System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
Zarządzenie Nr 110/09 Burmistrza Kępic z dnia 04.11. 2009 r w sprawie powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,w tym do dokonania oceny czy oferenci spełniają wymagane warunki, oceny złożonych ofert i przedstawienia propozycji wyboru najkorzystniejszej oferty.
ZARZĄDZENIE Nr 110/09
Burmistrza Kępic
z dnia 04.11. 2009 r.
Na podstawie art. 19 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr223,poz. 1655 z późn. zm. ) oraz art. 31 ustawy z dnia 08 marca 1990r o Samorządzie Gminnym( Dz.U. Nr 13,poz.74 z 1996 z późn. zm.)
W sprawie powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w tym do dokonania oceny czy oferenci spełniają wymagane warunki, oceny złożonych ofert i przedstawienia propozycji wyboru najkorzystniejszej oferty.
§ 1
Powołuje się Komisję Przetargową do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych na wykonanie zadania p.n.:
Budowa drogi klasy L w Kępicach” realizowanej przez Gminę Kępice zgodnie z projektem dofinansowanym z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013 Osi Priorytetowej Działanie 8. Lokalna infrastruktura podstawowa, , Działania 8.1 Lokalny potencjał rozwojowy, Poddziałania 8.1.1 Lokalna infrastruktura drogowa.
w której skład wchodzą :
1. - Przewodniczący - Barbara Rusiłowicz
2. - Członek ........... - Barbara Żylis
3. - Członek............ - Bogusława Wojtowicz
§ 2
1. Do zadań Komisji Przetargowej w szczególności należy :
1.1. Przygotowanie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
a) przygotowanie materiałów przetargowych,
b) prowadzenie dokumentacji przetargowej,
c) przygotowanie części jawnej przetargu,
d) publiczne otwarcie ofert, odczytanie nazw firm, adresu i ceny przedstawionej
w ofercie.
1.2. Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz do badania i
oceny ofert :
a) sprawdzenie ofert pod względem merytorycznym i prawnym,
b)dokonanie punktowej oceny ofert zgodnie z zasadami i kryteriami
określonymi w dokumentacji przetargowej,
c) przedstawienie propozycji wykluczenia wykonawcy, odrzucenia oferty oraz
wyboru najkorzystniejszej oferty, a także wystąpienie z wnioskiem o
unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
d) niezwłoczne przedstawienie kierownikowi protokołu z przeprowadzonego
przetargu celem zatwierdzenia.
e) udzielania wyjaśnień dotyczących treści instrukcji dla oferentów.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Dariusz Sieradzki | 04-11-2009 10:45 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Barbara Żylis | 04-11-2009 |
Ostatnia aktualizacja: | Dariusz Sieradzki | 04-11-2009 10:47 |