System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
Wydzierżawianie gruntów stanowiących własność gminy
Wydzierżawianie gruntów stanowiących własność gminy
Wymagane dokumenty :
1. Wniosek sporządzony własnoręcznie przez wnioskodawcę określający powierzchnię i położenie gruntu mającego być przedmiotem dzierżawy jak również jego przeznaczenie
2. Aktualna mapa z wykreśleniem planowanej dzierżawy , decyzja o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu w przypadku planowanej trwałej zabudowy np. garaż, pawilon, parking.
Opłaty :
nie pobiera się opłaty skarbowej
Miejsce złożenia dokumentów :
Sekretariat Urzędu Miejskiego w Kępicach
Termin i sposób załatwienia sprawy :
1. W przypadku wydzierżawienia gruntu po raz pierwszy okres załatwienia wniosku wynosi ok. 3 miesiące. Jest to okres potrzebny do skompletowania niezbędnych opinii, sporządzenia wykazów i wywieszenia na tablicy ogłoszeń, ogłoszenia w prasie, sporządzenia umowy dzierżawy.
2. O każdym przypadku przedłużenia terminu załatwienia wniosku z przyczyn niezależnych od urzędu, wnioskodawca jest informowany pisemnie wraz z podaniem przyczyny zwłoki oraz przewidywanego terminu załatwienia wniosku.
Jednostka odpowiedzialna :
Podinspektor ds. obrotu nieruchomościami
pok. 105
tel. 857-66-21 do 23 wew.38
Podstawa prawna :
1. Art. 35 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz.U. z 2015r. poz. 1774)
2. Art.18 ust.2 pkt9 lit.a ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2015r. poz.1515.)
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Sylwia Łepecka | 30-08-2005 11:34 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Irena Dzierżawska | 01-01-2007 |
Ostatnia aktualizacja: | Aleksandra Szul-Młoczyńska | 09-08-2016 11:12 |