System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
Udostępnianie danych osobowych
UDZIELENIE INFORMACJI O DANYCH OSOBOWYCH OSÓB ZAMELDOWANYCH NA TERENIE
Gminy Kępice
Podstawa prawna :
- ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 722 ze zmianami).
- ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz. 1827 ze zmianami).
- ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 23 ze zmianami.).
- rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 5 października 2011 r. w sprawie określenia wzorów wniosków o udostępnienie danych z rejestru mieszkańców, rejestru zamieszkania cudzoziemców i rejestru PESEL oraz trybu uzyskiwania zgody na udostępnienie danych po wykazaniu interesu faktycznego (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 836 ze zm.).
- rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 12 września 2011 r. w sprawie opłat za udostępnienie danych z rejestrów
mieszkańców, rejestrów zamieszkania cudzoziemców oraz rejestru PESEL (tekst jednolity Dz. U. z 2015 poz. 1388 ze zmianami).
I. WYMAGANE DOKUMENTY:
"Wniosek o udostępnienie danych jednostkowych z rejestru mieszkańców, rejestru zamieszkania cudzoziemców oraz rejestru PESEL” - "Uproszczony wniosek o udostępnienie danych z rejestru mieszkańców, rejestru zamieszkania cudzoziemców oraz rejestru PESEL za pomocą urządzeń teletransmisji danych” - ” Wniosek o udostępnienie danych z rejestru PESEL za pomocą urządzeń teletransmisji danych w drodze weryfikacji”-
1. Wypełniony formularz wniosku,
2. Wykazanie interesu prawnego do pozyskania danych (dołączenie do wniosku kserokopii dokumentów
świadczących o interesie prawnym w pozyskaniu danych - oryginały do wglądu),
3. Przy uwiarygodnionym interesie faktycznym, udziela się informacji tylko za zgodą osób, których dane dotyczą,
4. Dowód uiszczenia opłaty za udostępnienie danych,
5. Do wglądu:
- dokument stwierdzający tożsamość
- pełnomocnictwo w przypadku reprezentowania m. in. Skarbu Państwa, wezwanie sądu do uzupełnienia braków, wezwanie Komornika, itp.
II. OPŁATY:
1. Opłata za jedno udostępnienie danych osobowych - 31,00zł. (4% kwoty najniższego wynagrodzenia za pracę pracowników, określonego w przepisach).
Opłatę za udostępnienie danych należy wnieść na rachunek Urzędu Miejskiego w Kępicach gotówką lub przelewem na
BS Ustka O/Kępice nr 86 9315 1043 0040 3768 2000 0020
2. 17 zł od złożenia dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa (od każdego stosunku
pełnomocnictwa), gdy strona działa przez pełnomocnika. Składający wniosek lub pełnomocnictwo jest
zobowiązany dołączyć dowód zapłaty albo uwierzytelnioną kopię zapłaty nie później niż w ciągu 3 dni
od chwili powstania obowiązku jej zapłaty, tzn. od dnia złożenia wniosku lub dokumentu
stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa
Opłatę skarbową należy wnieść na rachunek Urzędu Miejskiego w Kępicach gotówką lub przelewem na konto
BS Ustka O/Kępice nr 86 9315 1043 0040 3768 2000 0020
Wpłat bezgotówkowych (bez prowizji) można dokonać w Biurze Obsługi Urzędu Miejskiego w Kępicach
III. TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY:
Do 30 dni.
wzór wniosku do pobrania poniżej
Załączniki do pobrania
Pobierz | Rozpakuj |
---|---|
Pobierz spakowane pliki | Rozpakuj pliki i pobierz |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Sylwia Łepecka | 11-07-2007 14:06 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Sylwia Łepecka | 25-01-2016 |
Ostatnia aktualizacja: | Sylwia Łepecka | 11-07-2007 14:33 |