System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
SWIZ "Świadczenie usług wywozu odpadów komunalno- bytowych przy obiektach gminnych i wspólnot mieszkaniowych administrowanych przez ZGKiM na terenie miasta i gminy Kępice"
ZP 341/01/08
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Dla przetargu nieograniczonego
wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych
Ustawa z 24 stycznia 2004 r. (art. 39 Dz. U z 2007 r. Nr 223 poz.1655 z późn. zm.)
przetarg – „Świadczenie usług wywozu odpadów komunalno- bytowych przy obiektach gminnych i wspólnot mieszkaniowych administrowanych przez ZGKiM na terenie miasta i gminy Kępice”
Kępice, dnia 24.11. 2008 r. ...................................................
Zatwierdzam
1. Nazwa oraz adres Zamawiającego
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Kępicach
Ul. Niepodległości 6
77-230 Kępice
Tel. (059) 857 68 73
Fax (059) 857 68 73
e-mail: zgk_kepice@pro.onet.pl
www.bip.kepice.pl
2. Tryb udzielenia zamówienia
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych( art.39-46 Dz.U z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.)
*Podstawa prawna udzielenia zamówienia publicznego: art. 10 ust. 1 oraz art. 39-46 Prawa zamówień publicznych.
*Podstawa prawna opracowania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
1) Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.)
2) Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 grudnia 2007 r.
w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych.
3. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest : Świadczenie usług wywozu odpadów komunalno- bytowych przy obiektach gminnych i wspólnot mieszkaniowych administrowanych przez ZGKiM na terenie
miasta i gminy Kępice”
.
– 90.51.32.00 – usługi wywozu stałych odpadów miejscowych
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wywóz:
a) nieczystości stałych z budynków komunalnych
b) nieczystości stałych z budynków wspólnot mieszkaniowych
c) nieczystości stałych z cmentarzy komunalnych
d) opróżnianie koszy parkowych
e) nieczystości płynnych z szamb bezodpływowych zlokalizowanych przy
budynkach mieszkalnych .
Wymienione obiekty znajdują się w administrowaniu Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej na terenie miasta i gminy Kępice.
Zakres rzeczowy prac będzie obejmował następujące elementy:
1. Wywóz nieczystości stałych zgodnie z wykazem budynków stanowiącym załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia obejmujący:
- pojemniki przy budynkach komunalnych wielorodzinnych 2 razy w tygodniu
( część na zgłoszenie);
- pojemniki przy budynkach wspólnot mieszkaniowych na zgłoszenie;
- pojemniki 110 l na zgłoszenie;
- pojemniki przy cmentarzach komunalnych 2 razy w tygodniu;
- kosze parkowe 2 razy w tygodniu;
szamba bezodpływowe 1 raz w miesiącu.
a) Prawidłowe opróżnienie pojemników.
b) Oczyszczanie miejsca zanieczyszczonego przy załadunku nieczystości stałych do śmieciarek.
c) Zbieranie wszystkich nieczystości stałych zgromadzonych obok przepełnionych pojemników oprócz odpadów wielkogabarytowych ( meble, stolarka okienna i drzwiowa, tworzywa sztuczne, gruz , odpady budowlane po remontach, sprzęt RTV i AGD).
d) Utrzymanie w należytej czystości miejsc lokalizacji pojemników oraz prawidłowe ustawianie pojemników w miejscach wyznaczonych.
e) Dostawa własnych pojemników w/g adresów budynków podanych w załączniku.
f) Naprawa i konserwacja uszkodzonych pojemników lub wymiana na nowe.
g) Chlorowanie pojemników wg potrzeb.
2. Systematyczne opróżnianie koszy parkowych szt.90 o pojemności 50 l na terenach zieleni miejskiej oraz wzdłuż pieszych ciągów komunikacyjnych w mieście Kępice.
3. Wywóz odpadów stałych z cmentarzy komunalnych w miejscowościach Kępice i Barcino.Częstotliwość wywozu 2 razy w tygodniu z pojemników 1100l ( szt.7)
4. Opróżnianie szamb bezodpływowych zlokalizowanych przy budynkach mieszkalnych na terenie gminy Kępice zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
5. Wykaz budynków wspólnot mieszkaniowych objętych wywozem nieczystości może ulec zmianie ze względu na wypowiedzenie przez właścicieli umowy o administrowanie lub w związku z zawarciem nowej umowy na budynek.
6. Wykonawca ponosi opłaty za składowanie odpadów stałych na składowisku w przypadku wspólnot mieszkaniowych oraz za zrzut ścieków z budynków gminnych i wspólnot do oczyszczalni.
Szczegółowy zakres usługi:
Odpady komunalno- bytowe z terenu miasta i gminy Kępice składowane są na składowisku odpadów w miejscowości Obłęże w odległości 4 km od Kępic. Składowisko wyposażone jest w wagę samochodową do ważenia odpadów o maksymalnej nośności 20 ton . Nieczystości płynne z terenu gminy dowożone są do oczyszczalni ścieków w Kępicach lub do przepompowni ścieków w Korzybiu.
Miesięczna średnia ilość odpadów stałych wynosi:
- z budynków gminnych około 100 m³
- z budynków wspólnot mieszkaniowych około 50 m³
- z cmentarzy komunalnych około 35 m³
- z koszy parkowych i targowiska około 8 m³
RAZEM: 193 m³
Miesięczna ilość ścieków z szamb bezodpływowych wynosi około 50 m³.
Opróżnianie szamb odbywać się będzie na zgłoszenie. O konieczności wykonania usługi Zamawiający informuje Wykonawcę telefonicznie. Termin realizacji nie może być dłuższy niż dwa dni.
Częstotliwość odbioru odpadów stałych- dwa razy w tygodniu (wtorek i piątek).
Jeżeli zaistnieje odbiór wyjątkowy ( potrzeba dodatkowego wywozu odpadów stałych) Zamawiający telefonicznie poinformuje Wykonawcę, który ten wywóz zrealizuje w ciągu trzech dni.
Wykonawca na czas obowiązywania umowy dostarczy 47 pojemników o pojemności 1,1 m³ i 14 pojemników o pojemności 0,11 m³, a także wymieni je w razie uszkodzenia lub zniszczenia.
W ofercie należy podać koszt wywozu netto + VAT:
1. 1 m³odpadów komunalno- bytowych
2. 1 m³nieczystości płynnych
3. 1 m³ ręcznego opróżniania koszy ulicznych
bez kosztów składowania na składowisku i kosztów oczyszczalni.
4. Termin wykonania zamówienia
31 grudnia 2011 r.
5. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywaniu oceny spełnienia tych warunków.
1. w postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który:
1) posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych przedmiotem postępowania,
2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
2. Ocena warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń.
6. Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
W celu potwierdzenia spełnienia warunków stawianych Wykonawcom przez Zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia:
1.Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (na określonym przez Zamawiającego wzorze druku, załącznik nr 2 do SIWZ)
2.Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (na określonym przez Zamawiającego wzorze druku , załącznik nr 3 do SIWZ)
3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert;
4.Zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
5.Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
6.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.:
1) 3,4,7 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w
którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające
odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie
społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
2) 6 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub
administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której
dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8
ustawy.
7. Dokumenty, o których mowa w pkt. 3 i 5-10 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . Dokument, o którym mowa w pkt 4, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
8.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 11. ppkt 2), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
7. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami. Osoby uprawnione do porozumiewania się z
Wykonawcami.
7.1. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego
z Wykonawcami
7.1.1.W niniejszym postępowaniu obowiązuje pisemna forma porozumiewania się pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym.
7.1.2. Każdy Wykonawca ma prawo zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
· Pytania Wykonawców należy przesłać:
a) pocztą na adres:
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
ul. Niepodległości 6
77-230 Kępice
b) faksem: (059) 857 68 73
· Zapytania złożone faksem uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem terminu i została niezwłocznie potwierdzona pisemnie.
7.1.3. Zamawiający udzieli niezwłocznie wyjaśnień wszystkim Wykonawcom, którzy pobrali specyfikację istotnych warunków zamówienia chyba, że prośba o wyjaśnienie treści SIWZ wpłynęła do Zamawiającego na mniej niż 6 dni przed terminem składania ofert.
7.1.4. Zamawiający nie przewiduje zorganizowania zebrania z Wykonawcami.
7.1.5. W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający może w każdym czasie, przed upływem terminu składania ofert, zmodyfikować treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dokonaną w ten sposób modyfikację Zamawiający przekazuje niezwłocznie wszystkim Wykonawcom, którym przekazano specyfikację istotnych warunków zamówienia , a jeżeli specyfikacja jest udostępniona na stronie internetowej Zamawiającego , zamieszcza także na tej stronie.
7.1.6 . Jeżeli w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego zmiana specyfikacji istotnych warunków zamówienia prowadzi do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu , Zamawiający zamieszcza ogłoszenie o zmianie ogłoszenia w Biuletynie zamówień publicznych.
7.1.7. Jeżeli w wyniku zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia nie prowadzącej do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu niezbędny jest dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach , zamawiający przedłuża termin składania ofert i informuje wykonawców , którym przekazano specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz na stronie internetowej , jeżeli specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest udostępniona na tej stronie.
7.2. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami.
Osobą upoważnioną przez Zamawiającego do kontaktu z Wykonawcami w sprawach wszczynanego postępowania jest:
- Krystyna Demczur tel. (059) 857 68 73
8. Wymagania dotyczące wadium
8.1. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
9. Termin związania ofertą
9.1.Oferenci pozostają związani ofertą przez okres 30 dni od upływu
terminu do składania ofert, tj. do dnia 17.01.2009 r.
9.2. W uzasadnionych przypadkach, na co najmniej 7 dni przed upływem
terminu związania ofertą Zamawiający może tylko raz zwrócić się do
Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu
o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.
9.3. Zgoda Wykonawcy na przedłużenie okresu związania ofertą jest
dopuszczalna tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności
wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium
na przedłużony okres związania ofertą.
10. Opis sposobu przygotowania oferty
10.1.Przygotowanie oferty
10.1.1.Oferta zostanie sporządzona zgodnie z postanowieniami niniejszej
SIWZ. Alternatywy zostaną odrzucone.
10.1.2.Oferta powinna być sporządzona w języku polskim. Dokumenty
sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na
język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
10.1.3.Oferta powinna być napisana na maszynie do pisania/komputerze lub
ręcznie atramentem nieścieralnym. Oferty nieczytelne nie będą
rozpatrywane.
10.1.4.Koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi
składający ofertę.
10.1.5.Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje (dokonał
wizji lokalnej na terenie budowy), które mogą być konieczne do
przygotowania oferty i podpisania umowy.
10.1.6.Oferta zostanie podpisana przez osoby upoważnione do podpisania
oferty, a wszystkie strony oferty, w tym załączniki, zostaną
parafowane przez osoby podpisujące ofertę.
10.1.7.Wszystkie miejsca, w których Wykonawca wniósł zmiany powinny
być parafowane przez osoby upoważnione do podpisania oferty.
10.1.8.Upoważnienie do podpisania oferty powinno być dołączone do
oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów dołączonych do oferty.
Upoważnienie to powinno być przedstawione w formie oryginału lub
kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez
pełnomocnika lub radcę prawnego, lub adwokata, lub notariusza.
10.1.9. W przypadku gdyby Wykonawca jako załącznik do oferty dołączył
kopię jakiegoś dokumentu, kopia ta powinna być potwierdzona
za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę na każdej stronie
dokumentu.
10.1.10. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie
potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona
przez Dostawcę lub Wykonawcę kserokopia dokumentu jest
nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości, a
Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób.
10.1.11.Każdy oferent przedłoży tylko jedną ofertę na całość przedmiotu
zamówienia, sam lub jako reprezentant spółki. Oferta Wykonawcy,
który przedłoży więcej niż jedną ofertę, zostanie odrzucona.
10.1.12.Wykonawca powinien umieścić ofertę w zamkniętej kopercie
uniemożliwiającej jej przypadkowe otwarcie, opatrzonej
następującym napisem :
OFERTA NA :“Świadczenie usług wywozu odpadów komunalno- bytowych przy obiektach gminnych i wspólnot mieszkaniowych administrowanych przez ZGKiM na terenie miasta i gminy Kępice ”
NIE OTWIERAĆ PRZED 18.12.2008 r., GODZ. 10.00
oraz nazwą i siedzibą Wykonawcy
10.1.13.Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne
powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu przed upływem terminu do składania ofert.
10.1.14. Powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty
powinno zostać złożone w sposób i formie przewidzianej dla oferty, z tym że koperta będzie dodatkowo oznaczona określeniem „ZMIANA” lub „WYCOFANIE”.
10.2. Oferta wspólna
W przypadku, kiedy ofertę składa kilka podmiotów, oferta musi spełniać
następujące warunki:
10.2.1.Wraz z ofertą winna być przedłożona kopia umowy lub inny
dokument potwierdzający zawarcie konsorcjum / spółki cywilnej, podpisane przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki została zawarta umowa konsorcjum, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia;
10.2.2. Oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub upoważnionego przedstawiciela / partnera wiodącego;
10.2.3. Upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela / partnera wiodącego wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów - należy załączyć je do oferty;
10.2.4. Przedstawiciel / wiodący partner winien być upoważniony do zaciągania zobowiązań i płatności w imieniu każdego na rzecz każdego z partnerów oraz do wyłącznego występowania w realizacji kontraktu - do oferty należy załączyć oświadczenie;
10.2.5. Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań.
10.2.6. Jeżeli wspólna oferta Wykonawców zostanie wybrana, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
11. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
11.1. Miejsce i termin składania ofert
11.1.1. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego t.j.:
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
Ul.Niepodległości 6
77-230 Kępice
do dnia 18.12 .2008 r. do godz. 09:45
11.1.2.Wykonawca otrzyma potwierdzenie złożonej oferty.
11.1.3.Wszystkie oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej zostaną zwrócone Wykonawcom bez otwierania, po upływie terminu do wniesienia protestu.
11.2.Miejsce otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego t.j.:
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
Ul.Niepodległości 6
77-230 Kępice
dnia 18.12.208 r. o godz. 10:00
113. Sesja otwarcia ofert
11.3.1. Otwarcie ofert jest jawne.
11.3.2. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający przekaże zebranym Wykonawcom informację o wysokości kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
11.3.3. Koperty oznaczone „WYCOFANE” zostaną odczytane w pierwszej kolejności.
11.3.4. Po otwarciu ofert przekazane zastaną następujące informacje: nazwa i adres Wykonawcy, którego oferta jest otwierana, cena, a także termin wykonania zamówienia, okres gwarancji, warunki płatności zawarte w ofercie.
11.3.5. Informacje, o których mowa w punkcie 92. i 9.3.4.,zostaną przekazane niezwłocznie Wykonawcom, którzy nie byli obecni przy otwarciu ofert, na ich wniosek.
12.Opis sposobu obliczania ceny
12.1. Wykonawca w przedstawionej ofercie powinien zaoferować
cenę kosztorysową wynikającą z załączonego do SIWZ projektu budowlanego i kosztorysu nakładczego.
12.2. Wykonawca w kosztorysie ofertowym nie może
pominąć jakiejkolwiek pozycji z kosztorysu nakładczego.
12.3. Jeżeli Wykonawca robotę z dowolnej pozycji kosztorysu ofertowego
wyceni w innej pozycji, to przy pozycji nie wycenionej musi wskazać
numer pozycji, w które dana robota została wyceniona.
12.4. Cena oferty uwzględnia wszystkie zobowiązania, musi być podana w
złotych polskich cyfrą i słownie, bez podatku VAT i z podatkiem VAT
zgodnie z obowiązującymi przepisami.
12.5.Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty
i składniki związane z wykonaniem zamówienia .
12.6.Cena może być tylko jedna.
12.7.Cena nie ulega zmianie przez okres ważności oferty (związania).
12.8. Zamawiający poprawia w tekście oferty oczywiste omyłki
pisarskie oraz omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny,
niezwłocznie zawiadamiając o tym wszystkich Wykonawców, którzy
złożyli oferty.
12.9. Zamawiający poprawia omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny w
następujący sposób:
12.9.1. w przypadku mnożenia cen jednostkowych i liczby jednostek miar:
a) jeżeli obliczona cena nie odpowiada iloczynowi ceny jednostkowej
oraz liczby jednostek miar, przyjmuje się, że prawidłowo podano
liczbę jednostek miar oraz cenę jednostkową,
b) jeżeli cenę jednostkową podano rozbieżnie słownie i liczbą,
przyjmuje się, że prawidłowo podano liczbę jednostek miar i ten
zapis ceny jednostkowej, który odpowiada dokonanemu obliczeniu
ceny;
12.9.2. w przypadku sumowania cen za poszczególne części zamówienia:
a) jeżeli obliczona cena nie odpowiada sumie cen za części
zamówienia, przyjmuje się, że prawidłowo podano ceny za części
zamówienia,
b) jeżeli cenę za część zamówienia podano rozbieżnie słownie i liczbą,
przyjmuje się, że prawidłowo podano ten zapis, który odpowiada
dokonanemu obliczeniu ceny,
c) jeżeli ani cena za część zamówienia podana liczbą, ani podana
słownie nie odpowiadają obliczonej cenie, przyjmuje się, że
prawidłowo podano ceny za część zamówienia wyrażone słownie;
12.9.3. w przypadku oferty z ceną określoną za cały przedmiot
zamówienia albo jego część (cena ryczałtowa):
a) przyjmuje się, że prawidłowo podano cenę ryczałtową bez względu
na sposób jej obliczenia,
b) jeżeli cena ryczałtowa podana liczbą nie odpowiada cenie
ryczałtowej podanej słownie, przyjmuje się za prawidłową cenę
ryczałtową podaną słownie,
c) jeżeli obliczona cena nie odpowiada sumie cen ryczałtowych,
przyjmuje się, że prawidłowo podano poszczególne ceny
ryczałtowe.
12.10.Cena ofertowa zostanie przez Zamawiającego dostosowana
zgodnie z procedurą korekty błędów z pkt 12.9. za
zgodą Wykonawcy i będzie dla niego wiążąca.
12.11. Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską
cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, zwróci się w
formie pisemnej do Wykonawcy o udzielenie w określonym
terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających
wpływ na wysokość ceny.
12.12. Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy, który nie złożył
wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z
dostarczonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco
niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
13. Opis kryteriów wraz z podaniem ich znaczenia oraz
sposobu oceny ofert
13.1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający
będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
Najniższa cena ofertowa brutto wykonania robót - waga 100 procent.
13.2. Zamawiający będzie dokonywał oceny ofert wg poniższych zasad:
Minimalizacja wg wzoru matematycznego:
Najniższa cena z rozpatrywanych ofert
C = _________________________________ x 100 pkt x 100 %
Cena badanej oferty
13.3. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania, spośród
ofert niepodlegających odrzuceniu, otrzyma maksymalną liczbę
punktów. Pozostałym ofertom, wypełniającym wymagania kryterialne
przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza)
liczba punktów . Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa
oferty.
13.4. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty i ceny ofert
Zamawiający będzie stosował wyłącznie kryteria określone w SIWZ.
13.5. W toku dokonywania oceny złożonych ofert Zamawiający może
żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści
złożonych przez nich ofert.
13.6. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający
zawiadamia, którzy złożyli oferty o:
1) wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę) i adres
Wykonawcy, którego ofertę wybrano i uzasadnienie jej wyboru;
2) Wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, podając
uzasadnienie faktyczne i prawne;
3) Wykonawcach, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne – jeżeli postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, negocjacji bez ogłoszenia albo zapytania o cenę.
13.7.Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zamieszcza informacje, o których mowa w pkt 13.6., również na stronie internetowej www.bip.kepice.pl oraz w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie – tablicy ogłoszeń.
14. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
14.1.Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
14.2.O wyborze oferty Zamawiający zawiadamia niezwłocznie Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
14.3.Przed upływem okresu związania ofertą Zamawiający powiadomi, listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru, Wykonawcę o przyznaniu mu zamówienia.
W powiadomieniu zostanie podany termin i miejsce zawarcia umowy oraz cen oferty zwana dalej ceną umowną.
14.4. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 93 ust. 1.
14.5.Zamawiający niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego przekazuje ogłoszenie o udzieleniu zamówienia Prezesowi Urzędu.
15. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy
15.1. Zamawiający nie żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
16. Umowa
16 .1. Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę z punktu widzenia kryteriów przyjętych w niniejszej specyfikacji.
16.2.Wykonawca, który przedstawił najkorzystniejszą ofertę, będzie
zobowiązany do podpisania umowy zgodnej z projektem umowy
załączonym do niniejszej specyfikacji istotnych warunków
zamówienia (załącznik nr 6).
16.3. Projekt umowy, po upływie terminu do składania ofert, nie podlega
negocjacjom i złożenie oferty jest równoznaczne z pełną akceptacją
umowy przez Wykonawcę. Wszelkie wyjaśnienia dotyczące zapisów
projektu umowy Wykonawca może zgłosić w sposób zgodny z art. 38
ustawy Prawo zamówień publicznych.
16.4. Podpisanie umowy nastąpi w siedzibie Zamawiającego w terminie
nie krótszym niż 7 dni od dnia zawiadomienia Wykonawców
o wyborze oferty, nie później jednak niż przed terminem związania
ofertą. Jeśli w czasie postępowania wniesiono protest umowa
z Wykonawcą zostanie podpisana po jego ostatecznym
rozstrzygnięciu.
16.5.W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że
wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można
było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może
odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości
o tych okolicznościach.
17. Środki ochrony prawnej
17.1. W toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w dziale VI Prawa zamówień publicznych.
18. Unieważnienie postępowania
18.1. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia,
jeżeli:
1) nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu albo
nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu od Wykonawcy nie podlegającego wykluczeniu,
z zastrzeżeniem pkt 2 i 3;
2) w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania o cenę nie
złożono co najmniej dwóch ofert nie podlegających odrzuceniu;
3) w postępowaniu prowadzonym w trybie licytacji elektronicznej
wpłynęły mniej niż dwa wnioski o dopuszczenie do udziału w
licytacji elektronicznej albo nie zostały złożone oferty co
najmniej przez dwóch Wykonawców nie podlegających
wykluczeniu;
4) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą
Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
5) w przypadkach o których mowa w art.91 ust.5 ustawy Prawo
zamówień publicznych , zostały złożone oferty dodatkowe o
takiej samej cenie:
6) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że
prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży
w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej
przewidzieć;
7) postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą
zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego.
18.2. Jeżeli Zamawiający dopuścił możliwość składania ofert
częściowych, do unieważnienia w części postępowania
o udzielenie zamówienia przepis pkt 18.1. stosuje się odpowiednio.
18.3.O unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia
Zamawiający zawiadamia równocześnie wszystkich Wykonawców,
którzy:
1) ubiegali się o udzielenie zamówienia – w przypadku unieważnienia postępowania przed upływem terminu składania ofert,
2) złożyli oferty – w przypadku unieważnienia postępowania po
upływie terminu składania ofert
- podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
18.4.W przypadku unieważnienia postępowania o udzielenie
zamówienia, Zamawiający na wniosek Wykonawcy, który ubiegał
się o udzielenie zamówienia, zawiadamia o wszczęciu kolejnego
postępowania, które dotyczy tego samego przedmiotu zamówienia
lub obejmuje ten sam przedmiot zamówienia.
19. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
19.1. Protokół wraz z załącznikami jest jawny. Załączniki do protokołu
udostępnia się po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z tym że oferty udostępnia się od chwili ich otwarcia, a wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu po upływie terminu ich składania.
19.2. Udostępnienie zainteresowanym odbywać się będzie wg. poniższych zasad:
19.2.1.Zamawiający udostępnia wskazane dokumenty po złożeniu pisemnego wniosku;
19.2.2.Udostępnienie może mieć miejsce wyłącznie w siedzibie Zamawiającego oraz w czasie godzin jego urzędowania.
19.3. W sprawach nieuregulowanych niniejszą specyfikacją mają zastosowanie przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych wraz z aktami wykonawczymi do ustawy oraz przepisy Kodeksu cywilnego.
20 . ZAŁĄCZNIKI DO SPECYFIKACJI
1. Załącznik nr 1 -Formularz ofertowy
2. Załącznik nr 2 - Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1
ustawy Prawo zamówień publicznych
3. Załącznik nr 3 - Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 24 ust. 1
ustawy Prawo zamówień publicznych
4. Załącznik nr 4 -Projekt umowy
5. Załącznik nr 5 -Wykaz osób i podmiotów odpowiedzialnych za
realizację zamówienia.
6. Załącznik nr 6 -Wykaz budynków komunalnych w administrowaniu ZGKiM
objętych wywozem nieczystości stałych
7. Załącznik nr 7 -Wykaz budynków wspólnot mieszkaniowych będących w
administrowaniu ZGKiM Kępice
objętych wywozem nieczystości stałych
8. Załącznik nr 8 -Wykaz budynków mieszkalnych z szambami
bezodpływowymi
ZP-341/01/08
Załącznik nr 1 do SIWZ
FORMULARZ OFERTOWY
1.Nazwa i adres Zamawiającego
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
ul.Niepodległości 6
77-230 Kępice
2. Nazwa przedmiotu zamówienia:
„Świadczenie usług wywozu odpadów komunalno- bytowych przy obiektach gminnych i wspólnot mieszkaniowych na terenie miasta i gminy Kępice “
3.Tryb postępowania : przetarg nieograniczony
4. Nazwa i adres Wykonawcy
……………………………………..
……………………………………..
……………………………………..
NIP ………………………………..
REGON……………………………
5.Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia w zakresie objętym w
specyfikacji istotnych warunków zamówienia i zgodnie z załączonym
kosztorysem ofertowym za kwotę:
1). Wywóz odpadów komunalno- bytowych bez kosztów składowania :
- cena netto .....................................zł/m³
- podatek VAT.......................................
2). ręczne opróżnianie koszy ulicznych bez kosztów składowania :
- cena netto .....................................zł/m³
- podatek VAT.......................................
3). wypompowanie i wywóz nieczystości płynnych z szamb bezodpływowych bez utylizacji:
- cena netto .....................................zł/m³
- podatek VAT...........................................
6. Zobowiązuję się wykonać zamówienie do dnia: …………………….
7. Termin płatności: .......... dni
8. Uważam się za związanego niniejszą ofertą przez okres ……. dni od upływu
terminu do składania ofert, tj. do dnia ……………
10.Pełnomocnik (w przypadku składania oferty wspólnej)
Nazwisko, imię ....................................................................................................
Stanowisko ...........................................................................................................
Telefon...................................................Fax.........................................................
Zakres*:
- do reprezentowania w postępowaniu
- do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
11.Oświadczam ponadto, że:
1) zaoferowane wyżej warunki zawierają wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia określonego w specyfikacji;
2) zapoznałem się z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia i nie wnoszę do niej zastrzeżeń;
3) zdobyłem konieczne informacje potrzebne do należytego wykonania umowy,
4) wypełniłem i załączyłem wszystkie wymagane przez Zamawiającego dokumenty i załączniki;
5) zawarty w specyfikacji projekt umowy został przeze mnie zaakceptowany i w przypadku wyboru mojej oferty zobowiązuję się do podpisania umowy na w/w warunkach, w miejscu i terminie określonym przez Zamawiającego;
12.Niniejszą ofertę składam na ponumerowanych stronach.
Ilość stron wynosi ………….
13.Na potwierdzenie spełnienia wymagań do oferty załączam następujące dokumenty:
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
14.Zastrzeżenie Wykonawcy
Niżej wymienione dokumenty składające się na ofertę nie mogą być ogólnie udostępnione:
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Inne informacje Wykonawcy:
…………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………
……………………………. ………………………..
(miejscowość, data) podpis (y) uprawnionego
przedstawiciela Wykonawcy
*niepotrzebne skreślić
ZP-341/01 /08
Załącznik Nr 2 do SIWZ
Nazwa Wykonawcy …………………………............................
……………………………………………
Adres Wykonawcy ……………………………………………
………………………………………
Telefon/fax …………………….
OŚWIADCZENIE
ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego.
Działając zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz.1655 z późn. zm.) oświadczam co następuje:
1.posiadam uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień,
2.posiadam niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zadania,
3.znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4.nie podlegam wykluczeniu z postępowania o zamówienie.
…………………………. ………………………….
(miejscowość i data) podpis(y) upoważnionionego przedstawiciela Wykonawcy
ZP-341/01 /08 Załącznik Nr 3 do SIWZ
Oświadczenie
o nie podleganiu wykluczeniu
z postępowania
NAZWA OFERENTA: ..................................................................................................................................................................................................................................................................
ADRES OFERENTA: ................................................................................................................
.................................................................................................................
Numer telefonu: ...................................
Numer faxu: ...................................
Oświadczamy, że nie podlegamy wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawo zamówień publicznych
( Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.).
………………………. ………………………….
(miejscowość i data) podpis(y) upoważnionego przedstawiciela Wykonawc
ZP 341/01/08 PROJEKT UMOWY
Załącznik nr 4 do SIWZ
UMOWA NR..........................
zawarta w dniu......................... pomiędzy:
Zakładem Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
z siedzibą w Kępicach , ul. Niepodległości 6
reprezentowanym przez Pana Stanisława Gajka – Dyrektora ZGKiM
zwanym w dalszej części umowy „Zleceniodawcą”
a
............................................................................................................................
z siedzibą w .......................................................................................................
reprezentowanym przez......................................................................................
zwanym w dalszej części umowy „ Zleceniobiorcą”
następującej treści:
§ 1
Zleceniodawca powierza, a Zleceniobiorca przyjmuje do wykonania następujące usługi wg określonych stawek:
1). Wywóz odpadów komunalno- bytowych bez kosztów składowania :
- cena netto .....................................zł/m³
- podatek VAT.......................................
- cena brutto .....................................zł/m³
2). ręczne opróżnianie koszy ulicznych bez kosztów składowania :
- cena netto .....................................zł/m³
- podatek VAT.......................................
- cena brutto .....................................zł/m³
3). wypompowanie i wywóz nieczystości płynnych z szamb bezodpływowych bez utylizacji:
- cena netto .....................................zł/m³
- podatek VAT...........................................
- cena brutto .....................................zł/m³
§ 2
1. Strony ustalają , iż świadczone usługi o których mowa w § 1 pkt. 1 i 2 świadczone będą dwa razy w tygodniu ( wtorek i piątek).
2. Usługi o których mowa w § 1 pkt. 3 świadczone będą w terminie 2 dni od złożenia przez Zleceniodawcę zlecenia telefonicznego.
§ 3
Umowa obowiązuje od dnia 01.01.2009 roku do 31.12.2011 roku.
1. Strony przewidują możliwość wcześniejszego rozwiązania umowy , co winno nastąpić za uprzednim pisemnym jednomiesięcznym wypowiedzeniem.
2. Niniejsza umowa ulega natychmiastowemu rozwiązaniu gdy Zleceniobiorca będzie usiłował przywozić odpady spoza terenu miasta i gminy Kępice i wywozić na wysypisko śmieci w Obłężu.
§ 4
Zleceniodawca zobowiązany jest do:
- wydzielenia utwardzonego stanowiska na pojemniki,
- zabezpieczenia podjazdu do pojemników i szamb a w czasie zimy do odśnieżania i oczyszczania z lodu,
- utrzymanie w należytym stanie technicznym pojemników , tak aby umożliwić usługę Zleceniobiorcy.
§ 5
Zleceniobiorca zobowiązany jest do:
1. Wywózu nieczystości stałych zgodnie z wykazem budynków stanowiącym załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia obejmujący:
- pojemniki przy budynkach komunalnych wielorodzinnych 2 razy w tygodniu
( część na zgłoszenie);
- pojemniki przy budynkach wspólnot mieszkaniowych na zgłoszenie;
- pojemniki 110 l na zgłoszenie;
- pojemniki przy cmentarzach komunalnych 2 razy w tygodniu;
- kosze parkowe 2 razy w tygodniu;
szamba bezodpływowe 1 raz w miesiącu.
a) Prawidłowego opróżnienia pojemników.
b) Oczyszczania miejsca zanieczyszczonego przy załadunku nieczystości stałych do śmieciarek.
c) Zbierania wszystkich nieczystości stałych zgromadzonych obok przepełnionych pojemników oprócz odpadów wielkogabarytowych ( meble, stolarka okienna i drzwiowa, tworzywa sztuczne, gruz , odpady budowlane po remontach, sprzęt RTV i AGD).
d) Utrzymania w należytej czystości miejsc lokalizacji pojemników oraz prawidłowe ustawianie pojemników w miejscach wyznaczonych.
e) Dostawy własnych pojemników w/g adresów budynków podanych w załączniku.
f) Naprawy i konserwacji uszkodzonych pojemników lub wymiana na nowe.
g) Chlorowania pojemników wg potrzeb.
2. Systematycznego opróżniania koszy parkowych szt.90 o pojemności 50 l na terenach zieleni miejskiej oraz wzdłuż pieszych ciągów komunikacyjnych w mieście Kępice.
3. Wywózu odpadów stałych z cmentarzy komunalnych w miejscowościach Kępice i Barcino.Częstotliwość wywozu 2 razy w tygodniu z pojemników 1100l ( szt.7)
4. Opróżniania szamb bezodpływowych zlokalizowanych przy budynkach mieszkalnych na terenie gminy Kępice zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
5. Wykaz budynków wspólnot mieszkaniowych objętych wywozem nieczystości może ulec zmianie ze względu na wypowiedzenie przez właścicieli umowy o administrowanie lub w związku z zawarciem nowej umowy na budynek.
6. Wykonawca ponosi opłaty za składowanie odpadów stałych na składowisku w przypadku wspólnot mieszkaniowych oraz za zrzut ścieków z budynków gminnych i wspólnot do oczyszczalni.
§ 6
Zleceniobiorca zobowiązany jest do wywozu odpadów i nieczystości w miejsce wskazane przez Zleceniodawcę , którym jest wysypisko śmieci w Obłężu.
§ 7
Zleceniodawca ma prawo do kontroli pojazdów i urządzeń Zleceniobiorcy, którymi świadczy on usługi , a w szczególności kontrolować czy Zleceniobiorca nie przywiózł odpadów z poza terenu miasta i gminy Kępice.
§ 8
W przypadku braku możliwości wykonania usługi w określonym terminie z przyczyn niezależnych od Zleceniodawcy lub Zleceniobiorcy usługa zostanie wykonana w ciągu 2 dni.
§ 9
1. Za świadczone usługi Zleceniobiorca będzie wystawiał faktury ze specyfikacją wykonanej usługi , w okresach miesięcznych w terminie do 5-go dnia każdego miesiąca.
2. Zleceniodawca zrealizuje wystawioną fakturę w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
§ 10
W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.
§ 11
Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach po jednym dla każdej ze stron.
Zleceniobiorca: Zleceniodawca:
ZP-341/01 /08
Załącznik nr 5 do SIWZ
NAZWA OFERENTA.................................
ADRES OFERENTA: ................................
......................................................................
Numer telefonu: ...................................
Numer faxu: .............................
WYKAZ OSÓB I PODMIOTÓW ODPOWIEDZIALNYCH
ZA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA
l.p. |
Nazwisko i imię |
Wykształcenie |
Proponowana rola w realizacji zamówienia |
Lata doświadczenia |
Posiadane uprawnienia |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
…………………………. ………………………….
(miejscowość i data) podpis(y)
(upoważniony przedstawiciel Wykonawcy)
zp 341/01/08 załącznik nr 6 do SIWZ
Wykaz budynków komunalnych w administrowaniu ZGKiM
objętych wywozem nieczystości stałych
Lp. |
Adres budynku |
Pojemność pojemnika |
Ilość |
1 |
Kępice ul. Niepodległości 1 |
1100 l |
1 |
2 |
Kępice ul. Niepodległości 2 |
1100 l |
1 |
3 |
Kępice ul. Niepodległości 3 |
1100 l |
1 |
4 |
Kępice ul. Niepodległości 8 |
1100 l |
1 |
5 |
Kępice ul. Niepodległości 9 |
1100 l |
1 |
6 |
Kępice ul. Niepodległości 10 |
1100 l |
1 |
7 |
Kępice ul. Niepodległości 11 |
1100 l |
1 |
8 |
Kępice ul. Niepodległości 12 |
1100 l |
1 |
9 |
Kępice ul. Sikorskiego 4 |
1100 l |
1 |
10 |
Kępice ul. Buczka 2 |
1100 l |
2 |
11 |
Kępice ul. Buczka 8 |
110 l |
4 |
12 |
Kępice ul. Buczka 8 - 9 |
1100 l |
1 |
13 |
Kępice ul. Buczka 9 - 10 |
1100 l |
1 |
14 |
Kępice ul. Buczka 11 |
1100 l |
1 |
15 |
Kępice ul. Leśna 2 |
1100 l |
1 |
16 |
Kępice ul. Szkolna 1A i 1B |
110 l |
3 |
17 |
Kępice ul. Szkolna 3 |
110 l |
2 |
18 |
Kępice ul. Kruszka |
1100 l |
2 |
19 |
Kępice ul. Kępka 1 - 4 |
1100 l |
4 |
20 |
Kępice ul. Niepodległości 13 |
110 l |
1 |
21 |
Żelice 13 |
1100 l |
2 |
22 |
Żelice świetlica wiejska |
1100 l |
1 |
23 |
Osowo 33 |
1100 l |
1 |
24 |
Korzybie ul. Dworcowa 11 |
1100 l |
1 |
25 |
Chorowo 7 |
1100 l |
1 |
26 |
Darnowo 15 |
1100 l |
1 |
27 |
Barcino 62 |
110 l |
1 |
28 |
Osowo świetlica wiejska |
110 l |
1 |
29 |
Pustowo świetlica wiejska |
110 l |
1 |
30 |
Mzdowo świetlica wiejska |
110 l |
1 |
Razem: 28 pojemników 1100 l
14 pojemników 110 l
ZP 341/01/08 Załącznik nr 7 do SIWZ
Wykaz budynków wspólnot mieszkaniowych będących w
administrowaniu ZGKiM Kępice
objętych wywozem nieczystości stałych
Lp. |
Adres budynku |
Pojemność pojemnika |
Ilość |
1 |
Kępice ul. Niepodległości 5 |
1100 l |
1 |
2 |
Kępice ul. Niepodległości 7 |
1100 l |
1 |
3 |
Kępice ul. Kościuszki 1 |
1100 l |
1 |
4 |
Kępice ul. Kościuszki 3 |
1100 l |
1 |
5 |
Kępice ul. Buczka 3 |
1100 l |
1 |
6 |
Kępice ul. Buczka 4 |
1100 l |
1 |
7 |
Kępice ul. Buczka 5 |
1100 l |
1 |
8 |
Kępice ul. Buczka 6 |
1100 l |
1 |
9 |
Kępice ul. Podgórna 5 |
1100 l |
1 |
10 |
Kępice ul. T. Bielaka 12 |
1100 l |
1 |
11 |
Barcino 47 |
1100 l |
1 |
12 |
Korzybie ul. Kasztanowa 2 |
1100 l |
1 |
Razem: 12 pojemników 1100 l
Zp 341/01/08 Załącznik nr 8 do SIWZ
Wykaz budynków mieszkalnych z szambami bezodpływowymi
L.p. |
Adres budynku |
Pojemność szamba m³ |
1. |
Barwino 28 |
9,0 |
2. |
Barwino 30 |
24,0 |
3. |
Barcino 8 |
4,5 |
4. |
Żelice 11 |
25,0 |
5. |
Osowo 33 |
2,5 |
6. |
Bronowo 20 A |
9,0 |
7. |
Darnowo 15 |
25,0 |
8. |
Obłęże 2 |
40,0 |
9. |
Mzdowiec 6 |
24,0 |
10. |
Łużki 2 |
24,0 |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Dariusz Sieradzki | 05-12-2008 14:42 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Barbara Żylis | 05-12-2008 |
Ostatnia aktualizacja: | Dariusz Sieradzki | 05-12-2008 14:43 |