Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Kępicach
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

Nadawanie numeracji porządkowej nieruchomości i nazewnictwa ulic


 

Nadawanie numeracji porządkowej nieruchomości i nazewnictwa ulic

 



Wymagane dokumenty :
1. Wniosek. (Druk do pobrania poniżej)
2. Kopia planu zagospodarowania przestrzennego nieruchomości.                                    

3. Zaświadczenie Państwowego Inspektora Nadzoru Budowlanego, że dokonano  zgłoszenia do użytkowania obiektu budowlanego

4. Wypis z ewidencji gruntów i budynków.


Opłaty skarbowa


Miejsce złożenia dokumentów :
Sekretariat Urzędu Miejskiego w Kępicach


Termin i sposób załatwienia sprawy :
Wydanie stosownego zaświadczenia następuje nie później niż w terminie 30 dni od daty złożenia wymaganych dokumentów.

Jednostka odpowiedzialna :
Inspektor d/s geodezji i gospodarki gruntami

 

pok. 105
tel. 857 66 21 do 23  wew. 38

Podstawa prawna :
Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 28 października  2004r w sprawie numeracji porządkowej nieruchomości (Dz. U. Nr 243 poz. 2432)

 

 

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Sylwia Łepecka 15-11-2005 08:10
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Jadwiga Roda 01-01-2007
Ostatnia aktualizacja: Sylwia Łepecka 12-07-2007 13:25