( WIBOR +  marża)  -  ............ %.

3. Oświadczamy, że cena określona w pkt.1 zawiera wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

4.Zamówienie będzie realizowane zgodnie z zapisami SIWZ do ………………..

5.Oświadczamy, że zapoznaliśmy się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i nie wnosimy zastrzeżeń. Zdobyliśmy konieczne informacje do przygotowania oferty.

 

 

 

...................................                                                ..................................................................

           (  data )                                                                                  ( podpisy osób reprezentujących Wykonawcę)

 

 

Załączniki do oferty :

 

Uwaga : Prosimy o wyszczególnienie wszystkich załączników

 

 


 

 

Pieczątka Wykonawcy

 

Załącznik nr 2

OŚWIADCZENIE O PRZYJĘCIU WARUNKÓW PRZETARGOWYCH

Oświadczam, że przyjmuję warunki przetargowe zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia objęte przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego pod tytułem:

Udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego w kwocie 1.200.000,00 PLN na finansowanie wydatków inwestycyjnych nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach budżetu gminy Kępice na 2008 rok.

Oświadczam, że:

1.  Zapoznałem się z tymi warunkami i nie wnoszę zastrzeżeń.

2.  Zobowiązuję się do zawarcia umowy jeżeli nasza oferta zostanie wybrana.

 

Oświadczam, że usługa zostanie wykonana zgodnie z obowiązującym prawem i przepisami, wszyscy pracownicy skierowani do realizacji zamówienia będą odpowiednio przeszkoleni i posiadać będą wymagane kwalifikacje

    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

------------------------                                                                                          -------------------------------

miejscowość i data                                                                                              podpis i pieczęć Wykonawcy

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
  Pole tekstowe: Załącznik Nr 3

                                                                                 OŚWIADCZENIE

                                                                          

                                          O spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 oraz nie podleganiu

                                                   wykluczeniu  z  postępowania  na       podstawie art. 24 ust. 1 i 2                                                                         

      (pieczęć adresowa firmy Wykonawcy  Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień  Publicznych  

                                                  

  

                                             

 

 

                   Przystępując do postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego na :

 

„UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO

W WYSOKOŚCI  1.200.000.00PLN ”.

 

 

Ja ............................................................................................................................................................

zamieszkały ............................................................................................................................................

reprezentujący firmę ..............................................................................................................................

jako – upoważniony na piśmie lub wpisany w rejestrze ........................................................................

w imieniu reprezentowanej przeze mnie firmy oświadczam, że:

 

1) Spełniamy warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych,

2) Nie podlegamy wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 i 2 z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych,

3) Na każde żądanie Zamawiającego dostarczymy niezwłocznie odpowiednie dokumenty potwierdzające prawdziwość każdej z kwestii zawartej w oświadczeniu,

4) Nasza oferta odpowiada warunkom zamówienia i jest ważna przez okres związania ofertą określony przez Zamawiającego (art.85 ust.1, pkt. 1).

 

 

 

 

Data i miejsce .....................................................  Podpis .......................................................

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Dariusz Sieradzki 06-10-2008 14:10
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Bogusława Wojtowicz 06-10-2008
Ostatnia aktualizacja: Dariusz Sieradzki 14-10-2008 11:08