System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
Budżet Gminy Kępice na rok 2007
Uchwała Nr IV/14/2006
Rady Miejskiej w Kępicach
z dnia 28 grudnia 2006r.
w sprawie uchwalenia budżetu gminy Kępice na rok 2007.
Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 4, pkt 9 lit. „d” oraz lit. „i” ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz.1591 ze zm.) oraz art. 165, art. 184, art. 188 ust. 2 i art. 195 ust. 2 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 249, poz. 2104 ze zm.).
Rada Miejska uchwala, co następuje:
§ 1
Dochody budżetu gminy w wysokości 22.051.480 zł, zgodnie z załącznikiem nr 1.
§ 2
Wydatki budżetu gminy w wysokości 24.003.480 zł, zgodnie z załącznikiem nr 2.
Limity wydatków na wieloletnie programy inwestycyjne w latach 2007 - 2009 zgodnie z załącznikiem nr 3 (3a - zadania inwestycyjne w 2007 roku).
§ 3
1.Przychody budżetu w wysokości 3.400.000 zł, rozchody w wysokości 1.448.000 zł,
zgodnie z załącznikiem nr 4.
§ 4
W budżecie tworzy się rezerwy:
ogólną w wysokości - 100.000 zł,
celową w wysokości - 178.000 zł,
z przeznaczeniem na:
wydatki bieżące Domy Pomocy Społecznej w kwocie - 28.000 zł,
wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych w kwocie - 150.000 zł,
§ 5
Dochody i wydatki związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych odrębnymi ustawami, zgodnie z załącznikiem nr 5.
§ 6
Ustala się dochody w kwocie 105.000 zł z tytułu wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych oraz wydatki w kwocie 103.000 zł na realizację zadań określonych w gminnym programie profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych.
Ustala się wydatki w kwocie 2.000 zł na realizację zadań określonych w gminnym programie przeciwdziałania narkomanii.
§ 7
Plan przychodów i wydatków w łącznej kwocie dla zakładów budżetowych:
- przychody - 3.648.081 zł,
- wydatki - 3.591.254 zł,
zgodnie z załącznikiem nr 6
Plan dochodów i wydatków w łącznej kwocie dla dochodów własnych jednostek budżetowych:
-dochody - 119.000 zł;
-wydatki - 119.000 zł,
zgodnie z załącznikiem nr 6
§ 8
Dotacje przedmiotowe dla zakładu budżetowego
z tytułu dopłaty do 1m2 powierzchni budynków mieszkalnych i użytkowych - 509.000 zł,
z tytułu dopłaty do kosztów utrzymania pozostałych budynków służących działalności kulturalnej w gminie - 30.000. zł,
z tytułu dopłaty do kosztów utrzymania czystości ulic - 22.600 zł,
zgodnie z załącznikiem nr 7.
Dotacje podmiotowe dla:
gminnych instytucji kultury na łączną kwotę - 610.300 zł,
zgodnie z załącznikiem nr 8.
Dotacje celowe na zadania własne gminy realizowane przez podmioty należące i nie należące do sektora finansów publicznych na łączną kwotę - 130.000 zł, zgodnie załącznikiem nr 9.
§ 9
Ustala się plan przychodów i wydatków Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w wysokości:
przychody - 30.000 zł,
wydatki - 63.000 zł,
zgodnie z załącznikiem nr 10
§ 10
Limity zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek zaciąganych na:
sfinansowanie przejściowego deficytu budżetu -w kwocie 300.000 zł;
sfinansowanie planowanego deficytu budżetu - w kwocie 1.952.000zł;
spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów - w kwocie 1.448.000zł.
§ 11
Upoważnia się Burmistrza do:
zaciągania kredytów i pożyczek oraz emisji papierów wartościowych na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu do wysokości 300.000 zł,
zaciągania zobowiązań:
na finansowanie wydatków na wieloletnie programy inwestycyjne, określone w w załączniku nr 3 , do wysokości 600.000 zł.
z tytułu umów, których realizacja w roku następnym jest niezbędna dla zapewnienia ciągłości działania gminy i termin zapłaty upływa w 2008 roku na łączną kwotę 1.300.000 zł,
dokonywania zmian w planie wydatków , z wyłączeniem przeniesień wydatków między działami.
przekazania kierownikom jednostek budżetowych uprawnień do dokonywania przeniesień w planie wydatków oraz w planie dochodów własnych i wydatków nimi finansowanych,
przekazania kierownikom innych jednostek organizacyjnych gminy uprawnień do dokonywania przeniesień w planie wydatków
lokowania wolnych środków budżetowych na rachunkach bankowych w innych bankach niż bank prowadzący obsługę budżetu gminy.
§ 12
Określa się zasady odprowadzania na rachunek budżetu gminy dochodów z najmu i dzierżawy pobieranych przez podległe zakłady budżetowe, które nie są zaliczane do przychodów zakładu:
1)dochody pobrane odprowadza się miesięcznie , do 20 dnia po upływie każdego miesiąca,
2)dochody pobrane w miesiącu grudniu odprowadza się do 31 grudnia,
3)ostateczny termin przekazania pobranych dochodów w miesiącu grudniu ustala się na dzień 5 stycznia roku następnego , a gdy ten dzień jest dniem wolnym od pracy -pierwszy dzień roboczy po tym dniu.
§ 13
Wykonanie Uchwały powierza się Burmistrzowi Kępic.
§ 14
Uchwała wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2007 roku i podlega publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Pomorskiego oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego .
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Dariusz Sieradzki | 02-06-2009 12:51 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 02-06-2009 | |
Ostatnia aktualizacja: | - | 02-06-2009 12:51 |