Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Kępicach
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

Referat do Spraw Społecznych i Obywatelskich

W skład Referatu Spraw Społecznych i Obywatelskich wchodzą następujące stanowiska pracy:

Kierownik referatu: inspektor Sylwia Łepecka wew. 21

1. stanowisko ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych, podinspektor Małgorzata Dzierzawska wew. 34

2. stanowisko ds. zarzadzania kryzysowego, OC i p.poż, inspektor Sylwia Ziemianowicz wew. 35

3. Biuro Obsługi Rady Miejskiej, Katarzyna Szwiec wew. 20

 

Zakres działań i obowiązki:

  1. organizowanie posiedzeń Rady, Komisji Rady, przygotowanie niezbędnych materiałów, protokołowanie posiedzeń Rady i Komisji,
  2. nadzór nad terminowym składaniem materiałów dla Rady,
  3. prowadzenie rejestru uchwał Rady i zarządzeń Burmistrza oraz publikacja uchwał Rady,
  4. prowadzenie rejestru interpelacji, wniosków i zapytań radnych,
  5. prowadzenie rejestru aktów prawa miejscowego,
  6. przygotowywanie projektów planów pracy Rady,
  7. realizacja zadań związanych z przeprowadzeniem referendum oraz wyborów   Prezydenta do Sejmu, Senatu, wyborów samorządowych
  8. Zadania z ewidencji ludności i dowodów osobistych

  9. prowadzenie rejestru mieszkańców,
  10. prowadzenie spraw związanych z zameldowaniem w miejscu pobytu stałego lub czasowego, wymeldowaniem z miejsca pobytu stałego lub czasowego, zgłoszeniem wyjazdu poza granice Rzeczypospolitej Polskiej oraz powrotu z wyjazdu poza granice Rzeczypospolitej Polskiej obywateli polskich, w tym wydawanie zaświadczeń o zameldowaniu na pobyt stały lub czasowy
  11. prowadzenie spraw związanych z wymeldowaniem obywateli polskich, którzy opuścili miejsce pobytu stałego albo opuścili miejsce pobytu czasowego przed upływem deklarowanego okresu pobytu i nie dopełnili obowiązku wymeldowania się,
  12. wydawanie zaświadczeń zawierających pełny odpis danych, dotyczących wnioskodawcy przetwarzanych w rejestrze mieszkańców oraz rejestrze zamieszkania cudzoziemców, w formie pisemnej lub dokumentu elektronicznego
  13. udostępnianie danych jednostkowych z rejestrów mieszkańców oraz rejestru PESEL
  14. przyjmowanie wniosku od osoby uprawnionej do posiadania dowodu osobistego lub w przypadku osoby nieposiadającej zdolności do czynności prawnych lub posiadającej ograniczoną zdolność do czynności prawnych od rodzica, opiekuna prawnego lub kuratora
  15. prowadzenie rejestru wyborców w systemie informatycznym, w tym jego aktualizacja

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Sylwester Czubajewski 13-04-2018 13:04
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 13-04-2018
Ostatnia aktualizacja: Sylwester Czubajewski 03-01-2022 14:33