System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
Referat Organizacyjny
W skład Referatu Organizacyjnego wchodzą następujące stanowiska:
nr tel. 59 857 66 21
1. Katarzyna Czyżewska wew. 40 - Kierownik referatu
2. Rafał Rakoczy wew. 42 - archiwum, obsługa sekretariatu
3. Sylwia Olechnowicz wew. 10 - obsługa sekretariatu
4. Monika Strzyżewska wew. 45 - Biuro Obsługi Interesanta
Do zadań Referatu ds. Organizacyjnego należą w szczególności sprawy:
- przejmowanie właściwie opracowanej dokumentacji spraw zakończonych przez stanowiska pracy Urzędu do archiwum zakładowego,
- przechowywanie i zabezpieczenie przejętej dokumentacji,
- udostępnianie dokumentacji,
- przygotowanie do przekazania i przekazanie materiałów archiwalnych do miejscowo właściwego archiwum państwowego,
- brakowanie dokumentacji,
- realizacja zadań związanych z współpracą z organizacjami pozarządowymi,
- wykonywanie z zadań z zakresu ustawy o ochronie zwierząt,
- nadzór nad utrzymaniem porządku i czystości w pomieszczeniach Urzędu;
- ustalanie zadań dla pracowników obsługi oraz nadzorowanie ich wykonania;
- prowadzenie spraw adaptacji, remontów i napraw oraz konserwacji pomieszczeń Urzędu i inwentarza biurowego;
- zaopatrywanie Urzędu w niezbędny sprzęt biurowy oraz zakup środków czystości na potrzeby Urzędu.
- prowadzenie spraw osobowych pracowników urzędu;
- organizowanie szkoleń i szkolenia zawodowego pracowników;
- przygotowywanie materiałów i dokumentów umożliwiających podejmowanie czynności z zakresu prawa pracy;
- prowadzenie centralnego rejestru skarg i wniosków;
- przygotowywanie dokumentacji w oparciu o zeznania świadków;
- organizowanie i prowadzenie szkoleń wstępnych bhp dla zatrudnionych pracowników;
- okresowa analiza szkoleń bhp;
- udział w dochodzeniach powypadkowych.
- zapewnienie obsługi organizacyjnej Burmistrza, Z-cy Burmistrza oraz sprawy kancelaryjno techniczne,
- prowadzenie Kancelarii Urzędu, przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji,
- prowadzenie ewidencji pieczęci urzędowych,
- obsługa urządzeń łączności,
- prenumerata czasopism i dzienników,
- zakup materiałów biurowych i kancelaryjnych,
- współpraca ze Stowarzyszeniami i organizacjami pozarządowymi,
- współdziałanie z instytucjami prowadzącymi działalność kulturalną i sportową,
- obsługa poczty elektronicznej.
- prowadzenie spraw i współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie organizacji robót publicznych, prac interwencyjnych, oraz innych spraw przeciwdziałania bezrobociu,
- opracowywanie programów dotyczących pozyskiwania miejsc pracy,
dla bezrobotnych, oraz współpraca ze stanowiskami , jednostkami organizacyjnymi gminy, - prowadzenie spraw kadrowych pracowników zatrudnianych w ramach robót publicznych,
- sporządzanie wniosków o refundacje płac do Powiatowego Urzędu Pracy,
- sporządzanie wniosków o pozyskiwanie środków finansowych na zmniejszenie bezrobocia w gminie;
- organizacja opieki nad zwierzętami bezpańskimi, rejestracja psów niebezpiecznych,
- wykonywanie prac administracyjno – biurowych ( pomoc administracyjna )
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Sylwester Czubajewski | 03-01-2022 14:34 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 03-01-2022 | |
Ostatnia aktualizacja: | Aleksandra Szul-Młoczyńska | 09-05-2023 13:10 |