System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
Wydanie dowodu osobistego z powodu zmiany danych osobowowych
Wydanie dowodu osobistego z powodu zmiany danych osobowo-adresowych.
Wymagane dokumenty:
1. Wypełniony wniosek o wydanie dowodu osobistego (załącznik)
2. Jedno aktualne zdjęcie ,
3. Dokument stwierdzający podstawę wymiany dowodu (decyzja o zmianie imienia lub nazwiska, akt zawarcia związku małżeńskiego),
4. Dokument stwierdzający tożsamość podlegający wymianie,
Opłaty:
bezpłatnie od 01.01.2010 r.
(Dz.U rok 2015 poz 212 - Ustawa z dnia 06 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych)
Miejsce złożenia dokumentów
Urząd Miejski w Kępicach - pok 03.
Termin załatwienia sprawy
Wydanie dowodu tożsamości - 1 miesiąc
Uwagi
Składanie wniosku o wydanie dowodu osobistego i jego odbiór dokonuje się osobiście.
Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 06 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych
(Dz.U. z 2015, poz. 212)
Załączniki do pobrania
Pobierz | Rozpakuj |
---|---|
Pobierz spakowane pliki | Rozpakuj pliki i pobierz |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Sylwia Łepecka | 30-08-2005 10:53 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 01-01-2007 | |
Ostatnia aktualizacja: | Sylwester Czubajewski | 26-05-2020 07:37 |