Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Kępicach
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

Wymeldowanie z miejsca pobytu czasowego

WYMELDOWANIE Z MIEJSCA POBYTU CZASOWEGO

Podstawa prawna:

-ustawa z dnia 24 września 2010r. o ewidencji ludności (tekst jednolity Dz.U. z 2016r., poz. 722 z późn. zm)

-rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 września 2011r. w sprawie określenia wzorów i sposobu wypełniania formularzy stosowanych przy wykonywaniu obowiązku meldunkowego (tekst jednolity Dz.U. z 2015r., poz. 1852 z późn.zm.)

-rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 16 lutego 2012r. w sprawie trybu rejestracji danych w rejestrze PESEL oraz w rejestrach mieszkańców i rejestrach zamieszkania cudzoziemców (tekst jednolity Dz.U. z 2015r. poz. 1290 z późn.zm.)

-ustawa z dnia 14 czerwca1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz.U. z 2016r., poz. 23 z późn.zm.)

-ustawa z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej ( tekst jednolity Dz.U. z 2016r. poz.1827 z późn zm.)

I. WYMAGANE DOKUMENTY:

Formularz „zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu czasowego” (odrębny dla każdej osoby)

Do wglądu:

- dowód osobisty lub paszport

II. OPŁATY:

Za wymeldowanie - nie pobiera się.

Za pełnomocnictwo – 17,00 zł (nie podlega opłacie skarbowej, jeżeli jest udzielane małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu)

Opłatę skarbową należy wnieść na rachunek Urzędu Miejskiego w Kępicach gotówką  lub przelewem na konto:
BS Ustka O/Kępice nr 86 9315 1043 0040 3768 2000 0020

Wpłat bezgotówkowych (bez prowizji) można dokonać w Biurze Obsługi Urzędu Miejskiego w Kępicach

 

III. TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY:

Niezwłocznie.

IV. TRYB ODWOŁAWCZY:

Nie przysługuje.

V. UWAGI:

1. Wymeldowania należy dokonać osobiście lub przez pełnomocnika legitymującego się pełnomocnictwem udzielonym w formie pisemnej.

2. Za osobę nieposiadającą zdolności do czynności prawnych lub posiadającą ograniczoną zdolność do czynności prawnych obowiązek meldunkowy wykonuje jej przedstawiciel ustawowy, opiekun prawny lub inna osoba sprawująca nad nią faktyczną opiekę w miejscu ich wspólnego pobytu.

3. Wymeldowania z dotychczasowego miejsca pobytu czasowego można dokonać podczas zameldowania w nowym miejscu pobytu na formularzu zgłoszenia pobytu czasowego lub zgłaszając wyjazd za granicę na okres dłuższy niż 6 miesięcy na formularzu zgłoszenia wyjazdu poza granice Rzeczypospolitej Polskiej.

Druk do pobrania poniżej

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Aleksandra Szul-Młoczyńska 25-01-2016 15:26
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Sylwia Łepecka 25-01-2016
Ostatnia aktualizacja: Sylwester Czubajewski 26-05-2020 08:18