System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
Burmistrz Kępic zawiadamia, że w dniu 08.10.2020 r. na wniosek MG GREEN ENERGY 18 sp. z o. o. zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pt.: "Budowa Eletrowni Słonecznych Kępice - Podgóry II wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działkach nr 263, 262, 261, 255/4, 257, 256, 255/1, 342, 255/3, 254, 253, 252, 251, 250, 243, 241, 240, 283, 242/2, 242/1, 248 w obrębie Podgóry, gmina Kępice".
Załączniki do pobrania
Pobierz | Rozpakuj |
---|---|
Pobierz spakowane pliki | Rozpakuj pliki i pobierz |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Paweł Rzepkowski | 09-10-2020 11:53 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 09-10-2020 | |
Ostatnia aktualizacja: | - | 09-10-2020 11:53 |