Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Kępicach
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia "Obsługa bankowa budżetu Gminy Kępice oraz jednostek organizacyjnych podległych gminie na okres 48 m-cy."


Kępice: Obsługa bankowa budżetu Gminy Kępice oraz jednostek organizacyjnych podległych gminie na okres 48 m-cy.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 224250 - 2008r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kępice, ul. Niepodległości 6, Kępice, woj. pomorskie, tel. 059 8576621, fax 059 8576624.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa bankowa budżetu Gminy Kępice oraz jednostek organizacyjnych podległych gminie na okres 48 m-cy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1 Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na obsłudze bankowej budżetu Gminy Kępice w tym również budżetów jednostek organizacyjnych podległych gminie: 1. Urząd Miejski w Kępicach 2. Zespół Szkół w Biesowicach, 3. Zespół Szkół w Barcinie, 4. Zespół Szkół w Korzybiu, 5. Szkoła Podstawowa w Kępicach, 6. Szkoła Podstawowa w Przytocku, 7. Szkoła Podstawowa w Warcinie , 8. Gimnazjum w Kępicach , 9. Ośrodek Pomocy Społecznej w Kępicach 10. oraz każdorazowo nowo tworzona jednostka organizacyjna gminy. 2.2 Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1. obsługę rachunków bieżących, pomocniczych, funduszy celowych, specjalnych , dochodów własnych oraz innych rachunków dla wyodrębnienia środków pieniężnych na określony cel 2. automatyczne lokowanie środków codziennego salda, 3. lokaty standardowe i krótkoterminowe, 4. korzystanie przez zamawiającego wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi gminy z międzybankowego elektronicznego systemu bankowości, 5.obsługę kasową świadczeniobiorców z terenu Gminy Kępice - wypłaty w siedzibie, oddziale Banku świadczeń rodzinnych i innych świadczeń socjalnych Urzędu Miejskiego w Kępicach, 6.wydawanie blankietów czekowych, 7.przechowywanie depozytów, 8.dokonywaniu innych czynności związanych z prowadzeniem rachunku wynikających z przepisów prawa bankowego. 2.3 W przypadku łączenia, przekształcania jednostek organizacyjnych Zamawiającego lub powoływania nowych jednostek organizacyjnych Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotowej usługi na warunkach zadeklarowanych w ofercie. 2.4 Obecnie budżet Zamawiającego (rok 2008 - w tym jednostki podległe) kształtuje się na poziomie: 1. wydatki ok. 23 mln zł., 2. dochody ok. 24 mln zł. 2.5 Zamawiający przewiduje zainstalowanie przynajmniej 1 stanowiska systemu bankowości elektronicznej wraz z oprogramowaniem , w następujących jednostkach organizacyjnych gminy: 1. Urząd Miejski w Kępicach 2. Ośrodek Pomocy Społecznej w Kępicach wraz aktualizacją oprogramowania i szkoleniem pracowników. Zamawiający przewiduje dostęp do informacji na rachunkach bankowych poszczególnych jednostek organizacyjnych Gminy w systemie bankowości elektronicznej bezpośrednio z siedziby - Urzędu Miejskiego Kępice. Zamawiający nie przewiduje możliwości samodzielnego generowania wyciągów bankowych za pomocą systemu bankowości elektronicznej. Zamawiający potwierdza, że automatyczne lokowanie salda oznacza założenie lokaty O/N bądź lokaty weekendowej. Zamawiający zastrzega sobie prawo lokowania wolnych środków w innych bankach. Zamawiający przewiduje możliwość prowadzenia operacji bankowych do ostatniego dnia roku. 2.6 Wykonawca w ramach złożonej oferty jest zobowiązany do zapewnienia kompleksowej obsługi elektronicznej w standardzie zapewniającym pełne bezpieczeństwo, zgodnie z przepisami prawa, w zakresie bankowej obsługi finansowej (budżetu Gminy). 2.7 Wykonawca w ramach złożonej oferty jest zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu wyciągów bankowych wraz ze wszystkimi załącznikami, które potwierdzają dokonane operacje finansowe na rachunku bankowym w danym dniu. 2.8. Wykonawca w ramach złożonej oferty jest zobowiązany do posiadania siedziby , oddziału Banku w Kępicach lub utworzenia w miejscowości Kępice oddziału Banku do dnia 20.10.2008r. 2.9 Wykonawca w ramach złożonej oferty jest zobowiązany do zapewnienia w siedzibie , oddziale Banku obsługi kasowej dla świadczeniobiorców z terenu Gminy Kępice - wypłaty świadczeń rodzinnych i innych świadczeń socjalnych Urzędu Miejskiego w Kępicach. 2.10Zamawiający podaje skalę wykorzystywanych produktów i usług bankowych w roku: a) liczbę wykonywanych przelewów wewnętrznych - ok. 2.500 b) liczbę wykonywanych przelewów zewnętrznych - ok. 11.200 c) wartość oraz ilość wpłat i wypłat gotówkowych: - wartość wpłat i wypłat łącznie ok. 6,3 mln zł (rocznie) OBROTY konta 101 - ilość wpłat - ok. 1.400 - ilość wypłat - ok. 1.200 d) liczbę wydanych blankietów czekowych - ok. 1.200 e) średnią wartość środków utrzymywanych na rachunkach ( bieżących i lokat), Wykonawcy który wygra przetarg - ok. 500 tys. zł f) liczbę wydanych kart płatniczych - 0 g) liczbę rachunków bieżących podstawowych, pomocniczych i walutowych oraz funduszy celowych, specjalnych i dochodów własnych: - liczba rachunków bieżących podstawowych wynosi odpowiednio do liczby jednostek, które wchodzą w zakres przedmiotu zamówienia - 9 - pomocniczych - 5 - liczba rachunków walutowych - 0 ( brak) - liczba rachunków funduszy celowych i specjalnych - 10 - liczba rachunków dochodów własnych - 8 h) limit dla kredytu zaciągniętego na sfinansowanie przejściowego deficytu budżetu, określony dla danego roku budżetowego w uchwale budżetowej - ok. 500 tys...

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.10.00.00-1.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 0 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.10.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Spółdzielczy w Ustce, ul. Marynarki Polskiej 38, 77-260 Ustka, kraj/woj. pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 0.00

  • Oferta z najniższą ceną: 0.00 oferta z najwyższą ceną: 0.00

  • Waluta: PLN.

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Dariusz Sieradzki 21-10-2008 13:08
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Dariusz Sieradzki 21-10-2008
Ostatnia aktualizacja: - 21-10-2008 13:08